1. alkukarsinta 14.1.

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Suosikkisi 1. alkukarsinnassa?

Automatic Eye - I'm Not the One Who's Sorry
25
22%
Cardiant - Rapture in time
19
17%
Johanna Iivanainen - Luojani mun
32
28%
Jonna - Puppets
23
20%
Marko Maunuksela - Synkän maan tango
14
12%
 
Ääniä yhteensä: 113

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41966
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Serduchka kirjoitti:Jonnan yksinkertaisuus olisi myös voinut vedota Eurooppaan. :joojoo:
Jonnan yksinekrtaisuus? Johannahan se yksinkertainen oli!

Vedotakseen Jonna olisi tarvinnut todella ammattimaisen tuottajatiimin ja taustaryhmän. Nyt näytti siltä että sinänsä idearikas opiskelijaporukka tekee pikkurahalla sen mitä pystyy. Ja Suomessahan ei valitettavasti ole ollut tapana ankaralla kädellä jatkojalostaa valittua biisiä ennen kansainvälistä kisaa.
Rise, angel, shine, love!

ESC-fani
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 526
Liittynyt: 07 Elo 2010, 00:05
Paikkakunta: Tampere

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja ESC-fani »

Hmm... karsintojen paras (Automatic Eye) putosi heti... Tämän 1. karsinnan kaksi huonointa pääsi jatkoon... Cardiant oli ainut kohtuullisen hyvä mikä pääsi jatkoon, muttei sekään mikään mahtava... Mistä YLE aina löytääkään noin huonoja juontajia. Pelkonen ollut jo monta vuotta, eikä ole koskaan ollut mitenkään hääppönen. Ja se uusi juontaja vasta outo onkin...
I was in Kyiv 2017

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja entropia »

TomppaJr kirjoitti:Me naurettiin sille Harlin-Selin jutulle isän kanssa katketaksemme! :repeilee: Hirveitä tosikoita kun teitä ei saa millään nauramaan. :ylppis:
Tai sit joillakin on vaan yksinkertainen huumorintaju. :heh:

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Aivan surkeat pääsivät jatkoon!
Maunuksela & Iivanainen ulos -> Automatic Eye ja Jonna sisään. <-

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Rousku kirjoitti:
Serduchka kirjoitti:Jonnan yksinkertaisuus olisi myös voinut vedota Eurooppaan. :joojoo:
Jonnan yksinekrtaisuus? Johannahan se yksinkertainen oli!
Arvasinkin, että joku tarraisi tähän mielipiteeseeni kiinni. :heh: Tarkoitin lähinnä Jonnan yksinkertaista biisiä. Esitys ei ollut missään kohdassa yksinkertainen. Jonnan biisissähän oli hirveän yksinkertainen kertosäe. :joojoo:
Viimeksi muokannut Serduchka, 14 Tammi 2011, 22:49. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Miks nää karsinnat on pettymys ?


Automatic Eye = ihan surkee, en löytänyt mitään hyvää tästä.

Tango-Marko = maineikas taustakuoro, mutta synkkä kappale

Johanna = Kaunis ääni, mutta siinä kaikki

Jonna = kappale alkoi lupaavasti, mutta kuoli vaatetemppuun

Cardiant = jee Tappara, mutta ei tätä
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja mariah »

TomppaJr kirjoitti:Hirveitä tosikoita kun teitä ei saa millään nauramaan. :ylppis:
mä kyllä nauroin sille kusijutulle mut mulla onki varmaa erikoine huumorintaju :uujee: :violette:

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Colby »

En kyllä Jonnan biisiäkään yksinkertaiseksi sanoisi... Se on mun makuun vähän liian "sillisalaatti" ja vaati muutamia kuuntelukertoja, ennen kuin biisi alkoi avautumaan ja biisin rakenne selkeni.

