Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
62
34%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
33
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Rousku kirjoitti:^Veltot hintinranteet?
Täytyy olla :miettii: Loukkaantuvat, kun joutuvat makaamaan lattiaa vasten eivätkä saa viuhtoa ympäriinsä :hei:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä juoksin tänään 1h20min Espoon rantaraittia pitkin, ja nyt on mitä parahin olo :ihana: Vähän on pohkeat kyllä kipeet. Miksi mulla tulee ulkona juoksemisesta pohkeet kipeiksi, muttei matolla juoksemisesta? :mitvit: Toisaalta se on vaan kivaa että tuntuu, tietääpähän urheilleensa :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aancon kirjoitti:Miksi mulla tulee ulkona juoksemisesta pohkeet kipeiksi, muttei matolla juoksemisesta? :mitvit: Toisaalta se on vaan kivaa että tuntuu, tietääpähän urheilleensa :joojoo:
Ulkona on epätasaisempi juoksualusta? :mitvit:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Aancon kirjoitti:Minä juoksin tänään 1h20min Espoon rantaraittia pitkin, ja nyt on mitä parahin olo :ihana: Vähän on pohkeat kyllä kipeet. Miksi mulla tulee ulkona juoksemisesta pohkeet kipeiksi, muttei matolla juoksemisesta? :mitvit: Toisaalta se on vaan kivaa että tuntuu, tietääpähän urheilleensa :joojoo:
Juoksetko asfaltilla? Jos juokset, niin siirry pururadalle tai hiekkapinnalle, niin ei pohkeet rasitu niin paljoa. Jatkuva asfalttijuoksu altistaa penikkataudille.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kylläpä mulla on huono aerobinen kunto. :puna: Silti oli mahtavaa rullaluistella pitkästä aikaa. :p
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

entropia kirjoitti:
Aancon kirjoitti:Minä juoksin tänään 1h20min Espoon rantaraittia pitkin, ja nyt on mitä parahin olo :ihana: Vähän on pohkeat kyllä kipeet. Miksi mulla tulee ulkona juoksemisesta pohkeet kipeiksi, muttei matolla juoksemisesta? :mitvit: Toisaalta se on vaan kivaa että tuntuu, tietääpähän urheilleensa :joojoo:
Juoksetko asfaltilla? Jos juokset, niin siirry pururadalle tai hiekkapinnalle, niin ei pohkeet rasitu niin paljoa. Jatkuva asfalttijuoksu altistaa penikkataudille.
About 50/50 asfaltilla ja hiekkatiellä. Juoksen varmaan jotenkin hassusti.

Tänään olin 2h10min kävelylenkillä, näin matkalla kaksi ferraria ja kovin monta surffaajaa :surrur:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Minun suurin kuntoilo koskaan oli kahden tunnin foursome. Ratsastus <3
LOBODA

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kivaa, kun nyt on ollut aikaa käydä liikkumassa. :uujee:

Tänään spinningtunnilla huomasin erään kanssapolkijattaren huikean kauniit käsivarret ja olkapäät. Täytyy treenata, niin ehkä saan samanlaiset. :ihana: Siis ei mitkään muskelit vaan kiinteät ja kaunismuotoiset :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä oon lusmuillu liikunnassa viime viikkoina, kun on ollut sellanen alasuhdanne henkisessä tilassani. Nyt olen taas täynnä positiivista energiaa ja lähden iltalenkille. :joojoo:

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja OhJami »

