JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Vapaata keskustelua juonipaljastuksista, tosi-tv-sarjojen voittajista yms. Kukaan ei voi itkeä, että "spoilasit fiilikseni sarjan suhteen"... 8) Täällä saa avautua! Lukekoon ken haluaa omalla vastuulla!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Tenavat sarjakuvassa oli vähän aikaa sitten strippi, jossa Eppu katseli ensimmäistä kertaa elämässään Citizen Kanea. Tellu tuli paikalle ja totesi: "Rosebud on hänen kelkkansa"...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Jes, vihdoinkin Scott tipahti American Idolissa! :huiskut:
Viimeksi muokannut Colby, 05 Touko 2005, 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Perk...e ja ketjun nimi on Spoilerit :vollotus: Tulinkin lukeneeksi, tää tulee vasta huomenna meillä :vollotus:
Hello Hi!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Colby kirjoitti:Jes, vihdoinkin Scott tipahti American Idolissa! :huiskut:
Joo, mutta Konsta tippu sitä ennen :vollotus: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Hazel kirjoitti:Joo, mutta Konsta tippu sitä ennen :vollotus: .
Niin, ja Nadia vielä aiemmin :vollotus:

Mutta onneksi on olemassa Carrie ja Vonzell :)
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun suosikki on nyt Bo, kun kaikki alkuperäiset suosikit on poissa, Nadia, Anwar ja Constantine :'( .

Carriella kyllä on hieno ääni, mutta jotenkin se on aika yksipuolinen. Vonzel on aika taitava, mutta ei vaan ihan natsaa. Ja Anthony...se on niin väritön, viimeksi kyllä lauloi tosi hyvin.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mä en enää ole ollut kiinnostunut AI:sta. Mutta kertokaas nyt joku, mitä Kaunareissa tulee tapahtumaan sen Genten linkin mukaan? En jaksa alkaa etsiskelemään, jos jollain on vastaus jo valmiina?

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Taylor ei kuollutkaan. Tarkempaa selviytymistarinaa en tiedä, mutta ruumisarkkussa ei ollutkaan Taylor, vaan vanha tuttu Prinssi Omar oli käynyt laittamassa sinne Taylorin näköisen nuken. Eikä kukaan huomannut eroa lol

Huhujen mukaan Macykin olisi taas palaamassa kuolleista :roll:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Ach ja! No kuoliko se Angelakaan silloin muinoin, ja ne epämääräiset auto-onnettomuudet...

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mutta eikö Taylor kuollut syöpään sen jälkeen, Ridge sairaalassa kuolinvuoteella tms.? Se on niin muonisäikeistä saippuaa ettei perässä pysy!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Taylorhan "kuoli" kun Sheila ampui häntä. Tai siis näin oli tän tuoreimman kuolemisen kanssa lol
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Mä en tiedä, uskallanko enempää lukea näitä viestejä jatkossa. Mulle esim. Selviytyjät ja Big Brother ovat niin tärkeitä, että elämästä lähtee paljon iloa jos koko sarja spoilaantuu voittajan tietämisellä.

:banskunyyh:

Sähän Colby ilmeisesti olet seuraillut netistä etukäteen nämä Selviytyjät?

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Voi hittolainen, että tein tyhmästi. Menin selailemaan tätä topicia ennen kun olin nähny uusimman jakson American Idolista. :dingedong: Se sapetus meni onneks nopeesti ohi, kun aloin kattomaan loistavan Lostin uusinta jaksoa. lol No joo, ja muutenkin Scottin tippuminen oli aika hyvin ennalta-arvattamissa. Usein kun joku ennakkosuosikeista tippuu aikaisemmin mitä on odotettu, niin seuraava lähtijä on se ketä yleisesti pidetään huonoimpana.

