Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Euroviisut 2011 Düsseldorfissa

Ell & Nikki – Running scared

*****
26
18%
****
36
25%
***
39
27%
**
25
18%
*
16
11%
 
Ääniä yhteensä: 142

Mr Kite
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1799
Liittynyt: 25 Touko 2009, 23:19

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Mr Kite »

Rousku kirjoitti:
Huilumies kirjoitti:Mistä tämän kappaleen tunnistaa azerbaidžanilaiseksi???
Siitä että sillä on ruotsalainen säveltäjä??? Eikös se ole azerien tavaramerkki oikein.
Ruotsalaiset tulivat tänä vuonna euroviisuissa sekä ensimmäiseksi että kolmanneksi. - Todennäköistä siis on, että ruotsalaiset biisintekijät saavat tilauksia tehdä biisejä ensi vuodenkin viisuihin. Muillekin kuin siis ruotsalaisille itselleen. Eikä siinä mitään - pysyväthän leivän syrjässä kiinni nuo ruotsalaiset biisintekijät :peukku:

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Ei euroviisuista uhkaa tulla melodifestivalen kakkonen. Pöh, siirryn kuuntelemaan Jurmalan New Wavea ja Etnosoita!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
heimohilse
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 348
Liittynyt: 19 Helmi 2007, 15:23
Paikkakunta: pks

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja heimohilse »

Tämän voitto on mun kestokyvylle kerta kaikkiaan liikaa.

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja sziget »

Huilumies kirjoitti:Mistä tämän kappaleen tunnistaa azerbaidžanilaiseksi???
Esittäjistä. Molemmat ovat Bakusta kotoisin. :joojoo:
Mr Kite kirjoitti:Ruotsalaiset tulivat tänä vuonna euroviisuissa sekä ensimmäiseksi että kolmanneksi.
Vain kolmanneksi. Pois annettu ei ole enää heidän omansa. En haluaisi Suomen voittavan viisuja ruotsalaisin eväin, mutta jos se resepti azereille sopii, niin kaikin mokomin.
Rousku kirjoitti:^Ei euroviisuista uhkaa tulla melodifestivalen kakkonen. Pöh, siirryn kuuntelemaan Jurmalan New Wavea ja Etnosoita!
Uhkaa ja uhkaa. Italia oli toinen, eikä siinä ollut mitään ruotsalaista. Bosnia-Hertsegovina kilpaili kaksi kertaa surkealla esiintymisnumerolla ja oli silti kuudes. Ei ihan svedupoppia sekään.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41936
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^No, tuo oli vain kommentti ounasteluun, että ruotsalaisten viisusäveltäjien vientituotteita olisi jatkossakin tarjolla. Ei minusta Italiankaan biisi sellaista omaperäistä ole mitä kaipaisin, mutta ei toki ruotsalaisenkaan formaatin mukainen.

Mutta olivat ruotsalaisia tai muuta, aika tutun turvallisen kuuloiset biisit kärkisijoja veivät (tähän lasken Bosniankin). Kreikka ensimmäisenä tarjosi jotain haastavampaa jo biisin omituisella rakenteella.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
sziget
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11923
Liittynyt: 03 Touko 2006, 20:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja sziget »

^ Kreikan tulos oli myönteinen yllätys, vaikkei viisu ollut suosikkejani (toisin kuin Kypros). Luulin että Stereo Mike olisi äänestäjille kovempi pala kuin ne Opa-miehet.

Azerbaidžanin voitto oli myönteinen, muttei yllätys. Tanskan tulos oli (minulle) yllätys, muttei myönteinen.
If you only see one movie this year, it should be FRANKENHOOKER. - Bill Murray, 1990

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7169
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Suon kyllä voiton Azerbaidzanille, mutta finaalissa oli mielestäni kuusi sellaista esitystä joille olisi suonut voiton mieluummin. Joka tapauksessa tää kappale on tosi hyvä & mä pidän tästä ehdottomasti viiden tähden verran :rakkaus: <3. Kaiken kaikkiaan Azerbaidzanin voitto ei tullut edes yllätyksenä.
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Jos joku piti viime vuoden Tanskaa kipinättömänä ja duon välistä kemiaa olemattomana, niin tälle lankesi se muovisuus. Onhan tässä biisinä ihan aineksia, mutta esitys ei kyllä ollut voittoesitys. Tällä mennään, vaan ei ole kyllä vuosiin ollut tämmöistä viisuvoittajaa. :draamaa:

Avatar
sussuli
Alaikäinen
Alaikäinen
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Touko 2010, 09:41

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja sussuli »

TOMItu kirjoitti:Jos joku piti viime vuoden Tanskaa kipinättömänä ja duon välistä kemiaa olemattomana, niin tälle lankesi se muovisuus. Onhan tässä biisinä ihan aineksia, mutta esitys ei kyllä ollut voittoesitys. Tällä mennään, vaan ei ole kyllä vuosiin ollut tämmöistä viisuvoittajaa. :draamaa:
Juuri näin - jos esikatselumahdollisuutta ei olisi, niin pelkästään eilisillaan suorituksen perusteella voittoa ei olisi voinut tulla - tämä on täysi floppi!

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Ääää olen niin onnellinen! :tuuletus: :uujee: Ainoa huono puoli paitsanin voitossa oli se, etten vieläkään pääse viisuilemaan. :lohduton: Mutta örröörr, ihana biisi. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Roope »


Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Kappale on ihan hyvä, mutta en olisi suonut tälle voittoa.
Viiden tähden viisut jatkavat voittokulkuaan.

mangolassi

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja mangolassi »

heimohilse kirjoitti:Tämän voitto on mun kestokyvylle kerta kaikkiaan liikaa.
Justiinsa näin. Tää on oodi muoville. Oi, miksi, oi miksi? :niinpa:

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Onnea vaan ruotsalaisille sitt kuitenkin hyvästä menestyksestä viisuissa. Tämä hajuton ja mauton biisi miellytti Euroopassa. Se ei ärsyttänyt ketään, joten sitä oli turvallista äänestää. No pulinat pois Europe has voted....shit happens.
Love shine a light

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

No niin, onnea vaan Ruots... ei kun siis Azerbaidžanille voitosta. Tiesin tämän koko ajan! :azerbaidzan:

Olisin kyllä toivonut olevani väärässä... :roll:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
esc2010
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 723
Liittynyt: 11 Loka 2009, 19:35
Paikkakunta: Vantaa

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja esc2010 »

Ei tämän voitto Euroviisuille mitään hyvää tehnyt.

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja toivo »

Tällaisen biisin ja tällaisen maan voitto ei todellakaan tee hyvää viisuille. :jupinaa: euroviisut pidetään maassa joka ei ole edes euroopassa :niinpa:

Minkähänlaiset laskelmoidut muovi viisut ens vuonna tulee, kun kaikki maat lähettää tuotettuja ja viimesen päällle asiantuntijaraateja mielyttäviä englannin kielisiä ruotsista tilattuja kappaleita, menestymisen toivossa viisuihin?

Voi kun vaikka ranskan, suomen tai vaikka islannin voitto olis tehnyt hyvää viisuille :ihana:

Avatar
Tiana
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 10 Syys 2005, 18:35
Paikkakunta: Kangasala

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Tiana »

Oon hakannut päätä seinään kuukauden ajan ja miettinyt, mikä se biisi on, josta ruotsalainen biisin tekijä on tällä kertaa hieman lainannut tai hakenut inspiraatiota ja löytyihän se.. Käykääs kuuntelemassa Samantha Foxin True devotion. On muuten hieno biisi esittäjästä huolimatta.
Onnittelut voittajalle!
(omaperäistä toki)
Viimeksi muokannut Tiana, 15 Touko 2011, 10:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Avatar
JokuESC
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1594
Liittynyt: 24 Helmi 2010, 17:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja JokuESC »

Kyllä tää ihan ok voittaja oli, mun puntarissa sijalla 10. Mut vaihtelua saada viisut tuonne keskelle ei mitään :heh:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4899
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja toivo »

Mulla on samanlaiset fiilikset, kun vuonna 2008 kun venäjä voitti :niinpa: Tarpeeks kun pistää rahaa ja yrittää niin kyllä se voitto lopulta tulee :lohduton:

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Biisi on ihan hyvä, mutta en olis toivonu tälle silti voittoa. Ei tässä oo mitään Azerbaidzanin omaa, kaikki on suoraan ulkomailta ostettu.. Mua jo huvittaa ajatuskin et ens vuoden viisut järjestetään jossain Bakussa! :rofl: Saa nähä millaset viisut Azerit saa järjestettyä.
I'm a trisexual - I try anything once

Albatrossi

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Onneks olkoon vaan Azerbaidzan! Itse olin pettynyt, sill' niin vaisu oli esitys. Nyt kuuntelin kunnolla studioversion ja onhan tama aika moderni rauhallinen poppis. Ei sytyt', jos ei 'rsyt'k''n. Todella hiottu ja ammattitaitoinen biisi.

