Lipstick (Meikit ja muu kosmetiikka)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Eikös hajusteita (pl parfyymit) pitäisi käyttää siten, että suihkaistaan ilmaan tuoksupilvi ja kävellään sen läpi? Näin sitä ei mene liikaa.

Ripsiväreistä vielä. Tilasin Rocherilta tavaraa ja sain taas ylläripyllärilahjana ripsivärin. Edellisellä kerralla tuli sellainen myös ja jos en ihan väärin muista niin sitäkin edellisellä. En ehdi mitenkään käyttää niitä :tajutkaa: !
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ruumiskaupasta (a.k.a. The Body Shop) saa nykyisin ihania vanhoja klassikkotuotteita. Kun nykyinen ihonhoitosarjani loppuu, käyn heti hankkimassa ihanaa kurkkupuhdistusemulsiota ja -kasvovettä sekä porkkanakosteusvoidetta. :ihana: Käytin niitä viimeksi kai 15-vuotiaana. :rofl: Samalla voisi ostaa banaanishampoota ja -hoitoainetta. The Body Shopin tuotteet ovat muutenkin mieleeni. Tällä hetkellä käytössä talvi-ihon pelastajat mangovartalovoi ja hamppukäsivoide. Tuo käsivoide on kamalan hajuista, mutta oikeasti parasta käsivoidetta mitä on.

Harmittaa, kun lopettivat maailman parhaan hoitoaineen eli amlika-hoitoaineen. :niinpa: Se oli ollut luottohoitikseni yli kymmenen vuotta, mutta eipä ole enää. :'(
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Hamppukäsivoide on tosiaan pahanhajuista, mutta erittäin hyvää. Se on ainut, joka tosiaan tekee jotain käsilleni siinä vaiheessa, kun talvi tekee niistä halkeilevat ja jopa verta vuotavat. Tosin mulla on edelleen ongelmana, etten muista/jaksa rasvata käsiä säännöllisesti.

Mangovartalovoita haluaisin kokeilla, koska mango on ihanaa. :ihana:
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mullekaan ei mikään käsivoide meinaa riittää, mutta hamppu auttaa. Mulla on tapana pitää tuubia sohvalla, rasvaan käsiä samalla kun katson telkkaria. Ja joskus hieron sitä ihan vaan rystysiin jos esim. istun koneella. Suosittelen oikein lämpimästi tuota mangovoita. Mulla muukin iho kuivuu ihan koppuraksi talvella, mutta tuon avulla saan sametinpehmeän ihon parissa päivässä. :kups: Lisäksi se tuoksuu ihanalle.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tuo hamppukäsivoide on kyllä tehokasta. Tosin sekään ei pärjää Dermosil Extralle, joka on maailman tehokkain voide kuivien käsien ja jalkojen hoitoon <3
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Olettekos vielä tutustuneet LUSH-kaupan tuotteisiin? Ovat kasvisperäisiä ja eläinkokeettomia. Vegaani-ystäväni on siirtynyt Lushiin. Itse en ole vielä testannut. Verkkokauppa ja nettisivut löytyvät täältä: http://www.lush.fi/
Myymälöitä on Suomessa tällä hetkellä kolme: Helsingin Citykäytävässä, Espoon Isossa Omenassa ja Lahden Triossa.

Saippuat ainakin ovat syötävän hyvännäköisiä ja kaupassa haisee aromaattiselta. :kuolaus:
Ja etiikkaakin löytyy, eläinkokeettomuuden lisäksi Lush tukee tällä hetkellä Luonto-Liiton Salakaadot Seis! -kampanjaa.
http://www.lush.fi/salakaatoseis.php
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Margot kirjoitti:Mun naamarasvakin on nykyään vauvojen peppurasvaa (Rainbow'n hoitovoide).
Sain vihdoin aikaiseksi ostaa tuota hoitovoidetta, ja en tiedä voiko olla pelkästään sen ansiota vai useamman asian (kuten sen ja puhdistusaineen yhteisvaikutuksen) summa, mutta alettuani käyttämään sitä muutama päivä sitten, on kasvojeni iho parantunut todella paljon :shock:

Kiiiiitos vinkistä, Margot :kups:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

Lacostelta on tullut taas uusia herkullisia miestentuoksuja. Ruiskuttelin niillä itseäni eilen Sokoksella. Kolme erilaista putelia. Ai että haluaisin ne kaikki. Mulla on jo 3 erilaista Lacosten tuoksua, tuon merkin kaikki vessan vedet (=eau de toilette) haisevat törkeen hyviltä ja sopivat pirtaani. Ruiskutan niitä uhalla ainakin neljä sumukertaa ja katinkontit välitän nirppanokka-ulisijoista, jotka ei siedä hajuja. :kuolaus:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Juurovissön kirjoitti:Olettekos vielä tutustuneet LUSH-kaupan tuotteisiin? Ovat kasvisperäisiä ja eläinkokeettomia. Vegaani-ystäväni on siirtynyt Lushiin. Itse en ole vielä testannut. Verkkokauppa ja nettisivut löytyvät täältä: http://www.lush.fi/
Myymälöitä on Suomessa tällä hetkellä kolme: Helsingin Citykäytävässä, Espoon Isossa Omenassa ja Lahden Triossa.

