Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
41
22%
Ehkä pari kertaa vuodessa
59
32%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Siinä on kyllä paljon sellaista huumoria, jonka uskoisin olevan kuin tehty Violettelle. :mrgreen:
Violette kirjoitti:Se Melankoliakin on vielä kattomatta! Kauheesti leffoja joita pitäis nähdä.
Ainiin sekin. :draamaa:

Ja tänään tuli ennen leffaa kolme traileria, joiden perusteella haluan nähdä nekin leffat. :draamaa: En muista leffojen nimiä, mutta eiköhän ne pysty jostain esiin kaivamaan. :surrur:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Bridemaids on kyllä ihan käsittämättömän hyvä leffa! :tapu: Leffasta löytyy myös ehkä kaikkien aikojen hauskin roolihahmo, se pullukka :rofl: Suosittelen kaikille! :peukku:

Katsoin myös Super8:n. Jaa, kai se ihan hyvä oli :mitvit: En mä oikee tollasista eilienjutuista perusta.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

^Apua joo, se pullukka! Ihan paras. Tuttu Samantha Who? -sarjasta, ja siinäkin aivan loistava. <3

Paras kohtaus oli kyllä se autokohtaus (en viitsi kuvailla enempää, mutta ehkä leffan nähneet tajuavat :draamaa: ).
Nauroin niin paljon että mahaan sattu! :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3650
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Zera »

riksa[ kirjoitti:Kävin illalla parhaan ystäväni kanssa katsomassa elokuvan Morsiusneidot (Bridesmaids). On pakko sanoa - ja tarkoitan tätä todella - että se oli ylivoimaisesti hauskin elokuva, jonka olen ikinä nähnyt. Elokuvan hauskimman, moniminuuttisen kohtauksen aikana lähes koko yleisö nauroi ääneen sekä itseni mukaanlukien myös ulvoi ja sätki, ja sen jälkeen kurkkuni ja mahani olivat tajuttoman uskomattoman kipeät nauramisesta. :repeilee: Ja nimivollotus Weewalle tyypilliseen tapaan kyyneleet valuivat pitkin poskiani naurettuani itseni kipeäksi. :mrgreen:
Ihan järisyttävän mahtava leffa ja täydellinen pääosan esittäjä! VIIIIIIIIIIISI ISOA TÄHTEÄ!!!!! :tapu:
Kuolen vieläkin elokuvan parhaille paloille. :repeilee: :rofl2:
Sait minut kiinnostumaan tuosta, pitäisi mennä katsomaan, koska rakastan elokuvia joissa saa nauraa :uujee:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Täytyypä harkita Bridesmaidsien näkemistä! :uujee: Melancholiaa en tiedä uskallanko katsoa. :apuva:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Autot 2 oli paska, enkä käsitä, kuinka se voi olla sallittu kaikille. :eiei:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Weewa kirjoitti:Täytyypä harkita Bridesmaidsien näkemistä! :uujee:
Kannattaa! :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Katsoin eilen vanhan kauhuleffan Painajaisissa. Oli yllättäen ihan toimiva leffa, sellainen psykologinen trilleri.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Pete kirjoitti:Autot 2 oli paska, enkä käsitä, kuinka se voi olla sallittu kaikille. :eiei:
Minä tänään juuri juttelin tästä, että tuon pitäisi olla K7. Aivan liian raju siihen nähden, ketkä tuota menee katsomaan. Huonoin Pixar minusta koko historian ajalta. :lohduton:
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Katsoin joku aika sitten Bahamalaisen elokuvan "Children of God", joka kertoo homoista ja homovihaajista Bahamassa (miten taivutetaan? :shock: ). Oli erittäin hyvä ja tyylikäs! :peukku: Suosittelen kaikille, joita kiinnostaa hlbt-oikeusasiat :joojoo:

Sen sijaan valtava pettymys oli Sofia Coppolan uusin "Somewhere". Pidin takuuvarmana, että Sofian kaikki leffat on hyviä, mutta en mä kyllä tota pitänyt juuri minään :eiei:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Oon lykännyt uuden Karate Kid -leffan katsomista, mutta nyt tuli sekin tehtyä. EHKÄ POSITIIVISIN YLLÄTYS IKINÄ! :uujee: Siis aivan mahtava leffa, parhaita mitä oon varmaan ikinä nähny. :shock: Jenkkileffa nykypäivän Pekingissä :ihana: Peking :ihana: En mä sen kummemmin osaa selittää, mutta kaikin puoli lähes täydellinen leffa :joojoo: Ymmärsin jopa ehkä puolet mitä kiinan kielisissä kohdissa puhuttiin :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Apinoiden planeetan synty :tapu:

Aivan upeasti tehty tarina, joka antoi myös katsojansa ajatella. :ihana: Nautin kovasti! :tapu: :ihana: Melkein toivoi, ettei leffa olisi koskaan päättynyt. :draamaa:
Raipatirai

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kävin katsomassa ystäväni kanssa tiistaina Morsiusneidot ja se oli ihan sairaan hyvä! :kups: Mä olin ihan kaksinkerroin ja itkuhuutonauroin kohtauksille. :rofl: Harvoin leffassa edes nauran näin makoisasti ääneen, mutta nyt ei voinut pidättää nauruaan. Ehdottomasti hauskín komedia 2000-luvulta (no okei 2010-luvulta), jonka olen nähnyt! :ihana: Leffasta löysin monta tuttua roolihahmoa, joita näkyy myös oikeassa elämässä. :mrgreen: Suosittelen kaikille! Viisi tähteä ehdottomasti! <3
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

Mä niin katon tänään Bridesmaidsin :uujee: Tahtoo nauraa hysteerisesti, jeee.
LOBODA

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kaameat pomot oli ihan viihdyttävä, mutta muutamissa kohdissa ahdisti se, ettei hahmoilla ollut toista vaihtoehtoa. Teiniyleisö nauroi huomattavan paljon ääneen, minä hymähtelin usein. Antaisin ehkä ****- arvosanaksi. :miettii:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Speed
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2632
Liittynyt: 06 Elo 2007, 22:59

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Speed »

^En luokittele itseäni "teini-ikäiseksi", mutta nauroin kyllä hysteerisesti pissat housuissa useampaankin kertaan Kaameiden pomojen seurassa :uujee: Todella onnistunut casting!

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Onpas siitä aikaa, kun viimeksi tässäkin topicissa on tullut pyörähdeltyä.
Täytyypä tähditellä tässä muutama tämän vuoden aikana tiirailtu teos.

Napapiirin sankarit *+ (kökkö, ennalta-arvattava,"nähty" =käsittämätön valinta parhaaksi elokuvaksi kun siellä sentään olisi ollut se Rare Exportkin...grrr... :termari: )

The social network **- Odotukset oli korkealla, mutta ei tipahtanu, ei.Puuduttavan tylsä. :hiips:

Megamind **+ vauhdikasta menoa ja muutamia hauskojakin hetkiä, muttei mitenkään unohtumaton.Miksiköhän muuten animaatioiden naishahmoilla pitää aina olla teevadin kokoiset silmät-häh? :raaps:

Kung Fu Panda 2, 3D **** vauhtia, hauskaa dialogia, koskettavuutta..koska se kolmososa ilmestyy :uujee: !!!

Rio 2D ***- Symppis, värikäs, kiva. :) Mutta taas ne teevadin kokoiset silmät...ggrrr..

Klovni ****- erittäin mauton ja nolo, ja ehkä juuri siksi niiiiiin viihdyttävä. :tapu:

Tamara Drewe * En yhtään älyä miksi tämä elokuva oli tehty. :mitvit:

Potiche-Aivovaimo ***+ kuplivan raikas ranskalaishupailu, joka ylitti ennakko-odotukset.aika ihq. :hiphei:

Autot2 3D ** 1/2 ai että sallittu! No johan se elokuvatarkastamo ehtikin myöntää virheensä..Vauhdikas, jännä,hauskakin, mutta ei ollenkaan niin symppis kuin ykkösosa.

