Israel 2011: Dana International – Ding dong

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Dana International – Ding dong

*****
22
21%
****
19
18%
***
27
26%
**
26
25%
*
10
10%
 
Ääniä yhteensä: 104

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja greece »

Sääli tosiaan ettei Dana päässy finaaliin....olisi ehdottomasti sinne mun mielestä kuulunu :joojoo: ....Dana lauloi musta ihan hyvin ja biisiki oli tämän vuoden tason huomioiden oikeinkin hyvä ..tai ainaki mä tykkäsin :D ...Ja Dana oli kans musta illan karismaattisin esiintyjä...se loppu ko se käveli sinne lavan etuosaan oli ihan mahtava :surrur: ...no minkäs teet jos muu Eurooppa ei tykänny :lohduton: ....

Avatar
Hilurimpsis
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 230
Liittynyt: 21 Maalis 2009, 18:29

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Hilurimpsis »

Voi Israel :D Biisi on hyvä, mutta esitys oli laimea. Ja jotenkin pisti naurattaan ne Danan venkoilut siellä lavalla... :heh: Catwalk-loppu oli ihan kiva :) ! Ei yltäny mun pistetaulukossa kuitenkaan finaalipaikoille.
Gangsta 4 life

Avatar
Jonnuli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1841
Liittynyt: 14 Helmi 2007, 14:06
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Jonnuli »

Mun mielestä Dana laulo paljon paremmin, mitä etukäteen annettiin ymmärtää esim Akoe:n taholta. Kappale ei vaan ollut tarpeeksi mieleen jäävä. Mun puolesta Dana vois yrittää ensi vuonna uudelleen jollain Divamaisella viisulla :rakkaus:
Yllättäviä viisubongauksia:
"Kirkkobändi soitti luojani munia" -akuankka13

Avatar
Andyliini
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 247
Liittynyt: 17 Tammi 2010, 18:11
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Andyliini »

Jos minulta kysytään, niin Dana lauloi huonosti. Hänen lauluäänensä on huono, eikä kappaleessakaan ole mitään, joka jäisi mieleen, tai nappaisi kiinni. Lisäksi laulaja käveli jostain syystä koko ajan, kuin kuset housussa. Kummaa.
Eurovision all year long!

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja OhJami »

ESC_Hullu kirjoitti:
OhJami kirjoitti:Esitykseltään tuli pahasti mieleen Kroatia samanlaisilla käsiliikkeillä ja catwalkilla kävelyllä. Dana oli kyllä uskomattoman näkönen ja biisin olisin ottanu mielelläni Moldovan tilalle finaaliin.
Miten kehtaat verrata Danaa siihen kroatian "Pakaste-Broileriin" ...Danallahan on karismaa .
Karismaa Danalta varmasti löytyy, mutta liikkeet oli osittain samanlaisia kuin Darialla.
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Diva_La_Viva_74
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1422
Liittynyt: 22 Huhti 2010, 07:36

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Diva_La_Viva_74 »

Voi Ding Dong sentään! Diva on erittäin pettynyt edelleen, ettei Dana ole finaalissa. Eihän tämä ole Divan veroinen piisi, mutta olisin minä tämän finaaliin päästänyt. :roll:
__________
No rules!- Cha cha cha - See on tee.

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja mpappa »

^Niin aivan liian pliisu viisu finaaliin.
Love shine a light

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Luojalle kiitos, ettei viisuvoittajuus näköjään sittenkään takaa automaattista finaalipaikkaa. Maailmassa on sittenkin vielä oikeutta! :tapu:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

^ :hali: Danan putoaminen finaalista loi yhdessä ykkössemin Armenian ja Turkin putoamisen kanssa uskoa oikeudenmukaisuuteen viisumaailmassakin. :joojoo: Danan tapauksessa oivallinen osoitus siitä, ettei finaalin pidä päästä vain vanhoilla meriiteillä, vaan nimenomaan kulloisenkin kilpailukappaleen perusteella. Kappale on mitäänsanomaton ja esitys oli niin ponneton, kummallisen alakuloinen, epävireinen ja väsähtänyt, että miksi ihmeessä tämä olisi pitänyt palkita finaalipaikalla? :mitvit: Kaiken lisäksi Dana laulaa huonosti. Mutta finaaliin pitäisi päästä vain siksi, että on Dana? Onneksi ei. :draamaa:

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Oli kyllä positiivinen yllätys tämä Danan esitys, vaikkei odotukset kovin korkealla edes olleet. Olisi kuulunut finaaliin :joojoo:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Hyvä ettei päässyt finaaliin vaan Danan suosiolla, sillä biisi on niin haalea kuin olla voi. Eikä se Danan vire edelleenkään ole kovin hyvä.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

piper
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 852
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 15:56
Paikkakunta: Nurmijärvi

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja piper »

Mä en oikee tykänny tuosta asusta..vaikka se ny olikin oikein "jonkun" suunnittelijan tekemä. :heh: Tuo taustabiitti oli niin outo, mä en tiiä mitä versiota mä oon kuunnellu, mut se kyl kuullosti erilaiselta..tai sit mä vaan kuvittelin.. :peukku: Dana on silti ihana, vaikkei päässykkää finaalii.
"When you look into my eyes, world becomes a better place." <3

xoda
Hörppijä
Hörppijä
Viestit: 206
Liittynyt: 30 Tammi 2007, 12:49

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja xoda »

Kovin oli teennäisen oloinen esitys, minkähänlainen persoona Dana mahtaa oikeasti olla.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33163
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Pete »

Yllätyin todella paljon Danan esityksen musiikkitaustojen vaikuttavuudesta. Tuli vähän Helena Paparizoun bassot mieleen. Yleisökin mylvi ensimmäistä kertaa (tai ainakin se kuului ensimmäistä kertaa) tavalla, josta tuli sellainen suuren juhlan tuntu. :joojoo:

Harmi, ettei Dana panostanut esitykseen koreografioita tai jotakin muuta. Lavalla tallustelusta tuli vähän sellainen vasemmalla kädellä tehty -fiilis.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Daniela »

En edes tiennyt, että tämä biisi oli muuttunut näin paljon.
Ei kuulostanut yhtään siltä kamalalta poppikselta, miltä se silloin parisen kuukautta sitten kuulosti :mrgreen:
Mutta vähän oli juu uninen tunnelma, puuttu semmoinen diivamisuus tai mikälie. Aika tasapaksua siis. Ehkä sitä odotti koko ajan semmoista yhtä räjähtävää kuin silloin aikoinaan. Mutta olisi tämä nyt tuon Moldovan tai Itävallan tilalle mahtunut..

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Ei tämä biisi päässyt edes etäisesti sille tasolle, mitä Diva oli, olin tähän biisiin tosi pettynyt kun odotin Danan paluusta kuultuani paljon enemmän. Silti oli yllätys, ettei päässyt finaaliin, olin aika lailla varma, että jo pelkästään olemalla Dana hän pääsee selkeästi finaaliin. Näin voi ihminen yllättyä!
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

paras ja en anna ikinä anteeksi ,ettei Dana saanut finaalipaikkaa tietysti täydet :israel: :israel: :israel: :israel: :israel:
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Ei iske, en pidä yhtään näistä drag-artisteista. Alhaisin mahdollinen pistemäärä minulta! Ding Dong, i hear silent prays and it's not making me high! Karsea kappale, karsea esiintyjä. Noin kauniissa mekossa nähdään joku ruma drag-artisti. Hyi, sanon minä!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36848
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

:shock: Drag-artisti? Hän on ajat sitten vaihtanut sukupuolensa, virallisesti. Eli menee ihan naisena.
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

TomppaJr kirjoitti::shock: Drag-artisti? Hän on ajat sitten vaihtanut sukupuolensa, virallisesti. Eli menee ihan naisena.
Aijaa? Pahoittelut. Ruma nainen, joka näyttää apinan, naisen ja miehen sekoitukselta. Kiitos ja kuittaus!
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

Hazard kirjoitti:Ei iske, en pidä yhtään näistä drag-artisteista. Alhaisin mahdollinen pistemäärä minulta! Ding Dong, i hear silent prays and it's not making me high! Karsea kappale, karsea esiintyjä. Noin kauniissa mekossa nähdään joku ruma drag-artisti. Hyi, sanon minä!
eihän Dana enää ole drag artisti koska vaihtoi sukupuolensa 1993 ja olen muutenkin kanssasi eri mieltä
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Dana123 kirjoitti:
Hazard kirjoitti:Ei iske, en pidä yhtään näistä drag-artisteista. Alhaisin mahdollinen pistemäärä minulta! Ding Dong, i hear silent prays and it's not making me high! Karsea kappale, karsea esiintyjä. Noin kauniissa mekossa nähdään joku ruma drag-artisti. Hyi, sanon minä!
eihän Dana enää ole drag artisti koska vaihtoi sukupuolensa 1993 ja olen muutenkin kanssasi eri mieltä
Sherlock :rofl2: Sain tietää sen jo 3 päivää sitten, olet vähän myöhässä :rofl: . Ja uskon, ettet ole samaa mieltä kanssani, koska olet "DANAFAN123!". Eiköhän se tullut jo selväksi, Pasca biisi, pasca esitys, ruma nainen. Näin se vaan on. Sulla on vaan inhottava pakkomielle tähän viisuun, ei näin.. Capisce?

ps. Ja sukupuolileikkauskin meni pieleen, näyttää kurvikkaalta gorillalta.
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

voi Ding Dong sentään sun kielenkäyttöö
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

suorastaan mautonta sanon minä :eeek:

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Hazard kirjoitti:Sain tietää sen jo 3 päivää sitten, olet vähän myöhässä :rofl: . Ja uskon, ettet ole samaa mieltä kanssani, koska olet "DANAFAN123!". Eiköhän se tullut jo selväksi, Pasca biisi, pasca esitys, ruma nainen. Näin se vaan on. Sulla on vaan inhottava pakkomielle tähän viisuun, ei näin.. Capisce?

ps. Ja sukupuolileikkauskin meni pieleen, näyttää kurvikkaalta gorillalta.
Helpottiko? :tajutkaa: :heihaloo:
Niin, euroviisuissakin ihmisillä on eri makuja, ja jos tekee pahaa, ei silti tarvitse tulla uhoilemaan foorumeille nimimerkin takaa.

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Uhoamista on se, jos "uhkaa" jotakin pahalla tavalla. Minä vain sanon, kuinka huono kappale on. En sentään varsinaisesti "kiroile". Kuitenkin, minulla on oikeus sanoa mielipiteeni. Kyllä kuppilassa on nähty pahempaakin, mutta tämä ei ole uhoamista. Jos uhkaan esim. puukolla, se on eriasia. Ei ole kiellettyä sanoa "pasca" viisukuppilassa, mutta jos se otetaan huonona käytöksenä niin.. En tiedä. Mulla on vahvat mielipiteet asioihin. Voi olla, että minun puheeni meni vähän yli, mutta näin asia on. En pidä Dana Internationalista, suorastaan vihaan sitä. Olen rehellinen ja avoin.

Jos nyt muka käyttäydyin huonosti, niin pyydän anteeksi. Vaikka ei olisi aihettakaan, anteeksipyytäminen ei ole ikinä pahasta.