Saippuat ainakin ovat syötävän hyvännäköisiä ja kaupassa haisee aromaattiselta. :kuolaus:
Ja etiikkaakin löytyy, eläinkokeettomuuden lisäksi Lush tukee tällä hetkellä Luonto-Liiton Salakaadot Seis! -kampanjaa.
http://www.lush.fi/salakaatoseis.php
Juu, on tutustuttu, ja olen aivan mennyttä naista... ihanan tuoksuisia saippuoita ja putsareita ym. <3

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Meikkaaminen on aina kivaa! :rakkaus:
Meikkaan muita ihmisia mielummin kuin itseäni mutta jokapäiväiseen meikkiin kuuluu:
Meikkivoide
ripsari
(+Ehkä joskus)
Kajal
Luomiväri
Eyeliner
Jne :ihana:
<3

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Saage »

Rakastan meikkaamista, kun en todellakaan lukeudu niihin luonnonkauniisiin ihmisiin :mrgreen: Nykyään olen vähän jo alkanut rajoittamaan omaa meikkaamistani, kun arkimeikki alkoi yhtäkkiä omissa silmissä näyttämään aika raskaalta. Enää en yleensä laita kajalia lainkaan arkena. Max Factor on varmaankin mun lempimerkki meikeistä. Tänään ostin kylläkin Body Shopista uuden ripsarin, vähän pelottaa millainen se on kun olen käyttänyt vaan Max Factorin ripsareita aiemmin. Rakastan sitä panstick meikkivoidetta!
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja --evg »

kesällä on aikaa olla luonnollisempi :joojoo: talvella tulee meikattua paljon enemmä ja välillä huomaa itekki peilistä sen liika määrän pakkelia mitä on laittanu :mrgreen:
IB- International Bullshit

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Luin lehdestä, että huhtikuussa on luvassa ennätyksellisen paljon UV-säteilyä. Ostinkin suojakertoimellisen päivävoiteen meikin alle. Palan nimittäin joka samperin kevät(talvi) nenästäni ja poskistani, koska en ikinä muista suojautua auringolta. Ja lumi oikein heijastaa ihanasti sitä säteilyä. Jospa tänä keväänä selviäisin ilman punoittavaa naamaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Violette kirjoitti:Mullekaan ei mikään käsivoide meinaa riittää, mutta hamppu auttaa. Mulla on tapana pitää tuubia sohvalla, rasvaan käsiä samalla kun katson telkkaria. Ja joskus hieron sitä ihan vaan rystysiin jos esim. istun koneella..

Mulla on yksi käsirasvatuubi mukana töissä, toinen kotona läppärin vieressä, kolmas olohuoneessa tv-pöydällä ja vielä yksi yöpöydällä. Mulla käsien iho kuivuu jostain syystä tosi nopsaan,sitä vielä nopeuttavat flunssakaudet kun käsiä pitä pestä tavallistakin tarkemmin. Hammpuvoide on hyvä, mutta sitäkin pitää lisätä useasti! Lisäksi tarvitsen vielä tuhdin kynsinauhavoiteen/öljyn.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Violette kirjoitti:Mullekaan ei mikään käsivoide meinaa riittää, mutta hamppu auttaa. Mulla on tapana pitää tuubia sohvalla, rasvaan käsiä samalla kun katson telkkaria. Ja joskus hieron sitä ihan vaan rystysiin jos esim. istun koneella..

