Jimi Constantine - Party to Party

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Jimi Constantine - Party to Party

*****
26
22%
****
37
31%
***
16
13%
**
19
16%
*
22
18%
 
Ääniä yhteensä: 120

towel+1964-
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 79
Liittynyt: 24 Touko 2010, 22:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja towel+1964- »

Ehkä mä olen epäortodoksinen tälle palstalle mutt en vaan tajuu. Viime viikolla Automatic Eye oli ainoa jonka biisin ois voinut kuunnella toiseenkin kertaan --> putosi. Ja nyt Jimi. Onneksi edes Father McKenzie jatkoon.
Ihan oikeastiko joku luulee että jumala-itkuvirrellä tai halpistangolla pärjätään? Vai onko tää joku salaliitto ettei halutakaan pärjätä?

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:No sinä nyt aikaisemminkin olet nähnyt kaikkea parodiaa sun muuta sellaisissa esityksissä, jotka varmaan ovat ihan tosissaan väännettyjä! (Miksei Believe voisi yhtä hyvin olla ylitaiteellisen siirappiballadin parodia?)
Se on positiivista ajattelua :heh: ... mutta en mä mitään parodiaa tässä nähnyt. Mua vaan nauratti se sen kukkoilu ja minusta se hoiti sen ihan oikeansuuntaisesti. Ettäs kehtaskin (Believe ei todellakaan ollut mikään parodia, jotain rajaa :heh: ... vaikka miksei, ehkä tahallisen överi :miettii: :hihi: )

Mutta siis kylä täsäs kohtaa voisi kysyä myös että onko ne viisut muka joku korkeakulttuurinen hyvän maun näyttämö? En nyt puhu Jimistä, ei sen biisi eikä muu riittänyt mutta yleisesti ottaen.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Onhan siellä monenlaista, myös sitä korkeakulttuurisempaa.

Minusta tämä oli nyt vähän tyylilajien sekamelska, elkeet junttirockia, biisi enempi tanssimusaa joka on kai tapana esittä vähän toisin. Ehkei sitten vedonnut kummankaan genren kuulijakuntaan. Ja, kuten toisaalla olen väittänyt, suomalaiset äänestäjät sittenkin arvostavat laulutaitoa. Tälläkin kertaa ne kaksi laulutaitoista esittäjää pääsivät jatkoon, hyvä niin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
grey_gardens
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 11 Joulu 2009, 02:11

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja grey_gardens »

Olipa rasittava esitys, onkohan Jimillä vähän touchi kadonnut. . . :roll:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jos Jimi saa sen villin kortin, niin vetääköhän samanlaisen Shöwn :eeek: .

Tai ehkä se luulee ettei ollut tarpeeksi show-meininkiä ja mukaan tulee vielä lissää showta!

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13765
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Rousku kirjoitti:Ja, kuten toisaalla olen väittänyt, suomalaiset äänestäjät sittenkin arvostavat laulutaitoa. Tälläkin kertaa ne kaksi laulutaitoista esittäjää pääsivät jatkoon, hyvä niin.
:joojoo: Täytyy nyt vielä kerran korostaa, että kannatin tätä ainoastaan karsintojen viihdearvon vuoksi. Puntarini viimeinen, juurikin laulutaitoon ja biisiin liittyistä syistä. Kaksi parasta jatkossa ja Milanakin ansaitsi paikkansa, mutta en oikein jaksa uskoa, että sillä on mitään oikeaa mahdollisuutta päästä itse kisaan tai menstyä finaalissa liiemmälti niin että ihan pöllön huvin vuoksi Jimiä olisi voinut katsella. Mutta hyvä näin.

Olen aika ihmisessäni jos Jimi saa villin kortin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

BruiseViolet
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 418
Liittynyt: 22 Tammi 2007, 23:56

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja BruiseViolet »

Nauratti tossa sempan aikana Jimin vetäisyn jälkeen ajatus siitä, ettei tyyppi pääsekään sen kukkoilun jälkeen jatkoon. Kiitos huumorista sen osalta, se oli vielä hauskempaa ennenkuin se oikeasti toteutui! Vielä enemmän tällä hetkellä naurattaa tosin ajatus siitä et tää on se villikortti ja vetää homman himaan niinkuin Passionworks ois vetäny ilman laulajan *köh* flunssaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33166
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei esityksessä muuten mitään erityisempää vikaa, mutta miten ihmeessä Jimi lauloi niin surkeasti. :draamaa: Itse en olisi myöskään kyllä vielä esitellyt tuollaista keskeneräistä ylävartaloa, mutta kaipa muut eivät ole yhtä korkealle kurottavia. Harvaisen yliarvostettuna tyrkkynä tippuminen oli vieläkin ansaitumpaa.

