Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

*****
5
5%
****
6
7%
***
18
20%
**
26
29%
*
36
40%
 
Ääniä yhteensä: 91

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja romualdo »

aineksia toki on ...mutta tässä Sami kuulostaa jotenkin.. enemmän karaokelaulajalta kuin ns. oikealta laulajalta ... kuin Tartu mikkiin -ohjelmasta konsanaan... (jooh, myönnetään, oli liian pitkä tauko siitä Auringonkukasta...)

Avatar
Chris
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1030
Liittynyt: 24 Maalis 2004, 00:09
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Chris »

Mielestäni joukon heikoin biisi...! zzz zzz :roll:

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7180
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Tää on aivan selkeästi tän joukon heikoin kappale. Ei vaan iske. En kyllä odottanut Samilta yhtikäs mitään.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Tämä on tylsä biisi. Jotenkin tuli ihan sama olo kuin kuultuani Veetin biisin viime vuonna. Odotin jotain tykimpää kamaa, en mitään hidasta vonkunaa. Soulia, funkia, jotain. Ja sitten saankin vaan keskivertoslovarin. Ei näin.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Kuuntelen ja kuuntelen, mutta mitään ei jää mieleen tästä kappaleesta. Liian euroviisumainen kertsi [sic] hankaa myös vastaan. :mrgreen:
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Korvissani on ongelma: en pidä Samin äänestä ollenkaan. Vaihtoehtoisesti hänen äänensä ei istu kappaleeseen ollenkaan. Jokin eripura tässä siis on. Kaikki on niin eri paria. Joko liian pieni ääni liian isoihin saappaisiin tai liian isot saappaat... Lopun nousu on mukavan perinteisen euroviisumainen. Valitettavasti se tulee ihan liian myöhään. Tuo kappaleen alku on kyllä aika vaisu. Annan kakkosen ja pidätän oikeuden tähtiarvostelumuutoksiin. :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19798
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Ensireaktio: Tylsä on eikä laulajan äänikään mikään paras. Kaksi tähteä, tosin ei kovin kirkkaasti sitäkään. Tähän mennessä kuulluista toisiksi viimeisenä, tämän alapuolella vain nettikarsinnasta tullut Cardiant.

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Tästä ei moni näköjään tykkää mut miepä tykkään, 4 pistettä, ei kuitenkaan Düsseldorfiin, kiitos.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Sami on minun puntarini ykkönen ja vielä oikein ylpeilen sillä :ylppis: Joku sanoi että mitään ei jää mieleen, mutta mulla on tää ollut korvamatona kohta viikon... Ihanaa, kun eilen taviskaveri oli täällä saunavieraana ja vähän varovaisesti esittelin tämän hänelle - mutta hänkin tykkäs :ihana:
Vain saattaa alkuun sua saan... :laulaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Kysymys Tonywernerille. Haluatko Tony tämän kappaleen edustajaksemme Saksaan?
Vai riittääkö sinulle oman puntarisi ykkössija?

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Huomasin kysymyksen vasta nyt :hali: :puna:
En välttämättä halua Samia Saksaan eli minulle riittää puntarini ykkössija :peukku:

Saksaanhan lähtee Stala & So. - sehän on jo selvä :joojoo: Eikä se ole paha asia :)

Mutta SAMIsta on nyt juttu Kuppilan etusivulla :uujee:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Mutta jos haluaa uskoa Samiin ja nelinkymmenkertaistaa omaisuutensa, niin siitä vaan vedonlyöntiin :draamaa:
http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/suomi ... ml#p860774
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Suomen tarjokkaista Samin esitys on mielestäni toiseksi paras. Vahvaa laulantaa ja kaunis melodia, tietää mitä on tulossa. Ei tarvitse jännittää, että osaaako laulaa livenä vai ei. Kelpo sävellys että esitys. Tykkään.
Love shine a light

Archieboy2
Maistelija
Maistelija
Viestit: 26
Liittynyt: 06 Tammi 2011, 11:09

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Archieboy2 »