The kids are all right ***1/2 hauska & viihdyttävä.Kiintoisa asetelma. :peukku:

Kappas, onpas "yllättävän" paljon animaatioita tullut tiirailtua.Ja kaikki dubattuina- johtuen 5v seuralaisesta.
Seuralaisen mielestä aina elokuvan jälkeen kyseessä oli ollut "paras elokuva mitä on nähnyt". Ja kaikkien elokuvien jälkeen kommentti oli "kaikki oli parhaita" :joojoo: .

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Morsiusneidot ***½

Ihan kelpo viihdettä oli. Hahmot olivat hyvin persoonallisia, eivätkä missään nimessä mitenkään muovisia. Ajattelin tämän olevan lälly romanttinen komedia, mutta onneksi tässä oli oikeastikin hauskoja hetkiä, joille sai nauraa ääneen salissa. Ruokamyrkytys-kohtaus sen sijaan olisi saanut jäädä pois. Tuo ei tehnyt kunniaa elokuvan muulle huumorintasolle. :eiei: Leffasta lähtiessä olisin antanut neljä tähteä, mutta vähän maisteltuani pidempään tätä, saa leffa kolme ja puoli tähteä. Kepeä yhden kerran viihde, kyllä. :)
Raipatirai

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minäkin kävin katsastamassa Morsiusneidot. Olin suunnattoman pettynyt, koska odotin nauravani räät poskelle useammassa kohdassa, mutta sen sijaan naurahtelin vain parissa kohdassa. Leffateatterissa kyllä nauru raikasi, mutta samaan aikaan minä joko kieriskelin myötähäpeässä tai mietin, että jaa, onkos tämä nyt sitten hauskaa. Romanttinen komedia, jossa oli kyllä ihan hyvät hetkensä, mutta ei minun tyyliäni. Hääleffat kyllä on sinänsä kivoja, koska niistä voi ottaa ideoita omiin häihinsä. :heh:

Ja ei tuo leffa siis varsinaisesti huono ollut, olin vaan vähän pettynyt kun odotin kuolevani nauruun, mutta niin ei käynyt. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

:shock: Olen yllättänyt teidän mielipiteistä! Luulin, että tämä olisi juuri teidän huumoria. :draamaa:
Vompeli kirjoitti:Ruokamyrkytys-kohtaus sen sijaan olisi saanut jäädä pois. Tuo ei tehnyt kunniaa elokuvan muulle huumorintasolle.
Musta se oli ihan hauska kohtaus, mutta veikkaan, että se otettiin leffaan kai siksi, että se miellyttäisi tyttöjen poikaystäviä, jotka on pakotettu tulemaan leffaseuraksi. :heh:

Elokuva on myös siksi hauska, kun siinä on ns. ihan tavallisia ihmisiä eikä mitään "kauniita ja rohkeita". :ihana: Edelleen tykkään kovasti. Pakko hankkia dvd:nä! :surrur:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9501
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Minäkin näin nuo Morsiusneidot ja - olihan se ihan tuhottoman hauska! :rofl: Myös minun mielestäni yksi hauskimmista komedioista, jonka olen kuunaan nähnyt! Pahin naurattaja mun kohdalla oli Annien ja Helenin kihlajaisjuhlapuhekohtaus... Huh! :hihi: Muutenkin leffan huumori upposi muhun ihan täydestä. En tiedä miksi koheltavat naiset naurattavat aina enemmän kuin koheltavat miehet. :heh:

Kirsten Wiig oli todella uskottavan ja luontevan hauska uusi tuttavuus! Toivottavasti tästä taitavasta komediennesta kuullaan vielä myöhemminkin. :peukku:
Keep your head high above the water

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Weewa kirjoitti:Musta se oli ihan hauska kohtaus, mutta veikkaan, että se otettiin leffaan kai siksi, että se miellyttäisi tyttöjen poikaystäviä, jotka on pakotettu tulemaan leffaseuraksi. :heh:
No todellakin. :heh:


Minusta se kihlajaispuhekohtaus oli leffan paras hetki. :heh: Siinä nauroin kaikista kovaäänisimmin.