Vinkki Jimille: Kannattaa keskittyä enemmän sävellyspuolelle. Siellä on varmasti luvassa suurtakin menestystä! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JussiQ
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 663
Liittynyt: 25 Helmi 2006, 05:05
Paikkakunta: Eura

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja JussiQ »

Heikko livelaulanta yhdistettynä ylimieliseen sekoiluun lavalla -> Ei jatkoon. Itse biisihän on ihan mukava ja studio-versiota kuuntelee ihan mielellään. Tarttuva jumputus. Mutta liven perusteella lasketaan kolmeen tähteen neljästä.

Albatrossi

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Taidan kuulua niihin harvoihin, joka olisi halunnut Jimin vielä finaaliin. :mrgreen:

Alkoi hyvin, porukka mukaan ja vauhti päälle, mut jokin meni vikaan. Biisi jatkui, mutta Jimin vauhti tyssäs ja sit egoiltiin. Rokkikukkoilussa ja biisissä oli ristiriita.

Olis ollut kiva nähdä, olisko Jimi ottanut kritiikistä oppia ja muuttanut esiintymistään finaaliin. Tästä olis saanut viihdyttävän paketin.(villikortti?)

Kipaleensa kuunneltuna ei hirveästi innosta.

P.S. Aleksander Stenurud Norjasta osaa kukkoilla oikein discojytkeessä. Viime vuoden Norjan karsinnoissa.

P.S. Kyllähän Bilan ja Jimi painii ihan eri sarjassa. Siinä missä Dima on vakuuttava, Jimi vaikuttaa ihan poikaselta.

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5350
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Olen sitä mieltä, että viisuissa ei pidä esittää muuta puhetta tai laulua kuin mitä biisiin kuuluu. Wadde hadde dudde da:han kuului se alku "Ladies and gentlemen..." mutta tähän biisiin ei! Euroviisuissa ei sovi esittää täytepuheita, ei alussa eikä lopussa. (Ei mitään Jasminen "Thank youuu":takaan!) Mitä jos kaikki tekisivät niin? Kuvittelevatko ne, jotka sen tekevät, että ovat jollain tavalla enemmän yleisön suosiossa kuin muut esiintyjät? Ylimielisyyttä! Siksi ihan oikein, ettei mennyt suoraan jatkoon.

Aika klassinen viisubailausbiisi ja eränsä toiseksi paras, mutta ei tästä tyylikäs olo jäänyt.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42008
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Katsoin nyt nämä uudelleen, ja ei se alun puheosuus minua haitannut, sehän suorastaan tehosi (lisäsin volyymia). Se, mikä häiritsi, oli se älytön koikkelehtiminen ja harppominen siellä lavalla. Bailubiisi olisi kaivannut tanssia!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7178
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

No olipas esitys eilen Jimiltä.. Kyllä se meni ihan överiksi alusta asti ja onneksi ei päässyt jatkoon :joojoo:.. Jimin livelaulu ei sit vakuuttanut yhtään. Eränsä toiseksi huonoin! Biisi on edelleen ihan jees.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

Margot kirjoitti:^^ No siis mulle jäi kuva, että Jimi ajatteli oikeasti olevansa tosi cool tai ainakin yritti olla. Mutta mä en kyllä olekaan paras ihminen arvioimaan cooliutta. :heh:
Sain saman vaikutelman. Pidin esitystä oikein hilpeänä mutten ollut varma, oliko minulla hauskaa Jimin kustannuksella vai Jimin kanssa. Ta1jan tapaan ja samoin perustein olisin valinnut Jimin finaaliin Milanan sijaan mutta eipä tulosta voi vääryydeksi sanoa.
Pete kirjoitti:Itse en olisi myöskään kyllä vielä esitellyt tuollaista keskeneräistä ylävartaloa, mutta kaipa muut eivät ole yhtä korkealle kurottavia.
Minulla ei ole varaa arvostella kenenkään ylävartaloita mutta Jimin valmistavat treenit Eurovision Bodybuilding Contestiin eivät tainneet olla parhaat mahdolliset. Viisuja kuulemma edelsi kuukauden keikka- ja ryyppyputki. Sellaisen jäljiltä olisi voinut odottaa paljon pöhöttyneempää ilmestystä.

