Huikean kiehtova "laiska -slaavi- piano", ei menny kuin jokunen ääni.
Semin paras.
Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Taisin sanoa että myös siksi se menestyi. Venäjä saa aina naapuräänikin, mutta yhtä värin kuin kieltää niiden olemassaolo, on kieltää se, etteikö tätä olis voitu äänestää. Etenkin kun, kuten sanoin, esim. mieheni mielestä tämä oli muuten täysin toivottoman erän parhaita ja kun niin kavereissani kuin täälläkin on monia, jotka sanoivat äänestäneensä.heimohilse kirjoitti:Ehkä on ylevää ajatella Venäjän menestyksen johtuvan kappaleen Tsehovilaisesta absurdismista, mutta epäilen totuuden olevan karumpi. Se johtui raatien mukanaan tuomasta sopupelialennustilasta, josta päästään toivottavasti tämän vuoden jälkeen eroon.
Parhaat vitsit ovatkin juuri näitä, joissa vedetään sopivan hienovaraisesti överiksi. Kuulee kuitenkin, että taustalla on myös arvostusta sitä juttua kohtaan, josta vitsi tehdään.jukkanen kirjoitti:Ei tämä pelkkä vitsi ollutkaan, vaikka ensin siltä näyttikin.
Minä en kyllä tajunnut .. Valaiskaa muarosetta kirjoitti:Tajusivatkohan useimmat edes tämän olevan (ns.) huumoria..?Leonardo kirjoitti:Vaikka yleisesti ottaen en ole mikään huumoriviisujen ystävä, niin juuri tällainen uppoaa minuun erittäin hyvin. Heti alusta alkaen saa hymyilemään ja hyvälle tuulelle.
Ja vaikka itse tiesinkin, niin minusta teki silti jotenkin synkän vaikutelman, ei todellakaan saanut hyvälle tuulelle...
...ei mahdottomuus, jokin selittämätön tässä sykähdyttää!JukkaV kirjoitti:Ajatelkaa, jos tämä voittaa...
Itse pitäisin tätä käytännössä mahdottomana. Venäjä saa toki siirtolaisääniä, mutta juuri muita kuin siirtolaisääniä tämä tuskin tulee saamaan. Ja on muistettava raadit. Itse pitäisin jotain noin sijoitusta 15. tälle korkeimpana realistisena.JukkaV kirjoitti:Ajatelkaa, jos tämä voittaa...
Yllättävän monet suomalaiset tuttuni sanoivat äänestävänsä tätä (minä mukana). Eikös meidän raati sitten hiffannut, kun ei tainnut Suomesta tulla pisteen pistettä`?jee euroviisut kirjoitti:Venäjä saa toki siirtolaisääniä, mutta juuri muita kuin siirtolaisääniä tämä tuskin tulee saamaan. Ja on muistettava raadit. Itse pitäisin jotain noin sijoitusta 15. tälle korkeimpana realistisena.
Juuri siinä välissä, 11.toivo kirjoitti:Oliko tää 10 vai 12 en muista.
Niin oli!Cedianska kirjoitti:Mutta tämähän ei ollut paskaa. Tämä oli i h a n a !![]()
Mutta heimohilse puhui raatipisteistä eikä naapuripisteistä. Ennen raateja kaikki Venäjän pisteet olivat naapuri- ja diasporapisteitä, nyt puolet niistä on sopupelipisteitä. Jos suomalainen pitää Venäjän viisusta, hän on joko FSB:n agentti tai yksittäinen idiootti vailla tilastollista merkitystä. Ruotsin saamia toveriääniä kukaan ei paheksu, eikä sitä että mammonanelikko on finaalissa automaattisesti. Nehän ovat kaikki länsimaita.ta1ja kirjoitti:Taisin sanoa että myös siksi se menestyi. Venäjä saa aina naapuräänikin, mutta yhtä värin kuin kieltää niiden olemassaolo, on kieltää se, etteikö tätä olis voitu äänestää.heimohilse kirjoitti:Ehkä on ylevää ajatella Venäjän menestyksen johtuvan kappaleen Tsehovilaisesta absurdismista, mutta epäilen totuuden olevan karumpi. Se johtui raatien mukanaan tuomasta sopupelialennustilasta, josta päästään toivottavasti tämän vuoden jälkeen eroon.
Minustakin tää on aika ihana.Aintsu kirjoitti:Niin oli!Cedianska kirjoitti:Mutta tämähän ei ollut paskaa. Tämä oli i h a n a !![]()
Ihana Peter kaulahuiveineen. Tykkään tästä koko ajan enemmän!
Missä käytöstavat (?).sziget kirjoitti: Ja taas piti buuata. Viisuyleisön huumorintajuttomuudella ei ole mitään rajaa.
Sehän on aina tiedetty - nyt oli erityisen mielenkiintoista nähdä mahdollisimman puhtaasti mihin Venäjän automaattipisteet riittää. Eivät kuitenkaan top 10:iin.entropia kirjoitti:Tämä todistaa vaan sen, että Venäjä menestyy hyvin riippumatta siitä, mitä paskaa ne lähettää.
Mulle kävi samoinWandA kirjoitti:Rakastuin Venäjään viimein finaalissa.
Esimerkkejä muitakin. Salista kuului tapautuksia, kun Portugalin 12 pistettä meni Espanjalle.ta1ja kirjoitti: Buuaus oli kamalaa. Kypros-Kreikka-parin lisäksi sopisi kysyä, että miksei buuattu kun Islanti antoi Tanskalle täydet vielä vitsaillen, että to our friends in Denmark 12 points tms.
Oli kyllä aika typerää, varsinkin kun Venäjän porukka vaikutti aika symppikseltä.Fabrizio kirjoitti:Missä käytöstavat (?).Vähän jäi ikävä jälkimaku lähetyksestä yleisön käytöksen takia.
Eikä sitä saadakaan kitkettyä, koska kritiikki perustuu pääosin tekopyhyyteen. Jos kaveriäänet ärsyttävät, pitäisi vaatia puhelinäänestyksen lakkauttamista. Sitä ei vaadita, koska omat äänet ovat aina niitä oikeita ääniä. Sen sijaan energia suunnataan "itäblokin" haukkumiseen ja artisteille buuaamiseen.Zombie kirjoitti:Tuo kaveriäänestys nyt on vaan systeemin osa, jota ei ole saatu kitkettyä. Ja sehän ei ole missään nimessä artistien vika.