Facebook Uh Oh Oh (keskustelua Facebookista)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Löytyykö profiilisi Facebookista?

kyllä
166
85%
ei
30
15%
 
Ääniä yhteensä: 196

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Aintsu kirjoitti:Osallistuiko kukaan teistä naamakirjassa sellaiseen "Kavereiden kanssa New Yorkiin" -kilpailuun? Mä hölmö menin osallistumaan ja antamaan sinne tietojani, vaikka nyt vaikuttaisi siltä, että kyseessä saattoi olla jokin huijaus. Siinä kyseltiin kaikkea mahdollista mun pankeista kännykkäliittymiin ynnä muuta. Jotenkin epäilyttävältä vaikutti koko touhu. Nyt mua pelottaa, että sieltä lähetetään jotain tuotteita ja mua pakotetaan maksamaan. :apuva:
Tässä on nyt juttua siitä kilpailusta:
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194692 ... kyse+.html
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Juurovissön
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9125
Liittynyt: 18 Tammi 2006, 15:55
Paikkakunta: Turku

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Juurovissön »

En kyllä täysin ymmärrä kaverien syyllistämistä... siis jos itse kerron jostain matkastani ja ajattelen piristää sillä kaveriani, niin saankin kohta syyllistävää kommenttia siitä, kuinka toinen osapuoli onkin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa ja kaipaa perheensä auttamista taloudellisesti...huh huh. :eiei:
Ekki líta undan það dagar alltaf – á ný. En aldrei þér ég gleymi einn í mínum heimi – er hjá þér sama hvernig fer. -Magni Ásgeirsson

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Juurovissön kirjoitti:En kyllä täysin ymmärrä kaverien syyllistämistä... siis jos itse kerron jostain matkastani ja ajattelen piristää sillä kaveriani, niin saankin kohta syyllistävää kommenttia siitä, kuinka toinen osapuoli onkin vaikeassa taloudellisessa tilanteessa ja kaipaa perheensä auttamista taloudellisesti...huh huh. :eiei:
Kuulostaa todella ärsyttävältä :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Onhan toi ärsyttävää, mutta ehkä se on sun kaverisi tapa purkaa huonoa oloaan. Älä siitä välitä, sulla on täyysi oikeus iloita Omasta matkastasi :hali:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja entropia »

Alennuin tekemään Facebookin. :draamaa: Pitäähän sitä jotenkin pitää yhteyttä sieltä ulkomailta, jos saan sit netin toimiin. :heh: Viisukuppilalaisetkin saa pyytää kaveriksi, jos uskaltaa. :joojoo: Yskäriä vaan...

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Kuva

:hihi:

Facebook se aina osaa yllättää. (psst. Huomatkaa kolme l-kirjainta. :rofl: )
Meow cat, please meow back.

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tietääkö kukaan, miten Facebookissa voi erota networkista? Eli siis verkostosta. Itse en osaa. :eiei:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kyllä tää Facebook muuttuu aina vaan tyhmemmäksi. :niinpa: Nyt yhtäkkiä mun seinä näkyykin kaikille, myös rajoitetuille henkilöille. :niinpa: Ja rajoitettuja henkilöitä ei voi muokata enää tuolta yksityisyysasetuksista, vaan ilmeisesti joltain kaverisivustolta. Aina nää uudistukset menee päin sanonko mitä... :jupinaa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Joo, näköjään seinä näkyy niillekin, joilta se on piilotettu. Kiva. :uujee: Sitten vielä ihmiset voivat nyt nähdä, keille joku julkaisu on rajoitettu. Kiva sekin. :uujee: :uujee: Paransivat sitten yksityisyyttä. :uujee: :uujee: :uujee:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

No kivat sulle, Facebook. :shock: :eiei: Eikö tuolle asialle voi siis tehdä mitään? Mä ainakin olen vähän palikka minkään yksityisyysasetusten kanssa. :puna: En mäkään tajua, ketä tällainen uudistus palvelee, ei se todellakaan ole mikään parannus. :niinpa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Näkeekö ne tosiaan, keneltä status on piilotettu :mitvit: Eihän siinä piilottamisessa olisi sitten mitään järkeä :raaps:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

No ilmeisesti ei sittenkään näe. Tänään aikaisemmin sain tiedotuksen, josta sai sellaisen käsityksen, mutta nyt siellä sivulla kyllä näyttäisi lukevan ihan selvästi, että niin ei olekaan. Eli nyt en ole enää mistään varma :sekava:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mä en enää löydä edes kohtaa mistä saisi kaverit näkymään aakkosjärjestyksessä :niinpa:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Prinsessa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5602
Liittynyt: 02 Joulu 2007, 11:59
Paikkakunta: Vantaa

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Prinsessa »

Hazel kirjoitti:Mä en enää löydä edes kohtaa mistä saisi kaverit näkymään aakkosjärjestyksessä :niinpa:
Paina sitä "käyttäjätili" kohtaa ja siinä valikossa pitäis ensimmäisenä olla joku "muokkaa ystäviä" tms. (käytän itse englanniksi, niin en ole ihan varma tuosta sanamuodosta). Siitä avautuu ystävälista aakkosjärjestyksessä. :)
"Jaa, niiden vehkeiden kuuluu hammaslääkärissä mennä suuhun."
-Jennibot

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Ai joo, siellähän se olikin. Kiitti :)
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

