Suomi 2011: Paradise Oskar – Da da dam

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa
Lukittu

Paradise Oskar – Da da dam

*****
103
45%
****
53
23%
***
39
17%
**
21
9%
*
14
6%
 
Ääniä yhteensä: 230

tanza80
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 16
Liittynyt: 15 Tammi 2011, 14:10

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja tanza80 »

Tämä oli kyllä eka biisi, mikä iski oikein tosi lujaa :tapu: En oikein ymmärrä tätä suomalaisten tapaa alkaa mollaamaan omaa edustajaa välittömästi edustajan ratkettua :eiei: Monestihan on nähty, että niin monet ei-musiikilliset jutut ratkaisevat sen, tuleeko menestystä vai ei. Nyt vaan iso ja osaava tukijoukko taakse, ja pää pystyssä edustamaan Suomea :peukku:

Avatar
TantePätsi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1538
Liittynyt: 08 Touko 2007, 19:17
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja TantePätsi »

Edes täti ei vaadi statistia, stailistia tai edes koreografiaa - jo on maailman kirjat sekaisin. Tämä on jo kohtalaisen hyvä näin.

Avatar
Colby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Colby »

Katsoin finaalin boksilta jälkikäteen, koska näistä ehdokkaista ei yksikään onnistunut alkukarsinnoissa viihdyttämään minua. Siksi katsoinkin hulvattoman Putouksen :draamaa: :ylppis:

No joo, asiaan.
Ehkä tää oli noista huonoista ehdokkaista sieltä vähiten huonosta päästä, mutta en mä tämän mahdollisuuksiin silti jaksa uskoa. Ja sen verran mitä nyt olen jaksanut karsintaprosessia tänä vuonna seurata, niin mun mielestä on jotenkin outoa, että tää on saanut kuppilan näin vahvasti puolelleen, koska ainakin mulle välittyy artistista sellanen kuva, että on lähtenyt ihan läpällä mukaan eikä paljon viisufanien (tai sen kummemmin muidenkaan) mielipiteet kiinnosta (Mikko Zetterbergin äänellä). Ei se toki minua mitenkään haittaa, mutta jos esimerkiksi joku jo vähän nimekkäämpi artisti (tai ei-niin-söpö) olisi ollut samalla asenteella liikkeellä, niin sehän olisi haukuttu ihan pystyyn biisistä riippumatta...

Mun mielestä Da Da Dam on kovin mitäänsanomaton ja unohdettava, mutta toki toivon Suomelle menestystä silti. Ei sitä tänä vuonna olisi tullut sen kummemmin millään muullakaan tyrkyllä... :heh:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Mua ärsyttää kun ihmiset vertaavat tätä Tom Diceen! Tässä ei ole mitään samaa paitsi kitara..
Biisi on parempi ja laulaja on parempi ! Ja olen lukenut sellaisia kommenttejakin missä sanotaan
että he ovat samannäköoisiä :heihaloo: Ei heissä ole mitään samaa näköä! Toivottavasti Paradise Oskar pistää luunkurkkuun arvostelioilleen Dusseldorfissa ja voittaa koko kisat! :peukku:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33171
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Pete »

Colby kirjoitti:koska ainakin mulle välittyy artistista sellanen kuva, että on lähtenyt ihan läpällä mukaan eikä paljon viisufanien (tai sen kummemmin muidenkaan) mielipiteet kiinnosta (Mikko Zetterbergin äänellä).
Bettinan vieraana Axel kertoi lähettäneensä biisin vitsinä karsintoihin, mutta että on nyt vakavissaan touhussa mukana. Anteeksi nyt vaan, mutta minusta on vaan ihan hyvä, ettei häntä Kuppilan mielipiteet kiinnosta, kun hänellä tuntuu olevan homma aika hyvin hanskassa ammattitaitoisine kaitsijoineen (Leri Leskinen). (Yhtään kuppilalaisten viestejä väheksymättä. :heh: )