AI4: Constantine Maroulis ----> Scott Savol
AI3: Jennifer Hudson ----> John Stevens, LaToya London ----> Jasmine Trias
AI2: Kimberly Caldwell (ei ehkä ihan yksi ennakkosuosikeista, mutta tippui kuitenkin ennen aikojaan) ----> Carmen Rasmunsen
AI1: Tamyra Gray ----> Nikki McKibbin
AuI2: Ricki-Lee Coulter ----> Marty Worrall

Scottin tiputus hoidettiin aivan loistavalla tavalla. Ensin kaikki kilpailijat seisoivat yhdessä lavalla. Ryan käski Anthonyn ja Scottin mennä sohville istumaan ja muiden jäämään lavalle. Sen jälkeen Ryan ilmoitti lavalla olevien olevan (yllätys, yllätys) turvassa. Scott luuli selvästi olevansa turvassa sohville mennessään, katsoi ja esitti kiitoksensa ylöspäin. :rofl: Mahtaakohan Carrie liittyä Kellyn ja Clayn joukkoon ja pysyä poissa kahden huonoimman joukosta koko loppukauden ajan. Toivottavasti.

Ei voi mitään, mutta tän kauden finaalinelikko on ehdottomasti surkein, mitä koskaan aikaisemmin. Anthonylla ja Bo'lla on ollut tasan kaksi hyvää esitystä, ja loput joko täysin yhdentekeviä tai huonoja. Carrie on täysin ylivoimainen tällä hetkellä, vaikka Vonzell onkin kaventanut väliä viime aikoina. Viime jaksossa Carrie oli taas elementissään ja oli ihan mielettömän hyvä jälkimmäisessä esityksessään. Toisaalta Carrien ensimmäinen esitys oli ehdottomasti Carrien heikoimpia ellei jopa heikoin. :shock: Veikkaan, että ens jakson putoaja tulee valitettavasti olemaan Vonzell. Mielelläni näkisin tietysti Bo'n tai Anthonyn putoavan seuraavaksi. :pliis:

Tuli muuten sekin mieleen, että jos jaksaa, niin voisiko aina pistää viestiin ilmoituksen mistä sarjasta aikoo spoilata, jotta ei kenenkään ilot vahingossa pilaannu. Joo joo, luukeehan se tossa viestin otsikossakin, että tänne tullaan omalla vastuullaan, mutta ihan varmuuden vuoksi sellanen olis silti ihan hyvä käytäntö. Ei sillä sinänsä tietystikään hirveesti väliä ole, mutta ajattelin vaan heittää ilmaan tälläsen ehdotuksen. ;)



SPOILEREITA SELVITYJÄT ALL-STARSISTA SEKÄ AMAZING RACEN SEITSEMÄNNESTÄ KAUDESTA

Jiiihaa!!! Selvityjien All-Stars version finalistit, suorassa lähetyksessä kihloihin menneet Rob & Amber ovat Amazing Racen tuoreimmalla kaudella jo kolmen parhaan joukossa. Mahtaakohan tulla toinen miljoona dollaria CBS:ltä siihen talouteen. Hyvät mahdollisuudet siihen ainakin on. Rob & Amber ovat voittaneet suurimman osan reiteistä ja ovat saaneet jo ihan kivasti kaikenlaisia palkintoja. Parin häillekin on jo varattu ohjelmapaikka. Loistavaa, loistavaa!!! :rofl:


SPOILEREITA SELVITYJÄT PALAUSTA

Minkä hiton takia sen Stephenien piti mennä tippumaan viime jaksossa. Stephenie on ehdottomasti yks mun kaikkien aikojen suosikki selvityjistä. Harmi vaan, että joutui siihen joukkueeseen, joka hävisi kaikki koskemattomuuskilpailut. Kunhan seuraavaksi lähtee joko Tom tai Ian, niin mä olen tyytyväinen. Finaalikolmikko voisi hyvinkin olla Jenn, Gregg ja Katie, niin olisin ihan tyytyväinen.


