Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36787
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Olen varmaan aika veemäinen ihminen facessa. :rofl: Jos kaveripyyntöäni ei hyväksytä/jätetään se roikkumaan, pyydän usein uudelleen. :rofl:

Sorit. :puna: Estäkää mielummin kuin jättäkää roikkumaan. :draamaa: Tai sitten klikatkaa siitä "etkö tunne käyttäjää Ville Viisufani", ja sitten Ville-polo ei voi lähettää enää pyyntöjä.

Ja saa edelleen rohkeasti kinuta kaveriksi. :vonkaus:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Paper Gangsta kirjoitti:Ihan hävettää myöntää,mutta olen facebookis stalkannut salaa muita kuppilalaisia. :puna: TomppaJr ja Aintsu ovat olleet uhreina (kamun ystävälistalta bongattu)... :heh: :puna:
Muakin saa hakea kaveriks! :uujee: :vonkaus:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Minut saa vapaasti lisätä kaveriksi jos haluaa: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002205234426

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Aancon kirjoitti:
Paper Gangsta kirjoitti:Ihan hävettää myöntää,mutta olen facebookis stalkannut salaa muita kuppilalaisia. :puna: TomppaJr ja Aintsu ovat olleet uhreina (kamun ystävälistalta bongattu)... :heh: :puna:
Muakin saa hakea kaveriks! :uujee: :vonkaus:
Sinnuu vaikea löytää! :eeek:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Mua saa kans lisäillä Facebookkiin! :)

http://www.facebook.com/jami.lehto
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36787
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

OhJami kirjoitti:Mua saa kans lisäillä Facebookkiin! :)

http://www.facebook.com/jami.lehto
:shock: Sä tunnet mun joitain riparikavereita. :shock: Tai no riparikaverin ja isosen. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja OhJami »

TomppaJr kirjoitti:
OhJami kirjoitti:Mua saa kans lisäillä Facebookkiin! :)

http://www.facebook.com/jami.lehto
:shock: Sä tunnet mun joitain riparikavereita. :shock: Tai no riparikaverin ja isosen. :heh:
Heh, saattaa johtuu siitä että opiskelen Porvoossa.
I'm a trisexual - I try anything once

Saage
Puuteroi nenää
Puuteroi nenää
Viestit: 258
Liittynyt: 09 Tammi 2010, 21:12
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Saage »

^-- Pyydän sut kaveriks, kihkih...

En tiä miks oon nauranu tätä iha hiton kauan, mut kaveri laitto eile tilapäivitykse: "Kuulin juttuu et Paradise Oskar tekee ilmaveivin tänää euroviisuis?" :heh:

(Ainiin, ja lisätkää toki minut :joojoo:)
Viimeksi muokannut Saage, 15 Touko 2011, 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I've never been afraid of the highest heights
Or afraid of flying now
I've never been afraid of the wildest fights
Not afraid of dying
But now I want off this ride cuz your scaring me and I don't like where were going

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Minut saa lisätä: https://www.facebook.com/jukka.vaisanen - mainitse kuitenkin, kuka kuppilasta olet. :)
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Paper Gangsta kirjoitti:
Aancon kirjoitti:
Muakin saa hakea kaveriks! :uujee: :vonkaus:
Sinnuu vaikea löytää! :eeek:
Miksi? :aivanmaassa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Halla
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3564
Liittynyt: 21 Elo 2005, 22:10
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Halla »

Nyt mä taisin ryhtyä roikottajaksi. :eeek: Mun serkkuni pyysi mua justiinsa kaveriksi, eihän siinä mitään kummaa olisi, jos mä olisin joskus elämässäni nähnyt koko mimmin. En ees tiedä kuinka vanha se on. Jotain alle 18-vee kuitenkin. Ja anteeksi nyt vaan, mutta mitä mä oon lukenut mun muiden tuon ikäisten serkkujeni juttuja, niin en kestäis enää yhtään teinixpissispässiä. Tokihan tuo serkku saattaa olla se tilastollinen poikkeama, mutten oikein jaksaisi ottaa selvää. :heh:
Se on paljon parempi.... ettei ala ittellensä mitään rimoja duunailemaan minnekään tai kurottaa minnekään... -Remu-

