Onpas siitä aikaa, kun viimeksi tässäkin topicissa on tullut pyörähdeltyä.
Täytyypä tähditellä tässä muutama tämän vuoden aikana tiirailtu teos.
Napapiirin sankarit *+ (kökkö, ennalta-arvattava,"nähty" =käsittämätön valinta parhaaksi elokuvaksi kun siellä sentään olisi ollut se Rare Exportkin...grrr...
)
The social network **- Odotukset oli korkealla, mutta ei tipahtanu, ei.Puuduttavan tylsä.
Megamind **+ vauhdikasta menoa ja muutamia hauskojakin hetkiä, muttei mitenkään unohtumaton.Miksiköhän muuten animaatioiden naishahmoilla pitää aina olla teevadin kokoiset silmät-häh?
Kung Fu Panda 2, 3D **** vauhtia, hauskaa dialogia, koskettavuutta..koska se kolmososa ilmestyy
!!!
Rio 2D ***- Symppis, värikäs, kiva.
Mutta taas ne teevadin kokoiset silmät...ggrrr..
Klovni ****- erittäin mauton ja nolo, ja ehkä juuri siksi niiiiiin viihdyttävä.
Tamara Drewe * En yhtään älyä miksi tämä elokuva oli tehty.
Potiche-Aivovaimo ***+ kuplivan raikas ranskalaishupailu, joka ylitti ennakko-odotukset.aika ihq.
Autot2 3D ** 1/2 ai että sallittu! No johan se elokuvatarkastamo ehtikin myöntää virheensä..Vauhdikas, jännä,hauskakin, mutta ei ollenkaan niin symppis kuin ykkösosa.
The kids are all right ***1/2 hauska & viihdyttävä.Kiintoisa asetelma.
Kappas, onpas "yllättävän" paljon animaatioita tullut tiirailtua.Ja kaikki dubattuina- johtuen 5v seuralaisesta.
Seuralaisen mielestä aina elokuvan jälkeen kyseessä oli ollut "paras elokuva mitä on nähnyt". Ja kaikkien elokuvien jälkeen kommentti oli "kaikki oli parhaita"
.