Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä en ole asiantuntija, mutta itse ainakin pitäisi taukoa, jos lihakseni olisivat todella häiritsevän kipeät liikuntasuorituksen jälkeen. Jotkut tosin sanovat, että sillä se kipu lähtee pois, millä on tullutkin, mutta suosittelisin kuuntelemaan kehoa ja miltä itsestä tuntuu. :joojoo:

En ihan kestä, että mun kaltainen laiska paska täällä jakelee jotain vinkkejä. :rofl: No, tänään taas zumbaan!
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Violette kirjoitti:Mitenköhän haitallista/ei-suotavaa on liikkua, jos lihakset on tosi kipeinä edellisen treenin jäljiltä? :mitvit: Päätin kuitenkin jättää tämän päivän jumpat väliin, kun etenkin reidet ovat edelleen ihan sairaan kipeinä sunnuntaisen bodypumpin jäljiltä. Voi olla, ettei eilinen spinning auttanut asiaa. :mitvit: No, ehkä kaksi rankkaa liikuntasuoritusta kolmessa päivässä on ihan tarpeeksi.
Mulla taas ei ole melkeen ikinä lihakset kipeänä. :niinpa: Se nimittäin on vaan hyvä merkki siitä, että lihakset on kuormittunut ja ne kehittyy. :joojoo: Ei tohon varmaan voi sanoa mitään yleissääntöä. Oman jaksamisen ja tuntemusten mukaan, kunhan muistaa pitää ainakin sen yhden vapaapäivän viikossa...

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Eipä kai tähänkään niitä ainoita oikeita vastauksia ole, kun ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia. :sorivaan: Jotkut sanoo, että siitä vaan treenaamaan, jos kipu ei ole niin kova, ettei voi kerta kaikkiaan liikkua. Mun toinen hauislihas on kyllä tällä hetkellä niin jumissa, että ainakin sitä kannattanee jonkin aikaa lepuuttaa. En halua itselleni mitään rasitusvammoja. Ja kuulemma sellaisia tosi rankkoja treenejä ei todellakaan kannata vetää joka päivä, välillä pitää myös palautella ja levätä, jotta kunto kasvaa.

Mun kunto-ohjelmassa tää bodypump eli kunnon painoilla treenaaminen on vielä aika uutta, eikä keho ole tottunut. Mulla on joka kerran jälkeen ainakin jotkut lihakset kipeinä, mutta toisaalta mä olen toistaiseksi lisännytkin painoja joka kerta. :heh:

Mä haluaisin luottaa tässä asiassa samaan kuin ravitsemuksessakin: terveen ihmisen keho kyllä kertoo, mikä on hyväksi ja mikä ei. Täytyy vaan osata kuunnella kehoaan.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16658
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Violette kirjoitti:Jotkut sanoo, että siitä vaan treenaamaan, jos kipu ei ole niin kova, ettei voi kerta kaikkiaan liikkua.
Näin sanon minäkin :joojoo:

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jos ne lihakset ihan "sairaan kipeät" ovat, niin voi ihan hyvällä omalla tunnolla pitää välipäivän - etenkin jos treenaa samoja lihaksia, jotka ovat kipeinä. Minä olen hiljakkoin vaihtanut neljäjakoisen ohjelmani kolmijakoiseen ja jalkapäivän jälkeen pystyn treenaamaan ylävartaloa vaikka jalat olisivatkin sökönä :joojoo:

Nykyohjelmani muuten on:
Rinta/Ojentajat
Jalat
Selkä/Olkapäät
(käsiä ja vatsoja ylävartalopäivinä fiiliksen mukaan)

Olen havainnut tehokkaammaksi kuin edellisen rinta/ojentajat - selkä - jalat - kädet/olkapäät -ohjelmani...

