riksa[ kirjoitti:Väärin!

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
riksa[ kirjoitti:Väärin!
Minusta kauheinta on, että "girl" on liian pitkä tavu ko. lyhyelle nuotille. Toimivampi (ja vähemmän alleviivaava) olisi esimerkiksi "My body wants you now" tms.riksa[ kirjoitti:Mä kans olen sitä mieltä, että "my body wants you girl" on ihan kauhee line.
mitä hölmöö tossa on?Timoteus kirjoitti:Kaiken sanoituskritiikin keskellä sanoituksen älyttömin kohta on säästynyt huomiolta, nimittäin kaksi ensimmäistä säettä: "Stop, don't say that it's impossible 'cos I know it's possible".
Älä sano, ettei kyseinen kohta ole hölmö, sillä tiedän sen olevan hölmö.JeSSSe kirjoitti:mitä hölmöö tossa on?
Jos solisti olisi homojen painajainen ja esiintyisi yksin keskellä lavaa pönöttäen, heltyisitkö toiseenkin tähteen?JukkaV kirjoitti:Muoviselle esitykselle ja homojen päiväunelle tasan 1 tähti.
Jos kappale olis ruotsiks, niin JukkaV antais tälle viis tähteä. Mutta eeeei, kun tämä lauletaan englanniksi, niin tottakai tämä on yhden tähden biisiRousku kirjoitti:Jos solisti olisi homojen painajainen ja esiintyisi yksin keskellä lavaa pönöttäen, heltyisitkö toiseenkin tähteen?JukkaV kirjoitti:Muoviselle esitykselle ja homojen päiväunelle tasan 1 tähti.
Mä tykkään tuosta kohdasta.Timoteus kirjoitti:Kaiken sanoituskritiikin keskellä sanoituksen älyttömin kohta on säästynyt huomiolta, nimittäin kaksi ensimmäistä säettä: "Stop, don't say that it's impossible 'cos I know it's possible".
On tästäkin tehty suuri ongelma.Roope kirjoitti:Christer ehdotti huikean tehokasta teollisuusimuria sirpaleiden poistamiseen lavalta Dysselissa![]()
![]()
http://www.expressen.se/noje/melodifest ... es-glasbur
Leonardo kirjoitti:Toinen hämmästykseni aihe on jokavuotinen Ruotsin loppuun asti hiottujen esityskokonaisuuksien toistuva mollaaminen. Onko mukana kateutta siitä, että ruotsalaiset osaavat tämän(kin) asian paremmin kuin suomalaiset? Tai moitteet ruotsalaisten liiallisesta omahyväisyydestä, kun kehtaavat laulaa olevansa suosittuja tai sankareita. Voi hyvää päivää sentään.No, minä voin onneksi nauttia tästäkin ruotsalaisviisusta ihan täysillä.
Piti ihan silmäillä ketjun viimeiset viisi sivua läpi mutten näe mitään tällaista. Päinvastoin, esitystä ovat kehuneet nekin, jotka eivät ole innostuneet biisistä.Leonardo kirjoitti:Toinen hämmästykseni aihe on jokavuotinen Ruotsin loppuun asti hiottujen esityskokonaisuuksien toistuva mollaaminen. Onko mukana kateutta siitä, että ruotsalaiset osaavat tämän(kin) asian paremmin kuin suomalaiset?
Mollaamisista pääosa on ollut noissa MF-ketjuissa, eikä tarkoitukseni ollut väittää, että mollaaminen olisi kohdistunut nimenomaan Ericin esitykseen. Ajattelin vain sanoa sen tuon sanoituskommentin kanssa samassa viestissä, vaikka muuten parempi paikka olisi ollut ehkä tuolla MF-finaaliketjussa.Timoteus kirjoitti:Piti ihan silmäillä ketjun viimeiset viisi sivua läpi mutten näe mitään tällaista. Päinvastoin, esitystä ovat kehuneet nekin, jotka eivät ole innostuneet biisistä.
OK. Toki Ruotsin karsinta onkin paljon Suomen karsintaa ammattimaisemmin toteutettu, joskaan en pidä vertailuasetelmaa kovin reiluna. MF on kansallisista karsinnoista megalomaanisin ja sen rinnalla useimpien muiden maiden karsinnat näyttävät piirikunnallisen tason puuhastelulta.Leonardo kirjoitti:Tuloksissa mitattuna (Ruotsin onnistumisesta) olen ihan samaa mieltä kanssasi, mutta silti pidän MF-tuotantoa suomalaista vastaavaa huomattavasti ammattimaisempana - ja minua paremmin viihdyttävänä.