Lerin kommentit Axelista olivat niin positiivisia, että luulisi hänellä olevan nyt erinomaiset mahdollisuudet levytyssopimukseen. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Superfinalistien julistamisen jälkeen mulle oli oikeastaan aika sama, kuka voittaa, enkä ole lainkaan pahoillani Oskarin menestyksestä. Ainakin Suomella on jotain uutta ja erilaista aiempiin vuosiin verrattuna, ja onkin ihan mielenkiintoista nähdä, miten pärjätään ns. vähemmällä yrityksellä. Koska tässähän se pienieleisyys ja luontevuus kai on se jutun olennaisin osa.
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
Ansarin
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1651
Liittynyt: 08 Tammi 2011, 23:56

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Ansarin »

Esitys on vaan niin tylsä tylsä tylyyysä. Mutta pitää myöntää että tää on kyllä soinut mulla päässe eilisestä lähtien :surrur: Paras SO.:n jälkeen ainakin jos mietitään oman musiikkimaun lisäksi myös jtn objektiivisia seikkoja. Eveliina oli jotenkin onneton, ja Cardiantti peruskauraa ja tylsä esiintyminen.
Kuori mua pussikulli

Käsittääkseni pyramidi ei kuitenkaan ole selfie

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jollakin ulkomaalaisella keskustelu palstalla kirjoitettiin, että paradise oskar olisi kopioinnut vaatteet, kappaleen, kitaran ja jopa taitelija nimensä tom diceltä: Tom DICE = ParaDISE oskar :niinpa:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Kirjoittaja varmaan ollut suomalainen :heh:
Love shine a light

Cyrano
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4856
Liittynyt: 22 Marras 2005, 14:55

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Cyrano »

Kuulostaa hyvältä vielä tänäänkin, näin uusintakatseluna.
Kun rakkaus kerran voittaa, pois ihmisten kateus silloin jää.
Kun päivä tuo kerran koittaa, se kaikki kansat yhdistää.
Voi rakkaus tuskan poistaa, ei ihmiset sotiaan silloin käy.
Vain aurinko lämmin loistaa ja pelkoa ei missään näy.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4903
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mua ärsyttää tässä tasapaksuisuus. Tää on alusta loppuun vaan sitä tylsyyttä. :jupinaa:

Avatar
Possu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1871
Liittynyt: 25 Kesä 2006, 13:44
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Possu »

Liivin kyllä voisi ottaa pois. Turhan paljon muistuttaa pukeutuminen ja esiintyminen Dicea.

Mutta eiköhän siellä tiedetä mitä tehdään. Oikea artisti voitti, ei kahta sanaa. Kerranki saa olla aidosti ylpeä omasta edustajastaan!

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

En malta odottaa, koska miestä alkaa näkyä ja kuulua eri medioissa. Varmasti monetkin haluavat Axelin haastateltavakseen tulevalla viikolla. Olisihan tuo mukavaa, jos niitä voisi tähän ketjuun vaikka linkittää, sitä mukaa kun ihmiset sellaisia spottaavat.
Eurovision all year long!

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Tekstailin alkulähetyksen ajan isoveljeni kanssa. Hänen suhtautumisensa viisuihin on yleensäkin aika halveksiva ja tässä on hänen kommenttinsa, kun kerroin suosikkini olevan Paradise Oskar:

"Nojee, tykkäät tommosesta pretty_guitarplaying_v*tun_damdamdam -pojasta, joka laulaa "täydellistä" englantia. ;D"

Veljeni on moukka. :draamaa: :heh:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Lainaan tätä tänne, koska en halua kirjoittaa tuohon toiseen, masentavaan ketjuun. :ylppis:
roopeviljami kirjoitti:Tuli pieni myötähäpeä poikaa kohtaa, kun sai palkinnon viisukuppilalta ja ei tiedä mikä on viisukuppila! ai v*ttu mä sanon tollasia. :jupinaa:
Hey c'mon, ei Viisukuppila mikään valtakunnan media ole, ja olen varma että ei kaikki muutkaan ole tienneet fanipalkinnosta mitään näiden kahdeksan (oliko se nyt kahdeksas kerta) vuoden aikana. :roll:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Olin tuossa huumorituulella, ja tuumin, että jos Da Da Dam kohta muunnettaisiin muotoon Tro Lo Lo ja Oskar pistäisi naamalleen Trollface-naamarin, niin pisteitä ropisisi varmasti. :tapu:
Eurovision all year long!

phale
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 591
Liittynyt: 23 Touko 2006, 06:39

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja phale »

