Anna Erikson, Tarja Turunen, Johanna Kurkela ja miksei vaikka Kaija Koo tai Jari Sillanpaa. Tai vaikka kaikki yhdessa!

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
hmmm...Waldon räbäytysJonnuli kirjoitti:Suomen yks vahvuus vuodesta toiseen on ollu hyva livelaulanta, en edes muista milloin viimeksi ajattelin etta aijai meneepas vieresta ja lujaa.
Kaikenlainen musiikki ja kaikenlaiset artistit ovat minusta noin yleisesti ottaen tervetulleita Euroviisuihin, mutta Marjo Leinosessa kulkee raja! Ei kiitos ikinä! Aivan kamala ääni ihmisellä!Rousku kirjoitti:Oikeastaan tämä Marjo Leinonen, jota juuri kuuntelen (kiitos tutustumisen viisuista) voisi olla mieleiseni edustaja, kunhan stailattaisiin huolella niin ettei muut pääse sanomaan että taas ne koettaa epätoivoisesti jäljitellä viime vuoden voittajaa jollakin rupsahtaneella versiolla. (Ts. se kuitenkin väitetty samanoloisuus piiloon; ikä ei minusta haittaa.) Ääni olisi sopivan mehevä.
Mun mielesta waldon rappayksessa ei ollu mitaan vikaaTom Tom kirjoitti:hmmm...Waldon räbäytysJonnuli kirjoitti:Suomen yks vahvuus vuodesta toiseen on ollu hyva livelaulanta, en edes muista milloin viimeksi ajattelin etta aijai meneepas vieresta ja lujaa.
En minäkään rapin ystävä ole (Eminemiä lukuunottamatta; en nyt hänenkään suuri fani kuitenkaan ole), mutta kyllä studio- ja livevedosta huomasi suuren eron erityisesti itse Waldon suhteen. Ei nyt tytöilläkään ollut mikään kympin suoritus se live, mutta huomattavasti olivat parempia, kuin itse Waldo.Jonnuli kirjoitti: Mun mielesta waldon rappayksessa ei ollu mitaan vikaaEn tosin tieda paljon mitaan rapista, joten ehka se kuulosti huonommalta rapin ystavan korvaan.
Tuohan on mitä loistavin idea.toivo kirjoitti: - Hevisaurus.
toivo kirjoitti: - Jane. Tekee comebackin.
- Ninja. Sais ainakin nauraa
![]()
Lordi päräsi ja minusta Hevisaurusta voisi paljon enemmän verrata Lordiin kuin Dustin the Turkeyhyn. Finaaliin Lordi olisi varmasti päässyt vaikka tuomarit olisivat olleet jo 2006, niin hyvin oli katsojien suosikki. Jos Hevisauruksesta tulisi samanlainen kansan suosikki, niin kyllä Suomi sillä vähintään finaaliin pääsäsi, vaikka Suomi saisikin raadeilta pelkkiä nollia ja pelkkiä nolliahan ei varmasti saisi.tomato kirjoitti:Minä en Hevisauruta lähettäis!Irlannin Kalkkunakaan ei pärjännyt vaikka siitä vähän tykkäsinkin
![]()
Tämän tädin minä haluankin viisuilemaanTomppaJr kirjoitti:Marja Tyrni![]()
![]()
Kappaleella viisutorttu xDSerduchka kirjoitti:Tämän tädin minä haluankin viisuilemaanTomppaJr kirjoitti:Marja Tyrni![]()
![]()
![]()
![]()
Ihanaa Suomen kansa!mariah1979 kirjoitti:ihanaa.
Ei lähtisi. Hän on jo ilmoittanut, ettei halua euroviisuihin. Pilaa kuulemma uran. En sitten tajua, miten se sitä pilaisi.iiiduli kirjoitti:Anna Abreukin olisi minusta ihan kiva. Tosin hän tuskin lähtisi mukaan.
I don't know about you, but that sounds good to me.Panu Larnos