Lady Gaga

Muzika i ti - asiakeskustelua musiikista, joka ei ole Euroviisuja
Avatar
nkorppi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2731
Liittynyt: 08 Marras 2006, 18:25
Paikkakunta: Derby, Iso-Britannia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja nkorppi »

Electric Chapel, Marry The Night, Fashion of His Love, Heavy Metal Lover ja Bloody Mary ovat hyviä.

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Rrrakastan Bloody Marya! :kups: Kuuntele ja nauti!



Jumalatar Gagan paras biisi?! :ihana:

Avatar
Riikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1213
Liittynyt: 03 Joulu 2004, 13:08
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Riikka »

Mun mielestä Bloody Mary kuulostaa hyvin suomalaismelankoliselta biisiltä. Se on tummasävyinen, minkä takia ei ihan mun suosikkini, mutta hyvä biisi kuitenkin. (Muhun vetoaa enemmän esim. ruotsalaissävyisen iloinen Judas. :joojoo: )

Marry The Night on jo alkanut elää ihan omaa elämäänsä mun päässäni. Mulla on fiilis, että sillä biisillä on jo oma sielu. :shock:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Olen muutaman kerran veivannut tätä uusinta levyä läpi ja täytyy kyllä myöntää, että loistava levy on! :ihana: Aluksi monet biisit eivät avautuneet, mutta niihinkin pääsi sisään paremmin, kun antoi biiseille tilaa ja aikaa. Niin moniulotteisia ovat nämä kappaleet. :mrgreen: Oikeastaan mikään biisi ei ole huono, mutta muutama on noussut yli muiden, mm. Scheiße, Americano, Bloody Mary, Bad kids, Fashion of his love ja tietysti nämä joista jo sai keväällä maistiaisia kuten Judas ja Born this way. <3 Täytyy ehdottomasti päästä katsomaan Lady Gagaa livenä uudelleen! :tuuletus:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Tontsa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4130
Liittynyt: 07 Tammi 2010, 18:01
Paikkakunta: Vaasa

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Tontsa »

Ostin eilen tämän Born this way CD:n jostain ABC:ltä hintaan 21,95
Kokonaisuudessaan tosi hyvä levy, mutta pari huonoa kappalettakin löytyy. :roll:

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Speed »

Vajaat 22 euroa on kyllä aika kova hinta mistä tahansa levystä :niinpa: (Varsinkin Gagan uusimmasta). Ainoat kappaleet, jotka herättävät minussa jotain tuntemuksia on Bloody Mary ja Marry the Night. USAssa levyä myytiin muuten Amazon.comissa hintaa $0.99 vuorokauden ajan :shock:

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mulla on hirveen huono omis kun en oo ostanut tota levyä vielä :lohduton: Eli steissille rinkan kanssa niin saan monta kopiota BTwaysta :)
LOBODA

oxox
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 366
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 21:03

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja oxox »

BTW oli julkaisupäivänä Anttilassa jo "Tarjous"-tarra kannessa 16.95 muistaakseni. :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Koko viikonlopun olen tahkonnut tätä ja loistava levy on :joojoo: Parhaita kokonaisuuksia vuosiin ja mun ei ole millään kuuntelukerralla tarttenut skipata yhtään biisiä :ihana: Pakolliset suosikkibiisilistaukset: Highway unicorn ja The Edge of glory... sekä tietenkin Marry the night, Judas, Americano, Hair, Bloody Mary ja... :rullaati:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2677
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja inomu »

