Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Moi vaan kaikille !!!

Mä valmistun kohta parturi-kampaajaksi (toki kampauksia jne oon meikkiduunieni ohella tehnyt jo vuosia )
Tulikin mieleen ,että jos joku haluaaa makean tukan nyt olis vielä mahdollisuus tehdä oppilastyö hinnoilla .
Esim hiusleikkuu 10 e
Värjäykset noin 20 %
Hiuspidennykset Sop mukaan
teen liikkeessä myös kampaus / meikkaus palveluja myös
Liike sijaitsee hämeentie 6 salon leila Marja(helsinki)
puh 739 027

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Uusi tukka ja hyvä mieli! :tuuletus: Nyt ilkeää lähteä Pariisiin. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:megafoni: Kuvei!
Raipatirai

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Kauheen masokistinen on hän. :eeek: :heh:

Oli muuten vakioparturini hinta vähän noussut. 25 euroa veloitti.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Moi kaiille 1
opiskelen salon leila marjassa Parturikampaajaksi ja valmistun jo syksyllä
.
Nyt ois oiva mahdollisuus tulla laitattaa tukkaansa oppilastyöhinnoilla . esim leikkaus 10 e ja värjäykset myös tosi edullisesti ja teippipidennykset jne
kokemusta on hiusten laitosta vuosia olenhan myös meikkaaja maskeeraaja
asiakkaina ,geromina ,diana ball ,movetron päivi jne
mikko flinkman
salon leilamarja
040-747 9124

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Mulla on tälläset hiukset: http://0.tqn.com/d/beauty/1/0/w/A/1/vic ... t-back.jpg joista pystyy tekemään scene hiukset eli : http://www.hairstylescut.com/images/scene-hair.jpg tuollaiset,mun hiukset on blondit joissa on hieman raitoja täs epäselkee kuva musta: http://g1.kuvake.net/mirror/2/100/388/210038807763.jpg
Pikkasen selkeempi jos mun hiukset on pikkasen sekasi: http://g2.kuvake.net/mirror/1/300/356/130035643487.jpg
:--D
Viimeksi muokannut Tekoripset, 25 Huhti 2011, 19:37. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
<3

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tajusin äsken että mulle tavallaan sopii tälleen jännästi pystyssä olevat hiukset. :uujee: Kun ei niitä aina mopokypärän pois oton jälkeen jaksa alkaa ehostaa. :heh:

Tähän lopputulokseen tulin parturikäynnin jälkeen. :joojoo: Aluksi ne olivat liian lyhyet mutta nyt ne on jännät. :uujee:

// Nimisöpeli Tekoripset on söpeli. :heh: :ihana:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

TomppaJr kirjoitti: // Nimisöpeli Tekoripset on söpeli. :heh: :ihana:
No kiits :) :puna: :tyhja:
<3

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Otin eilen elämäni ensimmäiset hiustenpidennykset! :uujee: Olen nyt vasemmalta puolelta tosi lyhyttukkainen ja oikealta puolelta pitkätukkainen. :surrur: Toivottavasti osaan olla ja toimia näiden hiusten kanssa oikein. :mrgreen: Vähän vaatii totuttelua, kun näin radikaalia muutosta en ole koskaan ennen tehnyt. Mutta ihan hauska tukka tää on! En kadu! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

^ Waude! :kups: Pitäsköhän tempasta semmonen Jedwardin Lipstick-tucca seuraavaks? :uujee: Ei vaan, jos ajattais 8 mm sängen sivuilta, ja sit päälle ja eteen jättäis paxusti tuccaa. Semmosta ei oo viel ollunna... :surrur:

Huom! Mullon huomenna klo 9:30 parturiaika! Mitenköhän ihan oikeesti pyytäs leikkaamaan? Tylsää kun aina ne kerii saman verran joka puolelta ja sitten näytät ihan Eric Cartmanilta. :roll: Toisaalta, itte tulee aina pyydettyä: lyhyeks, kiitos! :roll:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

UsvaAuer
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2009
Liittynyt: 15 Touko 2005, 15:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UsvaAuer »

Kertokaapa nyt joku hyva kampaamo Helsingissa, missa on erikoistettu naisten pitkien hiuksien leikkuuseen?