Penkkipunnerrustulokset ovat ainakin nousseet kohisten 2,5 kilon viikkovauhdilla. Tänään pukkasin 80 kiloa ilmaan niinku ei mitään :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Pitäisköhän munkin tehän joku tollanen jako eri lihasryhmiin... Mut voi olla, että salilla käymisestä tulis sitten mulle liian suorituskeskeistä. Toisaalta tuloksethan varmasti parantuis, kun olis vähän ns. ammattimaisempi. Mä oon kuitenkin, ainakin toistaiseksi, tällanen harrastelija puuhastelija kuntosalilla. :)

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä oon aika huono käymään itsekseni kuntosalilla, vaan tykkään laittaa aivot narikkaan ja tehdä mitä ohjaaja käskee. Lisäksi on kivaa, kun joku muu valitsee musiikin, se on kivaa vaihtelua. Ehkä mä muuten oon sitten niin omatoiminen ja itsenäinen, että joskus on kivaa olla käskettävänä. :mrgreen: Lisäksi yksin treenatessa mulla on joskus tapana "lintsata" ja luovuttaa. Kun on ryhmäliikuntatunnilla, ei vaan kehtaa sluibailla! :rofl: Ryhmäliikunta sopiikin mulle siksi hyvin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ei tekisi pätkän vertaa mieli lähteä punttisalille, mutta pakotan itseni! :termari:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Taidan itsekin lähteä tänään urheilemaan. Mun viime viikon loma oli niin ohjelmantäyteinen, etten ehtinyt edes vakio torstai-spinningiin mennä. :surrur: Mutta tänään alkaa jälleen kerran terveelliset elämäntavat. :joojoo:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tein lankussa eilen uuden ennätyksen: 2 minuuttia ja 30 sekuntia. :uujee: Fyysisesti olisin jaksanut vielä pitempääkin, mutta henkisesti en. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Huh että eilen osasi olla rankka zumbatunti. Meillä oli vaihteeksi eri ohjaaja, jonka teettämät liikkeet olivatkin sitten tosi vaikeita. :shock: Ihan erilainen meininki kuin yleensä. Vaikka mä olen huomannut viime viikkojen aikana, että mun kunto on kohonnut, eilen jouduin aloittamaan ihan nollatasolta. Toivottavasti ensi viikolla se oma ohjaaja tulee takaisin. :mrgreen:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Pete kirjoitti:Tein lankussa eilen uuden ennätyksen: 2 minuuttia ja 30 sekuntia. :uujee: Fyysisesti olisin jaksanut vielä pitempääkin, mutta henkisesti en. :heh:
Itse soitan iPodista musiikkia lankussa ollessani, muuten kyllästyy :heh: 2.30 on hyvä aika! :peukku:

Juoksin kesän toisen puolimaratonin pari päivää sitte! :uujee: Aika oli nyt 1:52:30 eli parannusta huikeat 30sek. Tällä kertaa ei jaloissa tuntunut niin paljoa, mutta meinasin oksentaa. Seurvaavana päivänä tein puoliväkisin 12km lenkin mutta kyllä se edellispäivän rasitus tuntui siinä määrin että aikamoista köhellystä se oli. Niin tai seliseli - ehkä olin vaan esim polttanut liikaa sinä päivänä :mrgreen:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun lankkuilut edistyy myös. Pystyn nykyisin jopa hetken aikaa olemaan kys. asennossa polvet irti lattiasta! :rofl:

Joo, tiedän olevani säälittävä. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33170
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Et ole säälittävä, kun yrität kuitenkin! :hali: Jos luovuttaisit kerran kokeiltuasi, niin se olisi säälittävää.

Minäkin yritän aina kuunnella jotakin lankkuillessa, mutta aina se ei auta saamaan ajatuksia pois lihasten jännityksestä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä juoksin aamulla taas puolmaratonin. Aikasemmin oon juossut ton matkan töiden jälkeen ja tää aamusetti oli kyllä huomattavasti helpompi :joojoo: Ekaa kertaa meni loppuun asti ihan ilman mitään tuskia ja paransin aikaa kahdella minuutilla. Iltapäivällä on aina niin kuollut olo :draamaa: Ilmottauduin tänään myös pääkaupunkiseutujuoksuun, joka järjestetään syyskuussa. Jospa siellä pääsisin alle 1h50min, tänään meni 30sek yli.