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

mä oon ollut jo pitkään roikottaja. :ylppis: Mutta mä kuulun siihen kastiin, joka tykkää tuntea fb-kaverinsa ja siksi hyvin hyvin harvoin hyväksyn sellasia (tai kysyn ite), joita en ole koskaan tavannut (muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta). Sitten ne jää useasti roikkuun kun ignooraaminen on niin julmaa. :draamaa: Se on jo sitten ihan eri asia kun tapaa jonkun ihmisen ja tietää, että se on ihan todellinen.
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^ Kauhee roikottaja, roikotti muakin kaks minuuttia. :aivanmaassa:
:heh:

Mä roikotan kanssa, joitakin oon roikottanu jo yli puoli vuotta, kun en tiedä mitä tehdä niillä enkä jaksa enää edes ajatella mitä tekisin niille. :mrgreen:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
kais(t)a
VIP-emäntä
VIP-emäntä
Viestit: 17409
Liittynyt: 24 Heinä 2005, 00:51
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja kais(t)a »

kaksi minuuttia on kuitenkin tuplaten enemmän kuin minuutti. :heh:
Послушай - у сердца голос мой.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kylläpäs Kais(t)a on törkee kun tolleen roikuttaa. :heh: :rofl:

Mulla on roikkunut jo iät ja ajat joku random-kreikkalaisäijä jota en todellakaan tunne. Mietin, että onkohan se joku viisufani, mutta kun en muista tavanneeni niin en ole viitsinyt hyväksyä. :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mulla ei roiku ketään pyynnöissä, pyrin yleensä toimimaan heti :D . Mutta mulla on roikkunut mukana yksi tyyppi, jonka olisin halunnut poistaa jo jonkin aikaa sen itsetuhoisien statuksien takia. Olen niin toivonut, että se älyäisi itse poistaa mut kavereistaan, mutta ei. Nyt sen sitten poistin. Ja tämä on tyyppi, jota en ole koskaan livenä tavannut, en mä todellisia kavereitani tollasen takia poistaisi, ettei kukaan nyt luule, että olen julma ihminen :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mulla roikkuu täl hetkellä 7 :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja voda07 »

Minäkin roikotan :puna:

Jos tulee kaveripyyntö joltakin täysin tuntemattomalta, torjun armotta. Näitä tosin tulee todella harvoin - kuinkahan usein teille muille niitä tulee? :mitvit:
Mutta sitten on puolituttuja, vanhoja luokkakavereita tms. tai ihmisiä, joita ei jostakin syystä ihan välttämättä haluaisi fb-kaveriksi, niin jäävät roikkumaan. Kun ei vain osaa päättää mitä tekee, kun torjuminen tuntuu niin ilkeältä :lohduton:

Yritän parantaa tapani :joojoo:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36787
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

En roikota koskaan vaan hyväksyn 90 %... :puna: Kukakohan toikin on... njäääh, hyväksytään!
Meow cat, please meow back.

greece
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 468
Liittynyt: 10 Kesä 2009, 10:50
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja greece »

^^En ymmärrä tota roikottamista syystä että : se joka on pyynnön on lähettänyt näkee esim tykkäämiset , tapahtumiin osallistumiset ja kaverivahvistukset.....Eli jos jätät kaveripyynnön roikkumaan niin se tarkoittaa sitä että annat pyynnön lähettäjälle mahdollisuuden seurata päivityksiäsi.....Pyynnön lähettäjä myös siis tajuaa että roikotat heidän pyyntöjään, eli et halua kaveriksi , muttet kehtaa myöskään poistaa.......mun mielestä , vaikka se ehkä julmemmalta tuntuu niin on parempi poistaa pyyntö saman tien, kuin jättää se roikkumaan....pyynnön roikottaminen ei ole periaatteessa yhtään sen kohteliaampaa kuin suora pyynnön hylkääminen....

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja voda07 »

Mut mulla se jää roikkumaan juuri sen takia, kun en osaa heti päättää hyväksynkö vai hylkäänkö. Aika usein roikottamisen jälkeen päädyn hyväksymään pyynnön...

