Mun mielestä ihan väärä voitti.

Siellä oli monia, joiden kaikki asukokonaisuudet oli tykkejä, Danielilla oli vaan se viimenen ja sit taas ensimmäinen oli ihan täys floppi. Esimerkiksi Korton ravintolamatskuista tehty asu oli aivan uskomaton.

Muutenkin, jos kahdesta viimeisestä olis pitänyt valita, voitto ois mun puolesta mennyt ehdottomasti Kortolle.
Chris oli todellinen yllätys.

Sen ekan asun tullessa lavalle melkein haukoin henkeäni, koska se oli vaan niin erilainen ja omaperäinen, ihan jotain muuta mitä Chrisiltä saattoi odottaa. Kokonaisuus ei sitten ihan täysin pelannut yhteen ja se punaisen maton asu oli säkki, mutta muuten ihan loistavaa.
Jeffreytä en meinannut tunnistaa.

Ne viikset.

Jeffreyn asuista - yllätysyllätys - tykkäsin ihan sikana.

Varsinkin se iltapuku (joka varmaan monen mielestä oli vain pala revittyä kangasta

)...
Santigon asut näytti tosi hyvin ommelluilta.

Tai ainakin mun mielestä on aika pro, jos tekee trikoosta noin tiukkoja asuja (esim. ne haalarit) ja silti saumat ei näy törkeesti läpi.

Mallisto oli ehkä vähän vaan tylsä.
Mut kauheen hauska jakso! Jotenkin vaan ihan liian lyhyt katsaus näihin konkareihin, ois voinu vaikka kahden jakson mittainen projekti olla, jotta ois näytetty enemmän kaikkee tekoprosessia ja kerrottu enemmän et mitä näille konkareille kuuluu nykypäivänä.
Ens viikolla sit uudet kujeet.