Mulla on yksi käsirasvatuubi mukana töissä, toinen kotona läppärin vieressä, kolmas olohuoneessa tv-pöydällä ja vielä yksi yöpöydällä. Mulla käsien iho kuivuu jostain syystä tosi nopsaan,sitä vielä nopeuttavat flunssakaudet kun käsiä pitä pestä tavallistakin tarkemmin. Hammpuvoide on hyvä, mutta sitäkin pitää lisätä useasti! Lisäksi tarvitsen vielä tuhdin kynsinauhavoiteen/öljyn.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kysytäänpä nyt näin kesäaikaan, että mitä aurinkovoiteita tykkäätte käyttää (jos käytätte)? Itse en ota aurinkoa, mutta palan helposti, joten jotain tököttiä on pakko laittaa kun aikoo oleskella ulkona vähän pidempään. Olen mieltynyt suihkutettaviin aurinkosuojiin, koska ne ovat niin näppäriä lisätä esim. selkään, jonne kädellä ei yletä. Täksi kesäksi ostin Ambre Solairen suihkutettavaa suojaa, SK 30. Siinä on sopivan mieto tuoksu ja koostumuskin tuntuu miellyttävältä. En pidä voimakkaasti hajustetuista rasvoista, koska en halua haista Nivealle tms. koko päivää. Usein olen ostanut lapsille tarkoitettuja, hajustamattomia voiteita. Vaadin voiteeltani myös hyvää kestoa, siis myös vedenpitävyyttä, ja plussaa olisi toki se, että suoja kestäisi koko päivän. Kokeilin viime etelänmatkalla Riemannin kerran päivässä lisättäävää voidetta (SK 20). Se on muuten hyvä tuote, mutta haju on hivenen kummallinen ja lisäksi se ärsyttää ihoani - en voi käyttää sitä montaa päivää peräkkäin. :eiei: Silloin tällöin käytettynä se kyllä on tosi hyvä, koska sitä ei tosiaan tarvitse lisätä päivän aikana, ei vaikka kävisi uimassa.

Ihan hullua muuten, miten kertoimien pitää nykyään olla paljon korkeampia kuin vaikkapa 15 vuotta sitten. Silloin SK 12 oli "korkea" kerroin, nykyään se on ihan matala ja sen kanssa palaa helposti, jos iho on vähänkään herkkä auringolle. Ennen vanhaan taas kertoimet 20-30 olivat lähinnä niille, jotka eivät kestä aurinkoa ollenkaan, ja nykyisin sk 20 on "keskitason" suoja.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Käytän Garnierin Ambre solairea, kerroin 50+. Olen vaalea- ja herkkäihoinen, joten ostan aina korkeinta kerrointa mitä löytyy. Voidemuotoista tuo on ja siksi inhottavan tahmeaa. Iho jää kiiltäväksi ja kaikki vaatenukka yms. tahmaantuu kiinni. En kuitenkaan uskalla kevyempiä käyttää, koska palan minuuteissa.

Suojaudun auringolta myös käyttämällä hartiahuivia ja suunnitelmissa on ostaa päivänvarjo.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Päivänvarjo olis muuten ihan loistava ratkaisu sellaisiin hetkiin, kun kaikki muut haluavat istua auringossa!

Mulla on myös vaalea iho, joka palaa kohtuullisen helposti, joskaan ei nyt ihan hetkessä. Yleensä en tarvitse aurinkovoidetta, koska välttelen ulkona olemista niin tehokkaasti. :heh: Mulla on tällä hetkellä viimevuotinen L'Oréalin lasten aurinkovoide, jonka kerroin on varmaan just toi korkein mahdollinen 50+. Siitä olen kuullut paljon suosituksia, mutta hankala sanoa tehosta mitään, kun en oleskele vapaaehtoisesti auringossa.

Kasvoilla en käytä mitään, koska mulla on aina meikkiä. Käytän Lily Lolon mineraalimeikkipohjaa, joka suojaa myös auringolta. Siinä päällä on sitten vielä irtopuuteria, jonka aurinkosuojasta en kyllä tiedä. Ainakaan mun naama ei koskaan pala eikä palanut silloinkaan, kun käytin muita meikkituotteita, joten eiköhän se pakkelikerros aika tehokas suoja ole.
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Minäkin välttelen aurinkoa hyvin tehokkaasti, mutta tällä ihotyypillä saa kyllä suojautua kunnolla ihan parin minuutin kauppamatkaakin varten. :niinpa: Vielä en ole palanut, koska olen ollut tänä vuonna todella tarkkana rasvauksen ja huivien kanssa. Siitä huolimatta olen ällöttävästi hieman ruskettunut. Haluaisin pitää ihoni kalman kalpeana läpi vuoden.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minäkään en ole ihan täysin hiffannut nykyistä kauneusihannetta, jonka mukaan vain ruskettunut iho on kaunis. Mielestäni myös vaalea iho voi olla kaunis enkä käsitä, että kesällä on "pakko" olla ruskea, tai on huono ihminen joka ei viihdy ulkona. Ennen vanhaan rusketus taas oli huono juttu ja merkki siitä, että oli köyhä ja joutui tekemään työtä ulkona. :roll: En kuitenkaan itse saa slaagia, jos saan vähän väriä, koska en rusketu. Vähän ehkä päivetyn, mutta silloin minusta tulee vain ns. normaalin värinen. Tässäkin asiassa kannatan luonnollisuutta - väriä saa tulla, jos on tullakseen, mutta palaa en halua, ja siksi pitää käyttää voidetta.