Lähinnä tuossa leffassa jäi harmittamaan, että loppua kohden se muuttui sellaiseksi tylsäksi romanttiseksi komediaksi, jota pelkäsin jo alusta alkaen. :eiei: Lentokone jäi viimeiseksi ratkiriemukkaaksi kohtaukseksi omasta mielestäni.
Raipatirai

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä nauroin siinä kihlajaispuhekohtauksessa kippurassa sille espanjan aksentille. :rofl: No, ei ehkä ihan eka kerta kun nauran eri jutuille kuin muut. Olikohan tossa ongelmana sitten se myötähäpeän tunne, mulla se on usein niin vahva etten vaan voi nauraa. Aika amerikkalaistyylistä huumoriahan tuo oli, että muut koheltaa ja käy kaikkea kamalaa ja noloa ja hah hah haa kun on hauskaa. Olen aika huono nauramaan sellaiselle :eiei: Tai no toisaalta voin kyllä nauraa ihan mille tahansa, kai se riippuu enemmän siitä millä tavalla se on tehty. No, turha kai sitä on sen kummemmin analysoida, kun ei naurata niin ei naurata. Voi voi. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Minäkin kävin katsomassa Morsiusneidot ja koin sen "ihan hassuna" elokuvana. Sellaista hyväntuulista hymyilyä pystyi harrastamaan jatkuvasti, mutta vähissä olivat kyllä minullakin naurunremakat. Alku etenkin oli suorastaan tylsä, mutta loppua kohti meno sentään parani. Ihan hyviä roolihahmoja ja näyttelijöitä kyllä, se myönnettäköön.

Oli ihan kiva nähdä, en tarvitse toista kertaa, enkä olisi menettänyt mitään jollen olisi nähnyt. **½

Kylläpä tosiaan mielipiteet eroavat tämän elokuvan kohdalla. :shock:

Cars2:n näkemistä odotellessa... :rakkaus:
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Green-Beece
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 678
Liittynyt: 30 Tammi 2011, 10:45
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Green-Beece »

2.9 tulee ensi-iltaan "Smurffit 3D"-elokuva. Pitänee käydä smurffaamassa :heh:
If you have a dream, cherish it and pursue the ideals to make that dream a reality, and someday you will achieve all that you dreamed of.
~N

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mä nauroin Morsiusneidoissa joka kerta ku se pullea naikkonen avas suunsa :rofl: Hulvaton :rofl:

Bad Teacher oli odotusten mukainen ja oikein hauska :joojoo: Friends with benefits oli myös ihan hyvä, mutta nyt voin kerrankin sanoa että sillä pojjalla (Justin) oli liian treenattu kroppa, hyi.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Morsiusneidot oli viihdyttävä. Hauskin hetki oli pullean naisen esittäytyminen. :rofl: Hienoa oli myös konventioiden rikkominen. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kävin tänään katsomassa Apinoiden planeetan synnyn. Siinä oli kyl tosi paljon raakuuksia, julmuuksia (eläinrääkkäystä) ja samalla herkkyyttä, että minä muutaman kerran purskahdin itkemään, vaikka kyseessä oli siis toimintajännäri eikä mikkään romanttinen komedia, mit yleensä käyn katsomassa. :puna:


Mutta oli kyllä tosi hienosti tehty leffa, suosittelen. :peukku:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Vicki Christina Barcelona oli yllättäen todella hyvä :shock: En ole aikaisemmin katsonut sitä, sillä vihaan miespääosan esittäjää :yrjo: Mutta siis todella hienosti tehty leffa, ja mahtava idea oli käyttää kertojaa läpi leffan - kertoja olikin se hauskin "hahmo" :hihi: Toivoin että leffa olisi vain jatkunut ja jatkunut, mutta pitihän sen loppua :draamaa: Scarlet Johansson :ihana:

Reindeer Spotting oli ahdistava. Varsinkin nyt kun se pääosapoika on kuollut :lohduton:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Jvvv kirjoitti:Minäkin kävin katsomassa Morsiusneidot
Kävitkö sinä, Jvvv, katsomassa elokuvan poikaystäväsi kanssa :mitvit:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Vastaa Viestiin