Mä pyöräilin tänään 25 km! :shock: Lupasin liikkua kesällä ja karistaa talvella tulleita turhia kiloja ja oon oikeen tyytyväinen tähän alotukseen. Lisäks tein vielä 5km kävelylenkin. Mulla on vaan ongelma, et aina kun oon liikkunu niin tekee mieli syödä ihan kauheesti kaikkea! Nyt oon taas syöny vaikka mitä, ja lopputulos on varmaan +-0..
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Luulin, että zumba on tylsää, mutta ei ollutkaan! Tänään helatorstaina oli poikkeusaikataulut kuntosalilla, ja kävin testaamassa zumban. Ohjaaja veti tosi kovan tunnin, jossa oli kivasti kaikkia lattaritanssien perusaskelia ym., mutta kuitenkin niin simppelisti, että pääsi helposti mukaan. Hiki vaan lensi ja oli tosi hauskaa! :uujee: Yleensä olen tykännyt enemmän bailatinosta juuri siksi, että siellä on koreografiaa enemmän ja saa myös oppia eri tanssilajien perusaskeleita ja tekniikkaa, mutta tässä oli sisältöä vähintään yhtä paljon, meno vaan oli kovempaa ja musiikki monipuolisempaa. Täytyypä mennä toistekin. :peukku: Tosi tehokasta liikuntaa tuo ainakin on, kun koko ajan on ihan hurja hiki ja sykkeet koholla. Lähdin kotiin kunnon endorfiinipöllyissä :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä olin kaverin kanssa tänään Jurassic Coastilla ja vaellettiin ympäriinsä 4h30min, vaikeessa maastossa :draamaa: Hyvää urheilua! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mun kehonrakentajaveli sai mut suostuteltua alottamaan kuntoprojektin. Mä oon viime aikoina harrastanut lähinnä aerobista liikuntaa ja tehnyt jotain peruslihasliikkeitä. Mä oon siis aika hoikassa kunnossa, kun muutenkin olen luonnostani laiha. Lisäksi kun mulla on ollu joku tulehdus elimistössä, johon sain antibioottikuurin, niin mun elimistön on täytynyt olla katabolisessa tilassa. Nyt ois tarkotus kesän aikana saada 5-8 kiloa lisää massaa, lähinnä lihasmassaa. Tämä tarkottaa siis sitä, että mun täytyy lähtee salille kaikkien "äijien" sekaan puhisemaan ja syödä ihan sairaasti. No veli saa huolehtia ravintopuolesta ja treeniohjelmasta, kun hän asian osaa. Tästä tulee hauskaa, mutta rankkaa. Mä tarvitsinkin tällaisen aivojen nollausprojektin ennen sitä talven ja kevään lääkisurakkaa.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17126
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Violette kirjoitti:Luulin, että zumba on tylsää, mutta ei ollutkaan! Tänään helatorstaina oli poikkeusaikataulut kuntosalilla, ja kävin testaamassa zumban. Ohjaaja veti tosi kovan tunnin, jossa oli kivasti kaikkia lattaritanssien perusaskelia ym., mutta kuitenkin niin simppelisti, että pääsi helposti mukaan. Hiki vaan lensi ja oli tosi hauskaa! :uujee: Yleensä olen tykännyt enemmän bailatinosta juuri siksi, että siellä on koreografiaa enemmän ja saa myös oppia eri tanssilajien perusaskeleita ja tekniikkaa, mutta tässä oli sisältöä vähintään yhtä paljon, meno vaan oli kovempaa ja musiikki monipuolisempaa. Täytyypä mennä toistekin. :peukku: Tosi tehokasta liikuntaa tuo ainakin on, kun koko ajan on ihan hurja hiki ja sykkeet koholla. Lähdin kotiin kunnon endorfiinipöllyissä :mrgreen:
Zumba on tosi kivaa! :ihana: Oon sen verran laiska paska vaan, etten ole saanut aikaiseksi käydä siellä pitkään aikaan... :puna: Jospa nyt kesällä innostuisin, mä kun oon sen verran epälooginen ihminen, että harrastan liikuntaa mieluiten lämpimillä keleillä ja helteillä. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti:Luulin, että zumba on tylsää, mutta ei ollutkaan!
Minäkin olin epäileväinen ennen kuin kokeilin tiistaina firman kuntoilumatkalla. Ei se tosiaan sen kummempaa ollut kuin riisuttua bailatinoa. Ei tuota kyllä toistuvasti pää kestäisi kuitenkaan, liian yksinkertaista, mutta kerta meni ihan hyvin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Selvennys: olen siis kokeillut aiemminkin, mutta en ole sittemmin käynyt säännöllisesti, koska se eka kerta oli niin tylsää. Ohjaajastahan se kai paljon on kiinni, ja tällä kertaa kohdalle sattui ohjaaja, joka miellytti. Pukkarissa tunnin jälkeen kuulin, kun jotkut tyttöset valittivat liian vaikeita liikkeitä. Kieltämättä itsekin tuli mieleen, että miten mahtoivat pysyä mukana ne, jotka eivät ole treenanneet kyseisiä tansseja ollenkaan. Itse olen oppinut monia perusaskeleita bailatinossa ja brasilian mixissä. Tykkään noista kummastakin tosiaan siksi, kun siellä oppii tanssien perusaskeleita ja -tekniikoita ja lisäksi saa hien pintaan :joojoo:

Zumban perusidea kuitenkin on se, että mukaan pääsevät nekin jotka eivät ole paljon tanssineet ja jotka eivät täten ole kovin nopeita oppimaan koreografioita. Tekniikkahan ei ole tärkeää, vaan se, että pääsee mukaan liikkumaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Nimenomaan ja monissa paikoissa zumbaa mainostetaan sopivan juuri siksi kaikille, koska koreografiaa ei ns. opetella. Jokainen saa vetää niin täysillä kuin haluaa ja jos ei kärsi esimerkiksi hyppiä, niin hypyt voi jättää pois. Pääasia on pitää hauskaa ja löytää liikunnan ilo. :) Mulla on ollut useita eri zumbaohjaajia ja kaikkein vähiten olen tykännyt niistä, jotka kertaavat askel askeleelta jotain koreografiaa. Zumbaan ei kuulu liian tarkan koreografian opettelu, jos mä haluisin sellaista niin menisin erikseen tanssitunnille.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Ajattelin lähtee lenkille 4 yöllä, kun on niin qma. Welcome to rape be. :hei:

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Eilen olin Pyhätunturilla vaeltamassa, nukuin teltassa ja tänään luin Pyhätunturin lomamökkien vesimittarilukemat, mikä urakka! Äsken tulin salilta, kun tuo kuntoprojekti pyörähti käyntiin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eilen kävin vihdoinkin ekaa kertaa bodypumpissa. Tykkään lihaskunnosta, joten treeniohjelmaan sopisi varmasti hyvin yksi tunti, joka keskittyy pelkästään siihen. Oli kivaa, ei liian vaikeaa muttei kuitenkaan tylsää. Nyt ovat KAIKKI lihakset kipeinä, eli ilmeisen tehokasta oli. Pitää menn uudestaan heti kun vaan ehtii. Mietin vaan, että kyllästynköhän nopeaan, kun ohjelma biiseineen on sama aina kolme kuukautta putkeen, mutta jos vaan kerran viikossa käy, niin ei kai siinä sitten mitään. Katsellaan. Taas yksi laji lisää, jossa kehittymisen huomaa selvästi - kohta voin jo laittaa niin paljon painoja, ettei tämänpäiväinen minäni koskaan uskoisi. :heh: Liikunnassa palkitsevinta on se, kun huomaa kehittyvänsä. Rakastan kehittymistä ja eteenpäin menemistä asiassa kuin asiassa. :ihana:

Nyt graduntekoaikoina voin suunnitella aikatauluni vapaammin ja olen liikkunut melkein joka päivä. Lepopäiviä on toki myös, koska nehän ovat tärkeitä. Viisi kertaa viikossa käyn keskimäärin liikkumassa ja ohjelma on aika monipuolinen: tanssia, spinningiä, jotain lihaskuntojumppaa ja lenkkeilyä lähes joka viikko. :uujee: Myös nykyinen ruokavalio tukee tätä hyvin, sillä saan riittävästi proteiinia ja energiaa muutenkin, jonka voimalla kehoni jaksaa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kuntoilin eilen enemmän kuin koskaan. :uujee: Tämä tapahtui kyllä vahingossa, mutta kerrankos sitä. :heh:

1. Työmatkat pyörällä (yhteensä noin 30 minuuttia)
2. Pyöräily tanssitunnille (noin 20 minuuttia)
3. Tanssia (1 h)
4. Pyörällä siskon kissoja hoitamaan (yhteensä ehkä 1 h)