PS. Olen puoliksi pettynyt siitä, ettei täällä melkein kukaan itke Jimin karsiutumista. Odotin kappaleen nauttivan fanikannatusta esityksestä riippumatta mutta näin ei olekaan. Mihin tässä enää voi luottaa. :draamaa:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Kollega
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 07 Tammi 2007, 10:49

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Kollega »

Mä en oo ihan varma, miten paljon omassa tykästymisessäni on kyse siitä, miten kaukana Suomen viisutarjonta on ollut vuodesta toiseen tykästymismittaristani. Ku ei vaan osu eikä nappaa 99%sti ja kun tietää, miten liipadaapailuna Euroviisuja pidetään, niin siksiköhän sitten koin, että Jimi oli just omiaan ja kyllä tykkäsin, kaikesta över-öykkäröinnistään huolimatta. Seurassaan viihtyi, vaikkei biisi niin kauheen kummoisempi ollukaan ja kun tiesi, mitä kauheeta "antakaa ase"-oikeesti myötähäpeän plöröä kanssakisaajansa ovat, niin kyllähä Jimi finaalipaikan ois ansainnu. Minusta se oli kaikessa :roll: ssaan ihan viihtyisää öykkäröintishowmeininkiä, joka piristi dead boring-Suomityrkkyjen seassa.

Albatrossi

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Olihan tässä logiikkaakin. Kunnon örvellyspartyt, juoma virtas ja rahassa ei säästelty, ei oltu köyhiä eikä kipeitä. Jimi teki sen antaumuksella. :joojoo:

Tais mennä telkkarin ääressä katsojilta vähän ohi. :surrur:
Pete kirjoitti:Itse en olisi myöskään kyllä vielä esitellyt tuollaista keskeneräistä ylävartaloa, mutta kaipa muut eivät ole yhtä korkealle kurottavia.
Koska vartalo on valmis? :draamaa:

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Odotin jotain vähän rokahtavampaa esitystä mutta sieltähän kajahtikin vanhanajandiskosiskopoppihumppaa.
Se ei toki välttämättä ole paha asia.
Ehkä esitys olisi kokonaisuutena toiminut jos mukana esityksessä olisi ollut myös joku laulaja tuon ohutäänisen määkyjän ja huutelijan lisäksi.
Kyllähän tuo kuitenkin hymyn sai suupielille. Kyllä huonollakin voi olla viihdearvoa... :shock:

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8899
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Tämän esityksen suhteen olisi varmaan paras, että Jimi saisi villin kortin paikan, on ehkä sitten finaalissa ottanut opikseen että miten siellä lavalla oikein ollaan.
Qaj.

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Meinasin tikahtua nauruun Jimin esitystä katsoessani, mutta se oli positiivista naurua. Minusta se esitys oli kaikessa huvittavuudessaan ihan mahtava! Jimin laulutaidotkaan eivät häirinneet yhtään, kun piti keskittyä kaikkeen muuhunkin. Ensimmäinen - ja tähän mennessä ainoa - kolmeminuuttinen tämän vuoden karsinnoissa, jonka seurassa voin sanoa viihtyneeni! Todellinen piristysruiske! Minulle esitys oli aivan riittävän hyvä. :peukku:

Ja tietenkin se paras taas putosi jatkosta... :roll: Jotenkin en jaksa olla edes yllättynyt. :niinpa:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Albatrossi kirjoitti:Olihan tässä logiikkaakin. Kunnon örvellyspartyt, juoma virtas ja rahassa ei säästelty, ei oltu köyhiä eikä kipeitä. Jimi teki sen antaumuksella. :joojoo:
Nimenomaan :joojoo: Ja eikö se et raha oli jotain Afrikan tähti -rahaa kerro siitä miten tosissaan se Jimi oli noissa rokkieleissään :heh: Minustaki tällä oli korkea viihdearvo ja finaaliin olis kuulunut sen vuoksi.

Avatar
Timoteus
Viinuri
Viinuri
Viestit: 30525
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 08:31
Viesti:

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Timoteus »

akuankka13 kirjoitti:Tämän esityksen suhteen olisi varmaan paras, että Jimi saisi villin kortin paikan, on ehkä sitten finaalissa ottanut opikseen että miten siellä lavalla oikein ollaan.
Tarkoitatko, että villi kortti pitäisi antaa sille, jolla on eniten parannettavaa, ts. huonoimmalle? :shock:

Minusta villin kortin pitäisi mennä ammattitaitoiselle paketille, kuten viime vuonna menikin. Jimin show oli kaikkea muuta ja finaalipaikka raatinostona tuntuisi farssilta. Jos paikka Jimille menee, vedän johtopäätöksen, ettei mitään raatia ole olemassa, vaan "raativalinta" on aina suurimman äänimäärän saanut semifinaalinelonen. :heh:

Tänä vuonna raadilla on vaikeampi tehtävä löytää mitään villin kortin arvoista. Kaipa tähänastisista todennäköisin valinta on Jonna mutta kolmoserästä voi joku mennä ohi.
RockOn kirjoitti:Ja eikö se et raha oli jotain Afrikan tähti -rahaa kerro siitä miten tosissaan se Jimi oli noissa rokkieleissään :heh:
Se oli Jimi Constantine -rahaa, kuinkas muuten.

