Harjoitusten seuranta

Euroviisut 2010 Oslossa
Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Suoraa striimiä harjoituksista (nyt menossa Britannian harkat):

http://streamyourdream.org/eurovision

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Roope »

That sounds good to me :korvana:


Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ranska on kyllä todella hyvä! Ihan vapaasti saa voittaa, sopii minulle. Mutta tuo loppu oli vähän tyhmä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Roope »

Tässäpä tuon maan tuore kakkosharkkavideo Kuva


Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Saage »

On toi Ranska vaan ihan sairaaaan hyvä! :tuuletus: alan vakavasti harkitsemaan Serbian syrjäytystä puntarin ykköspaikalla... Nyt on Ranska sen verran kuuma kyllä. En panisi pahitteeksi jos voittaisi :joojoo: enkä ole edes kyllästynyt tuohon renkutukseen vaikka olen monta kertaa kuullut.
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Roope »

Kuppilan etusivulla arviot suorista finalisteista :lukee:

http://www.viisukuppila.fi/sunnuntain-h ... inalistit/

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Happy Birthday Lena :uujee: Ihanat harkat saksalla
LOBODA

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Roope kirjoitti:Isänmaallisissa väreissä Georgiakin :georgia:
Siis täh? Miksi tuossa Georgian harjoitusvideon alussa lukee "Sofia Nizharadze (mitenlie) - We could be the same"? :rofl:

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1421
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Ranska :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: :tuuletus: Ihan voittajamatskua :)
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Apua, minun ei varmaan kannata katsoa enää yhtäkään Ranskan harjoitusvideota tai naamani repeää leveästä hymystä, jonka Jessyn & kavereiden esitys aiheuttaa! Tuo koreografia ja tarttuva iloisuus on vaan jotain tainnuttavan mahtavaa! :tapu: Tuo ahterin pyöritys on ehkä huikein kohokohta koko show'ssa. :rofl:

Tämän vuoden Euroviisujen upein live-esitys on niin ehdottomasti Ranskalla! :voitto:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Albatrossi

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Laitetaan nyt tähän ketjuun, kun en ole ihan varma mihin sopisi. Aivan valtaisat kiitokset jo paikan päällä oleville kuppilalaisille blogeista ja muista, joissa te mielenkiintoisesti ja ansiokkaasti kuvailette ja kerrotte vähän kaikesta, mitä Oslossa viisujen tiimoilla tapahtuu. Oikein isoKuva

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Valkealalainen kirjoitti:Apua, minun ei varmaan kannata katsoa enää yhtäkään Ranskan harjoitusvideota tai naamani repeää leveästä hymystä, jonka Jessyn & kavereiden esitys aiheuttaa! Tuo koreografia ja tarttuva iloisuus on vaan jotain tainnuttavan mahtavaa! :tapu: Tuo ahterin pyöritys on ehkä huikein kohokohta koko show'ssa. :rofl:
:joojoo: :uujee:

Ranska on kyllä kolme minuuttia silkkaa kaiken riemua.

Joo koreografia on kyllä mahtava. Jotain fuusiovaa nykykaupunkiafroa, vai mitä lie :heh: , niin katu-uskottavalta näyttää anyway. Ois kyllä kiva tietää katsooko AKOEn, Oneuropen jne bloggarit samaa esitystä, vai minkä takia ne on niin totaalisesti kujalla :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30486
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Minua taas kiinnostaisi tietää, mitä esitystä Ranskan harjoituksista innostuneet ovat katsoneet. :mitvit: Pidän esitystä aivan luokattoman tylsänä. Kahden ensimmäisen minuutin aikana siinä ei tapahdu niin mitään, vaan esitys on yhtä monotonisen jankkaava kuin biisikin. Kahden minuutin kohdalla alkava haka on esityksen paras ja ainoa hyvä osa mutta liian vähän liian myöhään. Ellen olisi viisufani ja katsoisi kaikkia esityksiä läpi velvollisuudentunnosta, en välttämättä kyseistä kohtaa koskaan näkisi, koska mielenkiintoni esitystä kohtaan herpaantuisi alle minuutissa.

