Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Suosikkisi jatkoonpäässeistä?

Cardiant – Rapture in Time
10
17%
Father McKenzie – Good Enough
28
48%
Saara Aalto – Blessed with Love
20
34%
 
Ääniä yhteensä: 58

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

ta1ja kirjoitti:Eikö tuo Joel Främling ole kanssa, nimensä perusteella ja jos on sama Joel Främling, joka soittaa Kauniaisten Grani Big Bandissä pasuunaa kanssa suomenruotsalaisia?
On sama ilmeisesti, ja ainakin XFactorissa osasi hyvin suomea. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

roopeviljami kirjoitti:Toivottavasti sitten kun näistä jatkoon menijöistä tulee joku haastattelu, niin kaikki osaisivat suomea.
Lienee turha toivo, kun edes toinen juontaja ei osaa suomea :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

male kirjoitti:Nyt se väliaikatilanne on julkaistu. Tässä tämänhetkisen äänestystilanteen viisi parasta esiintymisjärjestyksessä:

Sara Sayed "Shallow Waters"
Joel Främling "Man in Squalor"
Chorale "Share Your Life"
Saara Aalto "Blessed with Love"
Father McKenzie "Good Enough"
Hyvältä vaikuttaa - ainakin tällä hetkellä - , koska noiden joukossa on kolme oman puntarini TOP-5:stä. Saara Aalto, Joel Främling, Sara Sayed. :tapu:

Myönnettävä on, että en ole vielä itse äänestänyt :puna: .....mutta eipä hätiä mitiä, koska vielähän tässä on aikaa äänestää - meinaan jos ja kun ja ketä sattuu äänestyttämään :joojoo:......ei muuta kuin langattomat puhelin"langat"(kännykät) vaan "laulamaan" :peukku:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

male kirjoitti:Sara Sayed "Shallow Waters"
Joel Främling "Man in Squalor"
Chorale "Share Your Life"
Saara Aalto "Blessed with Love"
Father McKenzie "Good Enough"
Tietysti ne ainoat yhden tähden minulta saaneet mukana :draamaa: :jupinaa:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

PRKL NYT SE TONY GREEN SINNE TOHLOPPIIN! ÄÄNESTÄKÄÄ SITÄ! Mä ainakin annan huomenna sille vielä ainakin 10 ääntä!

mä en ala jos se ei pääse :vollotus:
Meow cat, please meow back.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja romualdo »

niin ei tulis enää mieleenkään äänestää varsinkaan näissä meijän netti plus -loppu vinnaalisa, paitsi jos on oikein MEGAHYVÄ KAPPALE ... KUTEN oli Passionworks -09 tai Kuunkuskaajat ... -10 .... :ihana: 10 pistettä!! ja plussat päälle molemmille täysosumille, TaideTeoksille.... !!!!!! mut joo, ennemmin annan ne rahat kirpputorilla kuten tänään, Sannalle, Kannuksen Urakalusteen päädyssä olevaan Aarre aittaan. Ai mitäkö ostin, no satuin löytämään toppahousut, nam, sekä v. -72 Syksyn Säveliä -kokoelma-lp:een (katso Minkä levyn ostin viimeksi - osiosta....) ah, sekä Hymylehden jotain v. -73 ... sis. mm. Mosjööö Mossen seikkailuista....ja 3-4 muutakin lehteä... Seura-lehtiä v. -76 ... ihana kokosivun Ihailijakuva Anneli Sarista,upean koruin koristama Anneli paksuissa meikeissään...( no hänelle se sopii, ... varsinkin kun on niin vaatimattomista oloista hänkin lähtenyt.... ) jännittämässä että mitenkähän se miun Mustalaiskaravaani oikein puree.... ai, kun tää monenlaiseen "turhuuteen" pistää pennosensa eikä äänestele näitä Elämää Suurempia (?) -netti-viisuehdokkaita. EI NIIN KAUAN KUN ENGLANNINKIELI ON NOIN TÖRRRKEÄN YLEISTÄ.... JUST Kirppari-Sanna-tonnikeijun kans puhuin 17.30 aikoihin (niin ajatelkaa, olin vielä silloin asioilla,roikkumassa kaupungilla, mm. 15.00 oli aika psykoterapeutilleni, tosin tavoilleni uskollisena myöhästyin silloinkin , tosin vain n. 16 min. ...... enkä typerys ollut jo painunut RAKKAASEEN maastoon, HÄMÄRILLE hiekkamaille, kankaille, kivisille töyräille, kuusten ym. puusten katveeseen, katsastamaan että vieläkö on metsän sieniä meikäläiselle tarjolla, ja olihan niitä, mm. viiruvalmuskaa sekä muutamia hyväkuntoisia haaparouskuja, voi onnea!!!)

... jos huomennakin lupaillaan jo lunta, järkyt--tttäväääÄ!!!!!!! ....) että vähätellen puhuin siis näistä miten kaikki laulaa englanniksi, johon Sanna että toki enkku on laulellisempaa (jotenkin ... ==```=((())=()) kuin suomenkieli... no empä tiejä, sanoin siihen heittämällä esimerkin tästä (jo hyvää englanninääntämystänikin mainostaen:) ..... että Love enough for two .... vastaan : kuin että jos laulettaisiin vaikkapa : Emmä rääkkäääkäään .....
Viimeksi muokannut romualdo, 14 Loka 2010, 11:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

TomppaJr kirjoitti:PRKL NYT SE TONY GREEN SINNE TOHLOPPIIN! ÄÄNESTÄKÄÄ SITÄ! Mä ainakin annan huomenna sille vielä ainakin 10 ääntä!

mä en ala jos se ei pääse :vollotus:
Eivätkö Matti & Teppo -fanit ole hereillä? :draamaa: Eivät taida edes tietää, että jälkikasvu on kisassa mukana.
Tämän kyllä kuuluisi ehdottomasti päästä Tohlopin lavalle nähtäväksi ja kuultavaksi. Pakko tykittää vielä muutama tekstari Tonylle. :joojoo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MuzaMaza kirjoitti:Omantunnon kysymys: Moniko kuppilalainen on OIKEASTI käynyt äänestämässä? :mitvit:
Unohdin äänestää :puna:. Mieleen oli jäänyt kunnolla vian päivämäärä 15.10., vaikka kyllä minä sen omituisen ajankohdankin keskellä aamupäivää jossain välissä olin rekisteröinyt. Pääsi vain täällä töissä unohtumaan.

Eipä huono omatunto silti pahemmin vaivaa :heh: Eikä edes suuri harmistus, sillä ei näiden joukossa kumminkaan mitään ihan megatykkiä ollut. Parhaimmillaankin biisejä lähinnä kesti kuunnella ärsyyntymättä.
MuzaMaza kirjoitti:Eivätkö Matti & Teppo -fanit ole hereillä? Eivät taida edes tietää, että jälkikasvu on kisassa mukana.
Miksi Matti & Teppo -fanien pitäisi äänestää heidän jälkikasvuaan? Eikö musan pitäisi ratkaista eikä sukulaisuuden? Kaikki Saara Aalto -fanitkin sitten varmaan Suvia äänestivät?
Rise, angel, shine, love!

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Antero »

Rousku kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Omantunnon kysymys: Moniko kuppilalainen on OIKEASTI käynyt äänestämässä? :mitvit:
Unohdin äänestää :puna:. Mieleen oli jäänyt kunnolla vian päivämäärä 15.10., vaikka kyllä minä sen omituisen ajankohdankin keskellä aamupäivää jossain välissä olin rekisteröinyt. Pääsi vain täällä töissä unohtumaan.
Vielä on about vuorokausi aikaa äänestää, jos haluaa.... harkinnan jälkeen annoin ääneni... sehän on kuin kansalaisvelvollisuus... viisuvelvollisuus nyt kumminkin... vaikka YLEn kassaan roponen kilahtaakin, mutta saavatpa siitä sitten hieman tuloja ja tukea viisubudjetilla... ;)

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Antero »

Rousku kirjoitti:
MuzaMaza kirjoitti:Omantunnon kysymys: Moniko kuppilalainen on OIKEASTI käynyt äänestämässä? :mitvit:
Unohdin äänestää :puna:. Mieleen oli jäänyt kunnolla vian päivämäärä 15.10., vaikka kyllä minä sen omituisen ajankohdankin keskellä aamupäivää jossain välissä olin rekisteröinyt. Pääsi vain täällä töissä unohtumaan.
Vielä on about vuorokausi aikaa äänestää, jos haluaa.... harkinnan jälkeen annoin ääneni... sehän on kuin kansalaisvelvollisuus... viisuvelvollisuus nyt kumminkin... vaikka YLEn kassaan roponen kilahtaakin, mutta saavatpa siitä sitten hieman tuloja ja tukea viisubudjetille... ;)

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Niinpä onkin! Kiitoksia tiedosta! Minä konttorirotta jo toiveikkaassa mielessäni elin perjantaita :heh: . Ei kun luuri kouraan ja äänestämään!
Rise, angel, shine, love!