Jotenkin surkuhupaisaa, että noista viidestä juuri ylivoimaisesti huonoimmat, eli Cardiant ja Marko Maunuksela pääsivät jatkoon :rofl: Cardiant ei tarjonnut mitään uutta, vaan miljoona kertaa kuultua heviä, jota jengi äänestää vain siksi, koska se sattuu olemaan heviä ja kovat jätkät tykkää hevistä :heh: Ja entäs se Maunuksela sitten... Tarviiko edes sanoa mitään? :rofl:

Luojani mun kiitos, että karsinnan paras laulaja, biisi ja esitys pääsi jatkoon. Hienoa, Johanna Iivanainen! Johanna näytti muuten paljon kauniimmalta nyt, kuin noissa pressikuvissa esimerkiksi. Okei, biisistä tulee virsivaikutelma, mutta jos sen osaa sivuuttaa, niin onhan tuo nyt hieno biisi! Hyvänen aika!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mie kauhistelin koko lähetyksen ajan sitä Jaanan mekkoa, siis mistä se oli semmosen rievun löytäny? Jaana kun on yleensä aina niin tyylikäs.
Ja se uudenvuodentoivotus tuskin nauratti ketään...
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Eipä uponnu muhunkaan se Harlin-Selin sketsi. Se ei jotenkin ollenkaan auennu mulle ja tunsin sen aikana ainoastaan myötähäpeää, kun se oli niin tavanomainen typerä suomalainen mukahauska sketsi.

Mitä mieltä olitte Tomista juontajana? Mulle se on tuttu jo Ylex Aamun ajoilta. Ihan hauska tyyppi. Kokemattomuus telkkarissa näkyy vielä ja musta niillä ei oikein Jaanan kanssa synkannu, mutta ehkä se siitä. :)
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30500
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Serduchka kirjoitti:Jonnan biisissähän oli hirveän yksinkertainen kertosäe. :joojoo:
Vanhaa kuppilakliseetä toistaakseni: Laula minulle Jonnan biisin kertosäe, laula. Kertosäkeistö voi olla yksinkertainen mutta se ei ole melodinen eikä sitä ole helppo laulaa, jammailla tai hyräillä mukana. Euroviisulta vaaditaan enemmän mieleenjäävyyttä.

Jonnan soolouran alkupään biisit olivat popahtavia ja tarttuvia. Samantyyppisellä biisillä kuin Tyytyväinen tai Kaikki talossa mahdollisuudet olisivat luultavasti olleet paremmat sekä Suomessa että D'dorfissa.
Rousku kirjoitti:^^Kas minäkin nostin Johannan biisin kolmoseen.
Minäpä nostin kolmesta neljään. :surrur:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36814
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

entropia kirjoitti:
TomppaJr kirjoitti:Me naurettiin sille Harlin-Selin jutulle isän kanssa katketaksemme! :repeilee: Hirveitä tosikoita kun teitä ei saa millään nauramaan. :ylppis:
Tai sit joillakin on vaan yksinkertainen huumorintaju. :heh:
Olen ylpeä siitä ja varjelen sitä elämäni loppuun asti. Vanhainkodissakin vielä nauran pissakakkahuumorille, siellä onkin paljon naurettavaa kun immeiset on vaipoissa. :joojoo: Jooanteeksi... :hiips:
Meow cat, please meow back.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Jaanan mekko oli muuten hirveä. Mistä tulee toi mania laittaa noita mummonsukkahousu-yläosia.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

TomppaJr kirjoitti:Me naurettiin sille Harlin-Selin jutulle isän kanssa katketaksemme! :repeilee: Hirveitä tosikoita kun teitä ei saa millään nauramaan. :ylppis:
Mukavaa että nauratti. Minua ei. Minusta se oli ihan kamalan huonoa, harrastelijoiden näyttelmää ajantäytettä.
Sitä paitsi Harlin ei ole enää vuosiin ollut pitkätukkainen, Selinistä puhumattakaan. Mistä olikin keksitty näinkin "ajankohtaiset" hahmot väsäämään Suomelle täydellistä euroviisua. :mitvit:

IHAN OIKEASTI YLE: MITEN TÄMMÖINEN PÄÄSEE TEILTÄ EDES LÄPI!! :draamaa:

Avatar
hra47
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8135
Liittynyt: 29 Tammi 2007, 12:53
Paikkakunta: Espoo

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja hra47 »

Timoteus kirjoitti:
Rousku kirjoitti:^^Kas minäkin nostin Johannan biisin kolmoseen.
Minäpä nostin kolmesta neljään. :surrur:
Niin minäkin...
"Mä nousin tähtiin palata en sieltä voi..."
- Mä elän vieläkin

Avatar
iiiduli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5935
Liittynyt: 30 Touko 2010, 22:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja iiiduli »

Jonnuli kirjoitti:Mie kauhistelin koko lähetyksen ajan sitä Jaanan mekkoa, siis mistä se oli semmosen rievun löytäny? Jaana kun on yleensä aina niin tyylikäs.
Ja se uudenvuodentoivotus tuskin nauratti ketään...
Se mekko todellakin oli karsee. Mulle tuli siitä yläosasta mieleen taitoluistelijan puku, kun niillähän on puvuissaan aina sellasta ihonväristä kangasta.
Elämä ajaa ohi kohta
Joten skippaa se kotisohva

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Juuri nyt ei huvita kommentoida juuri mitään. Olen niin maassa. :niinpa:

Nyt tulee urakalla risuja YLElle. Surkea tv-toteutus, ohjaus, kameratyö, juontaminen puisevaa, se väliaikanumero Harlin ja Selin oli todella yököttävän mauton. Puitteet Tohlopissa ovat kuin piirikunnallisista: niin pienimuotoista, vaatimatonta, amatöörimäistä. :eiei:

Mitähän muuten kameramies oikein kuvasi Jonnan esityksen aikana? Harmi, että esityksen visuaalisuus meni puihin, kun kamerakin suuntasi puihin. Kun kappaleessa ei oikein ollut päätä eikä häntää, olisihan se ollut antoisaa seurata edes taiturimaista lava-showta. Mutta ei, kuvaus meni jotenkin nilkkoihin, kun naista nostettiin korkeuksiin. :shock:

Illan ainoa pelastaja oli valloittava Johanna Iivanainen. :ihana: Voi Luoja, että nainen osaa laulaa, tulkita, valloittaa, säteillä ja antaa itsestään NIIIIIN luonnollisen vaikutelman. Johanna oli artistina täysin eri sfääreistä ja planeetalta kuin muut. Ilman Johannaa ilta ansaitsisi tulla unohdetuksi heti lähetyksen jälkeen.

Tohlopin työryhmä uusiksi ja paikkakunnan vaihdos välillä vaikka Vaasaan (ja vaikka Strömsön työryhmä askartelemaan Suomen karsintoja 2012, jos ette muuta keksi). Ihan oikeasti, kiukuttaa tämä jokavuotinen Tohlopin karsintapakkopulla-puuhastelu. Käsikirjoitus uusiksi ja heti! :joojoo:

Jupisen vielä lisää: juuri kun päästään jollain lailla vauhtiin, biisit on kuultu kun on kiire iltauutisille. Katsoin kelloani: 21:34 kaikki kappaleet oli esitetty! Ei hyvät hyssykät! Eihän tuosta tynkälähetyksestä jää mitään käteen. Lisää biisejä semifinaaleihin. Ennemmin vaikka 2 semifinaalia, joissa olisi esim. 8 kilpailuesitystä.

Viisukatsoja haluaa musiikillisia elämyksiä. Myötähäpeän tunne on inhottava. Valitettavasti se tästä jäi päällimmäisenä pintaan. :joojoo:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Antero »

MuzaMaza kirjoitti:Minusta se oli ihan kamalan huonoa, harrastelijoiden näyttelmää ajantäytettä.
IHAN OIKEASTI YLE: MITEN TÄMMÖINEN PÄÄSEE TEILTÄ EDES LÄPI!! :draamaa:
Totta. Kun on kysymys televisiosta, olisi käytetty esim. televisionomaisia keinoja, vaikka sitten kokoamalla Suomen 50-vuotisen viisutaipaleen kunniaksi hauskoja katkelmia menneiltä vuosilta... kulunutta saattaa sanoa joku, mutta taatusti hauskempaa kuin tällainen kusi-ns.-huumori....