Mutta samapa tuo, hyvä että joillekuille kelpaa. Minkäänlaiseen menestykseen en kuitenkaan usko ennen kuin näen.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Colby »

Timoteus kirjoitti:Minua taas kiinnostaisi tietää, mitä esitystä Ranskan harjoituksista innostuneet ovat katsoneet. :mitvit: Pidän esitystä aivan luokattoman tylsänä. Kahden ensimmäisen minuutin aikana siinä ei tapahdu niin mitään, vaan esitys on yhtä monotonisen jankkaava kuin biisikin. Kahden minuutin kohdalla alkava haka on esityksen paras ja ainoa hyvä osa mutta liian vähän liian myöhään.
En pidä esitystä luokattoman tylsänä, mutta muuten olen jokseenkin samaa mieltä. Kuunneltuna mä tykkään Ranskan viisusta kyllä paljonkin, mutta kuten olen jo aiemminkin todennut, niin se on vaikeaa saada toimimaan lavalla, koska biisi kasva missään vaiheessa. Vauhdikkaat on tanssiliikkeet joo, mutta luulen, että taviskatsojille jää vaikutelma, että on ehkä vähän liikaakin vauhtia ja tavallaan liian huoliteltua. Tuo "haka" on ehdottomasti parasta koko esityksessä ja studioversiossakin se olisi mukava lisä. Toivon Ranskalle menestystä, mutta pelkään että tästä on tulossa "fanisuosikkifloppi". (En ole juurikaan jaksanut muita medioita seurata, mutta täällä kuppilassa Ranska on yhtäkkiä noussut yllättävän suureen suosioon :heh: )
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

^^ ja ^

Komppaan kahta edellistä. Minusta Ranskan biisi on tylsää monotonista jumputusta. Kumma, jos se pärjää........

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Timoteus kirjoitti:Minua taas kiinnostaisi tietää, mitä esitystä Ranskan harjoituksista innostuneet ovat katsoneet. :mitvit: Pidän esitystä aivan luokattoman tylsänä. Kahden ensimmäisen minuutin aikana siinä ei tapahdu niin mitään, vaan esitys on yhtä monotonisen jankkaava kuin biisikin. Kahden minuutin kohdalla alkava haka on esityksen paras ja ainoa hyvä osa mutta liian vähän liian myöhään. Ellen olisi viisufani ja katsoisi kaikkia esityksiä läpi velvollisuudentunnosta, en välttämättä kyseistä kohtaa koskaan näkisi, koska mielenkiintoni esitystä kohtaan herpaantuisi alle minuutissa.
Miten niin ei tapahdu, siinähän tapahtuu vaikka mitä - kyllä, tunnistan toki hakan siitä, ja sitä ennen capoeiraa ja macarenaa ja vaikka mitä liikkeitä erilaisista fudismaista, peleistä (kuten se haka uuden seelannin aluista), joukkueiden sisäänmarsseista ja katsomosta, kannattajista. Sehän on fudiskisojen ja matsin tarina tuo esitys. Vaikka eihän sitätarvitse analysoida ollenkaan, ei se ole se juju, koko juttu lepää niin vahvasti kivoilla afrorytmeillä (ja kuka sanoo että maailmassa on parempaa afroa voi olla oikeassa, mutta who cares, kun tämä on hasuka), vaikuttaa rennon improvisoidulta ja tuo rytmi ja hyvät rummut ja muut rytmisoittimet taustanauhalla ja esitys vaan imevät väkisin mukaan. Kuka välittää biisin puutteesta kun meno on mahtava.
Colby kirjoitti:Toivon Ranskalle menestystä, mutta pelkään että tästä on tulossa "fanisuosikkifloppi". (En ole juurikaan jaksanut muita medioita seurata, mutta täällä kuppilassa Ranska on yhtäkkiä noussut yllättävän suureen suosioon :heh: )
Ei pahasti taida olla fanisuosikki muualla kuin täällä. Epäilen, että Jessy on ihan liian hikinen ja ehkä sitten vähän heteromacho kun eurooppalaiset viisufanit saarnaa tosissaan sukupuolirooleista noissa blogeissa. Tai sitten ne tietää, että on siis niin pajlon parempia vastaavia. Niin on SOADkin parempi rokkibändi kuin manga ja amy macdonald tunetumpi kuin Ruotsin anna, mutta eipä vaan ole viisuissa ne.

