Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Euroviisut 2010 Oslossa

Daniel Diges - Algo pequeñito

*****
49
36%
****
27
20%
***
23
17%
**
26
19%
*
13
9%
 
Ääniä yhteensä: 138

Avatar
Cedianska
Siemailija
Siemailija
Viestit: 175
Liittynyt: 12 Maalis 2009, 20:45

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Cedianska »

Ihanaa, että joka vuosi viisuista löytyy se biisi, jota rakastaa. Viime vuonna se oli omalla kohdallani Kroatian Lijepa Tena, tänä vuonna se on Venäjän ohella tämä. Nämä nousivat finaalissa lopullisesti tämän vuoden omaan kärkikaksikkooni.

Olisin niin toivonut Espanjan voittoa! Miten tämä on niin alhaalla tuloslistoissa...? :lohduton: Rakastan tätä kappaletta ja ihanan Danielin tulkintaa. Aivan upea!! :tuuletus: :kups:
I just can’t go on no more
When you look this freaking beautiful

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Pete kirjoitti:Aika noloa NRK:lle, että tuo espanjalainen häirikkö pääsi lavalle. :puna: Turvallisuuspäälliköt saavat varmasti kivasti sapiskaa.
Varsin kovat otteet näytti jatkossa olevan turvamiehillä sen väliakanumeron räppäreiden ympärillä.

Avatar
Süperstar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 120
Liittynyt: 16 Heinä 2006, 22:23
Viesti:

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Süperstar »

Mä ihmettelin, että kuinka monta tyyppiä siellä lavalla saikaan olla samaan aikaan, kunnes tajusin, että joku yli-innokas fani / häirikköhän se siellä hyppelehti heidän edessään ja turvamiehiäkin alkoi sadella lavalle. Kivaa, että sain uudestaan kuulla tämän. Yksi suosikeistani. :joojoo:
Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo, samo malo, samo malo
Samo malo, samo malo mu ga daj...!

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja mariah »

en vaa voi mitää mut musta se hyypiö joka tuli kesken espanjan esityxeen hymyilemään oli jokseenki sulonen :puna: hyi mua! tosin ei reilua noin röyhkeesti mennä lavalle.

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 337
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Mansikka kirjoitti:
Lichi kirjoitti:Kaikki kunnia Jimmy Jumpille hän toi kiitettävästi väriä näihinkin niin tylsän harmaisiin viisuihin. Tämä ensimmäinen esityshän oli reilusti parempi kuin se jälkimmäinen uusittu. Norja on Suomen lailla vapaa maa ja jos kerran onnistu pääsemään turvamiesten ohi oli Jimmy Jump oman varttinsa julkisuudessa ansainnut. Hieno mies. :cool:

Joo, todalla hieno mies. Ja todella hienoa ihan missä yhteydessä tahansa mennä pilaamaan toisten kuukausien kestänyt kova työ. Ja mikäli viisut ovat mielestäsi tylsän harmaita niin suosittelen lämpimästi kanavan vaihtamista. Lauantai-iltana telkusta tulee ihan varmasti muutakin katsottavaa.
Perustele miten Espanjan työ meni hukkaan, hehän saivat uudet esityksenkin. Yleisöä ympäri maailman Jimmy Jump sen sijaan palveli. Ja miten vaihtaa kanavaa, kun en edes omista televisiota. Kaikki eivät katos töllää telkkua aamusta iltaan. Ja viisut muuten näkee netistäkin.
Viimeksi muokannut Lichi, 30 Touko 2010, 14:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Sen netinkin voi ihan sulkea. Ja Espanjan uusintaesitys ei kuitenkaan korvannut alkuperäistä, mm. pyrot puuttuivat kokonaan. Ja vaikka olisi korvannutkin, tuollaiset aivottomat idiootit voisivat hankkia sen varttinsa julkisuudessa jollain muulla tavalla (paitsi etteivät kai ne siihen kykene kun kerran tällaista tekevät). Ja sitten joku vielä jaksaa ihannoida moista :niinpa: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Kyllä se tunkeilija varmaan vaikutti Espanjaan. Se onnistui tekemään sen Espanjan harkitun outouden naurettavaksi outodeksi, tai antamaan sellaisia sävyjä esitykselle, eikä uusinta auttanut hälventämään mielikuvaa varmaankaan kaikkien keskuudessa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Albatrossi

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Jónsì kirjoitti:Mistäpä tuolle voisi edes sakkoja antaa, kun ei ole mitään laitonta tehnyt? :mitvit:
Julkisen rauhan ja järjestyksen rikkominen? Tuota ehkä voisi käyttää.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Colby »

Häirikkö teki Espanjalle palveluksen, nimittäin nyt esityksestä jäi jopa jotain mieleen :joojoo: Israelin ohella kuppilan yksi yliarvostetuimpia viisuja. Itse en kuule enkä näe tässä yhtään mitään ja sijoitus olisi mun puolesta saanut olla huonompikin.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Olipas draamaa tässä! Kakkosesitys meni minusta paljon paremmin, oli enemmän tunnetta ja paloa pelissä, vaikka pyroja ei ollutkaan (en edes huomannut niiden puuttumista). Harmi, ettei kantanut parempaan sijoitukseen.

Itse äänestin tätä neljä kertaa ja sai Suomesta neljä pistettä, mua nauratti. :heh:
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Terroristi vaan piristi tylsää esitystä. Tätikin aloitti kyllä jo laskut lavalla olijoiden määrästä - sopi siis hyvin joukkoon. Uusintaesitys oli aika turha, eikä tuonut kuitenkaan varmaan puhelinääniä lisää Spainille.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Mä en edes nähnyt häirikköä, kun naputtelin samaan aikaan tekstaria. :puna:
Raipatirai

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja tomato »

Onko Daniel ollut mallinakin? Googlen kuvahaulla löytyy ihan komeita kuvia :joojoo:

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja skidi »

Vompeli kirjoitti:Mä en edes nähnyt häirikköä, kun naputtelin samaan aikaan tekstaria. :puna:
Mä taas olin varma, että se kuului esitykseen, vaikka aloinkin vartijoiden tultua laskeskella, että lavalla on liikaa väkeä. :heh:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja entropia »

Samiasd kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/05/vi ... 22202.html
1900 euron sakot .. :heh:
Muistelisin hänen saaneen jostain vastaavasta tempauksestaan peräti vuoden linnatuomion... No tyyppihän on ite espanjalainen niin eihän se mitään haittaa. :heh:

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

skidi kirjoitti:
Vompeli kirjoitti:Mä en edes nähnyt häirikköä, kun naputtelin samaan aikaan tekstaria. :puna:
Mä taas olin varma, että se kuului esitykseen, vaikka aloinkin vartijoiden tultua laskeskella, että lavalla on liikaa väkeä. :heh:
Sama mulla :D Olisihan ollut ihan komea lisä koreografiaan mutta .. :D
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Ihana biisi! Onneksi saivat esittää uudelleen! Harmi vaan, ettei kärkeen sijoittunut.

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Taa on semmosia hienouksia etta vaati muutaman kuuntelukerran ennen kuin aukes. Daniel oli ihana ja laulo hyvin! ja todellakin pisteet Danielille etta jatkoi laulamista ihan kuin mitaan ei ois tapahtunutkaan. Tietaako kukaan muuten etta miksi juuri Espanjan esityksen aikana?
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Zombie
Siemailija
Siemailija
Viestit: 154
Liittynyt: 22 Touko 2009, 23:04
Paikkakunta: Jämsä

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Zombie »

Jonnuli kirjoitti:Taa on semmosia hienouksia etta vaati muutaman kuuntelukerran ennen kuin aukes. Daniel oli ihana ja laulo hyvin! ja todellakin pisteet Danielille etta jatkoi laulamista ihan kuin mitaan ei ois tapahtunutkaan. Tietaako kukaan muuten etta miksi juuri Espanjan esityksen aikana?
entropia kirjoitti:Muistelisin hänen saaneen jostain vastaavasta tempauksestaan peräti vuoden linnatuomion... No tyyppihän on ite espanjalainen niin eihän se mitään haittaa. :heh:
:miettii:
Alyosha - Sweet People

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Joo, en kyllä huomannut koko häirikköä, kun sen verran kaukana istuin ja kaikki muutkin siinä lähistölläni oli ihan äimän käkenä, miksi Espanja sai vetää esityksensä uudestaan. Eipä siis paikan päällä istujille oikein mitään kerrottu.

Ei sillä, olihan tuota ihan kiva kuunnella uudestaan. :)

Minä jo hetken aikaa luulin, että Big4 ja Norja saa tänä vuonna esiintyä kaksi kertaa, kun kaikki muutkin finalistit saivat yhteensä kaksi esitystä, kun otetaan semifinaaliesitykset mukaan ja mietin, miksen ollut kuullut tästä mitään :heh: . Niin ja tämähän ajatus lähti liikkeelle alunperin siitä, että Espanja nyt vain sattui olemaan ensimmäinen suorista finalisteista, jotka finaalissa esiintyi. :heh:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
tomato
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2312
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:17

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja tomato »

Kommentoiko Daniel itse tapahtumaa?

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja entropia »

tomato kirjoitti:Kommentoiko Daniel itse tapahtumaa?
Jonkun haastattelun muistan eilen nähneeni. En jaksa alkaa etsimään, kun en yhtään muista, että missä. Joka tapauksessa joku Danielin edustaja tokaisi lyhyesti Danielin olleen häkeltynyt ja jännittynyt häirikön tultua lavalle. Hän huomasi häirikön, kun oli alkanut, monien katsojien tapaan, laskea lavalla olevien henkilöiden määrää... Daniel pyrki kuitenkin tekemään parhaansa ja jatkamaan laulua.

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja rewind »

Samiasd kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/viihde/2010/05/vi ... 22202.html
1900 euron sakot .. :heh:
I like this :peukku: Hämmentävää, että joku haluaa julkisuuteen häiriköimällä :mitvit:

Minäkin uskon, että tässä biisissä on ainesta viisuklassikoksi. On ainakin minulle jäänyt todella hyvin mieleen. En mitenkään erityisesti innostunut esityksestä, mutta kokonaisuus oli miellyttävämpi kuin videolla.
El Robocop!

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8838
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Kakkospaikan kirous vaikutti Espanjan sijoitukseen... :lohduton:
Qaj.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Mulle tuli tästä sanoituksiltaan mieleen Sound of Musicin biisi My favourite things.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Noususuuntaan.. Mutta miksi kaikki huonot kappaleet nousevat ylöspäin vasta euroviisujen jälkeen? :(

Avatar
jv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1211
Liittynyt: 21 Marras 2005, 15:36
Paikkakunta: Helsinki, Suomi

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja jv »

tomato kirjoitti:Kommentoiko Daniel itse tapahtumaa?
Maanantain Dagbladetissa DD kertoi ensin pelästyneensä, kun ei heti voinut olla varma, ettei lavalle tunkeutuja ollut vaarallinen ja halunnut vahingoittaa häntä. Ja kyllä se hermostuneisuus näkyy hänen kasvoillaankin ja äänessä viisulähetyksessä, etenkin muutama hetki sen jälkeen, kun JJ on poistettu lavalta ja DD:lle jää aikaa reagoida.

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Joo, mä en saa silmistäni sitä Danielin ilmettä juuri sen jälkeen, kun häirikkö on viety pois lavalta. Hän näyttää jotenkin niin pettyneeltä ja säikähtäneeltä. :lohduton:

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Espanja 2010: Daniel Diges - Algo pequeñito

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Tämän huono sijoitus on, Israelin tavoin, minulle aika mysteeri... :mitvit:
Kun kappale lisäksi esitettiin vielä kahdesti ja illan viimeiseksi. Upea kyllä kaikin tavoin :ihana:

Lukittu