Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Eric Saade – Popular

*****
70
41%
****
32
19%
***
29
17%
**
24
14%
*
16
9%
 
Ääniä yhteensä: 171

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Jaa-a, mitenköhän tässä nyt mahtaa käydä? Mm. Keith on tätä mieltä:

"SWEDEN and Eric is wearing obvious earplugs which I assume are to protect him from the pop of the exploding glass. Whether these are responsible for the fact that he's off key and behind the beat of the song, I don't know, but this sounded Godawful. The breaking glass trick works ok. I can see this getting precious few points from juries anyway, but right now, it's struggling big time. Tomorrow night will decide it. Verdict; MAYBE "

Eikä Keith ole mielipiteineen yksin, samanlaisia kommentteja luin eilen useammastakin ulkkisblogista.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Apua, nyt mua rupesi oikeasti pelottamaan. :shock: Mä olen koko ajan pitänyt Ericiä niin varmana ja ammattitaitoisena esiintyjänä, että tuollaiset kommentit saavat mun maailmankuvan järkkymään. :heh: Ilmeisesti on aika kova paikka ruotsalaisille, kun Ericin lava-show'sta ei olla saatu ihan samanlaista kuin Melodeissa. Eric on moneen otteeseen kertonut olevansa perfektionisti, joten siksikin hän varmasti olisi ihan valmis marssimaan lavalta, jos tekniikka ei vieläkään pelittäisi. Syytän saksalaisten sähläyksiä Ericin epävarmuudesta. :ylppis:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Ruotsilla (samoin kuin Venäjällä) on esityksessään liian monta liikkuvaa osaa ja mahdollisuudet mokiin on tietty suuremmat kuin yksinkertaisimmissa esityksissä.
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Saage »

Jos lasit eivät mene rikki :rofl: no ei vaan, toivon Ruotsille paikkaa finaalissa :peukku: mutta surkeelle esiintymispaikalle, kun ei Suomellakaan hääppöinen ole!!
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Keith teki eilisen toisen pukuharkan (tai jury rehearsalin, koska tuomarithan antavat pisteensä sen perusteella) jälkeen oman veikkausrivinsä finaaliinpääsijöistä, ja veikkasi ettei Ruotsi pääse edes finaaliin ja jos pääsee niin on borderline. :shock: En usko enää Ruotsin voittoon, enkä edes top 10-sijoitukseen pätkääkään, ja taidetaan nähdä sekin ihme että Suomen Osku sijoittuu Ruottin Eerikkiä paremmin. :heh:

Ja oon tosiaan lukenut vastaavia kommentteja useista eri blogeista, ja mm. AKOEssa Keithin lisäksi Dermot ja Andrew veikkasi että Ruotsi karsiutuu.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mulla itsellänikin kyllä on ollut jo pitkään kutina (ennen edes harjoitusvideoiden näkemistä), että Suomi tulee pärjäämään paremmin kuin Ruotsi. Se olisi sääli, sillä mun mielestä Ruotsilla on aivan loistava paketti. :lohduton: Mua pelottaa, mitä Melodifestivalenille käy, jos Eric ei nyt menestykään kaikesta ennakkohehkutuksesta huolimatta. Toivon siis Ruotsille parasta mahdollista onnea tälle illalle, kyllä finaalipaikan KUULUISI irrota tuosta seurasta!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Colby »

Ericin karsiutuminen olisi kyllä kunnon näpäytys Ruotsille :joojoo:
Ehkä sitten ensi vuonna edustamaan pääsisi joku laulutaitoinen ja vielä hyvällä biisillä, eikä esitystä ole ängetty täyteen kaikkea turhaa temppuilua. Ja, että esitys ei olisi näin laskelmoitu ja siitä välittyisi esiintymisen ilo ja rakkaus musiikkiin.

Eihän siinä näin käy, mutta aina voi toivoa :heh: Mutta Ruotsi voi hyvinkin tehdä tänään Norjat.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

No johan ne on taas draamaa repineet oikein kunnolla. :rofl: Mä pelkään yhä, että ruotsalaisilla on vähän liikaa kaikkea esityksessään. Eric on herttainen, mutta perfektionismi kyllä on hänen akilleen kantapäänsä. :eiei:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Colby kirjoitti:Ericin karsiutuminen olisi kyllä kunnon näpäytys Ruotsille :joojoo:
Ehkä sitten ensi vuonna edustamaan pääsisi joku laulutaitoinen ja vielä hyvällä biisillä, eikä esitystä ole ängetty täyteen kaikkea turhaa temppuilua. Ja, että esitys ei olisi näin laskelmoitu ja siitä välittyisi esiintymisen ilo ja rakkaus musiikkiin
Ensinnäkin, Eric ON hyvä laulaja (todistettu on jo kolmeen otteeseen livenä, kerran eturivistä seuraten :ihana:) ja mä oikeasti pidän "Popularista" :ihana:

Välittyikö Azerbaidzanin esityksestä nuo mainitsemasi kriteerit? Mielestäni ei, ja silti se porskutti finaaliin, ja tulee todennäköisesti sijoittumaan siellä hyvin korkealle. :roll:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Aintsu kirjoitti:Mua pelottaa, mitä Melodifestivalenille käy, jos Eric ei nyt menestykään kaikesta ennakkohehkutuksesta huolimatta. Toivon siis Ruotsille parasta mahdollista onnea tälle illalle, kyllä finaalipaikan KUULUISI irrota tuosta seurasta!
Mun mielestäni Popular on ääliömäinen kappale, mutat MF:ssä esitys oli ihan hyvä ja siitä valikoimasta ihan ok valinat. Pidän siitä myös enemmän kuin Venäjän kipaleesta, esimerkiksi että kyllä se jatkossa voisi olla.

Sen sijaan Melodifestivaleneille tekisi erittäin hvyää isompikin kriisi, koska kaikki tämänvuotiset ehdokkaat olivat enemmän tai vähemmän korkeintaan keskinkertaisia ja mukana oli joukko käsittämätöntä epäuskottavaa wannabe-höttöä, jotka yleisöäänestyksessä kuitenkin präjäsivät käsittämättömän hyvin (nämä räpit ja fiftarit jne), mikä kertoo siitä, että ruotsalaiset itse näyttävät kaipaavan päivitystä tyylilajien ajankohtaisuuden suhteen.

Ruotsissa tehdään hienoa, ajnakohtaista musiikkia, mutta MF:ssä se loistaa poissaolollaan. SVT:n viisuraadin mielipiteet tai niiden kujalla olo siitä missä populaarimusiikki liikkuu kertoo samaa tarinaa. Koko MF kaipaa kipeästi uusiutumista.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Colby kirjoitti:Ericin karsiutuminen olisi kyllä kunnon näpäytys Ruotsille :joojoo:
Näin. :joojoo: Itse kylläl pidän Popularista, mutta ei se niin suuri suosikki ole, etten soisi karsiutumista Ruotsille. Kyllähän siitä omalla tavallaan nauttisi. :hihi: Samaan tapaan kuin Turkin ja Armenian putoamisista tiistaina.

Veikkasin silti Ruotsille finaalipaikkaa semifinaalin yhdeksäntenä eli juuri ja juuri.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Minä en jaksa uskoa, että Ericin floppaaminen (semissä tai finaalissa, jos floppivaarasta voi edes puhua?) vaikuttaisi dramaattisesti Melodifestivaleniin, kun kuitenkin ohjelma kerää sen ennätysyleisönsä ensikin vuonna. Tasoa ei enää saada vuoden 2004 tasolle, joten se nostalgiointi on vaan unohdettava. :eiei: Ehkä MF kääntyy vain enempi sisäänpäin Ruotsin omaksi laulukilpailuksi, jos odotettua menestystä ei tule vieläkään?
Raipatirai

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ muistanko nyt väärin ett tänä vuonna MF:n äänimäärät ja katsojamäärät olivat aiempaa pienemmät?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Itse asiassa tuota en tiedä. Mä olen aina ymmärtänyt, että ohjelma on joka vuosi Ruotsin katsotuin siinä missä Linnan juhlat on Suomessa.
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

ta1ja kirjoitti:^ muistanko nyt väärin ett tänä vuonna MF:n äänimäärät ja katsojamäärät olivat aiempaa pienemmät?
Muistat aivan oikein. Siksi mä olenkin huolissani MF:n tulevaisuudesta. Vaikka se yhä vetääkin paljon katsojia television ääreen, niin ilmeisesti tänä vuonna tapahtui aikamoinen romahdus. :eiei: Mun mielestä Ruotsin karsinnasta kertoo jotain jo sekin, että tänä vuonna ei julkaistu edes sitä virallista karaoke-DVD:tä, jossa ovat kaikki biisit. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

En enää tiedä mitä ajatella. :draamaa: Ikävää nähdä, kun tänne tullaan kertomaan tullaisia ikäviä uutisia Ruotsin mahdollisesta epäonnistumisesta. Vielä kun joku kehtaisi sanoa tätä yliarvostetuksi, niin voisi ihan hyvällä syyllä kysyä, että miten tämä voisi olla yliarvostettu, kun tätä haukutaan vähintään kerran päivässä. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Colby »

