Loistavaa, loistavaa. Edes esiintymispaikka 1 finaalissa ei harmita, vaikka se aluksi tuntuikin huonolta. Kyllä me vielä kohoamme top vitoseen tai ainakin top kymppiin! Ihanaa, olen niin onnellinen.
Lauantaita (ja toki huomista) odotellessa.
Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Linkkiä?Leo kirjoitti:Minusta on aika hurjaa, jos ruotsalaisbloggari arvioi blogissaan PO:n eilisen esityksen kaikkien aikojen parhaaksi esitykseksi sitten v. 1968 Cliff Richardin
Ainahan joku niitä vanhoja kommentteja alkaa kaivelemaan. Itse suorastaan T-O-I-V-O-N että joku kaivaa ne minunkin negakommentit tuolta finaaliketjusta esiintymispaikkaarvonnan jälkeen, jos Oskar menestyy siitä huolimatta hienosti.Jonnuli kirjoitti:Olin ihan varma, että tänne joku olisi jo lainnaillut minuakinIhan reilukerho etsiä Suomen finaalin jälkeisiä katkeria kommentteja, jonnekkin sekin turhautuminen on purettava
Itse en ole kääntänyt kelkkaa/takkia/sivua, minusta viisu on tylsä ja sävel suorastaan huono
Mutta, täytyy sanoa että viisusta on tehty hieno esitys, tausta oli ihan mahtava ja Oskari lauloi paljon paremmin kuin Suomen finaalissa. Näistä on pakko antaa kredittiä Suomen tiimille. Ja finaalia on kiva katsoa kun Suomi on mukana.
Samoin. Luulen kyllä vähän että sitä haettiinkin.Ruut kirjoitti:Mulle tuli väistämättä eilisestä esityksestä vahvasti Pikku Prinssi-fiilis.
Minä olen ollut ylpeä kaikista 2000-luvun suomen esiintyjistä. Kuunkuiskaajatkin viime vuonna oli niin hyviä, että..JokuESC kirjoitti:Mulla meni kylmiä väreitä koko Akselin esityksen ajanNolon viime vuoden ja ehkä sitä edellisenkin jälkeen, saa olla taas ylpeä Suomen edustajasta.. En mäkään uskonut lopussa kun 3 maata oli jäljellä, että Suomen lippu sieltä tulisi, mutta kun tuli, niin tuli NIIN hyvä fiilis, että eurooppalaiset oikeasti arvostaa tuota esitystä. Tykkään tollasesta rauhallisesta esityksestä missä ei oo mitään ylimäärästä hälinää taustalla. HYVÄ SUOMI!
Smug little boy= smart young man.BruiseViolet kirjoitti:Ilmeisesti BBC:n brittikommentaattori oli eilen illalla kuvaillut Oskaria sanalla 'smug'. Oon nyt kolmella eri saitilla huomannut joidenkin brittien omaksuneen tuon sanan Axelista puhuessaan ('smug little boy', 'a smug cock' jne). Ilmeisesti kommentaattoreilla on joihinkin katsojiin suurikin vaikutus (ihan näin ohimennen...)
Ei tietenkään, koska sen oikea suomennos on:Margot kirjoitti:^ Ei smug kyllä tarkoita lähellekään samaa kuin smart.
http://www.sanakirja.org/search.php?id=205343&l2=17
6. iloinen kuin peipponen
Margot kirjoitti:^ Ei smug kyllä tarkoita lähellekään samaa kuin smart.
http://www.sanakirja.org/search.php?id=205343&l2=17
[/quote]Booster kirjoitti: Ja kaiken kukkuraksi poika ei pysy edes nuotissa joten ei tartte jännittää mennäänkö finaaliin.
Ylen teksti-tv:n sivu 391/2 mainittiin Kulturbloggen -sivu.Wadde kirjoitti:Linkkiä?Leo kirjoitti:Minusta on aika hurjaa, jos ruotsalaisbloggari arvioi blogissaan PO:n eilisen esityksen kaikkien aikojen parhaaksi esitykseksi sitten v. 1968 Cliff Richardin