İtse olen niiiiiiiiiin vasynyt kampaamoihin ja siihen, etta tyonlaatu on niiiiiiin keskinkertaista Suomessa.

Jos haluaa maantienvarisiin hiuksiin jonkun vaaleamman savyn, aina tarjotaan sita ianikuista vaalennusaineella raidoitusta. Eiko kampaajat osaa muuta, eivatko uskalla vai eivatko viitsi? Vai eivatko raaski?

Toinen mika arsyttaa on se, etta random-asiakkaisiin kampaajat eivat viitsi luovuuttaan kayttaa (jos sita edes on...). Hataisesti alta pois, tuntuu olevan monen kampaajan strategia.

Olen joskus ollut koulutusmallina ja nahnyt, kuinka kampaajat loihtivat koulutuksissa upeita varjayksia. Maksavana asiakkaana kampaamossa naista varjayksista ei ole tietoakaan.

Ja miksi suomalaisen kampaajan mielesta hyva leikkaus on aina yhta kuin siistit latvat?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Minulla on tukkakatastrofi :tajutkaa: Kävin tänään laitattamassa pääni, ja siitä tuli kyllä ihan hyvän näköinen, mutta se löyhkää! Luonnehtisin hajua sellaiseksi kuin piloille kustua metrovaunua koetettaisiin puhdistaa tärpätillä. Koska aion olla vain kotona, kestäisin hajun noin kehtaamisen puolesta, mutta tärpättiosuus halkaisee pään :sekava: Olen pessyt tukan perusteellisesti jo kahteen kertaan, muta yhä vain lemuaa. Millä tästä pääsee eroon (paitsi giljotiinilla)? Pitääkö minun viettää loppuilta pää upotettuna vesiämpäriin? Kääriä pää hajunpitävään tuorekelmuun? Apua!

Vastaisen varalle: Kuuluuko kampaajaetikettiin mahdollisuus nuuhkaista purkkia, ennen kuin tökötti sotketaan päähän? Tai tiedättekö Tampereelta pätevää kampaamoa, joka käyttäisi mahdollisimman vähän hajustettuja tuotteita? Voin minä naapurikuntiinkin semmoisen perässä matkustaa.

Epäolennainen joskin viisuisa sivuseikka: Kampaaja olisi halunnut laittaa minulle Jedward-kampauksen :mrgreen: Yleensä suostun sen ehdotuksiin mutta nyt halusin vain äkkiä kotiin joten jäi kokeilematta.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Rousku kirjoitti:Minulla on tukkakatastrofi :tajutkaa:
Joo samoin! Mulla on kauhee hiuskriisi menossa. En tiiä yhtään mitä näille hiuksille tekisin, mut se on varma et näitä on pakko leikata! Nää harottaa ihan kauheesti joka suuntaan ja väri ei oo oikeen mikään tällä hetkellä.. Väljähtänyt ruskea. :lohduton: Mulla on vielä luonnonkihara ja se hankaloittaa mun tukan laittamista!! Ärsyttää kun en oo saanu syntymälahjaks suoria hiuksia, näytän nimittäin niin paljon paremmalta suoristetuilla hiuksilla. Mä oon kaks kertaa ottanut silkkisuoristuksen, jossa hius ns. poltetaan suoraksi ja se pysyy noin puol vuotta. Mulla ei oo tällä hetkellä varaa vaan ottaa sitä, kun se maksaa yli 200 euroa..
Mun hiukset on siis tällä hetkellä tän näköset: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3038007.jpg
Mun tekis mieli leikkaa lyhyeks sivuilta ja sitte keskeltä jättäis pituutta ja pitäis hiuksii ylhäällä.. Mulla vaan kasvaa hiukset tosi nopeaa takaisin, niin en tiiä kauan se leikkaus kestäis..
Viimeksi muokannut OhJami, 13 Touko 2011, 20:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^Forbidden tuli, kun kokeilin tuota linkkiä.

Kuulostaa siltä kuin haluaisit sen tukan joka minulla nyt on (ei ole kuvaa esittää). Minulla tosin on luonnonpiikkisuora tukka, johon keskiviikkona hommasin tyvikohotuksen. (Omaan hajuongelmaani auttoi nukkuminen, enin löyhkä pyyhkiytyi tyynyliinaan, joka oli helppo sitten heittää pyykkiin.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Rousku kirjoitti:^Forbidden tuli, kun kokeilin tuota linkkiä.