Piggybank kirjoitti:Kuitenkaan kanssani ohjelmaa katsoneet ystäväni, jotka kuitenkin ovat keskimääräistä tietoisempia viisuasioista minun takiani, eivät muistaneet koko Tomia (mikä on ihme, koska olen hänen faninsa). En siis olisi huolissani, että keskivertokatsoja yhdistää Paradise Oskaria ja Tom Dicea (paitsi ehkä belgialaiset :mrgreen: ).
Jos jossain ei olisi mainittu kyseessä olevan viime vuotinen viisu, niin olisin kyllä kovasti ihmetellyt kuka tämä kaikkien mainitsema Dice oikein on. (Joku uusi hittiartisti josta en ole kuullut ehkä? :) ) Ei siis ollut ainakaan itselleni niitä mieleenpainuneimpia esityksiä, vaikka nyt muistelenkin jonkun tutun siitä pitäneen.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20474
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Tähän paikkaan sopisi varmaan tälläinen hymiö

:roll:

Koska sitä ei osata sanoa, pärjääkö tämä semifinaalissa ja kenties finaalissa.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Mä sanoin sen koko ajan! :joojoo:

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Tämän uutisen viimeinen lause pisti naurattamaan. "Kirkkonummelta kotoisin olevan Paradise Oskarin tyttöystävä ei ollut mukana Turussa, jossa Suomen viisufinaali pidettiin." Miksi tämä piti oikein erikseen mainita? :rofl:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Piggybank kirjoitti:Tämän uutisen viimeinen lause pisti naurattamaan. "Kirkkonummelta kotoisin olevan Paradise Oskarin tyttöystävä ei ollut mukana Turussa, jossa Suomen viisufinaali pidettiin." Miksi tämä piti oikein erikseen mainita? :rofl:
Toisessa jutussa taas Paradise Oskarilta oli kysytty hänen tyttöystävänsä nimeä. Tähän mies oli omistakeisesti vastannut, ettei muista. :vonkaus:
Eurovision all year long!

Avatar
Satuprinsessa
Maistelija
Maistelija
Viestit: 43
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 18:19
Paikkakunta: Ii

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Satuprinsessa »

En oikein tiiä mitä sanoisin tästä ehdokkaasta...onhan poika söpö ja ottaa mukavasti katsekontaktia kameraan mutta biisi on aika tylsä. :eiei: Harmi kun tähän ei voi mitään showtakaan kehitellä. :roll: Paitsi mun mielestä Stala & So:n saippuakuplat sopisi tähän myös,jos niitä vaikka alkaisi lennellä viimeisen kertsin aikana. :uujee:
[color=#800080][i][center]Lovely princess, I am here to save you
Take my hand and say that you love me
If you ever say it, even lying
I will let you fly like a bird – free[/center][/i][/color]

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Andyliini kirjoitti:
Piggybank kirjoitti:Tämän uutisen viimeinen lause pisti naurattamaan. "Kirkkonummelta kotoisin olevan Paradise Oskarin tyttöystävä ei ollut mukana Turussa, jossa Suomen viisufinaali pidettiin." Miksi tämä piti oikein erikseen mainita? :rofl:
Toisessa jutussa taas Paradise Oskarilta oli kysytty hänen tyttöystävänsä nimeä. Tähän mies oli omistakeisesti vastannut, ettei muista. :vonkaus:
Mielestäni hyvä vastaus tyhmään kysymykseen. Miksi toimittajien pitäisi sen tyttöystävän nimi saada tietää? :mitvit: Voitaisiin keskittyä puhumaan musiikista ja euroviisuedustuksesta eikä tyttöystävistä. :joojoo:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

Pakko palata tuohon Kuppila-asiaan ihan Kuppilan puolesta hetkeksi. Paradise Oskarhan ei missään vaiheessa sanonut ettei tietäisi mikä Kuppila on vaan ettei tiennyt meidän äänestyksestä. Siinä on aikamoinen ero. Ja ymmärrän ihan hyvin ettei tiedä. Useammalta artistilta kun on taas kuullut ettei meidän foorumia voi lukea mieltänsä pahoittamatta niin miksi sitä kukaan lukisikaan?? Jos ei jostain artistista tai kappaleesta tykkää, niin se on jokaisen asia mutta faktat kannattaa pitää faktoina.