Kuuntelin nyt tän uuden levyn ja sen jälkeen Fame Monsterin. Valitettavasti täytyy sanoa, että BTW ei ole lähellekään sitä tasoa, mitä FM on :eiei: BTW on aika halvankuuloinen ja kiireellä tehdyn oloinen. Toivottavasti Gaga pitää nyt vähän pidemmän tauon levyjen teossa, niin voi odottaa jotain hyvää tulevaisuudelta.
Ja toi Mother Monster -juttu ärsyttää mua. Mulle se saa aikaan Gagasta jotenkin ylimielisen kuvan.
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mä en osaa verrata näitä kahta, kun ostin ekan levyn vasta alelaarista hiljakkoin ja yritin sitä kuunnella, mutta hittien lisäksi kappaleissa ei ollut mitään tarttumapintaa, joten levy jäi hyllyyn... :sorivaan:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Jaalo kirjoitti: Americano sen sijaa taitaa olla kaikkien aikojen huonoin Gaga-biisi.
:shock: Minusta se kuuluu levyn parhaimmistoon, ja suurin osa joiden kanssa olen täällä asiasta jutellut pitää Americanoa levyn parhaimpana biisinä. Varsinkin ne jotka eivät ole varsinaisia Gaga-faneja. Americano :rakkaus:
Speed kirjoitti:Vajaat 22 euroa on kyllä aika kova hinta mistä tahansa levystä :niinpa: (Varsinkin Gagan uusimmasta).
Itse ostin levyn täältä Englannista hintaan £7.99. Se oli avajaistarjous, nyt levy maksaa £9.99. Tai itse asiassa maksoin levystä neljä puntaa, sillä ostin sen kaverin kanssa puoliksi - latasin koneelle ja annoin cd:n kaverille. Mulla ei pysy cd:t tallessa enkä haluakaan niitä lojumaan ympäriinsä :joojoo:

Mun mielestä Born This Way on aivan ehdottomasti paras Lady Gagan levy toistaiseksi! :ihana: Aivan mahtava kokonaisuus, olen ihan koukussa. Lempikappaleenikin vaihtuvat vähän väliä :surrur: Ainoa biisi josta en oikein pidä on You and I - Lady Gagan balladit eivät tähän poikaan oikein iske. Tällä hetkellä kun levy on tullut koluttua läpi ainakin yli 10 kertaa kertaa laittisin kappaleet tällaiseen paremmuusjärjestykseen:

1. Hair
2. Heavy Metal Lover
3. Scheisse
4. Judas
5. Americano
6. Born This Way
7. Marry The Night
8. The Edge of Glory
9. Government Hooker
10. Electrip Chapel
11. Bloody Mary
12. Highway Unicorn
13. Bad Kids
14. You and I

Tähdityksiä en jaksa/osaa laittaa, mutta kaikista biiseistä tykkään paljonkin, poikkeuksena You and I. Seitsemän ensimmäistä ovat aivan käsittämättömän hyviä :ihana: Neljä ekaa on neidon parhaat biisit koskaan, yhdessä Bad Romancen ja Poker Facen kanssa :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Zera »

Pitäisi minunkin varmaan ostaa tuo uusi levy, on se sen verran hyvä. Muutama heikompikin kappale kyllä löytyy, mutta miltäpä levyltä ei löytyisi. You and I, Scheisse ja Highway unicorn eivät niinkään miellytä, kaikki muut sitten kyllä. Americano on ehdottomasti paras :ihana: Top-kolmoseen pääsivät myös Goverment hooker ja Bloody Mary. Nuo kolme ja Bad romance ovat suosikkejani Lady Gagan biiseistä.

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6307
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja mariah »

Aancon kirjoitti:
Jaalo kirjoitti: Americano sen sijaa taitaa olla kaikkien aikojen huonoin Gaga-biisi.
:shock: Minusta se kuuluu levyn parhaimmistoon, ja suurin osa joiden kanssa olen täällä asiasta jutellut pitää Americanoa levyn parhaimpana biisinä. Varsinkin ne jotka eivät ole varsinaisia Gaga-faneja. Americano :rakkaus:
näin juuri kuinka aancon kertoo :ihana: tosin kaikkiha kuulee omalla tavalla..musta americano on ehkä ladyn paras biisi koskaan!! <3

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Mä en saa tarpeekseni uudesta levystä!!! :kuolaus: :kuolaus: :kuolaus:

Tänään oon kuunnellu kaupungilla, kokatessa, ulkona makoillessa ja koneella ollessa, eli siis koko ajan.
Odotin sitä, millon tää iskee sillain, kuten GaGan edellisetkin levyt, ja nyt se tapahtu! :tuuletus: Uskomattoman hyviä on KAIKKI BIISIT vaikka niitä on peräti 17 !!! WAU! :surrur: Nyt lähdenkin ulos aurinkoon kuuntelemaan vähän lisää.

