Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Wilson kirjoitti:Eric har tappat rösten och kan inte sjunga ikväll. Så Kikki Danielsson rycker in och framför Sveriges bidrag.![]()
Huumoriviesti oliDiva_La_Viva_74 kirjoitti:Wilson kirjoitti:Eric har tappat rösten och kan inte sjunga ikväll. Så Kikki Danielsson rycker in och framför Sveriges bidrag.![]()
![]()
Ensinnäkin, Eric ON hyvä laulaja (todistettu on jo kolmeen otteeseen livenä, kerran eturivistä seuratenColby kirjoitti:Ericin karsiutuminen olisi kyllä kunnon näpäytys Ruotsille![]()
Ehkä sitten ensi vuonna edustamaan pääsisi joku laulutaitoinen ja vielä hyvällä biisillä, eikä esitystä ole ängetty täyteen kaikkea turhaa temppuilua. Ja, että esitys ei olisi näin laskelmoitu ja siitä välittyisi esiintymisen ilo ja rakkaus musiikkiin
Mun mielestäni Popular on ääliömäinen kappale, mutat MF:ssä esitys oli ihan hyvä ja siitä valikoimasta ihan ok valinat. Pidän siitä myös enemmän kuin Venäjän kipaleesta, esimerkiksi että kyllä se jatkossa voisi olla.Aintsu kirjoitti:Mua pelottaa, mitä Melodifestivalenille käy, jos Eric ei nyt menestykään kaikesta ennakkohehkutuksesta huolimatta. Toivon siis Ruotsille parasta mahdollista onnea tälle illalle, kyllä finaalipaikan KUULUISI irrota tuosta seurasta!
Näin.Colby kirjoitti:Ericin karsiutuminen olisi kyllä kunnon näpäytys Ruotsille![]()
Muistat aivan oikein. Siksi mä olenkin huolissani MF:n tulevaisuudesta. Vaikka se yhä vetääkin paljon katsojia television ääreen, niin ilmeisesti tänä vuonna tapahtui aikamoinen romahdus.ta1ja kirjoitti:^ muistanko nyt väärin ett tänä vuonna MF:n äänimäärät ja katsojamäärät olivat aiempaa pienemmät?
Ei todellakaan välittynyt! Siksi olinkin pettynyt ällöttävän Azerbajdzanin finaalipaikasta.Aintsu kirjoitti:Välittyikö Azerbaidzanin esityksestä nuo mainitsemasi kriteerit? Mielestäni ei, ja silti se porskutti finaaliin, ja tulee todennäköisesti sijoittumaan siellä hyvin korkealle.
Onneksi ollaan tästä edes samaa mieltä.Colby kirjoitti:Ei todellakaan välittynyt! Siksi olinkin pettynyt ällöttävän Azerbajdzanin finaalipaikasta.Aintsu kirjoitti:Välittyikö Azerbaidzanin esityksestä nuo mainitsemasi kriteerit? Mielestäni ei, ja silti se porskutti finaaliin, ja tulee todennäköisesti sijoittumaan siellä hyvin korkealle.
Ei mulle ainakaan tule mikään ähky, vaan lähinnä sellainen "vau"-fiilis, kun Eric pystyy vetämään noin hienon koreografian.Vompeli kirjoitti:^ Mä komppaan Colbya tuossa. Ähky tuon esityksen kanssa on tullut. Ihan kelpo poppis silti on.
Minusta tämä on ollut päivänselvää jo pitkään. Omassa veikkausrivissäni sijoittanen Ruotsin karsiutujien joukkoon.Hurrican kirjoitti:En usko enää Ruotsin voittoon, enkä edes top 10-sijoitukseen pätkääkään, ja taidetaan nähdä sekin ihme että Suomen Osku sijoittuu Ruottin Eerikkiä paremmin.![]()