Kuulostaa siltä kuin haluaisit sen tukan joka minulla nyt on (ei ole kuvaa esittää). Minulla tosin on luonnonpiikkisuora tukka, johon keskiviikkona hommasin tyvikohotuksen. (Omaan hajuongelmaani auttoi nukkuminen, enin löyhkä pyyhkiytyi tyynyliinaan, joka oli helppo sitten heittää pyykkiin.)
Näkyisköhän kuva nyt?

Piikkisuoratukka olis niin käytännöllinen, ei tarvis joka päivä taistella ton suoristusraudan kanssa..
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

OhJami kirjoitti:Mun hiukset on siis tällä hetkellä tän näköset: http://kuvablogi.com/nayta/prev/img3038007.jpg
Jestas, näytätpä sä hyvältä! :kuolaus:

Köh, mutta siis, hiuksistahan mun piti puhua. Tuccakriisi mullakin. Hiukset näyttää nykyään tältä ja mä en pidä niistä pätkääkään, mutta en myöskään tiedä, mitä niille pitäisi tehdä. (Pahoittelen myös pascaa kuvaa, mä en ihan osaa olla kameran edessä.) Ylppäritkin on tulossa ja jotain pitäis keksiä, mielellään tosi äkäseen. Varasin nyt kampaajan kuitenkin, annanpahan vaikka sitten vapaat kädet. :apuva:
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 42020
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Rousku »

OhJami kirjoitti:Piikkisuoratukka olis niin käytännöllinen, ei tarvis joka päivä taistella ton suoristusraudan kanssa..
No eikä ole käytännöllinen. Ehkä se menisi, jos tukka olisi pitkä, jolloin se painovoiman ansiosta laskeutuisi tasaisesti alaspäin. Mutta kun haluan pitää lyhyttä, on joka aamu taisteltava geelin ja föönin kanssa, tai suostuttava näyttämään hölmöltä.

Kuvittele nyt miltä näyttää jostain korvien päältä päästä ulospäin sojottavat viisisenttiset hiukset, joiden päälle laskeutuu räystäsmäiseksi muodostelmaksi vähän ylempänä kasvavia hiuksia, jotka haluavatkin kasvaa alaspäin. Siis nämä ovat karvatuppien määräämät suunnat ja koko hius, koska on piikkisuora, sojottaa tasan siihen suuntaan eikä taivu minnekään muualle. Ohimohiuksista muodostuu kätevästi pikku sarvet, sillä ne ovat päättäneet osoittaa eteen-ulospäin.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Juurovissön kirjoitti: Olen huomannut, että näytän hieman rantarosvolta/rangaistusvangilta, jos pääni ajellaan liian muliksi. Se on liian karua.
Eli kyseessä on siis meidän perheen miesväen hiustyylit. Mies leikkaa hiustenleikkuukoneella itseltään niin lyhyeksi kuin lähtee ja pojilta (5v ja 7v) muutaman millin pituiseksi. Just heti leikkaamisen jälkeen pojat näyttää sellaisilta venäläisiltä nuorisovangeilta... :surrur: No, onpahan siistit ainakin. :heh:

Mun hiustyyli on sellainen, mikä saavutetaan kun ei jaksa mennä pariin vuoteen kampaajalle kuin kerran ennen veljen häitä siistimään latvoja. Mulla oli kaks vuotta sitten ihan lyhyt, sellainen punainen pörrötys, mut sit en tehnyt mitään pariin vuoteen niin nyt tää on olkapäiden alle. Tällainen perus-tikkusuora. Ihan ok, helppo, aamulla vaan harjaan ja töihin panta päähän tai ponnarille, että saa hiukset silmiltä pois, ja se on siinä. Viimeksi olen käyttänyt jotain muotoilutuotteita helmikuussa kun laitoin hiukset veljen häihin vähän kiharalle. Luomutukka! :mrgreen:

Väriä tässä kyllä on, värjään säännöllisesti hennalla kun alkaa juurikasvu olla häiritsevän pitkä. Oma hiusväri on sellainen vaaleanruskea, maantienvärinen, niin kovin kirkkaanpunaista tästä ei saa, mutta mukavan ruskeanpunainen tämä on.

Ehkä mä teen tälle joskus jotain, mutta nyt olen ihan tyytyväinen. En jaksa laitella päätä alvariinsa, niin tämä helppo versio on hyvä.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

UsvaAuer kirjoitti:Kertokaapa nyt joku hyva kampaamo Helsingissa, missa on erikoistettu naisten pitkien hiuksien leikkuuseen?

İtse olen niiiiiiiiiin vasynyt kampaamoihin ja siihen, etta tyonlaatu on niiiiiiin keskinkertaista Suomessa.

Jos haluaa maantienvarisiin hiuksiin jonkun vaaleamman savyn, aina tarjotaan sita ianikuista vaalennusaineella raidoitusta. Eiko kampaajat osaa muuta, eivatko uskalla vai eivatko viitsi? Vai eivatko raaski?

Toinen mika arsyttaa on se, etta random-asiakkaisiin kampaajat eivat viitsi luovuuttaan kayttaa (jos sita edes on...). Hataisesti alta pois, tuntuu olevan monen kampaajan strategia.

Olen joskus ollut koulutusmallina ja nahnyt, kuinka kampaajat loihtivat koulutuksissa upeita varjayksia. Maksavana asiakkaana kampaamossa naista varjayksista ei ole tietoakaan.

Ja miksi suomalaisen kampaajan mielesta hyva leikkaus on aina yhta kuin siistit latvat?
kannattaa kokeilla minua (muutama viesti ylöspäin löytyy enempi iinfoa )
oon meikkaaja maskeeraaja ja valmistun parturikampaajaks aivan kohtapuoleen ,
Mun omat asiakkaat lähes kaikki haluu monitaso-raitoja erikoisia leikkauksia ja monimutkaisia kampauksia :D (toki ammattitaidon takia erittäin hyvä) ..asiakkainani on esim . Diana ball (mairia ohjelmasta .. Kirsikka (koposen vaimo ) ....iso kasa hinturoita jokka haluu mitä ihmieellisempiä riikinkukko värjäyksiä. Kampaamo on hakiksessa kampaamo leila marja hämeentie 6 ..oppilastyönä leikkuut ja värjäykset permikset jne huippuedullisesti ( ja ei hutasten ) ja mun nimi on mikko flinkman

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

Taas oli ihan oikea päätös antaa kampaajalleni vapaat kädet. Kerroin vain haluavani lyhyen, kevyen ja helppohoitoisen kesätukan. Mitään näin hienoa en olisi osannut pyytää. Tuli mukaan niin geometrisuutta kuin epäsymmetrisyyttäkin ja kaikkea, mille kampaaja tunsi hienot nimet. :surrur: Viimeksikään, kun leikkautin ihan lyhyet hiukset (kolme vuotta sitten) tuo sama kampaaja ei suostunut kynimään minua pojaksi, vaan silloin, kuten nytkin, kampauksesta tuli "naisellisen lyhyt".
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ESC_Hullu kirjoitti:kannattaa kokeilla minua
Now you can try me
Forever I'm your lover

:laulaa:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

KUVIA skidi! :megafoni:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

Kuva
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

AI KAUHEEEEE!! :repeilee: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

Vai pitikö sen kuvan olla itse parturointitilanteesta :mitvit:
Kuva
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ajattelin kokeilla, saisinko omanvärisen tukan. :eeek: Tai siis käytännössä tietenkin yritän saada tukan lähelle omaa sävyä ja sitten kasvattelen, mikä kestääkin niin kauan, että ehdin harmaantua. :heh:

Oma tukkani on jotain tähän suuntaan eli semmoinen keskivaalea kultatuhka:
Kuva

Vähän jännittää, näytänkö sitten ihan hiirulaiselta, kun olen tottunut tummaan/ruskeaan tukkaan.
What color is your life?

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Parin viikon päästä aion pitkästä aikaa panettaa väriä. En ole vielä päättänyt, mitä. Jännä mun karvoja :apuva:

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

<3

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33177
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

skidi kirjoitti:Kuva
Tarkoitin kyllä, että haluan nähdä kuvan uudesta, en vanhasta tukkamallistasi. :rullaati: :heh:
Mutta jee mieluisa tukka jee! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

:rofl: Sori, mun moka :mrgreen:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vastaa Viestiin