Juoksu :ihana:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kuntosalillani alkaa syksyllä kaikenlaisia uusia mielenkiintoisia tunteja! :uujee: Ennen esimerkiksi perjantai oli täysin vapaa ohjatuista tunneista ja zumbaa oli vain kahdesti viikossa ja mulle huonoina aikoina. Mutta nyt asiaan tulee muutos ja myös perjantaisin on spinningiä ja ensi viikolla on zumbaa neljästi viikossa! :kups: Jee ihanaa valinnan vapautta! <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minunkin kuntosalilleni tulee vielä enemmän valinnanvapautta, kun avataan kaksi uutta toimipistettä :joojoo: Nyt on valinnanvaraa paljon enemmän ihan joka päivälle. On tuota valikoimaa ennenkin ollut kivasti, mutta nyt paaaaljon enemmän. Mukana myös tuntiuutuuksia. Jee!

Maltan tuskin odottaa, että pääsen taas bodypumpiin, tanssitunneille ja spinningiin. Täällä harjoittelussa ollessani olen vaan käynyt lenkillä ja tehnyt jotain perus-lihaskuntoliikkeitä. Olen huomannut, että se on oikeastaan aika tylsää ja lisäksi mun on vaikea saada itseäni pakotettua tekemään kunnolla treeniä. Olishan täälläkin kuntosaleja, mutta en ole jaksanut ottaa selvää, eikä mulla ole edes mukana kuin vain lenkkikamat. Kivaa päästä takaisin monipuolisemman liikunnan pariin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Violette kirjoitti:Mun lankkuilut edistyy myös. Pystyn nykyisin jopa hetken aikaa olemaan kys. asennossa polvet irti lattiasta! :rofl:
Teenköhän mä sen jotenkin väärin, koska pystyn olemaan siinä kuitenkin vajaan puoli minuuttia ja nimiOrvokki Violette on kuitenkin minua huomattavasti kovakuntoisempi ja lihaksistoltaan paremmin kehittynyt. :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ En tiedä mistään mitään enkä varmaan itse edes pääsisi kyseiseen asentoon, mutta tuli mieleeni, että olet aika paljon nuorempi. Se, mitä pystyy tekemään erityisesti harjoittelematta, laskee iän myötä pelottavasti. Valitettavasti. :sekava:
What color is your life?

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Jónsì kirjoitti:Teenköhän mä sen jotenkin väärin, koska pystyn olemaan siinä kuitenkin vajaan puoli minuuttia ja nimiOrvokki Violette on kuitenkin minua huomattavasti kovakuntoisempi ja lihaksistoltaan paremmin kehittynyt. :shock:
Tekniikasta en mene sanomaan mitään, koska en siitä mitään tiedä, mutta veikkaisin ko. liikkeen olevan miehen lihaksistolle helpompi, koska liikuntaa harrastamaton mieheni pystyy tuohon myös kepeästi. Lisäksi olet tosi pienikokoinen, joten ei ole hirveästi painoa mitä kannatella.
Viimeksi muokannut Nehaka, 23 Elo 2011, 13:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Ja tuosta lankustahan on vähän eri versioita. Mun yhdellä jumppatunnilla oltiin tällaisessa asennossa, eli kädet suorana:

Kuva

ja tuossa mä pystyin olemaan varmaan reilun minuutin.