Jos olisin tiennyt aiemmin, että tulee kissojen hoitokeikka, olisi tuo tanssitunti jäänyt välistä, mutta en ehtinyt sitä enää perua. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kävin eilen ensimmäistä kertaa kahdessa jumpassa peräkkäin. Kyllä, olen nynny enkä ole aiemmin uskaltanut. :heh: Ensin oli zumba ja sitten intervalli-keskivartalotreenitunti. Oli kivaa! :uujee: Ei ollut kyllä jaksamisen kanssa ongelmia lain, eli ilmeisesti kuntoni on nykyisin ihan hyvä! Täytyy varmaan toistekin mennä kahdelle tunnille peräkkäin, kun kerran saa itsensä kuntosalille raahattua (siis jos niissä vaan on tilaa). Minulla kun on kausikortti, ja se ei maksa yhtään enempää vaikka jumppaisin aamusta iltaan. Nyt näillä lämpötiloilla jumpissa on kyllä ihan hel*vetin kuuma, mutta ei voi mitään. Eilenkin jumppasimme salin ovi sepposen selällään. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33082
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Sain eilen vihdoin ja viimein puhdistettua rullaluistimeni ja sen jälkeen kävin vetämässä vielä lenkinkin. Kyllä Kauniaisissa on raskain mäki, jonka olen luistimilla vetänyt: jyrkkä ja pitkä. Senkin sain ihmeellistä kyllä vedettyä pysähtymättä ja lopussa sain otettua pienen spurtinkin. :shock: Ehkä mulla ei olekaan ihan surkea kunto. :D
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Bodypump on kivaa! :mrgreen:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mun harrastelijapohjainen kuntoprojektini on jatkunut tässä nyt kohta kuukauden. Massaa ei kyllä ole oikeastaan tullut juuri yhtään, mutta kun tänään kuvasin itseäni (ihanan itsekeskeistä) niin selvästi on edistystä tapahtunut visuaalisella puolella! Nyt on käytännössä kaikki ylimääräinen lähtenyt ja oon sillä tavalla timmissä, mutta aivan liian laihassa kunnossa. On oikeasti tosi vaikeeta saada luonnostaan laihaan varteen massaa, mutta se hyvä puoli siinä on, että vähäsetkin lihakset erottuu aika hyvin. Tosin mun sixpack on fivepack, koska sitä yhtä ei vaan näy missään. :mitvit: Pitäis vaan syödä, syödä ja syödä, mutta tulee turhan kalliiksi. Mä olisin oikeesti paljon mieluummin sellanen lievästi lihavuuteen taipuvainen kuin luonnostaan laiha. Laihuus on niin rumaa, kun näyttää joltain riutuneelta keskitysleiriläiseltä. No oon mä kyl BMI:ssä ihan normaalipainon puolella, että en sinänsä ole liian laiha, mutta joo... jatketaan.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä juoksin eilen ittekseni puolimaratonin (21km) ekaa kertaa elämässäni ja olo on mitä mahtavin! :peukku: Aikaa kului 1h53min. Oon aina halunnu tehä sen! On tullut muutenkin lenkkeiltyä aika hyvin viimeaikoina. Todennäköisesti siksi, että yritän töiden jälkeen/viikonloppuina keksiä kaikennäköistä vaihtoehtoaktiviteettia, jottei pitäisi kirjoittaa lopputyötä :miettii: No, hyvin on toiminut, mitään en oo vielä kirjottanu! :)
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Aancon :rofl: Mullakin on liikuntakerrat viikossa kummasti lisääntyneet, kun pitäisi tehdä gradua. :miettii: Olen kyllä tosin saanut jotain aikaakin, kun liikunta auttaa stressinhallinnassa.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Aancon kirjoitti:Mä juoksin eilen ittekseni puolimaratonin (21km) ekaa kertaa elämässäni ja olo on mitä mahtavin!
:tapu: Mun unelma olis juosta maraton joku kaunis päivä. :ihana: Tällä hetkellä mun juoksukunto ei siihen riitä ja toi pääsykokeeseen lukeminen saa toimia mun kevään maratonina. Oon nyt käyny sellasia 8 kilometrin lenkkejä. Ne saa riittää, toistaiseksi. :heh:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä oo juossu puolimaraton kerran ja Pirkan hölkän kahdesti (33km). Ikinä en oo ollu mikään pitkän matkan juoksija eikä noihinkaan suorituksiin juurikaan ole tullut harjoiteltua, mutta silti ovat kohtalaisen hyvin menneet. Siitä vaan entropia kokeilemaan rajoja!
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mitenköhän haitallista/ei-suotavaa on liikkua, jos lihakset on tosi kipeinä edellisen treenin jäljiltä? :mitvit: Päätin kuitenkin jättää tämän päivän jumpat väliin, kun etenkin reidet ovat edelleen ihan sairaan kipeinä sunnuntaisen bodypumpin jäljiltä. Voi olla, ettei eilinen spinning auttanut asiaa. :mitvit: No, ehkä kaksi rankkaa liikuntasuoritusta kolmessa päivässä on ihan tarpeeksi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin