Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Euroviisut 2010 Oslossa

Giorgos Alkaios & Friends – Opa

*****
30
25%
****
39
33%
***
23
19%
**
15
13%
*
11
9%
 
Ääniä yhteensä: 118

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Tassa on kylla aika tiukka paketti kasassa, me likes. Kappale vahan turha, mutta esitys on huikea!
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
kaivanto
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1623
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 03:40
Paikkakunta: Villa Gesell, Argentiina
Viesti:

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja kaivanto »

Kreikka voittoon! Ja mun tajunnanräjäyttävä tuotantonihan sitten edustaa isäntämaata...

towel+1964-
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja towel+1964- »

Mun suosikki. :tuuletus:
Giorgios on tosi cool, ottaa "ikämiehenä" koreografian vähän rauhallisemmin vähän niinku sinnepäin.
Ja luojalle kiitos ettei ollut mitään minimekkoisia strippaavia bimboja lavalla vaan kunnon äijähormonipläjäys.
Varmaan, tai ainakin toivottavasti päätyy TOP10:n. Kreikka on muutenkin mun sydäntä lähellä mutta on sieltä kyllä ihan objentiivisestikin ajatellen tullut jo about vuosikymmenen ajan laadukkaimpien joukossa olevaa viisumatskua.

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Tää siirtyi komeasti mun ykkösinhokin paikalle. Tästä ei tule kuin pahalle tuulelle.

Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.

mangolassi

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Jostain olin lukevinani, että tää pääjamppa olis vasta 38 vee, viiskymppiseksi oletin. Ja 50-vuotiaatkin voi esiintyä tosi verevästi - toisin kuin tämä pappa. Uskomatonta, miten väsyneen oloinen koko esitys kyseisen artistin myötä. Kreikka menee vissiin aina finaaliin, oli esitys sit kuinka unohdettava hyvänsä. Kreikka sais uudistua. Niillä tuntuu olevan aina se sama, jo Elena P:n voittobiisistä tuttu viulun vingutus mukana. Tietty tää kännykänpiippausbiisi vielä voittaakin korjaten viljavaa satoaan kautta koko Euroopan. :jupinaa: :niinpa:

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Eilisen illan paras. Toivottavasti vie koko potin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tää oli kyllä illan paras menobiisi! :tuuletus: Pökkelö-Giorgos on jotenkin hellyyttävä. :heh: Musta tää ei ole sävellyksenä mikään niin ihmeellinen, mutta lava-show ja tarttuva melodia kyllä varmaan vievät Kreikan viiden parhaan joukkoon finaalissa. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1411
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Täytyy kompata edellisiä - liveveto oli kyllä aikas mukaansatempaava ja ansaitusti meni jatkoon :uujee:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
Halima
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 557
Liittynyt: 29 Touko 2006, 17:16
Paikkakunta: Oulu

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Halima »

Ehdottomasti paras eilisen esityksistä! Taustamiesten Hu! ja Opa! -huudot kuuluivat tarpeeksi hyvin (toisin kuin jossain harjoitusvideossa) ja muutenkin kaikki meni tosi hyvin. Ja en vaan voi sille mitään että kuolaan noille taustamiehille. :kuolaus:
Toivottavasti tää pärjää hyvin myös finaalissa! :peukku:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Minä en tästä hirveästui pidä, mutta silti sanottava on, että olihan tässä ryhtiä ja energiaa eilisiltaisten joukossa, vaikka laulu oli sävytöntä. Kyllä tämä ihan ansioilla jatkoon kuului.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Ruut
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 303
Liittynyt: 01 Huhti 2007, 19:12
Paikkakunta: Turku

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Ruut »

Tämä oli ensimmäinen EUROVIISU SHOW koko semissä. Tässä ei himmailtu. En normaalisti kuuntele tällaista musiikkia, mutta tämä on juuri se mitä viisujen pitää katsojille tarjota: ei niin vakavaa viihdettä, keikutusta,tanssia,melodia ja taustalla etnosoittimia! Hyvä Kreikka!

Häpeäkseni joudun sanomaan, että jäin kuitenkin kaipaamaan.... nuorempaa komeaa laulajaa... Tiedän että tämä on tosi ulkonäkökeskeistä ja typerää, mutta nuori komia poika laulamassa keräisi kyllä enemmän pisteitä. Myös minulta. Minulle on ok että viisuissa on myös vanhempia laulajia, mutta tähän ketkutusmusiikkigenreen se ei oikein sovi,tulee lähinnä koominen olo.

Avatar
Süperstar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 16 Heinä 2006, 22:23
Viesti:

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Süperstar »

OPA! Tää oli kyllä mielestäni parasta (Serbian jälkeen)! Hyvä se alku, kun ne valot syttyivät rytmityksen tahdissa ja vielä puolenvälin jälkeen se sama, luulin, että nyt musiikille kävi jotain tosi huonosti, mutta ei. Tää oli ehdottomasti hyvä ja on ollut suosikkini alusta asti! :tuuletus:
Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo mu ga daj...!

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mua niin nauratti koko esityksen aikana. Opa on hollanniksi isoisa :heh: aatelkaa jos joku esittaisi kappaleen huutamalla koko ajan: "UKKI".
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
JRS
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1145
Liittynyt: 13 Touko 2004, 00:36
Paikkakunta: Finland
Viesti:

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja JRS »

Koko semin parhain lava-show ehdottomasti :peukku: :tapu:
Laulukin kulki ihan hyvin.
Kyllahan tata ihan tuskatta katseli ja kuunteli :mrgreen:
Onne Kreikan pojille finaalipaikasta :kreikka:
“I am pleased to see that we have differences.
May we together become greater than the sum of both of us.”

–Surak

Avatar
WandA
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1416
Liittynyt: 15 Joulu 2006, 20:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja WandA »

Näyttipä laulaja vanhalta. Mutta valkeat asut, uroot tanssijat ja upea lavashow, eikä muuta sanottavaa ole!

mangolassi

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Näin eri lailla me nähdään asiat. Moni kuppilalainen on pitänyt esitystä energisenä, mutta mulle jäi päällimmäisenä mieleen vain sanat "vanhaa ja väsynyttä". :heh:

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja oxox »

Fakta on, että Kreikka on oppinut jotain 2000-luvun alussa (vaikka taloudessa SUURIA virheitä on tehtykin): vuodesta toiseen (SAGAPO-vuoden jälkeen) showt ovat olleet loistavia. Kreikkalaiset taitavat tosiaan tietää, miten kunnollinen lavashow rakennetaan, vaikka biisi ei olisikaan kovin kummoinen.

Rakastan tässä biisissä sitä tausta"ininää", sitä sellaista mikä muistuttaa kännykän ääntä! Jotenkin hauska ääni :mrgreen:

Kuten joku jo mainitsi, ehdoton plussa siitä, että lavalla ei alipukeutuneita naisia kierimässä, vaan komeita miekkosia tanssimassa ja äijäilemässä. :hali:

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja xoda »

Pikkaisen tasapaksu, mutta tykkään. "Vanhuus" kuuluukin tähän äijäilyyn.

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Mun mielestä tällaiseen voimaa ja machoilua korostavaan biisiin eivät valkoiset asut sovi pätkääkään. Ylikirkkaat valot vielä hajottivat vaikutelmaa. Uho vaikutti livenä koomiselta. Tämä esitys oli yksi illan pettymyksistä.
Viimeksi muokannut heimohilse, 26 Touko 2010, 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Margot »

Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole. :mitvit: Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA. :surrur:
What color is your life?

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämä on kyllä edelleen todella hyvä kappale, menevä, ja lisäksi aidosti kreikkalainen :ihana: Odotetusti ja ansaitusti finaaliin. Ainut vika ehkä siinä, että Giorgos huusi hiukan enemmän kuin lauloi...

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole. :mitvit:
Ei tosiaan olekaan, mutta Giorgos todellakin on ikäistään vanhemman näköinen...

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Kreikka voi laulaa viisuissa vaikka vessapaperirullasta ja soittaa pönttöharjaa, finaali aukeaa aina.
Tää ei tarjonnut ei mitää ei edes pahaa mieltä.
Kreikka jumputus joita on kuultu ja tullaan kuulemaan näissä karkeloissa hamaan maailman loppuun asti.