Ihan liikaa tekstiä :humppa:
Viimeksi muokannut ta1ja, 23 Touko 2010, 21:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Okei, Ranska oli jo ennestään mun puntariykkönen ja kaikkee mut pelkäsin että petyn live-esitykseen.

Mut ei tarvin pettyä :tuuletus: UPEE Ranska, ihan sairaan hyvä koreografia, tykkään todella paljon. :tapu: Saavuttaisko Ranska tällä viime vuotistakin paremman tuloksen? Uskon siihen. :joojoo:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Colby kirjoitti:Kuunneltuna mä tykkään Ranskan viisusta kyllä paljonkin, mutta kuten olen jo aiemminkin todennut, niin se on vaikeaa saada toimimaan lavalla, koska biisi kasva missään vaiheessa.
Minä taas en ole pelkästään kuunneltuna innostunut Ranskan kappaleesta läheskään yhtä paljon kuin nähtynä! Niin ne mielipiteet eroavat toisistaan. :heh:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30486
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

ta1ja kirjoitti:Miten niin ei tapahdu, siinähän tapahtuu vaikka mitä - kyllä, tunnistan toki hakan siitä, ja sitä ennen capoeiraa ja macarenaa ja vaikka mitä liikkeitä erilaisista fudismaista, peleistä (kuten se haka uuden seelannin aluista), joukkueiden sisäänmarsseista ja katsomosta, kannattajista.
Mutta minä en juurikaan tunnista eri tanssi- ja rytmimusiikkilajeja ja ehkä juuri siksi ensimmäiset kaksi minuuttia tuntuvat minusta yksitoikkoiselta hytkymiseltä ja perseen pyöritykseltä ilman mitään olennaista variointia. Tarttuvaa rytmiä ja mahtavaa menoa en löydä senkään vertaa.

Teoriassa voin hyväksyä ajatuksen, että Ranskan esitys on lajissaan loistava mutta olen vain liian sivistymätön tajuamaan sitä. Tästä premissistä lähtemälläkin joudun veikkaamaan Ranskalle heikkoa euroviisutulosta. Jos esityksen hienouden ymmärtäminen ja nyanssien löytäminen edellyttää jonkinlaista lajityyppiasiantuntemusta, en usko puhelinäänestäjillä merkittävässä mittakaavassa sellaista olevan. Asiantuntijaraatien pitäisi teoriassa kannattaa laatua mutta tähän asti koetun perusteella ne käytännössä ne tukevat formaatinmukaisuutta eikä Ranska 2010 ihan klassista euroviisua muistuta.

No, kuuden päivän päästä selviää, mitä Eurooppa on mieltä. Ei minua Ranskan menestys haittaisi eikä minkään muunkaan formaatista poikkeavan kappaleen menestys, pidinpä itse tai en.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mun rupeaa ihan hirveasti tekemaan mieli menna tanssimaan mukaan ja tanssiliikkeet on hauskoja ja sopii kappaleeseen erinomaisesti. Voi kylla olla etta kaikkien puuduttavien balladien jalkeen Jesse aiheuttaa mussa semmosen: "viimeinkin iloista musiikkia, BILEET :humppa:" -reaktion, joka siis ennemmin johtuu muiden kappaleiden tylsyydesta kuin taman hyvyydesta. Taa on mulla nyt kuitenkin kestosoitossa kun meinasin masentua noista kaikista balladeista...
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