Pahoittelut kaikille kuppilan jäsenille "huonosta kielenkäytöstäni" ja rehellisyydestä. Jos on vielä moitittavaa, antaa sitten vaan tulla -.-

Sanon tästä lähtien mielipiteeni vahvasti, mutta pysyn tiettyjen rajojen sisäpuolella. Kelpaako vai teinkö itseni naurunalaiseksi, kun pyydän anteeksi?
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hazard kirjoitti:Minä vain sanon, kuinka huono kappale on. En sentään varsinaisesti "kiroile". Kuitenkin, minulla on oikeus sanoa mielipiteeni.
Voit kuitenkin toki kertoa, miksi kappale on mielestäsi niin hirveä ja miksi sen esittänyt artisti on niin kamala.
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

^^^^^^on se muuten hyvä ,että sä tiedät mun pakkomielteeni :heh:
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Avatar
Aleksi
Majakanvartija
Majakanvartija
Viestit: 20458
Liittynyt: 06 Joulu 2010, 11:16
Paikkakunta: Hamina

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Aleksi »

Jónsì kirjoitti:
Hazard kirjoitti:Minä vain sanon, kuinka huono kappale on. En sentään varsinaisesti "kiroile". Kuitenkin, minulla on oikeus sanoa mielipiteeni.
Voit kuitenkin toki kertoa, miksi kappale on mielestäsi niin hirveä ja miksi sen esittänyt artisti on niin kamala.
Paljon tavaraa tulossa. Elkää sit pyytäkö kommentoimaan miksi tämä kappale on niin hyvä/huono tms. koska en jaksa kirjottaa taas 15 riviä tekstiä yhdestä pelkästään viisusta :rofl:

1. Kappale on aivan kamala. Miksi kappaleen nimi on Ding Dong? Miten se liittyy sanoihin? Hän ei edes lausu joitakin sanoja oikein. Kappaleessa toistetaankokoajan samoja asioita. Dana Internationalin esitys painui mieleen kaikkein vähiten San Angelos S'agapisan jälkeen. En ymmärrä, miksi se voitti 1998.. DingDongin musiikkivideossakin näytetään suuri osa ajasta samaa paikkaa, vain eri kuvakulmista. Siellä sentään ei ole niin paljon niitä bling blingejä, mutta kuitenkin. Tylsäää, blaah.. Tuolla lavalla hän jäätyi täysin. Ei onnistunut esitys, liekö vaikuttanut se jatkoonpääsyyn.. Siellä on aina vaan muutama likka, ei miehiä! Yksitoikkoinen teema, kyllästyttää jo. Voi olla, että Dana International pyrki vähän huonolla kappaleella viisuihin, erilaisella olisi ollut ehkä toisenlainen kuva hänestä.. Ainiin, mutta hänen kappaleensa ovat kaikki aika yksitoikkoisia ja samanlaisia.

2. Äänessä on monta miehuuteen viittaavaa asiaa vieläkin, vaikka sukupuolileikkaus on tehty. Siis.. Lihaksikas nainen? Hyvähän se on tavallaan, että uskaltautuu sellaisena kuin on tulemaan Euroviisuihin. Tukkakin näyttää peruukilta, onkohan se oikeasti? Hän myös pitkittää sanoja paljon, ja se on todella ärsyttävää. "Änd its meikiing miiii haiii, änd flaiiii" Ei iske, ei ollenkaan! Hänellä on kokoajan samanlainen tyyli, tylsähkö ja muka säihkyvä. Kiiltäviä mekkoja ja bling bling -efektejä. Ei mitään järkeä. Ja tälle Danalle ei sopinut noin värikäs teema siellä viisulavalla, silmiäkin häikäisee.. Ei näin. En viitsi ulkonäöllisiin asioihin viitata.

KUITENKIN pidän siitä, kuinka hän lausuu jotkut sanat Hepreaksi. Hyvä puolikin on...

Ps. Pahoittelut Dana kun laitoin näin paljon.. Pahaa suosikistasi. :lohduton:
Got a fire and a country heart 🔥

Avatar
Dana123
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 862
Liittynyt: 23 Touko 2011, 15:13

Re: Israel 2011: Dana International – Ding dong

Viesti Kirjoittaja Dana123 »

kyllähän sitä saa mielipiteensä sanoa :joojoo:
No, I can't even read the news today
cause everything reminds me of yesterday

Lukittu