Huippu- drag queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

No jos ne on vain siellä saamarin Vuzessa, olkoot. :draamaa: Se tulee kyllä olemaan mulle ikuinen mysteeri, miksen saanut sitä toimimaan. Weird shit! Mutta pitää käydä jossain vaiheessa kurkkimassa YouTubessa, jos joku ihanuus olisi laittanut noita untuckedeja sinne.

Kai niitä jaksoja oli ainakin viime kaudella 12, mutta nythän on jo alusta alkaen ollut yksi tyttö enemmän ja lisäksi kun kilpailijoita on pudotettu vasta yksi vähemmän kuin yleensä, niin vaikea sanoa.

Kurkkasin Wikipediasta ja siellä oli tietoja jo jaksosta nro 13. :joojoo: En tiedä tosin, onko sekään sitten se viimeinen. Jännää!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Jee vihdoinkin Shangela tippui :tapu: ja Yara voitti :tuuletus: Nyt todellakin kuka vaan voi näistä neljästä voittaa :draamaa: En ehkä kestä, kun joku pudonneista otetaan takaisin :eeek: Ei tuota Shangelaa ainakaan, sinut on jo niin nähty, mutta sehän on aika varmaa, että se on hän :jupinaa: :kaunis: :kaunis: :kaunis: :kaunis: tyttöä taitaa kisata loppuhuipennuksessa, kuten aavistelinkin tai ehkä jopa :kaunis: :kaunis: :kaunis: :kaunis: :kaunis: nähdään
Järjestys:
Yara
Alexis
Manila
Raja
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Shangela :lohduton: Okei, Shangela oli huonoin tällä viikolla, mutta tulee silti ikävä sen pippurisuutta ja läyhäämistä. Mun mielestä Manila olisi ansainnut voittaa tämän viikon haasteen, vaikka oonkin iloinen Yaran puolesta. Manilan kokonaisuus oli musta parempi. :joojoo: Rajan hiusmekko oli IHANA, mäkin voisin huolia käyttää sellaista, jos laihtuisin 20 kiloa. :hihi: Oikeastaan kaikki suoriutuivat vaativasta haasteesta ihan hyvin.

Ihan parsa juonenkäänne!!! :tapu: Tätä on tosi-tv parhaimmillaan! Mä toivon, että se palaaja olisi joku suhteellisen alussa pudonnut tyttö, koska siitä saataisiin aikaan paras draama. :mrgreen: Olisi aika hauskaa, jos vaikka ekana pudonnut Venus tai Mariah saisi tulla takaisin. En siis usko, että se on Shangela, koska hän on saanut jo tavallaan yhden tilaisuuden lisää. Ehkä se onkin Delta, joka palaa. Joka tapauksessa jännät paikat on luvassa! :biskop: Mä en enää uskalla edes heittää villejä veikkauksia siitä, kuinka monta tyttöä finaalissa lopulta on.

Lista:

1. Manila
2. Alexis
3. Yara
4. Raja
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Mariah saisi palata, koska minäkin luulen nyt, ettei ne taas valitse Shangelaa :draamaa: Vai, ottavatko jonkun tukevamman lyylin vähän tasapainottamaan tilannetta :miettii: Stacyn vaikka :vonkaus: Kyllähän tässä on ollut käänteitä enempi kuin missään muussa realitysarjassa ennen :ihana: ja mitähän on tulossa vielä lisää :surrur:
Minusta Manilan ampiaispuku oli kaikista tyylikkäin, mutta nuo Rajan hiuspuvun värit :kups:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä veikkaan, että jos joku "isoista tytöistä" otetaan takaisin kärkikamppailuihin, niin se on Delta. :joojoo: Deltan ja Manilan taistelu oli silloin niin kovatasoinen, sitä paitsi Delta pääsi pisimmälle näistä plussakoon tytöistä. Toisaalta musta olisi kyllä niin kutkuttavan hauskaa, jos joku alussa pudonneista otettaisiin takaisin. Esim. ekana pudotettu Venus oli todella kaunis ja Mariah varsinkin oli ihan jumalainen. :ihana: Jänskättää!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Untuckedissa tuli muuten ilmi, että Raja oli käyttänyt puvussaan myös kangasta, vaikka sehän piti valmistaa ainoastaan hiuksista :draamaa: Ehkä siksi ei voittanut tuota kilpailua :miettii: Eihän RuPaul siitä mitään maininnut, mutta varmaan se huomattiin :joojoo: Muutakin mielenkiintoista tyttöjen keskeistä naljailua siellä käytiin :heh: ja Shangela tiesi tuolloin jo tippuvansa.
Onkohan se vauvaääninen Fantasia tehnyt paljon levyjä? Aika kaunis se lipsynkkauskappale oli kyllä :joojoo:
Edit: Näköjään löytyy useampi pitkäsoitto :joojoo:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

:shock: Mielenkiintoista, että Ru ei puuttunut asiaan! Mä mietinkin itse asiassa, että miten Raja oli saanut niistä hiuksista niin sileää materiaalia. Arvoitus ratkesi. :draamaa: Kyllä tuosta olisi pitänyt ehdottomasti rokottaa, mä olisin tahtonut nähdä RuPaulin läksyttävän Rajaa oikein kunnolla. :heh: Ilmeisesti Raja on vaan niin hyvä, että saa tehdä mitä vain ilman seurauksia. Nimittäin kuvittelepa sitä draaman määrää, jos vaikka Shangela olisi tehnyt saman tempun. Aijaijai!

Vähän harmittaa kyllä, etten näe noita Untuckedeja, niissä selviää aina jotain uutta tyttöjen luonteista ja käyttäytymisestä.

Ja off topic vähän, mutta mä en tajua miten tuo Fantasia on aikoinaan voinut voittaa American Idolin. :roll: Taisi olla (ehkä) vähän heikkotasoisempi kilpailu silloin! En pidä yhtään tuosta vauvan äänestä, kuten sanoit.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Sairaspäivänä on hyvä katsella näin laadukasta viihdettä! :peukku: En yhtään ihmettele, että Shangela tippui - en ole henkilökohtaisesti ikinä ymmärtänyt haaroista roikkuvien karvojen estetiikkaa... :mrgreen: Shangela ei ole vielä ns. Mestarien liigassa mitä tyylitajuun tulee. Manila ja Yara ovat mun suosikkejani, Manila menee vielä ehkä askeleen verran Yaran edellä. Ounastelen comebackin tekijäksi Deltaa, elleivät sitten laita piruuttaan kauheaa Mimiä takaisin kisaan.
I don't want more choice, I just want nicer things!

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ai, tätä maailman parasta realitya katselee muutkin kuin me Aintsun kanssa :shock: :hali: Toivotaan, että palaaja on Delta tai vielä parempi olisi, jos jumalaisen kaunis Mariah tulisi takaisin :ihana: Tuo Raja on vähän, kuin viime kauden Raven, eli toisin sanoen en pidä yhtään :eiei: Minun mielestä persoonankin pitää olla miellyttävä ja viime kauden Tyrassakin oli oma herkkä puolensa, kuten nähtiin :peukku: Yara tai Alexis voittoon ja Manilakin kyllä käy :kaunis:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Katsoin jakson, jossa Mariah tippui ja RuPaul sanoi synkkauksen jälkeen : tämä ei ole loppusi ja jotain muuta, mitä en en ymmärtänyt :heh: , joten todennäköisesti Mariah pääsee näyttämään taitonsa uudestaan :uujee:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Kyllä tätä kolmoskautta tulee seurattua. Tykkäsin enemmän ekoista kausista, nyt joko leikkausta on muutettu tai mukaan on valittu paljon bitchempiä tyyppejä kuin aiemmin. :mrgreen: Näytän olevan suosikkini kanssa yksin, sill mun mielestä Raja on ylivoimaisesti paras. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hei, ihan mahtavaa että me ei olla lelun kanssa ainoita RuPaul-faneja! :tapu: Toivottavasti meidän kahden intensiivinen keskustelu ei oo karkoittanut muita innokkaita sarjan ystäviä. :puna: Drageily on iloinen asia!

Hitsi, olisi kyllä hienoa jos ihana Mariah pääsisi takaisin kisaan. Mä en ole vielä nähnyt uusinta jaksoa, enkä näekään moneen päivään, koska oon vähän konepimennossa, mutta jännä mun hirveä!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Uusin jakso katsottavissa :surrur: Kun olin katsonut viisi minuuttia, tuli ilmoitus että olen ja katsonut 70 minuuttia ja ole hyvä ja odota 60 min, ellet haluaa ostaa rajoittamatonta katseluaikaa :roll: Ehkä tähän 70 minuuttiin lasketaan myös se aika, kun olen muutaman kerran käynyt katsomassa, onko uusin jakso jo ilmestynyt :jupinaa:
No kotona sitten vasta tätä herkkua :heh:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olisin niin halunnut Mariahin takaisin :kaunis: ja sorry Carmen, sinä et voita ja turhaan tulit takaisin :sorivaan: Nyt on todella erotettu jyvät akanoista ja neljän kärki ovat juuri nämä valitut :joojoo: Alexis voitti taas, mutta onkohan koko kilpailun voittaja, saa nähdä :miettii: . Ehkä tämä kilpailu oli parasta, mitä on nähty tähän mennessä, kun hetero(?) miehistä yritetään tehdään siskoja :heh: Oi, kuinka nautinkaan taas :ihana:
Järjestys on muuttunut :draamaa:
Alexis
Yara
Manila
Raja
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Sahara Davenportin debyyttisinkku Pump With Me musiikkivideon kera:

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ei nyt kovin kummoinen biisi ollut, mutta ihan ok kai :sorivaan:
Tässä viimekauden voittaja Tyra tiivistettynä kolmeen minuuttiin :ihana:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Jaalo kirjoitti:Sahara Davenportin debyyttisinkku Pump With Me musiikkivideon kera:
Videolla esiintyy myös Saharan poikaystävä. :vonkaus:

Mutta joo, eipä ollut mikään radiohitti varsinaisesti.

Tuo Tyra-video oli ihana! Kiteytti kyllä hyvin Tyran olemuksen. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Nyt vasta ennätin katsomaan viimeviikkoisen jakson. :puna: Tosin hyvää kannatti odottaa! :uujee:

Mä NIIN rakastan näitä jaksoja, joissa kilpailijat pääsevät stailaamaan "rumia ankanpoikasia" drag queeneiksi. <3 Viime kauden papparaiset olivat ehkä hitusen hauskempi veto kuin nämä heterourheilijat, mutta joka tapauksessa aivan loistavaa viihdettä! :tapu: En ihan ymmärrä tuomariston valintaa, miksi ihmeessä joku Carmen piti ottaa takaisin? :draamaa: Kauhean pinnallinen tyyppi, joka ei tosiaankaan onneksi päässyt jatkamaan. Mun mielestä Carmen on ihan valovuosien päässä muista tytöistä. Sitä paitsi mun kävi sääliksi Carmenin "siskoa", joka joutui rotevasta ruumiinrakenteestaan huolimatta keikistelemään paljastavissa vaatteissa. Pointsit siitä, että suostui hommaan, muutenkaan nuo urheilijapoitsut eivät olleet niin "heterojuntteja" kuin pelkäsin. :heh: Jotkut vaikuttivat itse asiassa vähän turhan innokkailta drageilyyn. :hihi:

Ja herajumala miten upea Alexisin "sisko" oli! :kups: Ihan valmis drag queen ja lisäksi tosi paljon saman näköinen kuin ALexis! Tämän vuoksi Alexis olisikin ansainnut mielestäni voittaa viikon haasteen. Manila sisarineen tulivat kyllä hyvinä kakkosina, joten en myöskään ihmettele heidän voittoaan. :joojoo: Raja oli vähän pohjanoteeraus, mutta onneksi sai jäädä. Se lipsynkkausesitys oli niin FIERCE! :mrgreen: Nyt Raja näytti myös herkemmän puolensa, jota lelukin kaipaili. :peukku: Oikeastaan mä tykkään kaikista jäljellä olevista tytöistä. Jokainen heistä on ihan huippu! :ihana: Listaus voisi olla kutakuinkin tämä:

1. Alexis
2. Manila
3. Raja
4. Yara
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Olen näköjään kirjoittanut tuonne, että Alexis voitti :puna: No, voittihan se sen minihaasteen, joka on kyllä huomattavasti helpompi. Joo, tuo on kyllä niin ihanaa, kun taviksista tehdään drag queeneja. Suosikkijaksoni on se, kun ekalla kaudella niistä rekkakuskitytöistä tehtiin oikeita leidejä :mrgreen:
Onhan Carmen ehkä kaunein noista ja ehkä siksi otettiin takaisin. Jos Carmen tulisi vastaan, en edes ajattelisi, että siinä on mies naisten vaatteissa.
Vaikea tietää, kuka näistä vie lopulta voiton :raaps:
Mutta, huomenna taas tätä herkkua :surrur: Luulen, että Yara tippuu, jos sieltä yleensä joku eliminoidaan edes
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Uusi jakso katsottavissa! :uujee:

^ Ja harmi kyllä olit lelu oikeassa, Yarahan se lähti kotiin tuolta. :lohduton: Olipa harvinaisen draamaisa jakso, kun ensiksi Alexis melkein luovutti ja jätti leikin kesken. :draamaa: Mä kyllä jotenkin arvasin, että ei hän kuitenkaan niin helposti lannistu. Tyttöjen perustelut siitä, miksi ansaitsisivat voittaa olivat myös varsin koskettavia, puhumattakaan lopun huulisynkkauksesta. Tää sarja on kyllä niin tarjonnut kaikkea sitä, mitä hyvä tosi-tv on: yllätyksellisyyttä, huumoria, jännitystä, draamaa ja herättänyt tunteita. :ihana: Mua surettaa jo valmiiksi, kun tämä loppuu, koska ilmeisesti ensi viikolla on finaalin aika! Jänskää! :surrur: Toivon, että järjestys tulee olemaan seuraava (vaikka kenenkään voittoa en pistä pahakseni):

1. Manila
2. Alexis
3. Raja

Kyllä Manila on vaan ihan ykkönen. <3
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Nyt kun lelu otti tuon ekan kauden tavistenmuokkauksen puheeksi, niin voin kysellä itseäni eniten vaivannutta asiaa. Siinä ekan kauden jatkossa ihana Nina Flowers stailasi nyrkkeilijätyttöä ja mietin jos kuinka paljon, että oliko se tyttö suomalainen. Ulkonäön puolesta olisi voinut olla, nimikin oli Mia tai Miia, mutta eniten mua vaivasi aksentti, joka oli hyvin suomalaisen kuuloinen. Niinku nyt ihmiset tämmöisiä ihan tuskissaan pohtii. :rofl:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