Aintsu kirjoitti:Välittyikö Azerbaidzanin esityksestä nuo mainitsemasi kriteerit? Mielestäni ei, ja silti se porskutti finaaliin, ja tulee todennäköisesti sijoittumaan siellä hyvin korkealle. :roll:
Ei todellakaan välittynyt! Siksi olinkin pettynyt ällöttävän Azerbajdzanin finaalipaikasta. :eiei:
Älkää nyt käsittäkö täysin väärin, mun mielestä Popular on ihan kelpo biisi. Mua vaan ärsyttää se laskelmointi ja esityksen "hengästyttävyys" ja uskon, että se häiritsee ainakin jonkin verran myös äänestävää yleisöä. Toisaalta ei tuolla nyt kovin kummoisia ehdokkaita ole muutenkaan, että sinänsä Ruotsin luulis menevän finaaliin kevyesti. Saammepa nähdä!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

^ Mä komppaan Colbya tuossa. Ähky tuon esityksen kanssa on tullut. Ihan kelpo poppis silti on.
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Colby kirjoitti:
Aintsu kirjoitti:Välittyikö Azerbaidzanin esityksestä nuo mainitsemasi kriteerit? Mielestäni ei, ja silti se porskutti finaaliin, ja tulee todennäköisesti sijoittumaan siellä hyvin korkealle. :roll:
Ei todellakaan välittynyt! Siksi olinkin pettynyt ällöttävän Azerbajdzanin finaalipaikasta. :eiei:
Onneksi ollaan tästä edes samaa mieltä. :mrgreen: :hali:
Vompeli kirjoitti:^ Mä komppaan Colbya tuossa. Ähky tuon esityksen kanssa on tullut. Ihan kelpo poppis silti on.
Ei mulle ainakaan tule mikään ähky, vaan lähinnä sellainen "vau"-fiilis, kun Eric pystyy vetämään noin hienon koreografian. :peukku: Jos Ericillä olisi ilmennyt suuria ongelmia tanssimisen ja laulamisen yhdistämisen kanssa, kannattaisin minäkin rauhallisempaa esitystä, mutta mielestäni Eric on klaarannut kaiken hyvin. :joojoo: Tosin mä rakastan myös Michael Jacksonia, ja hänhän on Ericin suurimpia esikuvia tanssikuvioineen.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Hoho... mä olen kovasti miettinyt, miksi minulla on niin kova Eric -ähky tällä hetkellä. Ainoa syy minkä keksin on se, että rakastan enemmän discossa naisartisteja kuin miehiä. Jos tämän olisi esittänyt Malena Ernman, niin tuskinpa ähkyä olisi. :puna:
Raipatirai

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Malena laulamassa "Popularia" ---> :rofl:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Jos Ruotsi tippuu finaalista, maailmassa ei ole oikeutta.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Hurrican kirjoitti:En usko enää Ruotsin voittoon, enkä edes top 10-sijoitukseen pätkääkään, ja taidetaan nähdä sekin ihme että Suomen Osku sijoittuu Ruottin Eerikkiä paremmin. :heh:
Minusta tämä on ollut päivänselvää jo pitkään. Omassa veikkausrivissäni sijoittanen Ruotsin karsiutujien joukkoon.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja toivo »

Jos pääsee finaaliin toivon esiintymispaikkaa 2. Suomen aitouden ja yksinkertaisen esityksen jälkeen tämmönen tekemällä tehty euroviisujen "voittaja" biisi ylimenevällä showlla ja ääliömäisellä sanoituksella, sais PO:n näyttämään ja kuullostamaan vielä paremmalta! :rofl:

Juhis
Siemailija
Siemailija
Viestit: 185
Liittynyt: 13 Huhti 2005, 20:33
Paikkakunta: Kouvola

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Juhis »

Toivottavasti tämä ei pääse finaaliin. Mitäänsanomaton rallatus.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja toivo »

Voi härreguud minkälainen skandaali siitä pamahtais, jos Suositun pojan lasit eivät hajookkaan tänään! :eeek:

Avatar
Leo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 08 Touko 2006, 20:46

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Leo »

^
Ninpä! Helsingissä ei toiminut psykoplatta Ola Salon alla ja siihen Ruotsin menestys delegaation mukaan kariutui.
Jos nyt ei tule lasimurskaa lavalle, niin ruotsalaiset syyttävät saksalaisia kauan. Olisihan se aika huonoa tuuria, jos lasikoppi vain säilyy ehjänä.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Samiasd kirjoitti:Jos Ruotsi tippuu finaalista, maailmassa ei ole oikeutta.
Jos Ruotsi ei ole top 10:ssä tämän vuoden viisufinaalissa, Euroopassa ei ole oikeutta.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jos lasit eivät rikkoudu, niin tottakai Ruotsi saa esiintyä uudestaan tai aloittaa esityksensä alusta. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: Ruotsi 2011: Eric Saade – Popular

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Jos lasit eivät viisuesityksessä hajoa itsestään, miksei Eric voisi olla tosimies ja rikkoa ne itse! :p

Lukittu