Ja nyt uusimman Aliaksen pariin. lol
Viimeksi muokannut BronZe, 05 Touko 2005, 23:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Juu, kaikki Survivorit on katseltu kuin myös brittien viimekesäinen Big Brother, mikä oli mun mielestä ainakin ihan loistava.


Sitten spoilereita Survivor All-Starsista, Survivor Palausta ja Amazing Race 7:stä





Mä sitten vihaan Robia ja Amberia! Ja oon alusta asti toivonu, että ne ois tippunu tuossa AR:ssä. Viime jaksossa tippuminen ois ollu hyvinkin mahdollista, jos ne ei ois päässy sille jatkolennolle. Rob on kyllä ihan uskomattoman tyhmä lol eikä hän itse sitä tietenkään tajua, vaan haukkuu muita tyhmiksi :roll:

Stephenie on tosiaan yks munkin kaikkien aikojen Survivor-suosikeista. Kuin myös Bobby Jon! Olihan se selvää, ettei Steph kauan pysy kuvioissa mukana, kun oli ainut Ulonglainen :( Jenn, Gregg ja Katie ois melkeinpä mun kauhuskenaario Survivor Palaun loppukolmikosta. Tai, ainakaan Jenn ja Gregg ei sinne kuulu. Katiesta en tykännyt alussa, mutta viime jaksoissa on osoittanut omaavansa pelisilmää! Tomin haluaisin minäkin pois pelistä, kun tuntuu olevan kaikkien ylivoimainen suosikki, mutta nyt kun Steph on poissa kuvioista en oikein tiedä ketä kannustaa, kun suurin osa Kororlaisista on typeriä... Carynilla ois ollu viime jaksossa kaikki avaimet käsissään, mutta meni pilaamaan kaiken - myös omalta kannaltaan. Kaippa mun sit pitää nimetä omaksi kärkikolmikokseni Katie, Ian ja Tom...
Viimeksi muokannut Colby, 05 Touko 2005, 20:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Sagapo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Minusta olisi kiva lukea joitain juonipaljastuksia, kun taas joitain en missään tapauksessa haluaisi nähdä. Ehdotan, että jokainen kertoo ensin selvästi, mitä aikoo spoilata ja sitten vaikka kirjoittaa tarinansa vaikka valkoisella. Sellaisen tekstin saa näkyviin maalamalla sen hiirellä, mutta sen tuskin lukee vahingossa, tähän tarkoitukseen se on siis erittäin hyvä keino.

Annan esimerkin, miten tulisi toimia (voitte huoletta katsoa paljastukset, ne eivät ole oikeita):


KAUNIIT JA ROHKEAT -PALJASTUS

Brooke ja Ridge menevät naimisiin!


SUURI SEIKKAILU 2005 -PALJASTUS

Olipas jännä tuo tämänvuotisen Suuren Seikkailun finaali. Katsoin sen etukäteen kristallipallollani, ja olipas se hurja! Henrik ja Taina taistelivat loppuun saakka voitosta, mutta onneksi suosikkini Taina vei lopulta pisimmän korren! Upea finaali!


ESPANJAN F1-KISAN PALJASTUS

Upeaa, Kimi, upeaa! Mahtava kisa!


SUURI SEIKKAILU 2005 -KOMMENTOINTIA

Mäkin katsoin SS2005:n etukäteen. Minun mielestäni Harrin olisi pitänyt voittaa. Kun se putosi välierissä, aloin kannattaa hauskaa Henrikiä!


Olisiko tämä hyvä käytäntö? Jokainen voisi lukea haluamansa paljastukset, ja jopa kommentoida niitä. Tokihan tässä olisi yhä vaara nähdä sellaisia paljastuksia vahingossa, joita ei halua nähdä, mutta... Omalla vastuulla edelleen! ;)
Jouez, jouez, musiciens / Enchantez-moi, magiciens
Tourne, tourne dans ma tête à moi / Fais briller les yeux des enfants-rois

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Joillakin foorumeilla on erilliset [SPOILER] [/SPOILER] tagit, jotka maalaavat automaattisesti tekstin näkymättömäksi, saisikohan sen tännekin, kysytään ylläpidolta :D

[SPOILER] testi [/SPOILER]

esim täällä:

http://forum.digitalspy.co.uk/board/sho ... p?t=215907
Hello Hi!

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Sagapon tarjoama kirjoitusmalli oli todella hyvä. Normaalisti selaten tuosta valkoisesta ei ehdi mitenkään saamaan selvää, ja pienempi fonttikin voi olla. Ne, jotka haluavat ottaa selvää tarkemmin, saavat sen selville. Mielelläni luen kaikkea muuta tästä ketjusta, paitsi niitä Survivors & BB-juttuja. Mutta tosiaan jos spoilerin julkaisija jaksaisi sen verran nähdä vaivaa, että muokkailisi tekstiä edellämainitulla tavalla, tästä olisi paljon hupia. En minäkään sentään kaikkea jaksa töllöstä tuijotella, mutta olisi kiva lukea juonipaljastuksia silloin tällöin!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

No sanottiinko se jo ääneen tuolla jossain töllöketjussa KAUNIISTA JA ROHKEISTA, että

Teilori tulee takaisin. En muista sanottiinko ääneen, vai vihjailtiinko vaan ettei spoilattaisi. Siinäpä Ritkelle ongelmaa, että kenet taas valitsisi. Iik!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Jotain puhetta oli juu, mutta riippuu siitä mitä sä tarkoitit? Ihana, omintakeinen tyyli tulla "huutelemaan" :violette:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Colby kirjoitti:...kuin myös brittien viimekesäinen Big Brother, mikä oli mun mielestä ainakin ihan loistava.
Mä näin tosta muutaman ekan viikon jaksot, mut en enää siitä eteenpäin. :'( Ja loistavaltahan se vaikutti sen perusteella mitä näin. Et sattunu kattomaan amerikkalaistettua versiota samasta sarjasta? Mä katoin viidennen kauden viime kesänä ja tykästyin siihenkin. Aika pian alkaa jo seuraavakin kausi. :)


Sitten spoilereita Survivor All-Starsista, Survivor Palausta ja Amazing Race 7:stä
Colby kirjoitti:Mä sitten vihaan Robia ja Amberia! Ja oon alusta asti toivonu, että ne ois tippunu tuossa AR:ssä. Viime jaksossa tippuminen ois ollu hyvinkin mahdollista, jos ne ei ois päässy sille jatkolennolle. Rob on kyllä ihan uskomattoman tyhmä lol eikä hän itse sitä tietenkään tajua, vaan haukkuu muita tyhmiksi :roll:


Miten niitä muka voi vihata? ;) Eikä Rob ole tyhmä. Se on välillä vaan vähän hassua ja yksi harvoista silmänruuista tällä kaudella :puna: En muista nähneeni Robin & Amberin edes riitelevät keskenään. Mikä on aika harvinaista Amazing Racen pareille. lol On muuten sujunu aika loistavasti Robin & Amberin reissu.

1. jakso: 3/11
2. jakso: 1/10 (voittivat lomamatkan)
3. jakso: 5/9 (Rob jätti tehtävän kesken, kärsi aikarangaistuksen ja houkutteli kaksi muutakin joukkuetta jättämään tehtävän kesken)
4. jakso: 1/8 (voittivat jälleen lomamatkan)
5. jakso: 5/7 (yrittivät Fast forwardia, mutta Ray & Deana ehtivät ensin)
6. jakso: 2/7
7. jakso: 1/6 (voittivat vaihteeksi lomamatkan)
8. jakso: 1/5 (reitti ei ollutkaan vielä ohi vaan jatkui seuraavassa jaksossa)
9. jakso: 3/5 (olivat muutaman askeleen päässä toisesta sijasta)
10. jakso: 3/4
11. jakso: 1/4 (voittivat kotiteatterin)

Eihän tosta voi seurata mitään muuta kuin voitto. :mrgreen: Aika mieletöntä sekin, että kisan vanha pariskunta Meredith & Gretchen selvisivät neljänsiksi asti, vaikka olivat kisan alkujaksoista asti porukan häntäpäässä. Kaikki kunnioitus heille.

Colby kirjoitti:Stephenie on tosiaan yks munkin kaikkien aikojen Survivor-suosikeista. Kuin myös Bobby Jon! Olihan se selvää, ettei Steph kauan pysy kuvioissa mukana, kun oli ainut Ulonglainen :( Jenn, Gregg ja Katie ois melkeinpä mun kauhuskenaario Survivor Palaun loppukolmikosta. Tai, ainakaan Jenn ja Gregg ei sinne kuulu. Katiesta en tykännyt alussa, mutta viime jaksoissa on osoittanut omaavansa pelisilmää! Tomin haluaisin minäkin pois pelistä, kun tuntuu olevan kaikkien ylivoimainen suosikki, Carynilla ois ollu viime jaksossa kaikki avaimet käsissään, mutta meni pilaamaan kaiken - myös omalta kannaltaan. Kaippa mun sit pitää nimetä omaksi kärkikolmikokseni Katie, Ian ja Tom...


Niinpä, kauden alussa kaikki mun suosikit pääty Ulongiin, joten ne joutu tietysti heti syömään toisensa elävältä. :niinpa: Jennifer ja Gregg löyty kuitenkin suhteellisen nopeesti Kororin porukasta kannustettaviksi. Vaikka Jenniä näytettiin todella vähän ensimmäisissä jaksoissa. Mä en yhdessä vaiheessa edes muistanu, että se on siellä. Katiesta en pitäny ollenkaan kauden alussa. Viime jaksossa se tosiaan antoi mullekin posiitiivisia värähtelyjä ja musta tuntuu, että sen sisällä asustelee todellinen juonittelija, joka on astumassa ulos kaapistaan. lol Tom on kyllästyttänyt mua myös alusta saakka ja tekee sitä edelleen. En ymmärrä, mikä siinä muka on niin hyvää. :roll: Ianin kanssa on melkeen sama homma, mutta siitä mä sentään oon oppinu tykkäämään vähän enemmän. Caryn sit taas... njoo... siinä se suurinpiirtein olikin. Jos Tom ei ensi jaksossa voita koskemattomuutta, niin todennäköisesti (ja toivottavasti) saa sanoa hyvästinsä. On se vaan fyysisesti niin paljon kaikkia muita vahvempi. Tällä hetkellä toivon, että putoamisjärjestys olisi seuraavanlainen. Tietysti saattaahan kauden edetessä käydä vielä vaikka mitä. ;)

6. Tom
5. Ian
4. Caryn
3. Katie
2. Gregg
1. Jenn

BronZe kirjoitti:Ja nyt uusimman Aliaksen pariin. lol
Ja sattumalta tuli tästäkin yksi huomionarvoinen seikka esiin. Ja tosi spoileri onkin. lol

Sydney kävi toistamiseen Suomessa. Tosin "Helsingissä" pistäydyttiin vaan muutaman sekunnin ja yhden repliikin ajaksi. :mrgreen:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Piti jo ennen kysyä, toi Bronzen sigi täytyy olla ihanaisesta Desperate Housewivesista? Mie oon niin koukussa siihen, ja suomalaisilla on kaikki vielä edessä :cool:
Hello Hi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

JuhaUK kirjoitti:Piti jo ennen kysyä, toi Bronzen sigi täytyy olla ihanaisesta Desperate Housewivesista? Mie oon niin koukussa siihen, ja suomalaisilla on kaikki vielä edessä :cool:
No niin on!!! En oo viittiny mainita sitä missään aikasemmin, ettei vaan kukaan jo etukäteen spoilaantuisi. Nythän se ei haittaa, kun on oma ketju ihan sitä varten. :mrgreen:

Ehdottoman koukussa oon mäkin. Ja toi Breen lausahdus oli vaan niin loistava, etten voinu olla laittamatta sitä tohon. Meinasin ihan oikeesti kuolla nauruun sen seurauksena. :rofl: Pian tääkin huvi on toistaiseksi ohi, kun sarja jää kesätauolle. :( Onneks on sentään vielä muutama viikko näiden ihanien, "täydellisten" naisten seurassa. DH on Lostin (katsokaa avatar) ohella ehdottomasti parhaita sarjoja, mitä viime vuosina on alkanut. Viime viikon katsojatilastoissa se päititti jopa CSI:n uuden jakson. Ja viime aikoina American Idol on tainnut olla ainoa sarja, joka on siihen pystynyt. Loistava Desperate Housewives!!!
"Real human being, and a real hero"

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Onneks me ollaan muutaman kuukauden jäljessä Jenkeistä, eli puolet ekaa kautta taitaa olla vielä näkemättä! Itse asiassa tuo lainaamasi kohta oli viime viikon jaksossa täällä vasta, eli nyt et saa spoilata kyllä muakaan lol

Tuo Lost tuntuu olevan joka paikassa esillä, ei olla vielä täällä kait nähty.

Ah, elokuuksi on näköjään luvattu Lost meille, kuulemma oli jo tammikuulle suunniteltu, mutta ottivatkin Point Pleasantin ensin. Siihen en ole päässyt sisään lainkaan.

http://www.cult.tv/index.php?cm_id=702&cm_type=article
Hello Hi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

JuhaUK kirjoitti:Onneks me ollaan muutaman kuukauden jäljessä Jenkeistä, eli puolet ekaa kautta taitaa olla vielä näkemättä! Itse asiassa tuo lainaamasi kohta oli viime viikon jaksossa täällä vasta, eli nyt et saa spoilata kyllä muakaan lol
Siinä tapauksessa te ette oo kuin muutaman jakson Amerikan tahtia perässä. Siellä oli nimittäin yhessä vaiheessa suunnilleen kuukauden pitunen tauko jaksojen esittämisessä. Edellisviikolla esitettiin "Sorting Out the Dirty Laundry", jossa kerrattiin alkukauden tapahtumia.Täytyy myöntää, että se tuli kyllä ihan tarpeeseen. Oli joitain juttuja päässy ihan kokonaan unohtumaan. Ja sen jälkeen on siis luvassa vielä neljä uutta jaksoa, joista ensimmäinen tuli näytettiin Amerikassa viime sunnuntaina. Tiedätkö onko toi kertausjakso tulossa teilläkin? Suomen televisioissa Desperate Housewives alkaa syksyllä nimellä Täydelliset naiset. :roll:
JuhaUK kirjoitti: Tuo Lost tuntuu olevan joka paikassa esillä, ei olla vielä täällä kait nähty.

Ah, elokuuksi on näköjään luvattu Lost meille, kuulemma oli jo tammikuulle suunniteltu, mutta ottivatkin Point Pleasantin ensin. Siihen en ole päässyt sisään lainkaan.
Tosta Point Pleasantista oon moneen kertaan kuullu, mutten innostunu sitä kattelemaan. Muistaakseni se ei menestynyt kovinkaan hyvin. No juu, niinhän se näköjään oli. Ekan kauden jaksoista jätettiin viisi esittämättä huonojen katsojalukujen takia. Huomasin samalla, että toinen sarjan luojista on kirjoittanut loistavia Buffy Vampyyrintappajan jaksoja. Oliskohan sittenkin pitäny ruveta seuraamaan tota. :/

Lostia suosittelen ehdottomasti kaikille. Se on vähän niinku Selviytyjät kohtaa X-Filesin Aliaksella maustettuna. :p Lost on Desperate Housewivesin tapaan kerännyt ihan kivasti katsojia Amerikassa. Sijoittuu lähes säännöllisesti katsotuimpien ohjelmien Top 10:n. Ja onhan siinä ihan kivasti suomenkin televisioista tuttuja näyttelijöitä mukana, mm. Matthew Fox (Viiden juttu), Emilie de Ravin (Roswell), Harold Perrineau Jr. (Kylmä rinki), Terry O'Quinn (Alias), Ian Somerhalder (Young Americans) ja Dominic Monaghan (Merri Taru sormusten herrasta trilogiassa). Suomessa tää alkaa mun käsittääkseni vasta vuoden 2006 puolella eli aika pitkään saadaan täällä päässä sitä vielä odottaa. :niinpa:

EDIT: Pistin lainaukset JuhaUK:lta, kun tuli lisää viestejä ja sivun vaihtokin sattui näppärästi siihen väliin.
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Iiiiihana Desperate Housewives <3 <3 Ja iiiiiiiiiihana Big Brother <3 <3 iiiiiiiihana Davina <3 <3 Kai hän edelleen BB:tä juontaa?

Mutta joo, minä tunnustan hakeneeni Suomen Big Brotheriin. Mitään vaan ei oo sieltä suunnalta kuulunu :'(
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor Palau spoilereita




Olipahan herkullinen jakso! Ja olin niin iloinen, kun Katie tajusi äänestää Tomin, Ianin ja Carynin kanssa :) Hyvä, ettei tullut Rob & Amber 2:sta. Kaikki ainekset siihen olis ollu. Molemmat - Gregg ja Jenn - melkein yhtä ärsyttäviäkin!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

American IdolNo onpa taas ihme tuomaritouhua, kaikki Simon mukaanlukien kehuu Scottia, vaikka se on taas aivan paska. Ihan kuin tietäisivät sen tippuvan, ehkä tietävätkin. Ne lauleli ensin jotain vanhoja Elvis tms.-biisejä (en kuullut mikä teeman nimi oli) ja toiseks tän hetken listalta jotain (en mä niitäkään tuntenu). Vonzell on upee ( ja Randy kehui ja kehui ja kehui, mutta ainahan se kehuu). Carrie alkaa olla musta liian itsevarma Barbie, tulee jotenkin Britney mieleen, eikä se ole hyvä asia. Bo veti Stand by me:n loistavasti, eipä olisi uskonut, että se säilyy rokkareista pitempään! Onhan se ammattilainen, jotenkin vaan niin vanhan oloinen, että on ihan eri sarjassa muiden lapsosten kanssa. Anthony oli must ihan ok, niinkuin aina, varma ja monipuolinen. Edelleen minusta olisi hyvä viisuartisti Ukrainalle :cool: . (olen siis vielä katselemassa sitä tässä samalla)
EDIT- ai ne olikin Leiber/Stoller-sävellyksiä ekalla kierroksella, no jopa alkaa teemat loppua niiltä :roll:
Hello Hi!

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Survivor Palau ja Vanuatu spoilereita
Colby kirjoitti:
Olipahan herkullinen jakso! Ja olin niin iloinen, kun Katie tajusi äänestää Tomin, Ianin ja Carynin kanssa :) Hyvä, ettei tullut Rob & Amber 2:sta. Kaikki ainekset siihen olis ollu. Molemmat - Gregg ja Jenn - melkein yhtä ärsyttäviäkin!
No, eipä tossa ollu mitään herkullista. No joo, mutta olishan se pitäny arvata, että taas mun suosikit heitetään vuorotellen pois ja voittaja on taas joku tylsä tyyppi, kuten Chris viime kaudella. Nythän se on jo lähes 100% varmaa, että joko Ian tai Tom voittaa. Kenelläkään tuskin on mitään mahdollisuuksia kumpaakaan noita vastaan finaalissa, ellei jury päätä yllättää äänillään. Ehkä vähän toivoa saattais olla siihenkin, että tytöt päättäisivät heittää ukkelit pois. Mut enpä kuitenkaan usko, että Carynillä on senkään vertaa tajua omasta parhaastaan. Eihän se nyt Tomia vois ikimaailmassa puukottaa selkään. :roll: Mä vielä toivon, että Jenn pystyis järjestämään itelleen jonkinlaisen ihmeen, vaikka voittamalla kaikki tulevat koskemattomuudet ja pysyisi pelissä finaaliin asti. :pliis:

American Idol spoilereita
JuhaUK kirjoitti:No onpa taas ihme tuomaritouhua, kaikki Simon mukaanlukien kehuu Scottia, vaikka se on taas aivan paska.
Simon haluaa välttää kaikki saamat sääliäänet olemalla kiltimpi Scottille. Eipä ollu edes ensimmäinen kerta, kun Simon tekee saman jutun. :roll: Ja siis mun mielestä Scott on edelleen sekä Anthonya että Bo'ta parempi. Ei se missään nimessä olis ansainnu tänne saakka päästä, mutta ei kyllä moni muukaan. :'(
JuhaUK kirjoitti:Carrie alkaa olla musta liian itsevarma Barbie, tulee jotenkin Britney mieleen, eikä se ole hyvä asia.
No, eikä kyllä varmasti ole. :niinpa: Carrie on aivan ihana!!!!! :rakkaus:
"Real human being, and a real hero"

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

JUONIPALJASTUKSIA! Lue omalla vastuulla!

Viesti Kirjoittaja Colby »

Survivor Palau ja Survivor Vanuatu spoilereita
BronZe kirjoitti:No, eipä tossa ollu mitään herkullista. No joo, mutta olishan se pitäny arvata, että taas mun suosikit heitetään vuorotellen pois ja voittaja on taas joku tylsä tyyppi, kuten Chris viime kaudella. Nythän se on jo lähes 100% varmaa, että joko Ian tai Tom voittaa. Kenelläkään tuskin on mitään mahdollisuuksia kumpaakaan noita vastaan finaalissa, ellei jury päätä yllättää äänillään. Ehkä vähän toivoa saattais olla siihenkin, että tytöt päättäisivät heittää ukkelit pois. Mut enpä kuitenkaan usko, että Carynillä on senkään vertaa tajua omasta parhaastaan. Eihän se nyt Tomia vois ikimaailmassa puukottaa selkään. :roll: Mä vielä toivon, että Jenn pystyis järjestämään itelleen jonkinlaisen ihmeen, vaikka voittamalla kaikki tulevat koskemattomuudet ja pysyisi pelissä finaaliin asti. :pliis:

Tuossa sun viestissä on mun mielestä aika iso ristiriita :P Kun pelkäät, että Palaun voittaa joku tylsä tyyppi, mutta toivot Jennin voittavan. Jennhän noista ylivoimaisesti tylsin on :roll: eikä Gregg sen värikkäämpi persoona ollut. Ainoo peliliike minkä se teki oli silloin kun se Cobylle meni kertomaan siitä suunnitelmastaan, joka ei sitten kuitenkaan loppupeleissä pitänyt...

Mä luulen, että finaalissa nähdään Ian ja Katie tai Ian ja Caryn, ja molemmissa tapauksissa Ian vie voiton. Eikä mulla ois mitään sitä vastaan.

Mutta Vanuatu-kausi oli ehkä tylsin ikinä, ja voittajakin oli väärä, eli kaikin puolin huono kausi. Chris ei todellakaan olisi ansainnut voittoa, vaan kyllä se olisi Twilalle kuulunut, vaikka mieluummin sen olisin antanut esim. Bradylle, Elizalle tai Amille...
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vastaa Viestiin