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Automatic Eye - I'm Not the One Who's Sorry
Naapurin pojat koikkelehtii pelottavasti lavalla ja live-laulukin katoaa paikkapaikoin jonnekin. **1/2

Marko Maunuksela - Synkän maan tango
Tämän illan parhaimmistoa. Biisi on edelleen jollain lailla kiehtova, ja Marko osaa kyllä laulaa. Taustakuoro vaikuttaa välillä vähän liiankin jäykältä, ja välillä tuntuukin kuin Marko ja kuoronsa laulaisivat kumpikin erillään. ***1/2

Johanna Iivanainen - Luojani mun
Kääk mikä ryijy Johannalla! :eeek: Hyräilin mukana...ystävä sä lapsien jne... plaah **

Jonna - Puppets
Wow mikä kissa lavalla. :surrur: Biisi on loistava, Jonnalla oli sentään kunnon show, puitteet huomioon ottaenukutemppu - jee! :tuuletus: ****+

Cardiant - Rapture in time
Aargh...örinää ja mörinää ja päätöntä heilumista lavalla. Eikös heviaika mennyt jo? *

1. Jonna - Puppets
2. Marko Maunuksela - Synkän maan tango
3. Automatic Eye - I'm Not the One Who's Sorry
4. Johanna Iivanainen - Luojani mun
5. Cardiant - Rapture in time
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Pete »

Niinku nyt joka maassa tango, virsi ja hevirokki menevät jatkoon! :rofl: Monipuolisemppoo ja suomalaisemppoo. :joojoo:

Voisiko joku hankkia sikainfluenssan tai jonkun rokon ja tartuttaa sen sitten Tom Nylundiin, niin saisimme jonkun sijaisen kesäloma-apurin Jaanalle pariksi, niin tasokin paranisi. :draamaa: Se sketsi oli erittäin noloa, mikä nyt ei sinänsä valitettavasti yllätä laisinkaan. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Ja tämä kristallipallo - jännä mun hirvee. :rofl: :rofl: Tuloksethan julkistettiin kuin uudenvuoden ennustukset toisaalla täällä konsanaan. :mrgreen: :heh:
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Antero »

Liisukka kirjoitti:Johanna Iivanainen - Luojani mun
Kääk mikä ryijy Johannalla! :eeek: Hyräilin mukana...ystävä sä lapsien jne... plaah **
Mikä ihme siinä on, kun arvostellaan kaikkea muuta kuin itse pääasiaa... kuunnelkaa laulajaa, kun hän laulaa....
Liisukka kirjoitti:Jonna - Puppets
Wow mikä kissa lavalla. :surrur: Biisi on loistava, Jonnalla oli sentään kunnon show, puitteet huomioon ottaenukutemppu - jee! :tuuletus: ****+
Tykkäsin studio-Jonnasta, mutta en enää live-Jonnasta. Hötkyilyyn hukkui ainakin laulutaito...

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13752
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Pete kirjoitti:tango, virsi ja hevirokki
:uujee: Itseasiassa meillähän tosiaan on tässä ihan ikoninen kansallinen musiikkikavalkadi :heh: .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Nellie
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 23:42

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Nellie »

Omat suosikkini olivat Johanna Iivanainen ja Cardiant. Johannan biisin sanoitus oli tosin vähän liian gospel-henkinen makuuni, mutta englanniksi laulettuna toimii luultavasti paremmin, silä sävel on kaunis ja Johannan ääni samoin. Olettaen tietysti, että Johanna osaa laulaa englanniksi. Sitähän ei vielä ole kuultu.

Kolmanneksi paras olikin sitten vaikeampi. Hieman toivoin, että olisi ollut Atomic eye, mutta kaikkeahan ei voi saada. Ei kuitenkaan kovin pahasti harmittanut, että tippuivat, kun kaksi suosikkia kuitenkin jatkoon selvisi :peukku: .

Olen näköjään vieraillut täällä viimeksi 30.5.2010. Aika siis aktivoitua, kun viisuilut taas alkaa :).

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11530
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja romualdo »

en oikein ehkä uskonut Tangon menevän jatkoon...mutta solistien takia hyvä että meni... sensijaan Jonnan uskoin keräävän sen verran paljon ääniä että olisi luullut riittävän,... (ja paljonkohan niitä hänellekin kertyi, selvinneekö koskaan...?), Gardiantin mölyämistä en olisi halunnut kuulla enää tässä yhteyesä...epävireistäkin oli laulanta... aika noloa oli taas mm. se että laulujen tekijänimet olivat ruudussa hyvin pienellä präntillä,niin että niitä tuskin edes näkyi/ehti lukea... ja se laulujen tekstittäminen... (kts. aikaisempien vuosien kritiikit) = no jo on helekatti!

top 5:
1.Johanna Iivanainen 5.0 pist.
2.Marko Maunuksela 3.9 p.
3.Jonna 3.4 p.
4.Automatic Eye 2.2 p.
5.Gardiant 1.4 p. ja nuo pisteet ovat vain suuntaa näyttäviä... jotta olisi saanut noihin edes jonkinlaiset hajuraot.
Viimeksi muokannut romualdo, 21 Tammi 2011, 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Antero kirjoitti:
Liisukka kirjoitti:Johanna Iivanainen - Luojani mun
Kääk mikä ryijy Johannalla! :eeek: Hyräilin mukana...ystävä sä lapsien jne... plaah **
Mikä ihme siinä on, kun arvostellaan kaikkea muuta kuin itse pääasiaa... kuunnelkaa laulajaa, kun hän laulaa....
En ole kiistämässäkään etteikö Johanna osaisi laulaa. Mielestäni hänellä vain on huono kappale, tai pikemminkin ihan nätti "virsi" täysin väärällä areenalla. Itse kappaleeseen en itse saa minkään otetta, vaan ns. viisuballadiksi tämä biisi on liian pliisu minun mittapuullani. Kun kutsuartistit julkistettiin, itselläni oli ehkä korkeimmat odotukset juuri Johannaa kohtaan koska tiedän hänen olevan erittäin ammattitaitoinen laulaja. Ja kun kyse on kuitenkin tv-showsta, niin väistämättä myös itse esitykseen, lavasteisiin, vaatetukseen jne... ainakin itse kiinnitän myös huomiota.
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Nellie kirjoitti:Olettaen tietysti, että Johanna osaa laulaa englanniksi. Sitähän ei vielä ole kuultu.
Löytyypi juutuupista. :peukku:

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Olen jo vähän laantunut tuohtuneesta purkauksestani koskien Tohloppia ja Yleä (ks. risuni tuossa vähän ylempänä samassa ketjussa). :heh: Varmaan te kokeneet viisufanit ette odota Tohlopin tarjoavan tämän kummempaa viisuelämystä, kun jaksatte pysyä niin lauhkeina? (hirveen vähän kritiikkiä koskien tv-toteutusta tässä ketjussa)
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Nellie
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Maalis 2010, 23:42

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Nellie »

^^Sen verran kiinnosti, että kävin kuuntelemassa. Hyvin se Johanna vetää englanniksi :tapu: .

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: 1. alkukarsinta 14.1.

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Pete kirjoitti:Niinku nyt joka maassa tango, virsi ja hevirokki menevät jatkoon!
Huonolta vaikuttaa, koska en ole tangodiggari, enkä virsidiggari, enkä hevidiggari.... :lohduton: :niinpa:

Mutta vielä on kaksi karsintaerää jäljellä - jospa tilanne siitä vielä paranisi :peukku:

Lukittu