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja romualdo »

no, jos mä kuitenkin äänestäisin, kun tuo rakas vanha ystäväni Antero tuossa aiemmin antoi uskonvahvistusta... vaikka en pidäkään tämän vuotisia nettiviisuja kuin ehkä puoliksi niin hyvinä kuin noita 2010 ..ahhhhh...iiiiiiihhgu- netti-viisuja... niin, niiin, joo, kansalaisvelvollisuus, niimpä, kumpa tämän ymmärtäisivät kaikki muutkin noin 4.3 miljoonaa äänestyksen päälle tajuavaa aikuista suomalaista ..... pliiiiiis, äänestäkää nyt ja antaKAAAa äänenne todellisille musiikin riemuvoitoille, eli noille suosikeilleni jotka ovat omassa Top- listassani (siinä kaikkein järkevimmässä sellaisessa..heh heh****) sijoilla 1 - 3.... vai mitä Antsa !!! :heh:
Viimeksi muokannut romualdo, 14 Loka 2010, 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Äänestin: Father McKenzie, Sara, Sonja. Kuva

Avatar
MrMemory
Kondiittori
Kondiittori
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

:puhelin: Tony Green :puhelin: Chorale :puhelin: Father McKenzie
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

MrMemory kirjoitti::puhelin: Tony Green :puhelin: Chorale :puhelin: Father McKenzie
Nuot kyllä kelpaa mulle jatkoon menijöiksi. :peukku:

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

MuzaMaza kirjoitti:Omantunnon kysymys: Moniko kuppilalainen on OIKEASTI käynyt äänestämässä? :mitvit:
Minäminäminäminä! :hei:Olen äänestänyt neljällä viestillä Tony Greenin kappaletta. Enempää en viitsi lähetellä, kun ei parista viestistä ole kuitenkaan mitään oikeaa hyötyä enää tässä vaiheessa... :roll:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

MuzaMaza kirjoitti:Omantunnon kysymys: Moniko kuppilalainen on OIKEASTI käynyt äänestämässä? :mitvit:
Minä olen myös äänestänyt. :joojoo: Nyt vaan antakaa lisää ääniä Choralelle ja Sara Sayedille. :peukku:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Minäkin olen äänestänyt :joojoo:.. Ääneni menivät Choralelle & Father McKenzielle :ihana:. Molempia äänestin kolme kertaa.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Käykö tänäkin vuonna niin, että kaksi jatkoonpääsijöistä on suomenruotsalaisia (Joel Främling ja Father McKenzie) ja kolmas jatkopaikka kuuluu suomenkielisten kiintiöön?

Tosin varmuutta Joel Frömlingin suomenruotsalaisuudesta ei ole.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Naali kirjoitti:Niin, no jos mulle on viisufanina aivan yks hailee, mitkä noista elämää suuremmista taideteoksista ovat jatkossa, vielä vähemmän taitaa normikansalaista kiinnostaa. Ostan mun euroilla mieluummin vaikka kahvia. Siispä ainoat henkilöt, jotka viitsivät äänestää, ovat jotenkin kytköksissä artisteihin, bändeihin tai heidän taustavoimiinsa tai ovat muuten vain hulluja faneja.
Samixii. :surrur:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jónsì kirjoitti:
Naali kirjoitti:Niin, no jos mulle on viisufanina aivan yks hailee, mitkä noista elämää suuremmista taideteoksista ovat jatkossa, vielä vähemmän taitaa normikansalaista kiinnostaa. Ostan mun euroilla mieluummin vaikka kahvia. Siispä ainoat henkilöt, jotka viitsivät äänestää, ovat jotenkin kytköksissä artisteihin, bändeihin tai heidän taustavoimiinsa tai ovat muuten vain hulluja faneja.
Samixii. :surrur:
Vähänkö ollaan pascoja viisufaneja :surrur:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Miksei Tony Green ole tuolla viiden parhaan joukossa? :lohduton:
No Joel Främling/Sara Sayed, Father McKenzie ja Chorale voisivat päästä puolestani jatkoon nyt noista viidestä, joita eniten on äänestetty. MUTTA ei Saara Aaltoa. :shock:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mielenkiinnosta listasin ylös YLE Areenasta sinne kirjautuneet kappaleiden kuuntelukerrat ja lista näyttää juuri nyt tältä:

1. Christa Renwall – Fool of Yourself 1 088
2. Sara Sayed – Shallow Waters 1 075
3. Chorale – Share Your Life 959
4. Saara Aalto – Blessed with Love 771
5. Anfisa – Give Me Power to Resist 727
6. Tony Green – Miraclen 709
7. Suvi – We Are One 701
8. Emilie Untamala & Jolé Nissilä – It Is You 666
9. Pauliina Salonen – Every Day 654
10. Sonja Bishop – This Is My Life 621
11. Joel Främling – Man in Squalor 605
12. Paul Oxley – The Prisoner 565
13. Cardiant – Rapture in Time 564
14. Blackbird – Gooseberry 548
15. Father McKenzie – Good Enough 524