Itsell'ni ei nouse korkealle, mutta mink's voit, tyls' voittaja.

Sinansa hienoa, etta viisut menevat uudelle alueelle. Varmaan tuovat uutta viisunostetta alueelle. Eipa noiden voittajien tarvi aina olla lannesta.

P.S. N'pp'imist; temppuilee :mitvit:

Avatar
Daniela
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 574
Liittynyt: 21 Joulu 2005, 16:05
Paikkakunta: tre

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Daniela »

TOMItu kirjoitti:Jos joku piti viime vuoden Tanskaa kipinättömänä ja duon välistä kemiaa olemattomana, niin tälle lankesi se muovisuus. Onhan tässä biisinä ihan aineksia, mutta esitys ei kyllä ollut voittoesitys. Tällä mennään, vaan ei ole kyllä vuosiin ollut tämmöistä viisuvoittajaa. :draamaa:
Olin just tota mieltä, että Tanskan parilta puuttui se kemia, mutta Azeriin verrattuna he olivat kuin vastarakastunut aviopari :mrgreen:

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mä oo meuhkannu raatien mukanaolosta ,mutta luulempa ,että ilman raatejakin tää olisi voinut voittaa .
Esitys oli hurmaava :ihana: Kauniit ihmiset ,kauniit liikkeet ,kauniit tehosteet ja tätähetkee oleva biisi.
tässä oli tunnelmaa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Daniela kirjoitti:Olin just tota mieltä, että Tanskan parilta puuttui se kemia, mutta Azeriin verrattuna he olivat kuin vastarakastunut aviopari :mrgreen:
Erittäin hyvin sanottu :heh: Todella teennäinen esitys. Biisi on kyllä ihan jees levyltä kuunneltuna, mutta en vaan kestä tuota esitystä. En kuitenkaan jaksa enää mököttää, mä ajattelen tämän lähinnä voitoksi ruotsalaiselle musiikkiteollisuudelle. :mrgreen: Ruotsalaisten pitää ottaa kaikki ilo irti, koska rehellisyyden nimissä, suuri osahan oli heidän ansiotaan. Shirleyn enkeleille pisteet ammattitaitoisesta taustalaulusta. :heh:

Nyt kun voitto on saavutettu, toivottavasti azerit ensi vuonna turvautuvat rohkeasti oman maalaiseen osaamiseen. :peukku: Odotan mielenkiinnolla, millaiset kisat saavat aikaiseksi.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Roope »

ESC_Hullu kirjoitti: Kauniit ihmiset ,kauniit liikkeet ,kauniit tehosteet ja tätähetkee oleva biisi.
tässä oli tunnelmaa.
:samaamielta:

En nyt heti muista koska on voitettu viimeeksi oman puntarin top viidestä :uujee:

http://www.viisukuppila.fi/phpBB3/esc-2 ... ml#p864910

Maza
Siemailija
Siemailija
Viestit: 124
Liittynyt: 07 Touko 2007, 21:53

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Maza »

Euroviisut voitti Sandra Bjurman ja Strefan Örn. Kilpailu on tehty säveltäjille ja sanoittajille. Onnea ruotsalaisille.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36777
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minusta tämä oli niin lempeä. :ihana:
Meow cat, please meow back.

Balkan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1203
Liittynyt: 11 Kesä 2010, 22:46

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Balkan »

Tää oli mulla pitkään puntariykkönen mutta tipahti liven nähtyä jonnekin sijan 20 tienoille muistaakseni. Ei mitään kemiaa, pieksee muovisuudessa In A Moment Like Thisin mennen tullen kuusnolla.
Tylsä voittaja. Enää en tajua miten pidin tästä :D

Edelleen olen sitä mieltä että Azereiden ois pitänyt saada voittonsa jo 3 vuotta sitten. Day After Day on ehdottomasti Azereiden paras koskaan.
'Cause we found something better,
plain answer, however
for I'll not surrender,
we found something better...

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Re: Azerbaidžan 2011: Eldar & Nigar – Running scared

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Ei vaan kolahda minun musiikkimakuuni ollenkaan. Muovia suoraan ruotsalaiselta hittitehtaalta. Hajuton, mauton, väritön. Oikea kompromissien kompromissi. :eiei:

Lukittu