Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä haluan Rouskun facebookiin :kaunis:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja greece »

Mulla on pieni pulma fb:hen liittyen...
Eli siis tilanne on tämä:
Olen pyytänyt kaveriksi paria tutun tuttua, jolla oli paljon yhteisiä kavereita mun kanssa....he eivät kuitenkaan ole hyväksyneet mun kaveripyyntöjä, mutta silti heidän kaikki tilapäivityksensä ilmestyvät mun etusivulle .. tyyliin ''Pekka ja 6 muuta kaveriasi vaihtoivat profiili kuviaan'' ....eli siis ihan kun kuuluisivat mun kavereihin, vaikkeivat ole hyväksyneet pyyntöjä....meinaako tällänen sitä että ovat jättäneet pyynnöt ''roikkumaan'' eli eivät ole hyväksyneet , mutteivat myöskään hylänneet :mitvit: ................
Tein vasta vähän aikaa sitten paluun facebookiin, ja olen vähän tietämätön ihmisten toiminnasta siellä....onko tälläinen kaveripyyntöjen roikottaminen yleistäkin? ..aikovatko kyseiset henkilöt vielä jossain vaiheessa hyväksyä pyynnöt, vai aikovatko ignoorata pyynnöt myös jatkossa?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Juuri tuollaisten kauheiden ihmissuhdesotkujen takia Facebook pelottaa minua! Tai entäs jos minua pyytää kaveriksi joku jota en halua, tiedän että siitä tulee vaikeata kiemurtelua. (Jaah, kukas se päättikään olla roikkumatta netissä enää iltayhdentoista jälkeen...)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

greece kirjoitti:.meinaako tällänen sitä että ovat jättäneet pyynnöt ''roikkumaan'' eli eivät ole hyväksyneet , mutteivat myöskään hylänneet :mitvit: ................
Sitä se tarkoittaa. Kun menet näiden ihmisten profiiliin näet, että kaveripyyntösi on odottamassa. Siellä pitäisi myös löytyä kohta, josta voit peruuttaa pyynnön.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja greece »

^^Ok..noin vähän päättelinki että ovat jättäneet kaveripyynnöt roikkumaan....Sinänsä en sitä ihmettelisi koska ei olla mitään kunnon kavereita , vaan lähinnä pyysin heitä koska ovat samassa koulussa ja yhteisiä kavereita on yli 50, joten jotenkin ajattelin että olisi ihan ok pyytää kaveriksi...mutta nähtävästi sitten ei ollut :heh: ....no toistaiseksi en tee kaveripyynnöille mitään..hylätköön itse pyynnöt jos eivät halua minua kaverikseen..

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mulla on yksi kaveripyyntö roikkumassa, ja yksi roikuttaa mun kaveripyyntöä. En tiedä miksi mua roikotetaan, mutta eipä se tyyppi mua juurikaan kiinnosta joten voisin perua pyynnön :sorivaan: Mutta ku sillä on profiilissaan kuvia joita haluun eräistä juhlista! :jupinaa: Se ketä mä roikotan on exän nykyinen, joka on sairaalloisen mustasukkainen musta, mutta silti haki mua kaveriksi ja toivoi "että voitaisiin olla kavereita" :mitvit: Mä en oikeen tiedä mitä siellä tapahtuu, joten annan pyynnön roikkua kunnes saan selvyyttä asioihin :mrgreen:

Miksi mä kirjotan kuppilaan tällaisia ku mulla on kiire saada koulutyö valmiiksi? :shock:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41811
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Aancon kirjoitti:Miksi mä kirjotan kuppilaan tällaisia ku mulla on kiire saada koulutyö valmiiksi? :shock:
Tietysti juuri siksi!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Niin :hihi:

Luulen että ihmiset harrastavat aika paljon tota roikottamista, sillä kaveripyynnön torjuminen on sen verran voimakas mielenilmaus :draamaa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Kaveripyyntöjen roikottaminen. :roll: :niinpa: Torjuisivat ennemmin sen kaveripyynnön sitten kuin vain roikottaisivat sitä. Minä ainakin hyväksyn / torjun kaveripyynnöt heti, kun vaan näen niiden saapuneen minulle. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Joskus vaan tulee roikotettua kaveripyyntöä pitkiäkin aikoja kun kyselee tutuilta lisätietoa mahdollisista kytköksistä tuttuihin. Ei viitti suoraan roskikseen heittää jos vaikka onkin jossakin tavannut muttei tunnista nimeä (oma linja kun on haalia vain livenä tavattuja kavereiksi).
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Mä oon nähnyt sut kerran livenä! :uujee:

*menee lähettämään kaveripyynnön*
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mullakin pääasiallinen linja, että ensisijaisesti kavereiksi vain ihmisiä jotka olen nähnyt, mutta olen kyllä hyväksynyt joitakin mukavantuntuisia "nettituttuja", kuten esimerkiksi nimihassu Aanconin :ihana:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^ :hali: :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Serduchka kirjoitti: Minä ainakin torjun kaveripyynnöt heti, kun vaan näen niiden saapuneen minulle. :joojoo:
:peukku: Ja tottakai olen mustalla listallasi :heh: Tomppa hyväksy mut kaveriksi, kiitos :heh:
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Se jäi minultakin kertomatta, että minä hyväksyn/torjun kaveripyynnön heti, enkä roikuta ihmisiä :joojoo:

Lisäksi nimiArka Rouskun pelkoihin kommentoin, että minä myös torjun ihmisen, jonka juttuja en halua lueskella - suuttui tämä sitten minulle tai ei. Ei minulla ole mitään velvollisuutta olla tekemisissä kaikkien maailman ihmisten kanssa. Pari kertaa se tosin aiheuttanut myös hieman draamaa, kuten kerran eräs henkilö jonka olin nähnyt erään ystäväni kutsuilla YHDEN kerran elämäni aikana, suuttui ihan silmittömästi kun poistin hänet ystävistäni. :draamaa:
Mikä puolestaan vain vahvisti sen, että tein todellakin oikean päätöksen, kun poistin kyseisen hirviön (ei-kuppilalainen)...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36596
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ticoshay kirjoitti::heh: Tomppa hyväksy mut kaveriksi, kiitos :heh:
Ai se olit sinä! :uujee: Noh, minulla nyt on varsin kummalliset perusteet hyväksyä kavereita (= hyväksyn kaikki, ihan sama tunnenko. :puna: Paitsi jos ne on sen yhden kavereita, sillä silloin ne alkavat spämmäillä seinälleni. :lohduton: ). :heh:

Olen outo ja vastuuton ipana. :draamaa:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä en ole kertaakaan poistanut kavereistani ketään. Olen kyllä piilottanut statukseni muutamilta henkilöiltä, mutta en ole kokenut tarpeelliseksi poistaa ketään. Sen sijaan minut on poistettu ties miten monta kertaa ja kieltämättä kyllä mietin vähän, että miksi hemmetissä esim. hyväksytään kaveripyyntö ja sitten poistetaan kahden viikon päästä. Ilmeisesti Facebook-persoonani on hyvin ärsyttävä, eivätkä he esim. osaa piilottaa statuksiani? :draamaa:

Sitten on myös kivaa, kun joku vanha tuttu tms., jonka kanssa ei todellakaan ole ollut edes riitaa tai mitään, on poistanut. En mä oikein osaa tulkita tuota muuksi kuin sellaiseksi, ettei halua olla enää tekemisissä. En tietenkään oleta, että kaikkia puolituttuja halutaan roikottaa listalla ja kommunikoida kaikkien kanssa, mutta mulle FB on myös helppo keino pitää satunnaisemminkin yhteyttä joihinkin tuttuihin. Vähän hankalaa sitten, kun poistetaan. ??? En tietenkään tarkoita, että juuri minut pitäisi ehdottomasti jokaisen säästää kaverilistallaan, mutta kai siihen nyt joku syy kuitenkin on, jos poistetaan? Parikin kertaa on tullut sellainenkin kurja juttu vastaan, että olisin mieluusti kutsunut jonkun henkilön X jonnekin tapahtumaan, mutta enpäs vaan voinutkaan, kun mut oli poistettu kaverilistalta. :roll:

Facebook on suhteellisen uusi juttu, ja varmaan monilla on ihan omat käsityksensä siitä, mikä on siellä sopivaa ja kohteliasta käytöstä ja mikä ei. Mitä teidän mielestänne kaverilistalta poisto tarkoittaa? Kannattaako siitä loukkaantua? Olen kuullut sellaisestakin, että ihan kunnon irl-kaverit ovat poistaneet listaltaan, kun on tullut vähän riitaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä tein kerran suursiivouksen ja poistin kavereistani kasan vanhoja koulukavereita, joilla ei ole minkäänlaista roolia elämässäni. Tuntui vain jotenkin ihan turhalta roikottaa heitä listoillani. Nyt sitten viime pikkujoulujen aikaan tapasin yhden heistä, ja eikös hän heti kysynytkin, miksi olin poistanut hänet :puna: Tulipa sitten lisättyä uudestaan. Seinän olen piilottanut usealta, ja esimerkiksi sukulaiset näkevät varsin rajatun valikoiman statuksia. Minusta tuntuu vain jotenkin hassulta, että ihmiset olettavat, että tahdon jakaa arkielämääni sellaisten kanssa, jotka eivät ole koskaan minkäänlainen osa elämääni olleetkaan. Tästä huolimatta lisään kyllä mielelläni kavereikseni kaikkialla tapaamiani ihmisiä sekä sellaisia nettituttavuuksia, jotka koen tutuiksi.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minulle FB on myös kanava tutustua paremmin ihmisiin, jotka on tavannut kerran-pari ja jotka vaikuttavat sellaisilta, että heidät olisi kiva tuntea paremminkin. Samaten kavereiden kaverit, jotka vaikuttavat kivoilta, ovat ihan mahdollisia lisäyksiä. Tuolla voi kuitenkin tosi kätevästi rajata ketkä näkevät mitäkin päivityksiä. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Riippuu varmaankin käyttäjästä, mutta itse ainakin Facebookiin liittyessäni hyväksyin sumeilematta ja innoissani kaikki mahdolliset pyrkijät kavereikseni... mutta nyt kun minulle on jalostunut mitä haluan Facebookilta ja tiedän miten kyseistä sovellusta pitää käyttää, niin olen suorittanut yhden suursiivouksen ja jatkossa harkitsen vähän tarkemmin kenet hyväksyn kaverikseni ja ketä en.

Minä en ole yhtään seurannut, kuka on poistanut minut kavereistaan. Huomaan kaveriluvun vaihtelevan miltei päivittäin, mikä kuulemma johtuu siitä että joku laittaa profiilinsa telakalle. Ainahan siihen välttämättä liity sellaista syytä, että joku vihaisi minua, vaikka fb-kavereistaan poistaisikin. Kerran tosin eräs kuppilalainen oli poistanut minut ja en edes huomannut sitä, ennen kuin hän eräissä illanistujaisissa kertoi, että "kännipäissään" "vahingossa" poisti minut eikä "yhtään muistanut" että miksi oli tehnyt niin :heh: No nyt ollaan taas kavereita :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Tästä keskustelusta inspiroituneena siivoilin kaverilistaani hieman. Miksi tosiaan olisin kaveri sellaisen ihmisen kanssa, joka ei koskaan kommentoi mulle, tai pidä mitään yhteyttä? Lisäksi osa FB-kamuista on ollut juuri jotain sellaisia hyvänpäivän tuttuja, joiden kanssa joskus tuli hengattua, mutta ei enää. Vielä harkitsen muutaman ärsyttävän ihmisen (ei-kuppilalaisten ;) ) poistamista, mutta koska olen hieman mamo, pelkään että siitä voi seurata jotain ikävää. He nimittäin ovat läheisesti tekemisissä eräiden oikeiden ystävieni kanssa, enkä tahtoisi tosiaankaan että he rupeavat kyselemään tai spekuloimaan, miksi mä olen poistanut heidät kaverilistalta. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Minulle on tullut muutamia kaveripyyntöjä Euroviisusta kiinnostuneita ulkomaalaisia viisufaneja ja en minä tiedä miten ovat löytäneet tämän vanhan vaarin :heh: . En tiedä vielä mitä teen... ehkä laitan heidät ”Odotuslistalle” :miettii:

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5346
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

En ole koskaan ollut yhtä innostunut Facebookista kuin nyt heti vaalien jälkeen, jolloin on paljon mielenkiintoisia keskusteluita tarjolla :uujee: Sitten kohta ne taas hiljenee... mutta parempi niin, saa tehtyä työtäkin, voi että oli tehoton työpäivä tänään :(

Avatar
aksim
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3369
Liittynyt: 07 Syys 2005, 13:49
Paikkakunta: Mietoinen

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja aksim »

Mun kanssa pitää olla kaveri Facessa sillä varauksella että joku päivä voi sadella erinäinen määrä Kirkorov-linkkejä seinälle......
Sertab oli kulunut....-erään nimierkin mielipide 2003 Turkista-

Avatar
maiken
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1133
Liittynyt: 06 Huhti 2007, 12:11
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja maiken »

Mulla on tällä hetkellä 10 kaveripyyntöä roikkumassa. Kyseessä on ihmiset uudesta työpaikasta enkä ihan käsitä miksi heidän pitää tunkea yksityiseen Facebook-profiiliini, kun olemassa on myös työpaikan sosiaalisen median työkalut. Muutaman uuden työkaverin olen hyväksynyt, mutta päädyin myöhemmin piilottamaan heiltä mm. blogini sekä tietyt statukset.

Pyynnöt roikkuvat siis siitä syystä, että en muista tavanneeni kyseisiä ihmisiä edes täällä toimistolla saatikka että olisin heidän kanssaan jutellut. Päätin siis roikottaa pyyntöjä siihen asti, että muistan tavanneeni kyseiset henkilöt. lol
Eurovision Song Contest - it's a lifestyle!

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Saage »

Mä kuulun niihin jotka eivät roikuta kaveripyyntöjä... Se on joko tai :vonkaus: oon kyllä kauheen addiktoitunut fb:stä, joskus saatan roikkua monia tuntejakin siellä :shock: ja kun käyn siellä niin usein, tuntuu ettei ikinä tapahdu mitään... En kyllä päivittele statustani kovinkaan usein. Hauskinta on alkaa höpöttää jotain täyttä sheisseä jollekin puolitutulle :heh: viimeksi alotin tämmösen keskustelun sanomalla "tiesiks et... Suomen suosituin riisi on Risella?" kyl se tiesi :niinpa:
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Ihan hävettää myöntää,mutta olen facebookis stalkannut salaa muita kuppilalaisia. :puna: TomppaJr ja Aintsu ovat olleet uhreina (kamun ystävälistalta bongattu)... :heh: :puna:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Saage kirjoitti:Mä kuulun niihin jotka eivät roikuta kaveripyyntöjä... Se on joko tai :vonkaus:
Kaveripyyntöjen roikottaminen on NIIN ärsyttävää!
Mä oon ihan koukussa Facebookkiin, pakko käydä lukee joka päivä tilapäivitykset että tietää mitä muiden elämässä tapahtuu.. :mrgreen: Oon saanu jopa kauan Facebookkia inhonneen äitini rekisteröitymään sinne, ja nyt sekin on jo ihan koukussa.
I'm a trisexual - I try anything once

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Paper Gangsta kirjoitti:Ihan hävettää myöntää,mutta olen facebookis stalkannut salaa muita kuppilalaisia. :puna:
Minä ainakin harrastan ko. toimintaa ihan häpeilemättä. :joojoo:

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Hurrican kirjoitti:
Paper Gangsta kirjoitti:Ihan hävettää myöntää,mutta olen facebookis stalkannut salaa muita kuppilalaisia. :puna:
Minä ainakin harrastan ko. toimintaa ihan häpeilemättä. :joojoo:
Smias. :joojoo: Olen joskus myös raivokkaasti etsinyt joitain ihmisiä facebookista, ihan vain stalkatakseni ja arvuutellut, voisiko se olla tuo tai tuo tai tuo. :heh:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Vastaa Viestiin