:jupinaa: Mieleni tekevi hapuilla "poista profiili" -nappia. Ei taida tosin poistaa. Minä olen niin tarkka yksityisyydestäni ollut tuolla, että välillä ihan kavereiltakin on jäänyt seinät tyhjäksi. :puna: En ymmärrä yhtään nykyistä facebookia, joten taidan siirtyä Google+:aan. :draamaa:
Raipatirai

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Joo, taidan minäkin enää käyttää kyseistä palvelua ainoastaan FarmVillen pelaamiseen. Tää on ehdoton "ei käy". :niinpa:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Mun mielestä toi uusi timeline on hieno :)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä en tajua miks ihmiset valittaa noista yksityisyysasetuksista. Olkoot kirjottelematta sellasia asioita mitä ei halua muiden näkevän tai hyväksymättä kavereita, joiden ei halua lukevan kirjoituksia :mitvit: Mun mielestä nää uudet päivitykset on ollu hyviä, vaikka vähän niihin vaatiikin vielä totuttelua. Timelinea odotellessa
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

voda07
Ryystäjä
Ryystäjä
Viestit: 315
Liittynyt: 26 Heinä 2010, 14:18

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja voda07 »

Vompeli kirjoitti::jupinaa: Mieleni tekevi hapuilla "poista profiili" -nappia. Ei taida tosin poistaa. Minä olen niin tarkka yksityisyydestäni ollut tuolla, että välillä ihan kavereiltakin on jäänyt seinät tyhjäksi. :puna: En ymmärrä yhtään nykyistä facebookia, joten taidan siirtyä Google+:aan. :draamaa:
Minulla on Google+, mutta kun siellä on niin vähän kavereita, niin eipä ole paljon käytetty.
Toisaalta jos kaikki menisi sinne, koko asia ei olisi ongelma :draamaa:

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Minusta tämä uusi facebook on ihan mahtava! :uujee: Odottelen innolla päivityksiä!
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Uusi facebook on neutraali. En vihaa, en rakasta. :)
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
mariah
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6308
Liittynyt: 13 Helmi 2005, 15:22
Paikkakunta: Helsinki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja mariah »

^ näinpä. ainakaan mitään negatiivista en oo vielä löytäny..näillä mennään :surrur:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Kyllä tää mun mielestä menee jo aika pelottavaksi.

http://www.iltasanomat.fi/digi/raju-uud ... 92101.html

Facebook kerää käyttäjistä vaikka mitä tietoja, vaikka olisi uloskirjautunut tililtään. Tuossa on hyvät vinkit miten tuota saa kierrettyä. Jos google+:a käyttäisi enemmän kaverit, niin siirtyisin varmaan kokonaan sinne. :miettii:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

^ Mutta mistä voi tietää, onko tuokaan totta? Jos on, aika ahdistavaa tosiaan. :shock: En tiedä, onko Google+ lopulta sen turvallisempi.

Mä kyllä tavallaan ymmärrän sen pointin, että Facebookin mainostajia kiinnostaa käyttäjien liikkeet, jolloin banneriin osataan laittaa kohderyhmälle sopivia mainoksia. Se ei mua sinäänsä häiritse. Itsekin olen laittanut pilailumielessä kotikaupungikseni erään pakistanilaisen kaupungin ja saankin paljon arabiankielisiä mainoksia sivun oikeaan laitaan. :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minä olen itse asiassa uskonut koko ajan, että ne evästeet keräävät mainostajille tietoa jatkuvasti. :shock: Itse olen siis tyhjennellytkin muistia aina kun muistan. Onko se uusi juttu nyt se, että se alkaa julkaista näitä tietoja käyttäjän tahtomatta? :miettii: Itse odotan innolla sitä hetkeä, kun Facebookiin pamahtaa sukulaisten ja työkavereitten nähtäväksi teksti "Käyttäjä Skidi Skidinen on nyt sivustolla hotnakedlesbians.com" :uujee:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36789
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Facebook kirjoitti:Käyttäjätili väliaikaisesti pois käytöstä.

Käyttäjätilisi ei ole väliaikaisesti käytettävissä sivusto-ongelman takia. Uskomme, että ongelma ratkeaa pian. Yritä uudelleen muutaman minuutin kuluttua.
:peukku: Mitähän se sählää nyt?
Meow cat, please meow back.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

skidi kirjoitti:Itse odotan innolla sitä hetkeä, kun Facebookiin pamahtaa sukulaisten ja työkavereitten nähtäväksi teksti "Käyttäjä Skidi Skidinen on nyt sivustolla hotnakedlesbians.com" :uujee:
:eeek: Toivottavasti tuo skenaario ei sentään toteudu, vaikka enhän mä tietenkään vieraile millään epämääräisillä sivustoilla. :viaton:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Ilmeisesti täytyy alkaa käyttää eri selainta facebookin kohdalla? :miettii: En minä nyt evästeitä jaksa aina siivota saati kirjautua ulos fb:stä. :plop: Kylläpä nämä nyt tekevät hankalaksi fb-elämän. :niinpa:
Raipatirai

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16645
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Facebook

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

skidi kirjoitti:Itse odotan innolla sitä hetkeä, kun Facebookiin pamahtaa sukulaisten ja työkavereitten nähtäväksi teksti "Käyttäjä Skidi Skidinen on nyt sivustolla hotnakedlesbians.com" :uujee:
Minun työkavereistani ei varmaan kukaan reagoisi mitenkään, jos vastaava kävisi minulle :hihi: Mutta joo, jos olisin halunnut niin tapahtuvan, olisin varmaankin tehnyt sen oma-aloitteisesti.

Vastaa Viestiin