Positiivista näissä on se että näitä ei ole tarvinnut kuunnella enää vuosiin puolta korvaa paremmin.
Riittää kun toteaa että Kreikka ja menee vaikka partsille.
En ole kuunnellut tätä biisiä koskaan kokoaan, ei tarvi, eikä vois vähempää kiinnostaa.

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Mikkelsson kirjoitti:Tää siirtyi komeasti mun ykkösinhokin paikalle. Tästä ei tule kuin pahalle tuulelle.

Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.
Osuvasti sanottu. Täysin samaa mieltä, kielellinen lahjattomuuteni ei vai osaa tätä sanoa näin ytimettääksi. (onko tommosta sanaa kuin ytimettääksi? :rofl: )
euro2009

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

..ytimäkkeesti? Naurattaa tää sana kun en osaa tätä kirjoittaa.. :rofl: :rofl:
euro2009

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Mikkelsson kirjoitti:Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.
Jaa no, mieluummin tämäkin kuin Ken-nuken näköinen karvaton pumpattava miesbarbara, joka ei vanhene ikinä, mutta josta pääsee ilmat pihalle, kun pintaa vähän raaputtaa :mrgreen:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Euro2009 kirjoitti:
Mikkelsson kirjoitti:Tää siirtyi komeasti mun ykkösinhokin paikalle. Tästä ei tule kuin pahalle tuulelle.

Järkyttävä, limainen vanha setä hytkymässä väkinäisen viisupuristuksen tahtiin. Kaiken päälle vaatteet, jotka on "ihankivat" parikymppisellä, mutta ko. kun ällökkeen viimeinen myyntipäivä sille sektorille on mennyt jo joskus vuonna sirppi ja vasara, niin hohhoijaa.
Osuvasti sanottu.
No ei minusta. :roll:

- Limainen? Mies lauloi enemmin elehtimättä. Aika paljon sai mielikuvistusta käyttää, jos esiintymisessä tai lavapersoonassa mitään limaa näki.

- Vanha setä? 38-vuotias ihminen on elämänsä puolissa välin tilastojen mukaan.

- Hytkymässä? Jämäkästi paikallaan laulava, muutamilla koreografisilla kikoilla taustalaulajia seuraava.

Vaatteista ei ole tarkkaa mielikuvaa, muuta kuin valkoinen oli paita ja valkoiset olivat housut. Mikä tässä asuyhdistelmässä on ikään sidottua?

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole. :mitvit: Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA. :surrur:
Ei kyllä minustakaan Giorgio mikään ikäloppu ole. :heh:
Ja Kreikka on muutenkin tämän vuoden Viisujen parhaimitoa Saksan Lenan rinnalla. Eilen ensimmäisessä semissä luolamiehet vetivät oikein hyvin ja show oli hieno. Todellakin ansaittu finaalipaikka heillä!

Albatrossi

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Täysin mielenkiinnoton jumputus ja huutelubiisi. Kuvaavaa on, kun loppukertauksen aikana huomasin tämänkin olleen mukana. Nopeasti unohdin ja ihmettelen millä ansiolla Kreikka on finaalissa.

Luolamiehiäkö ne olikin? Olisivat sitten ottaneet nuijat mukaansa ja hutkineet toisiansa, huudot olisivat olleet paljon vakuuttavampia.

Muoks. Eläkeläisten luolamiehisyys oli ilmeisempää. :nuija:
Viimeksi muokannut Albatrossi, 26 Touko 2010, 22:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mangolassi

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole. :mitvit: Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA. :surrur:

Ei munkaan mielestä nelikymppiset ole ikäloppuja - todellakaan. Mulla on vissiin nyt anti-kreikkalaiset rillit päässä :mrgreen: .

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: Kreikka 2010: Giorgos Alkaios & Friends – Opa

Viesti Kirjoittaja Naali »

Margot kirjoitti:Musta on vähän hämmentävää, että Giorgosta pidetään vanhana tai vanhan näköisenä. Ihan normaalin näköinen 38-vuotias eikä sen ikäiset nyt mun mielestä mitään ikäloppuja ole. :mitvit: Tai ehkä oon vaan liian rakastunut Giorgokseen, musta se on IHANA. :surrur:
Mitenhän tän nyt kauniisti sanois. :heh: Ihan vain päätellen siitä, että Giorgios vetoaa muhun, oletan sen näyttävän vähän ikäistään vanhemmalta. :hiips:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Lukittu