Ja sitten mun mielestä tää on se vähän raskaampi, jossa kädet ovat maassa 90 asteen kulmassa:

Kuva

En ole ottanut aikaa, mutta veikkaan että 30 sekunnista minuuttiin voin olla tuossa. :miettii:

Edit: Ja mä veikkaan myös, että miehille tuo liike on helpompi. Ja riippuu tietysti myös muusta lihaskunnosta jne.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Tuossa alemmassa lankussa pystyn olemaan ainakin minuutin (ehkä pitempäänkin jos oikein pinnistän). Olen kuitenkin nyt kesän jäljiltä aivan rapakunnossa. Palataan asian sitten, kun syksyn kuntoilukuurini on alkanut. :mrgreen:

edit. Tuota ylempääkin kokeilin mutta tein sen varmasti väärin, koska siinä tuli ainoastaan tylsää :heh:
Viimeksi muokannut skidi, 23 Elo 2011, 13:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jónsì kirjoitti:
Violette kirjoitti:Mun lankkuilut edistyy myös. Pystyn nykyisin jopa hetken aikaa olemaan kys. asennossa polvet irti lattiasta! :rofl:
Teenköhän mä sen jotenkin väärin, koska pystyn olemaan siinä kuitenkin vajaan puoli minuuttia ja nimiOrvokki Violette on kuitenkin minua huomattavasti kovakuntoisempi ja lihaksistoltaan paremmin kehittynyt. :shock:
a) Olet mies. Miehillä on luonnostaan enemmän lihasta, kun taas naisilla on sen tilalla rasvaa.
b) Se, että on kovakuntoinen, ei tarkoita, että kaikki lihasryhmät olisivat kunnossa. Minulla on ihan tuntuvat vatsalihakset, mutta syvät vatsalihakset (joita lankkuliike harjoittaa) ovat melko surkeassa kunnossa.

Sittenhän pitää vielä ottaa huomioon se, että ihmiset ovat erilaisia. Jollekulle jotkut liikkeet ovat treenaamatta helppoja ja joltakulta ne eivät onnistu harjoittelunkaan kautta kunnolla. Olen kyllä huomannut, että olen yleensäkin jumppatunnilla nimenomaan lankkuilussa suunnilleen kaikkein huonoin, vaikka pysyn muuten mukana ihan mainiosti. Kaikki muut jaksavat pidempään kuin minä. Tai no en mä tietenkään tiedä, minkälaisia sluibailijoita siellä takarivissä on, mutta yleensä vaikuttaa siltä että olen lankkuilussa ihan onneton. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä en oo ehtinyt ja jaksanut harrastaa liikuntaa kunnolla nyt pariin viikkoon. Oon rupsahtanut. :draamaa:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kokeilin iltani ratoksi kauanko pysyn lankussa (polvet irti lattiasta) ja selvisin siinä 52 sekuntia. :shock: Olenpa edistynyt!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Tänään koitan lankkuasentoa parin kk:n tauon jälkeen.. :puna: Nää suklaakreemitäytekeksit ei taida olla hyväxi. :heh:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Munkin oli pakko testata tuota lankkua, kun siitä on niin paljon puhuttu. Kyllä mä sittenkin pääsin siihen ja jopa pysyin hetken. Muutaman sekunnin. :heh: Oon kyllä ihan tyytyväinen, koska en harrasta lainkaan liikuntaa ja onhan mulla kannateltavaa painoakin jonkin verran.
What color is your life?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Tulipa muuten kivasti näistä lankkuvertailuista mieleen koulun liikuntatunnit ja oppilaiden laitto paremmuusjärjestykseen tulosten perusteella. :) Oi, ihanat muistot ja liikunnan riemu! <3 Huonoimpien tulosten saajien julkinen dissaus! :ihana: :ihana: :ihana: Se oli parasta! :rakkaus:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Apua, en mä tajunnut, että täällä dissataan. Oon kyllä omaan tulokseeni silti tyytyväinen, vaikka kuinka dissattaisiin, koska tosissani uskoin, etten pääse koko asentoon.
What color is your life?

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

^ En minäkään ole ajatellut, että täällä ketään dissataan. :eiei:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vastaa Viestiin