"kas näin heiluu peppu ja peppu heiluu näin,kas näin heiluu..." (T-Monican sävelillä) Ranskahan on ihan villi, videollakin siitä on AINAKIN yks hyvä kohta, se missä solisti mikäMatadorsenyon on misunsa kanssa seinää vasten ja nostaa seksikkään katseensa kameraan... muutoin en Ranskan laulusta ole oikein jaksanu innostua, n. 14 viimeisimmän joukossa...?
Viimeksi muokannut romualdo, 24 Touko 2010, 09:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
aprestoi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 352
Liittynyt: 05 Helmi 2006, 04:15
Paikkakunta: Auckland, Uusi-Seelanti

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja aprestoi »

ihan innostuin kun joku sanoi etta Ranskan viisussa on hakaa mutta ei tuota voi hakaksi kylla sanoa olleskaan
oikeassa hakassa pitaa vaantaa suuta kunnolla irvistyksiin ja huutaa ja se kylla kummasti piristaisi tuota tylsaa renkutusta!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Timoteus kirjoitti:Teoriassa voin hyväksyä ajatuksen, että Ranskan esitys on lajissaan loistava mutta olen vain liian sivistymätön tajuamaan sitä. Tästä premissistä lähtemälläkin joudun veikkaamaan Ranskalle heikkoa euroviisutulosta. Jos esityksen hienouden ymmärtäminen ja nyanssien löytäminen edellyttää jonkinlaista lajityyppiasiantuntemusta, en usko puhelinäänestäjillä merkittävässä mittakaavassa sellaista olevan. Asiantuntijaraatien pitäisi teoriassa kannattaa laatua mutta tähän asti koetun perusteella ne käytännössä ne tukevat formaatinmukaisuutta eikä Ranska 2010 ihan klassista euroviisua muistuta..
Tuota, yritin vain sanoa, että Ranska on yksinkertaisesti mielestäni erittäin hauska&mukaansatempaava esitys ja renkutus. En itse ainakaan väitä, että siinä olisi mitään sinällään hienoa tai lajityypissään erinomaista. Se on vaan tuollaisena onnistunut pläjäys tyylilajissa, jota viisuissa ei oikein olla nähty. - Vaikka tylsyyttä en ymmärrä, kun itse kerran imeydyn mukaan :heh: . Siitä ja haka-viitteestäsi kommentti siihen että onhan siinä jotain purkamisen kestävää ajatustakin.

En usko että raadit pitävät ollenkaan, eihän siinä oikein ole sellaista jonka vuoksi raati asiantuntijanäkökulmasta voisi korkeita pisteitä antaa. Tavalliset äänestäjät sen sijaan voivat intoutua. Ainakin alaikäisessä kotikatsomossani tästä innostuttiin jo esikatseluiden yhteydessä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Tietääkö kukaan, mahtaako pukuharkoista tulla jotain livelähetyksen tapaista?
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ei tule :eiei:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Niin arvelinkin. No, säilyypähän jännitys :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

millamagia
Siemailija
Siemailija
Viestit: 129
Liittynyt: 02 Touko 2010, 09:22

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja millamagia »

Mutta kait sinne harkkoihin on menossa porukkaa, jotka laittavat painavan sanansa tänne näytille? :surrur:

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja JRS »

Mansikka kirjoitti:Niin arvelinkin. No, säilyypähän jännitys :joojoo: .
Aivan totta :joojoo:
Ettei vain osaa ihan koko kisaa ulkoa, ennen kuin se on telkusta tullut :heh: :surrur:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja Roope »

millamagia kirjoitti:Mutta kait sinne harkkoihin on menossa porukkaa, jotka laittavat painavan sanansa tänne näytille? :surrur:
Kannattaa seurata kuppilan etusivua :joojoo:

Avatar
hotdogs
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 462
Liittynyt: 11 Touko 2006, 16:55

Re: Harjoitusten seuranta

Viesti Kirjoittaja hotdogs »

Mansikka kirjoitti:Tietääkö kukaan, mahtaako pukuharkoista tulla jotain livelähetyksen tapaista?
Täältä pystyy seuraamaan: http://www.freegossip.gr/

Suomi on juuri lauteilla.

Lukittu