Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Euroviisut 2010 Oslossa

Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

*****
9
10%
****
15
16%
***
26
28%
**
21
22%
*
23
24%
 
Ääniä yhteensä: 94

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja skidi »

Olipas aggressiivinen. :shock: Taustanaiset kyllä lisäsivät esityksen huumoriarvoa. :joojoo:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Tykkäsin, vaikka tietenkään Veetin kappale ei ihan viisulavalle asti jaksa kantaa.
Love shine a light

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Minusta Veetin kappale kuulosti livenä paljon paremmalta kuin levyversiona. Ihan yllätyin! Veetihän oli ehkä paras eilisistä karsijoista. Olisin ehdottomasti lähettänyt tämän jatkoon, vaikka Sister Twisterin sijasta. Vähän ihme, etteivät ihmiset kuitenkaan äänestäneet tätä... Eikö Veetin seksikkyys enää pure? :mitvit:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

mariah1979 kirjoitti:lumitöillä ja rakastelulla ei näköjään jatkopaikkaa irronnu ;) harmi.
Asioiden näin suoraviivaiseen yhdistämiseen pystyvät vain suomalaiset :ihana:
Jos Veeti olisi joukkoineen lähtenyt täysillä mukaan, olisi tässä ollut aineksia vaikka mihin. Veeti on hyvä liikkumaan, joten tönöttäminen mikin takana oli epäonnistunut ratkaisu. Taustatyttöjen valjuus oli myös pettymys, ja ylipäätään koko paketti olisi kaivannut kunnollisen viisulinkouksen. Biisin a-osa on kökkö, mutta kertsi kiva ja Veeti on <3

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Hazel »

romualdo kirjoitti: ja tää oli seksikkäin esitys,ei sille voi mitään... ihan tihkui sitä...,
:shock: Minä en näe mitään seksikästä jalat harallaan seisovassa, käsiään levittelevässä kaljussa pylväässä jonka naamakin oli tuskaisessa irvistyksessä. Sori vaan :sorivaan:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kauneus on kahtojan silimisä, noh tuo on Sinun "vammasi" darling ...

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Mutta miksi sillä oli biisin alkupuolen kourat niin tiiviisti suun edessä? Ikaan kuin se piilottelisi jotain, pahanhajuista hengitystä tms.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

Veeti olisi tosiaan voinut vähän vähentää tuota tuskaista irvistystään, niin olisi ollut mukavampaa katsottavaa. Itse kappale oli ihan kiva (=siis ei herättänyt suurempia tunteita.), mutta putoaminen ei kovin paljoa yllättänyt, koska oletettavasti kilpaili samojen äänestäjien äänistä kuin Kleemolakin, joka taas oli hurjan paljon parempi. :joojoo:

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

En kyllä usko, että Antti Kleemola ja Veeti olisivat samoista äänistä taistelleet. Kuitenkin kappaleet vaikuttivat ja balladi vs. rock-iskelmä... Enemmänkin nuorisobändit söivät tämän menestystä.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
PikkuGwyneth
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2227
Liittynyt: 20 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Kuopio

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja PikkuGwyneth »

Kotikatsomomme arvio: Veetin pitäisi pitäytyä soulissa (ja paidattomuudessa, yhden raatilaisemme huomio).
Kymmenen sientä.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

JukkaV kirjoitti:En kyllä usko, että Antti Kleemola ja Veeti olisivat samoista äänistä taistelleet. Kuitenkin kappaleet vaikuttivat ja balladi vs. rock-iskelmä... Enemmänkin nuorisobändit söivät tämän menestystä.
Veetin kohderyhmä on kyllä 30+ ja nykyisin ehkä lähellä 50 olevat naiset ja sitten toisaalta ne jotka soulia yms diggailee sukupuoleen katsomatta. En oikein jaksa uskoa että se mitenkään minkään nuorisobändin kanssa kilpailee samoista äänestäjistä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
viisutar
Siemailija
Siemailija
Viestit: 183
Liittynyt: 04 Touko 2008, 09:26
Paikkakunta: Sastamala

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja viisutar »

Veeti lauloi vahvasti, mutta kun kappale oli täyttä huttua joka soljui toisesta korvasta ulos saman tien... Minkäs teet? Miksi ihmeessä laulaa iskelmää?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Rousku »

ta1ja kirjoitti: Veetin kohderyhmä on kyllä 30+ ja nykyisin ehkä lähellä 50 olevat naiset ja sitten toisaalta ne jotka soulia yms diggailee sukupuoleen katsomatta. En oikein jaksa uskoa että se mitenkään minkään nuorisobändin kanssa kilpailee samoista äänestäjistä.
Mutta lähellä 50 olevat naisethan äänestää nuorisobändejä! Semmoisia omien lasten ikäisiä esiintyjiä, kun ne on niin kertakaikkisen söpöliinejä vain.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11900
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja sziget »