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olen hylännyt ensimmäistä kertaa kaveripyynnön! :violette: (Siis mukaan ei lasketa sellasia randomeita joita ei tiedä nimensä, pärstäkertoimensa tai yhteisten kaverien perusteella - sellaiset hylkään tietenkin automaattisesti)
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Aancon kirjoitti:Mä olen hylännyt ensimmäistä kertaa kaveripyynnön!
Gratz!
LOBODA

Avatar
Paper Gangsta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1372
Liittynyt: 21 Tammi 2011, 22:45

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Paper Gangsta »

Aancon kirjoitti:Mä olen hylännyt ensimmäistä kertaa kaveripyynnön! :violette: (Siis mukaan ei lasketa sellasia randomeita joita ei tiedä nimensä, pärstäkertoimensa tai yhteisten kaverien perusteella - sellaiset hylkään tietenkin automaattisesti)
Kauhee :eeek:
Je t'adore, here's my heart, so take it
Je t'adore, only you can break it
You got me fallen to the floor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä jätin yhden kaveripyynnön juuri roikkumaan, KOSKA olin aiemmin poistanut tämän kyseisen henkilön, mutta nyt hän haluaisi taas olla FB-kaverini. Mitä mä teen? :eeek: Uskallanko julmasti hylätä koko kaveripyynnön, vai pitäisikö mun antaa tälle tyypille mahdollisuus vielä?
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^ Mitä turhia. :heh: Mäkin poistin kerran yhden tyypin ja hän halusi taas olla ystäväni. Ei oikein kiinnostanut. :sorivaan: Yritän muutenkin pitää listoillani ihmisiä, joiden kanssa olen "oikeassakin elämässä" tekemisissä. Enkä puhu kenestäkään kuppilalaisesta. <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minustakin on turha hyväksyä uudelleen, jos on kerran aikaisemmin jo poistamispäätöksen tehnyt :joojoo:
Itsekin poistanut henkilöitä joiden tyylistä ja asenteista en ole pitänyt ja joiden kanssa en muutenkaan ole missään tekemisissä... ja jotkut (tai ainakin yksi) heistä on pyytänyt minua uudelleen kaverikseni... en ole hyväksynyt.
Samalla tavoin olen vastavuoroisesti huomannut joiden puolituttujen henkilöiden poistaneen minut omissa siivoustalkoissaan ja en todellakaan mene mankumaan itseäni takaisin heidän listoilleen :heh:
Viikonloppuna poistin erään henkilön, joka on äänekäs Perussuomalaisten kannattaja ja toitotti Facebookissa jotain rasistisia juttuja :eiei: Ikävää, että ihmisen asenne on tuo, vaikka kasvotusten, kun silloin tällöin kohtaamme, hän on kuitenkin ihan o.k. ja nyt en tiedä kuinka suhtautua häneen jos/kun seuraavan kerran näemme :miettii:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mulle ei tulisi mieleenkään mennä mankumaan jotain sellaista uudestaan kaverikseni, joka on minut jo kerran poistanut. Kai se kertoo, ettei kiinnostusta kaveruuteen ole, joten antaa olla sitten. :raaps:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Kai kyse on siitä, että jotkut hyväksyvät kavereikseen kaikki eivätkä muista, kuka on tai on joskus ollut heillä kaverina. Hankalimpia ovat nuo, joilla on vain parikymmentä kaveria ja jotka huomaavat heti, kuka heidät on poistanut. Siinä saakin sitten selitellä. :heh:

Itsekin olen piilottanut ja poistanut ihmisiä rasististen vihakirjoitusten takia. Sori nyt vaan, mutta se on minun fb-näkymäni, ja minulla on oikeus valita, katselenko ihmisvihamielisiä mielipiteitä vain en.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mäkään en kyllä ihan tajua, miksi tää ihminen pyysi mua uudestaan kaveriksi. Okei, me joskus oltiin tekemisissä, mutta ei silloinkaan kovin läheisesti. Enkä koe, että meillä edes on mitään yhteistä. Joten kiitos tuesta, menen hylkäämään kaveripyynnön ja estämään tämän tyypin :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vastaa Viestiin