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Minä puolestani uppasin biisit YouTubeen, ja muutaman päivän esilläolon jälkeen katsojatilanne on seuraavanlainen:

1. Chorale - 305
2. Tony Green - 269
3. Father McKenzie - 242
4. Blackbird - 195
5. Christa Renwall - 194
6. Paul Oxley - 133
7. Cardiant - 131
8. Anfisa - 126
9. Sonja Bishop - 124
10. Saara Aalto - 118
11. Suvi - 114
12. Emilie Untamala & Jole Nissilä - 104
13. Joel Främling - 102
14. Sara Sayed - 92
15. Pauliina Salonen - 79
Eurovision all year long!

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Äänestetty on! Tony Green, Father McKenzie ja Saara Aalto saivat ääneni, en kuitenkaan pahastu jos myös Paul Oxley kipuaa kärkeen. :uujee:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
MrMemory
Kondiittori
Kondiittori
Viestit: 7499
Liittynyt: 25 Maalis 2004, 00:25
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MrMemory »

MuzaMaza kirjoitti:Mielenkiinnosta listasin ylös YLE Areenasta sinne kirjautuneet kappaleiden kuuntelukerrat ja lista näyttää juuri nyt tältä:

1. Christa Renwall – Fool of Yourself 1 088
15. Father McKenzie – Good Enough 524
Onpa muuten ihan hirmu vähän kuuntelukertoja. :shock: Ja vain puolet jaksaa kuunnella loppuun asti... :jupinaa: Millä perusteella ne sitten äänestää... :mitvit: "Hei, täähän on mun serkku/kaverin kaima/meidän levy-yhtiön tyyppi...". :roll:
"Kun myrskyt riehuu ja kaataa heikkoja
pää nosta pystyyn ja pysy vahvana"

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

En sitten tiedä lasketaanko noihin kuunteluihin mukaan suoraan sivuilta striimattuja kuunteluja, mutta kumminkin...
Eurovision all year long!

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Niin. Miten tavallisia suomalaisia voisi kiinnostaa koko nettikisa, kun eihän se kiinnosta edes kaikkia viisufanejakaan. Pitäisikö muuten laittaa tuohon viisufani-kohtaan vallan sitaatit... :draamaa:

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Ainakin mulle sopisi ne sitaatit varsin hyvin. Kuuntelin kappaleet kerran tai kaksi läpi ja poimin sieltä omat suosikit / suosikin. Pelottavinta tässä on se, että nyt en edes osaa hyräillä yhdenkään tyrkyn säveltä saati muista sanoja. Eikä minulla ole minkään valtakunnan innostusta äänestää näistä sitä "parasta". 2009 taisin antaa ääneni Ruma-viisulle. Nettikarsinta saa silti ideana plussat kotiin, tämän vuoden taso vain ei kosketa minua alkuunkaan.

Ajat toki muuttuvat, mutta näkymätön karsinta näkymättömillä artisteilla ei ole näkyvyyden kannalta paras mahdollinen ratkaisu. :heihaloo:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Suomi 2011: Nettikilpailun osallistujat, yleinen keskustelu

Viesti Kirjoittaja Rousku »

MrMemory kirjoitti:Onpa muuten ihan hirmu vähän kuuntelukertoja. :shock: Ja vain puolet jaksaa kuunnella loppuun asti... :jupinaa:
Mitenkähän tuossa näkyy ne kerrat, kun olen yrittänyt kuunnella, mutta nettiyhteys on kesken kaiken pätkähtänyt? Onko ne niitä "ei jaksanut kuunnella loppuun" -kertoja.

Äänestin sentään, mutta puntaria en tehnyt, syystä että ensin oli kuun alussa muutto enkä ehtinyt mitään muuta, sitten muuton jälkeen nettiyhteys on toiminut niin pätkittäin ettei kuuntelusta ole meinannut tulla mitään.
Sagapo kirjoitti:Käykö tänäkin vuonna niin, että kaksi jatkoonpääsijöistä on suomenruotsalaisia (Joel Främling ja Father McKenzie)
Eikös tuo Father McKenzie ole melkein kokonaan ruotsalainen, ei ainanaan suomen-mitään ole. Yksi jäsen taisi olla ruotsinsuomenruotsalainen. (Jaa mutta käviskö tässä samoin kuin sveduille viime vuonna, menestyskipale edustikin naapurimaata...)
Rise, angel, shine, love!

Lukittu