Ja mitä tulee Viisukuppilaan niin sen verran monta haastattelua ja kommentia Paradiselta on tänne saatu, että kyllä hän varmasti tietää. Ja käytöstavoiltaan päihittää varmasti monet. :joojoo:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Huomasin kyllä, kuinka omituisia kysymyksiä eräskin monta vuotta viisuissa vahvasti mukana ollut toimittaja uteli pressitilaisuudessa. Se oli jotenkin ärsyttävää. Tietenkin hän olisi halunnut skandaalia sytyttää, vaan nyt meni väärin. Artisti vastasi hyvin asiallisesti koko ajan.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36867
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ystäväni mielipide, ei viisufani:

Da da damist tulee mielee kaks homoo alasti kukkapellolla xD

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Samiasd kirjoitti:Lainaan tätä tänne, koska en halua kirjoittaa tuohon toiseen, masentavaan ketjuun. :ylppis:
roopeviljami kirjoitti:Tuli pieni myötähäpeä poikaa kohtaa, kun sai palkinnon viisukuppilalta ja ei tiedä mikä on viisukuppila! ai v*ttu mä sanon tollasia. :jupinaa:
Hey c'mon, ei Viisukuppila mikään valtakunnan media ole, ja olen varma että ei kaikki muutkaan ole tienneet fanipalkinnosta mitään näiden kahdeksan (oliko se nyt kahdeksas kerta) vuoden aikana. :roll:
Lähetystä seuratessani lohkaisin:
Paradise Oskar (fanipalkinnosta): "En tiennyt, että tämmöinen on edes olemassa"
Minä: "Älä välitä, kukaan muu kuin me ei tiennyt että sinä olet olemassa" :heh:

Sanoittamani versio:
"And I must say that I don't like pubic hair... so I ain't coming back until she's shaved" :hihi:
Viimeksi muokannut tonywerner, 14 Helmi 2011, 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Tervasuo
Maistelija
Maistelija
Viestit: 31
Liittynyt: 23 Tammi 2009, 22:06

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Tervasuo »

JokuESC kirjoitti:Mua ärsyttää kun ihmiset vertaavat tätä Tom Diceen! Tässä ei ole mitään samaa paitsi kitara..
No, onhan se nyt selvä, että Tom Dice oli mies, joka keksi yhdistelmän mies ja kitara. Vai? :uujee:

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

kais(t)a kirjoitti:Pakko palata tuohon Kuppila-asiaan ihan Kuppilan puolesta hetkeksi. Paradise Oskarhan ei missään vaiheessa sanonut ettei tietäisi mikä Kuppila on vaan ettei tiennyt meidän äänestyksestä. Siinä on aikamoinen ero. Ja ymmärrän ihan hyvin ettei tiedä. Useammalta artistilta kun on taas kuullut ettei meidän foorumia voi lukea mieltänsä pahoittamatta niin miksi sitä kukaan lukisikaan?? Jos ei jostain artistista tai kappaleesta tykkää, niin se on jokaisen asia mutta faktat kannattaa pitää faktoina.

Ja mitä tulee Viisukuppilaan niin sen verran monta haastattelua ja kommentia Paradiselta on tänne saatu, että kyllä hän varmasti tietää. Ja käytöstavoiltaan päihittää varmasti monet. :joojoo:
Juurikin näin! Miellä on fiksu, kielitaitoinen, hyväkäytöksinen ja kaikkien kanssa toimeen tuleva edustaja. Kelpaa lähettää maailmalle! :joojoo:

Voi kun se Da Da Dam -sinkku olisi edes julkaistu finaalin ohessa.
Voisi hyvinkin nousta latauslistan ansiosta viralliselle sinkkulistallekin. :lohduton:

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Paradise Oskar - Da Da Dam

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

En tiedä musiikkibisneksestä paljoa mitään, joten en osaa edes arvuutella paljonko Da Da Damin virtuaalinen omakustannesingle maksaisi. Olisihan se mielenkiintoista tietysti kuulla, että Paradise Oskar julkaisisi oikein kokonaisen levyn. Emmeköhän me kevään mittaan saa kuulla tulevaisuuden suunnitelmista erinäisissä haastatteluissa.
Eurovision all year long!

Lukittu