mitäs jättivät tän ruotsin karsintojen ulosAintsu kirjoitti:Mä en ymmärrä tämän menestystä ollenkaan!

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
mitäs jättivät tän ruotsin karsintojen ulosAintsu kirjoitti:Mä en ymmärrä tämän menestystä ollenkaan!
Puhumattakaan lopun erittäin aidosta suukosta..toivo kirjoitti:Mua nauratti, kun siinä lopussa ne ottaa toisiaan kädessä ja kävelee sinne catwalkille, se näytti vaan niin teennäiseltä.
Darhen kirjoitti:Toivotaan että Chanée ja N'evergreen joutuvat kiertämään ja esiintymään yhdessä ikuisesti!
Et siltikään, vaikka oon kertonut, kuinka suorastaan euforinen fiilis tästä mulle tulee? Musta tuntuu tätä kuunnellessa, kuin oisin ottanut jotain ainetta ja leijuisin pilvissä, ja joka puolella lukis "olet voittanut! olet voittanut!"Aintsu kirjoitti:Mä en ymmärrä tämän menestystä ollenkaan!![]()
WandA kirjoitti:Puhumattakaan lopun erittäin aidosta suukosta..toivo kirjoitti:Mua nauratti, kun siinä lopussa ne ottaa toisiaan kädessä ja kävelee sinne catwalkille, se näytti vaan niin teennäiseltä.
Ihan samat fiilikset - kun saa kuunnella tätä. Mutta lavalla viisuiltoina...Riikka kirjoitti:
Et siltikään, vaikka oon kertonut, kuinka suorastaan euforinen fiilis tästä mulle tulee? Musta tuntuu tätä kuunnellessa, kuin oisin ottanut jotain ainetta ja leijuisin pilvissä, ja joka puolella lukis "olet voittanut! olet voittanut!"![]()
Voisin jopa uskoa tuohon vuosilukuun, mutta 17 vuotiaaksi tuota tyttöä väitetään.Jónsì kirjoitti:Voisihan se olla ikävää, mutta ei kyllä hirveästi liity tähän biisiin, kun N'evergreen on syntynyt -69 ja Chanée -79.Subculture kirjoitti:Toivottavasti ei teinitytöllä ja keski-ikäisellä miehellä olekaan ainakaan mitään pakotettuja kemioita keskenään.
Missä?Subculture kirjoitti: Voisin jopa uskoa tuohon vuosilukuun, mutta 17 vuotiaaksi tuota tyttöä väitetään.
Esim kuppilan artistiesittelyssä.Jónsì kirjoitti:Missä?Subculture kirjoitti: Voisin jopa uskoa tuohon vuosilukuun, mutta 17 vuotiaaksi tuota tyttöä väitetään.
Niin minustakin, tai vaikkapa Azerbaidzanin (tai vähintäänkin samanikäiseltä)...Fabrizio kirjoitti:Kyllä Chanée nuoremmalta näyttää kuin esim. Alankomaiden tai vaikkapa Maltan edustaja.![]()