Olisi Hintsanen saanut pysyä vain siellä Tartu Mikkiin ohjelmassaan. Jos vielä olisi olemassa vanha kunnon Syksyn Sävel, niin tämä olisi siellä kovaa kamaa. Ei euroviisuissa! Perussuomalainen iskelmä, joka kyllä kerää mammojen äänet kuin Kari Tapio konsanaan kolme vuotta sitten. Vienee turhaan yhden finaalipaikan. **

Lichi
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 337
Liittynyt: 25 Marras 2006, 20:07

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Lichi »

Aika säällittävää julkisuudenhakua tän ukon tempaukset ei voi muuta sanoa.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

mpappa kirjoitti:Suomen tarjokkaista Samin esitys on mielestäni toiseksi paras. Vahvaa laulantaa ja kaunis melodia, tietää mitä on tulossa. Ei tarvitse jännittää, että osaaako laulaa livenä vai ei. Kelpo sävellys että esitys. Tykkään.
:peukku:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Subculture »

Tartu mikkiin on kakkosen katsotuimpia ohjelmia ja se voitti Venlankin, mutta mua kiinnostaa, nautiiko Hintsanen henkilönä vastaavaa suosiota kansan syvissä riveissä? Onko Hintsasen pelkkä nimi tae sille, että ääniä sataa finaaliin saakka?

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

^ Veeti Kallio, Maria Lund, Jonna, Jimi Constantine... eipä pelkkä nimi näytä Suomen karsinnoissa paljon mitään takaavan. Samin biisi on tappotylsä mutta Sami varmasti laulaa ja tulkitsee sen vakuuttavasti. Sen puhelinäänestäjät saattavat palkita, eivät pelkkää nimeä.

Veikkaan kuitenkin Tommin ja Saaran biisien uppoavan tarkoitettuun kohdeyleisöön paremmin, jolloin Samille ei välttämättä hyvälläkään esityksellä ole kärkikolmikossa tilaa. Raatipaikka voi silti tulla, jos raati haluaa palkita nimenomaan vahvan laulajan.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11535
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja romualdo »

3. semissä on neljäkin laulua joille toivoisin finaalipaikkaa ja kyllä tuo rockklämheviyhtyekin kuulostaa yhä vaan paremmalta... mutta niiden aika on jo ohi, ainakin eustusmielesä... Samin äänessä on kylläkin liikaa rocklaulajalle ominaisia maneereja...ja hoilotusta... joten suosin tässäkin mielessä enemmän tummempiäänistä Tommia... toisaalta, Täältä maailmaan -laulussa on koskettava teksti myös... joten erot ovat sittenkin hiuksen ohuita.... hullua että näitä joutuu (onko pakko?) asettelemaan jonkinlaiseen muka arvojärjestykseen, pitäisi moinen kidutus kieltää lailla!

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Lichi kirjoitti:Aika säällittävää julkisuudenhakua tän ukon tempaukset ei voi muuta sanoa.
Jos ihminen tekee työtään telkkarissa tai näyttämöllä, niin sekö on säälittävää julkiseuudenhakua? Vai onko niin, kun kyseessä on Sami?
Love shine a light

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

^ No niinpä :roll: Ja Sami ei ole "hakenut" euroviisukarsintoihin, vaan hänet KUTSUTTIIN mukaan :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja mpappa »

tonywerner kirjoitti:^ No niinpä :roll: Ja Sami ei ole "hakenut" euroviisukarsintoihin, vaan hänet KUTSUTTIIN mukaan :joojoo:
Hyvä kun huomautit, olin niin tuohtunut vastatessani, että en hoksannut tuota pointtia. Ja mitä enemmän viisua kuuntelen, sen paremmalta se kuulostaa. Ei kuitenkaan se ykkösehdokkaani Saksaan, mutta jos valitaan niin fanitan täysilla.
Viimeksi muokannut mpappa, 26 Tammi 2011, 19:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Love shine a light

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Koko Viisukuppila rakastaisi tätä kappaletta intohimoisesti, jos tämän esittäisi ihana Antti Kleemola itse. Mutta koska tämän esittää ällöttävä Sami Hintsanen, koko Viisukuppila vihaa tätä. Näin olen asian ymmärtänyt. :joojoo:

Taas täällä siis arvostellaan esittäjää itse kappaleen sijaan. :draamaa:

Minusta sekä Kleemolan viimevuotinen että Hintsasen tämänvuotinen tyrkky ovat surkeita tusinaturhakkeita. Tosin Hintsasen persoonan huumoriarvon ansiosta saattaisin rankata hänen kipaleensa arvosteluasteikollani hieman Kleemolan biisiä ylemmäs. :mrgreen:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33171
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä taas haluaisin pitää kappaleesta, kun esittäjä on ihan kiva mielestäni. :joojoo: (Varsinkin nyt hän saa myötätuntoa, kun lähes kaikki häntä mollaavat.) Harmi vaan, että kappale on todella huono. :lohduton: Luulen muuten, että Lichi tarkoitti sitä suudelmaa Janne Katajan kanssa Kultaisessa Venlassa. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Miksiköhän tämä laulu on niin monen kuppilalaisen mielestä "huono" :mitvit: Itse rakastan tätä laulua ja osaan laulaa tämän ulkoa ja toivon että tästä tulisi karaokeversio, ettei minun tarvitsisi aina laulaa että "Valaise yö" :laulaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30531
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Valkealalainen kirjoitti:Koko Viisukuppila rakastaisi tätä kappaletta intohimoisesti, jos tämän esittäisi ihana Antti Kleemola itse. Mutta koska tämän esittää ällöttävä Sami Hintsanen, koko Viisukuppila vihaa tätä. Näin olen asian ymmärtänyt. :joojoo:
Onko Kleemola erityisen ihana ja rakastivatko kaikki hänen biisiään intohimoisesti viime vuonna? :mitvit:

Minusta Sun puolellan ja Täältä maailmaanin merkittävin yksittäinen ero on sanoituspuolella eikä ero katoaisi mihinkään, vaikka Kleemola esittäisi biisinsä itse tälläkin kertaa. Pidän Sami Hintsasta kiinnostavampana tulkitsijana mutten riittävän kiinnostavana kompensoimaan näin tylsää biisiä, jossa pelkästään kuunneltuna ei ole yhtäkään pelastavaa ominaisuutta, ei tällä kertaa edes koskettavaa sanoitusta. Kleemola oli viime vuonna puntarini kahdeksas ja Hintsanen tänä vuonna puntarini jumbo.
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minua taasen teksti koskettaa eniten kaikista tämänvuotisista ehdokkaista :shock: Vaikka minulla ei ole edes omia lapsia :draamaa: Saatikka, kun tietää että Sami on itse juuri tullut isäksi :ihana:

Vain saattaa alkuun sua saan :laulaa:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Valkealalainen kirjoitti:Koko Viisukuppila rakastaisi tätä kappaletta intohimoisesti, jos tämän esittäisi ihana Antti Kleemola itse. Mutta koska tämän esittää ällöttävä Sami Hintsanen, koko Viisukuppila vihaa tätä. Näin olen asian ymmärtänyt. :joojoo:
Ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla, sillä minusta Sami Hintsanen EI OLE ällöttävä,
mutta biisi on supertylsä. :draamaa:
Antti Kleemolan biisi oli taasen hyvä ja melodinen. :joojoo:

Tästä ei jää mitään mieleen vaikka olen kuunnellyt täta useammin kuin kerran......... ainakin kaksi kertaa :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Minäkään en pidä Hintsasta ällöttävänä. Päin vastoin, oikein hyvä laulaja ja pätevä juontaja. Eikä ulkonäössäkään ole mitään vikaa (ja vaikka olisikin niin ei se ihmistä huononna). :joojoo:
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42014
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Sami Hintsanen - Täältä maailmaan

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Valkealalainen kirjoitti:Koko Viisukuppila rakastaisi tätä kappaletta intohimoisesti, jos tämän esittäisi ihana Antti Kleemola itse. Mutta koska tämän esittää ällöttävä Sami Hintsanen, koko Viisukuppila vihaa tätä. Näin olen asian ymmärtänyt. :joojoo:
Kuka Antti Kleemola? Kuka Sami Hintsanen? Onksne jotain teeveestä tuttuja? Sortsi, en katsele muuta kuin urheilua ja dokumentteja. Mutta tämä biisi on tylsä.
Rise, angel, shine, love!

Lukittu