Tänä keväänä olen käyttänyt suojakertoimellista päivävoidetta, koska melkein joka kevät/kevättalvi palan kasvoista. Nyt en ole palanut, jee! :ihana:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Margot »

Inhoan rusketusta, mutta aina väkisin tulee vähän tuollaista ällöä punertavan ruskeaa sävyä. Ehkä pitäisi jonain vuonna testata neuroottista rasvausta lasten aurinkovoiteella. Tykkään vaaleasta ihostani, se on paljon nätimpi sellaisenaan kuin tuolla epämääräisellä puolipalaneen sävyllä kuorrutettuna.
What color is your life?

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla on L'Orealin Solar Expertise suihkeena, suojakerroin näkyy olevankin tuossa vaan 20, mutta olen sillä hyvin pärjännyt. Ja suosituksista huolimatta isken sitä kosteusvoiteen päälle naamaankin :mrgreen: .

Minä kyllä tykkään ruskettua vähän, harmi vaan, etten tykkää olla auringossa :heh: Ikinä ei kaikki mene niinkuin haluaisi.
Viimeksi muokannut Hazel, 12 Kesä 2011, 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Minä ostin Pirkka- aurinkovoidetta, suojakerroin 30. Vaikuttaa oikein hyvältä tuotteelta, imeytyy hyvin, ei jää tahmaiseksi ja on hajusteeton.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

Olen myös käyttänyt noita L'Orealin voiteita (spray-pullossa). Eivät ole muuten erikosen hyviä tai huonoja, mutta tuoksuvat tosi hyvälle. :ihana:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä olen ollut niihin tosi tyytyväinen. Mutta tykkään kyllä muutenkin L'Orealin rasvoista ja meikeistä, ne vaan sopii mulle erittäin hyvin :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja skidi »

Mulla näyttäisi olevan jotain Clarins-merkkistä. Äiti tyrkkäsi tuon käteen kerran kun olin käymässä :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minun on pakko olla ulkona noin pari tuntia päivässä työni takia, joten aurinkorasvaa menee joka päivä. Käytän 30-suojakertoimista Nivean jotakin rasvaa. Yksi työkaveri käyttää kookoksentuoksuista rasvaa, ja se tuoksuu mielettömän hyvältä. :kuolaus: Oma aurinkorasvani tuoksuu aika vähän.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Olisikohan Hawaiian Tropic -merkkistä? :uujee: Siinä on kookoksen tuoksu. Rakastan kookosta kaikissa muodoissaan, mutta kun en tosiaan halua tuoksua aurinkorasvalle, niin en ole ostanut tuota, vaikka vähän mieli tekisi. :heh:

Mietin, että pitäisiköhän kasvoille ostaa oma aurinkorasva, vai riittäisikö, jos lutraan suojakertoimellisella päivävoiteella ja lisäsuojaa tarvitessani voisin laittaa ihan tavallista voidetta esim. nenään, joka palaa helposti. :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33143
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei kyllä mitään hajua merkistä. :eiei: Ymmärsin kuitenkin muutaman tyypin puheista, että kookoksentuoksuisia olisi useampikin markkinoilla. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Vs: Meikit ja muu kosmetiikka

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Täällä on varmaan joskus keskusteltukin, mutta mitä hajuvesiä kuppilalaiset käyttää? Erityisesti kiinnostaa, suositteko ns. "halpismerkkejä" (joina minä pidän miesten kohdalla jotain parinkymmenen euron Adidasta ja Pumaa) vai vähän arvokaampia hajuja?

Itse olen nyt pari vuotta käyttänyt samaa, Christian Diorin Fahrenheitia. Nyt tuntui siltä, että tarviin uudistusta, ja reilun tunnin tuoksuttelusession jälkeen Guccin Pour Homme II vei voiton Guccin Guilty Pour Homme:sta ja Pradan Amber Intensestä joista myös pidin kovasti. Hintaa tällä oli vajaat 50 euroa, ja pidän siis kalliimmista ja hienommista merkeistä. Minusta kaikki adidaspumat on ihan kauheita. :puna: Alla kuvat mun ex-vakiotuoksusta Diorista ja nykyisestä, ihanasta Guccista!

Kuva

Kuva

Vastaa Viestiin