^Katsoin tuon jakson ja niinpä muuten puhuukin englantia hyvinkin suomalaisittain :joojoo: Ulkonäöltäänkin vähän suomalainen. En tiedä onko sitten. Jäänee arvoitukseksi :draamaa:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Hei, mulle tuli silloin IHAN sama mieleen! :uujee: Koetin googletella ja etsiä tietoa, mutta en löytänyt mistään tuon Mian sukunimeä. Jatkan tutkimuksiani, koska jäi nyt häiritsemään. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Katsoin vasta nyt uusimman jakson, kun eilen lähetys pätki koko ajan :jupinaa:
Oli kyllä niin dramaattinen jakso, ettei ennen ole moista nähty. :draamaa: Itku tuli itselläkin väkisin lopussa, kun Yara ei enää jaksanut. Voin kuvitella tunteen, kun koko ajan yrittää parhaansa ja sitten ei kuitenkaan kovin suuria kehuja saa :lohduton: Manila on kyllä taitava ja taitaa viedä voiton. Hänen persoonakin on alkanut miellyttämään minua koko ajan enemmän ja tuomaritkin tuntuvat tykkäävään. Uimapuku oli kyllä hieno ja se seteleistä rutattu puku myös <3
Seuraava kausi, jos sitä nyt tulee, alkaa varmaan vasta syksyllä :lohduton: No onneksi minulla on kaikki jaksot/kaudet dvdllä, niin voin aina "välillä" (lue:lähes päivittäin) katsella niitä :mrgreen:
Ai niin, rakastan La Toyan naurua :rakkaus:
Järjestys on finaalissa luultavasti tämä ja olisipa se kaksiosainen :pliis:
Manila
Raja
Alexis
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Miksi täällä saa spoilata? Ei sillä että kattoisin tätä sarjaa.
LOBODA

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Eihän me spoilata. :mitvit: Siksi valkoinen fontin väri!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Ticoshay kirjoitti:Miksi täällä saa spoilata? Ei sillä että kattoisin tätä sarjaa.
En ymmärrä, miksi tulet tänne esittämään ihmeellisen kommenttisi, jos et edes seuraa koko sarjaa :mitvit: Ja onko tämä edes spoilausta, kun sarja on kaikkien vapaasti katsottavissa netissä. Ei ole myöskään tietoa siitä, tuleeko sarja Suomen kanavilta koskaan.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Halla »

Mun mielestä ketjuissa liikutaan yleensä Suomen tv:n vauhtia. Ennen oli ok, että spoilaukset kirjoitettiin vaalealla, ehkä tilanne on sitten muuttunut. :mitvit: Tai sitten nimimerkki Ticoshayta korpeaa se, että hän ei itse lopettanut ketjuissa näkyvästi spoilaamista jatkuvista pyynnöistä huolimatta ja sehän nyt herätti pahaa verta, :heh: Kai joku mode tulee meitä ojentamaan, jos tässä on syntiä tehty. :joojoo:

Eikä tässä kuitenkaan ole tarkoitus vain huudella tulevia tapahtumia, vaan oikeasti jutella sarjasta.
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Halla kirjoitti:Tai sitten nimimerkki Ticoshayta korpeaa se, että hän ei itse lopettanut ketjuissa näkyvästi spoilaamista jatkuvista pyynnöistä huolimatta ja sehän nyt herätti pahaa verta, :heh: Kai joku mode tulee meitä ojentamaan, jos tässä on syntiä tehty. :joojoo:
Näin mäkin arvelen. Mehän aiemmin keskusteltiin tästä kolmoskaudesta ilman valkoista tekstiä, mutta sitten vaihdettiin siihen, kun muutama pyysi meitä olemaan spoilaamatta juuri siltä varalta JOS tätä sarjaa aletaan esittää myös Suomen tv:ssä. Sen jälkeen kaikki ovatkin olleet ilmeisesti tyytyväisiä tähän tilanteeseen. :peukku: Sitä paitsi tuskinpa tätä ketjua juuri kukaan muu lueskelee tällä hetkellä kuin me, jotka seuraamme sarjaa netin välityksellä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippu- draq queen haussa (RuPaul’s Drag Race)

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Jos en nyt ihan väärin ymmärtänyt tuosta Untuckedista, jaksoja on vielä tulossa kaksi :).Eli finaali ja sitten se yhteenkokoontumisjakso, kai.
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Vastaa Viestiin