Arvostan sanoittaja Pekka Ruuskaa suuresti ja Veetiä keskikokoisesti, mutta kappale oli vaatimaton ja esityskin vaisuhko. Olen niin tyly, etten toivo tälle edes villiä korttia. Mieluummin Monday finaaliin.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Serduchka kirjoitti:zzz Tylsä biisi, ääni kuului... Siinä kaikki :roll:
Sama :heh:.. Oli kyllä ihan hirveä esitys Veetiltä ja onneksi ei mennyt jatkoon. Toivottavasti ei saa villiä korttia!
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Leo »

Esitys oli paikoin pelottava: Veeti näytti hetkittäin aika aggressiiviselta ja kädet olivat nyrkissä. Lisäksi A-osa oli melodisesti todella heikko, eikä kertosäekään riittävän kohottava. Harmi, sillä Veeti on kuitenkin artistien aatelia, ääni kulki perjantainakin todella hienosti. Ehkäpä joku rennompi soulkappale olisi ollut omempaa Veetiä viisuihin? No ensi kerralla sitten :lohtu:

Avatar
Archieboy
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 487
Liittynyt: 05 Maalis 2008, 14:46

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Archieboy »

Tästä jäi jotenkin vaillinainen fiilis. Veeti ihan ok, mutta tälläinen biisi on enemmänkin entiseen Syksyn Säveleen kuuluvaa kamaa. Alun alkaen pidin tätä parempana kuin Kleemolaa, mutta ehdottomasti live-esitys käänsi tilanteen Veetin menetykseksi. Olisin kuitenkin mielummin nähnyt ja kuullut tämän finaalissa Sister Twisterin turhanpäiväisen "tyddyddydyy":n sijasta...

Avatar
Euro2009
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 551
Liittynyt: 10 Helmi 2009, 18:53

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Euro2009 »

Albatrossi kirjoitti:
aksim kirjoitti:Olenko ainut kenen mielestä tämä oli tunteella vedetty??? arrrgghhhh!!!!
No et! Minusta illan karismaattisin ja eniten läsnäoleva esitys, joka olisi ansainnut finaalipaikan.

Sama juttu kuin Hietasen kanssa. Illan paras eiintyjä ja ja heikko biisi. Sapettaa. :jupinaa:
Karismaa tarvitaan. Isolla lavalla heikko biisikin tuntuu hyvältä kun on artisti joka osaa valloittaa sen vaikka paikallaan seisten. Tänä vuonna sävellykset alle arvostelujen. Toivottavasti Veeti saa vielä mahdollisuuden.
Lavasätelyä ja karismaa, muuta ei ole Suomella tänä vuonna tarjottavana. :heihaloo:
euro2009

Avatar
Lumina
Maistelija
Maistelija
Viestit: 39
Liittynyt: 08 Marras 2007, 23:32
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Lumina »

Olin ensin kovasti pettynyt Veetiin, en ole miestä koskaan kauheasti kuunnellut, jossain livenäkin nähnyt enkä jaksanut kauheasti keskittyä, mutta silti on olut miehestä jostain syystä aina positiiviset fibat, että on ammattitaitoinen ja jotain siinä on pakko olla kun vetoaa niin moneen kaveriin.

Tämä biisi tuntui ensin tylsältä ja ihmettelin miksi näin tavallista Suomi-iskelmää tehdään viisuihin. Esitys ei ollut kummoinen sekään. Nyt kun olen kuunnellut biisiä enemmän karsinnan jälkeen olen ilahtunut taustojen yritteliäisyydestä, siellä on kaikenlaista kivaa, bassokuvioita ym. Kertsikin on jäänyt mieleen, en ensin edes tajunnut mitä biisiä koko ajan hyräilin ennenkuin työkaveri kertoi. Helpompi tätä on oikeastaan hyräillä kuin suosikkejani Amadeusta, Osmoa ja Heliä, siis että on tarttuvampi.

Tällä hetkellä toivon Veetille villiä korttia, muut tipahtaneet ovat saaneetkin tipahtaa. Veetin esiintymisessä olisi vähiten hiottavaa parempaan suuntaan, laulutaitoa ja rentoutta on vaikea hioa enää tässä vaiheessa ja niitähän Veetillä on olemassa. Ainoastaan jos Osmo ei kolmannesta pääsisi jatkoon niin menisi Veetin edelle.