Olisiko se ollut oikeaa rahaa, jos Jimi olisi ollut tosissaan? :mitvit:
Jos et pärjää tietokoneellesi shakissa, kokeile potkunyrkkeilyä.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Rahoihin oli painettu Jimin kasvokuva ja hän itse jakeli niitä seteleitä ennen esitystään. :mrgreen: Yleisön näkökulmasta nuo Jimin krääsät olivat kyllä vähän ärsyttäviä, mun kävi sääliksi niitä, joiden päälle se shamppanja roiskui. Lisäksi lavasta tuli ihan tahmainen ja seteleiden lakaisemiseen meni ihan tuhottoman kauan aikaa...
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Katsoin tämän uudestaan. Laulusuoritus hukkui kaiken sähellyksen sekaan, mutta itse asiassa näin nyt ne parodiaelementit ja tämä huvitti positiivisella tavalla :heh: Tämähän on vähän niinkuin meidän oma vastine We are the winnersille :heh:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
RockOn
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 528
Liittynyt: 08 Marras 2006, 16:44

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja RockOn »

Timoteus kirjoitti:Se oli Jimi Constantine -rahaa, kuinkas muuten.

Olisiko se ollut oikeaa rahaa, jos Jimi olisi ollut tosissaan? :mitvit:
Jimi Constantine -raha jäi tältä tv-katsojalta huomaamatta. Ehkä monelta muultakin ja siksi Jimi ei mennyt finaaliin.

Toki olisi tosissaan olleessaan käyttänyt oikeaa rahaa, McCoy olisi ainakin viskonut 30 donaa lavalle :joojoo:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Jimin esityksessä mentiin mielestäni eniten metsään siinä, että keskityttiin ihan kaikkeen muuhun kuin itse biisiin. Puhutaan ihan muuta aina kun mahdollista, avataan pulloja, heitellään leikkirahaa, noukitaan kyltti yleisöstä, heilutaan ympäri lavaa ja lopuksi paita pois (ne teipit selässä kruunasivat kokonaisuuden :mrgreen: ). Harmi Jimin kannalta, koska minulla jäi ainakin sellainen kuva, että hän oli panostanut hommaan etukäteen paljon tekemällä haastatteluja yms. :( Ihan hyvä kuitenkin, että tämä jäi nyt rannalle, kun kappale itsessään ei alunperinkään ollut mielestäni kovin vahva.
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

jamprr1981
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 1
Liittynyt: 22 Tammi 2011, 11:18

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja jamprr1981 »

ei päässy sekoilija jimi jatkoon

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Sekoilu lavalla.. Ei hyvä, ei hyvä.
Mitä ihmettä Jimi oikei ajatteli? D:
Laulu oli todella hyvä, ja livelaulantakin onnistui, mutta Jimin sekoilu lavalla floppasi koko laulun.

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tuli eilen harvinaisen monta tekstiviestiä taviskavereilta, joissa mainittiin Jimin olevan NOLO. Noh...sitä se olikin. Tais olla varma jatkoonpääsystään. Harmi, ettei niin käynyt...NOOT :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Haksis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1925
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 18:04
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Haksis »

Eihän tästä mielisestä esityksestä ei voinu kuin pitäää!! :tuuletus: :rofl:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33166
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jimi Constantine - Party to Party

Viesti Kirjoittaja Pete »

Timoteus kirjoitti:Minulla ei ole varaa arvostella kenenkään ylävartaloita mutta Jimin valmistavat treenit Eurovision Bodybuilding Contestiin eivät tainneet olla parhaat mahdolliset.
En minäkään hyvänen aika siksi arvostellut, että itse olisin tarpeeksi treenannut. :puna: Toisaaltahan se kertoo Jimin kohdalla erinomaisesta itsetunnosta, että paidattomuus ei tunnu missään. :joojoo:
Albatrossi kirjoitti:Koska vartalo on valmis? :draamaa:
Silloin kun siihen on täydellisen tyytyväinen. :mrgreen: En kyllä haluaisi miltään kehonrakentajalta näyttää. :eiei: Kukin saakoon kuitenkin taaplata tyylillään.
Riskinä seniorilaumat

Lukittu