Parhaat biisit on mun mielestä Government Hooker, The Edge of Glory sekä Black Jesus + Amen Fashion. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä olin tosi pettynyt tähän levyyn, onneksi en ostanut. FM jälkeen suoraan sanottuna tosi p*ska! Mut tää on vaan mun mielipide! Vaan pari hyvää biisiä: Born this way ja Judas... :lohduton:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

entropia kirjoitti:Mä olin tosi pettynyt tähän levyyn, onneksi en ostanut. FM jälkeen suoraan sanottuna tosi p*ska! Mut tää on vaan mun mielipide! Vaan pari hyvää biisiä: Born this way ja Judas... :lohduton:
Sama... :roll:
<3

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

entropia kirjoitti:Vaan pari hyvää biisiä: Born this way ja Judas... :lohduton:
BTW on yksi levyn huonoimpia biisejä. :shock: Oon ihmetellyt miksi se edes julkaistiin sinkkuna...

Mun on turha edes listata levyn parhaita biisejä, kun niitä on niin paljon. :heh: Scheiße, Americano, Bloody Mary, Government Hooker, Marry The Night, Judas jne. jne. Kaikki LOISTAVIA. <3

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Oot täysin oikeassa. :joojoo: Mä petyin kovasti, kun kuulin BTW:n ekaa kertaa ja ajattelin, että "tällaistako Gagan uusi levy tulee olemaan?" ONNEKSI levyllä on sitten muita loistavia biisejä, voisin lisätä tuohon Hurricanin listaan myös Black Jesusin. :ihana:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Olette kaikki väärässä. Levyn parhaita biisejä ovat The edge of glory, Marry the night, Born this way, Judas, Hair ja Scheisse. Black Jesus + Amen fashion toimii myös, samoin Highway unicorn. Loput ovat oikeastaan turhan samanlaista höttöä ja Government hooker ei miellytä ollenkaan. :eiei:

Mutta kyllähän tämän levyn mielellään osti. :ihana:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Jónsì kirjoitti:Olette kaikki väärässä.
:repeilee: Apua! Niin tyly. :rofl:

Hei, mä oon löytäny uuden suosikin muiden joukkoon. :uujee: Heavy Metal Lover. Se on tosi mielenkiintonen. :surrur:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kyllä se niin on, että Judas ja Bloody Mary ovat levyn parhaita biisejä. :joojoo:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
mpappa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4061
Liittynyt: 02 Syys 2005, 18:18

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja mpappa »

Judas on huono, mutta Born this way on loistava.
Love shine a light

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Katsokaa Bad Romancea youtubesta!!! Tänään tai siis eilen oli BadRomanceDay :heh: Little Monsters tehkää se syrjäyttää Bieber pois Youtuben kärjestä pois!
LOBODA

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Ostin eilen vihdoinkin BTW:n. Monipuolinen kokonaisuus todellakin. Ensikuulemalta tosin myönsin vain kerran viisi tähteä, yllätyksettömästi Judaalle. Aktiivikuunteluun pääsivät saman tien myös The Edge of Glory, Marry the Night ja Hair, joilla on kaikilla myös potentiaalia viiteen jossain vaiheessa. Koko tähtiskaala pääsi käyttöön, ykkösiäkin tuli pari.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tajusin vasta toissapäivänä, kuinka roisi Heavy Metal Lover onkaan. :hihi:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
ESC
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 889
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 21:45
Paikkakunta: Helsinki-Frankfurt

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja ESC »

Lady Gagan video-/singlejulkaisutalkoot jatkuvat siihen malliin että kohta kutsuu studio uudelleen :surrur:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QeWBS0JB ... r_embedded[/youtube]

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ESC kirjoitti:Lady Gagan video-/singlejulkaisutalkoot jatkuvat siihen malliin että kohta kutsuu studio uudelleen :surrur:
Onpa pliisu video :shock:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

UFOPOLI kirjoitti:Onpa pliisu video :shock:
Niinpä! Tosin mun mielestä "Edge of glory" on muutenkin aika vaisu biisi. Ei kuulu lähellekään levyn parhaimmistoon. :draamaa: Toivottavasti seuraava singlevalinta on "Scheisse", siihen voisi tehdä jonkin raisun natsiaiheisen videon. :joojoo:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lady Gaga

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aintsu kirjoitti:Toivottavasti seuraava singlevalinta on "Scheisse"
Vaikuttaa todennäköiseltä :miettii: Minulle kävisi mainiosti myös Marry the Night.

Vastaa Viestiin