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Paranee koko ajan, olen jo alkanut pitämään tästä! Esitys oli muuten hyvä, mutta taustalaulajat .. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
rewind
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 579
Liittynyt: 26 Touko 2008, 09:35

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja rewind »

Ne taustalaulajat olivat karmeita :shock: Ja kuka kumma näitä koreografioita on ollut tekemässä?! Tästäkin tuli karmiva Catcat -flashback *puistatus* Biisi oli niin mitäänsanomaton, ettei mitään jäänyt mieleen. Sääli, Veeti olisi muuten ihan hyvä ässä kisoihin, mutta ei tällä tyylillä. Eieieieiei.
El Robocop!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Pete »

Veeti Kallio on alasti uuden levynsä (Lohikäärmeportti) kannessa. Lätty sisältää myös Veetin viisun "Kerro mulle rakkaudesta".

Kuva

Levyn voi kuunnella Spotifyssa.
Riskinä seniorilaumat

Ox fan 4ever
Siemailija
Siemailija
Viestit: 128
Liittynyt: 01 Touko 2010, 19:48
Paikkakunta: Toijala, Akaa/Ackas
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Ox fan 4ever »

Pete kirjoitti:Veeti Kallio on alasti uuden levynsä (Lohikäärmeportti) kannessa. Lätty sisältää myös Veetin viisun "Kerro mulle rakkaudesta".

Kuva

Levyn voi kuunnella Spotifyssa.
Mitäköhän ihmettä se mies vielä yrittää saadakseen julkisuutta :roll: :eiei:
Fatal moment when we lost our ground, two hearts corrupted by our feeble minds. Open up! See me now, and hold me one last time!

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30473
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Lohikäärmeportti on pärjäillyt virallisella listalla varsin hyvin. Viime viikolla levy debytoi viidentenätoista ja tällä viikolla nousi yhdeksänneksi. :peukku: Korkeimmillaan Veeti on ollut Suomen albumilistalla viidentenä nimikkoalbumillaan vuonna 2002.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13258
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Timoteus kirjoitti:Lohikäärmeportti on pärjäillyt virallisella listalla varsin hyvin. Viime viikolla levy debytoi viidentenätoista ja tällä viikolla nousi yhdeksänneksi. :peukku: Korkeimmillaan Veeti on ollut Suomen albumilistalla viidentenä nimikkoalbumillaan vuonna 2002.
Hienoa, Veeti ja Suomen levyjä ostava kansan osa! :tuuletus: Viisujen "tappio" koitui kuitenkin ison levy-yhtiön tähdelle voitoksi! :uujee: Toivottavasti tämäkin osaltaan saa ensi vuoden karsintoihin mukaan monta kovaa, kansan tuntemaa ja rakastamaa solistia, sitten?! :peukku:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja romualdo »

hyvä Veeti, levysi nimi ei onneksi ollut Paha maa, Pahat pojat, Paha perhe vaan Lohikäärmeen portti, suomalaiskansallisen synkähkö kuitenkin. Listakappale Miehet ei itke on tietysti nimeltään niin absurdi ja pöhkö kuin vaan voi olla mutta pääasia että on Veetiä...

Avatar
Horvath
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5354
Liittynyt: 05 Kesä 2004, 20:48
Paikkakunta: Tampere

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Horvath »

Nyt elokuussa kun kuuntelee näitä 2010 kandidaatteja, niin tämä Veetin biisi on ainoita joita jaksan kuunnella. Aika pelottavaa... :)
Bir yarım akıllı, bir yarım deli
Dört yanım akıllı, bir yanım deli
Herkes akıllı, bir ben deli
Bir ben deli, bir ben deli

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Hyvin kuuluu ja kestää aikaa tämä Veetin kipale...



... joka ei istu viisuformaattiin, mut jota jaksaa kuunnella. Ehkä vanhan jätkän ulkoasu ei miellytä, mut onhan biisissä sentään jotain kypsän miehen asennetta.
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Veeti Kallio - Kerro mulle rakkaudesta

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ mitä :shock: , eikö tämä muka biisinä olisi aivan täysin viisuformaattiin kuuluva. Sovitus olisi voinut olla dynaamisempi ja isompi, överimpi, nyt on tyhjäkäyntiä ja latteutta.

Mutta on totta että tämä on kuunneltuna paljon parempi kuin nähtynä. Veeti kärsii useista, suoralla puheella sanottuna juntti-imagorasitteista. Se on leimaantunutnut - tai siis pyrkinytkin - mummotunnelien puumanaisten märkien unien kohteksi. Asiaa korostaa tuo täysin juntti liekkipaita ja taustaköörin halvat hetaleet. Vähän sääli, kun ei se tosta paksusta äänestään huolimatta hullumpi perinteisen discon laulaja olisi. Soulia kun vetää niin maneereita voisi pikkasen karsia.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Lukittu