Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mua taas ärsyttää, että liikuntakeskus jossa käyn, on mennyt muuttamaan lukujärjestyksiään. :jupinaa: Nyt en enää ehdi zumbaan samana päivänä kuin ennen, koska pääsen niin myöhään töistä. Onneksi zumbaa järkätään myös muina päivinä, täytyy sitten valita, kumpi on pienempi paha: tunnin alkaminen klo 20 illalla, vaiko zumbaaminen sunnuntaina. :draamaa: Ja ei, en tahdo kokeilla muita lajeja. :mrgreen: Vesijuoksua olen myös harkinnut, sitä sentään voi harrastaa milloin tahansa.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mä taisin eilen semisti reväyttää ojentajani jumppatunnilla. :heh: Voi voi. Nyt se on kyllä jo ihan ok.

Nykyisessä Bodypump-ohjelmassa on ojentajadippejä ja ne ovat minusta ihan perseestä! En vaan jaksa tehdä niitä. :heh: Onneksi ne voi tehdä helpotetustikin steppilautaa vasten. Myös ojentajapunnerrukset ovat mielestäni tyhmiä. Treenaan ojentajia mieluiten käsipainolla, kontallaan käsivartta kyljen vierestä ylös nostaen, siis silleen yksi käsi kerrallaan. Se on mielestäni kivoin ja helpoin tapa, jolloin jaksan toistojakin enemmän ja myös isommilla painoilla.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Naali kirjoitti:Jätä se sika! :megafoni: Mitä on mies ilman sexiccäitä ojentajia, kysyn vaan!
En halua jättää, kun se on niin halpa ja lähellä. :heh:
UFOPOLI kirjoitti:Entä mitä on kuntoilu ilman laitteita? Tehokkaammin hermotuksia kehittävää! Ojentajia voi harjoitella tuhannella eri tavalla.
Se laite oli vaan niin kiva. :lohduton: Nyt harjoitan ojentajia taljan (vai mikä se onkaan) avulla. :joojoo:
Haluatko kertoa noista hermotuksista enemmänkin? :D
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Pete kirjoitti:Nyt harjoitan ojentajia taljan (vai mikä se onkaan) avulla. :joojoo:
Ta1jan :joojoo:

Eiku :shock:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Pete kirjoitti:
Naali kirjoitti:Jätä se sika! :megafoni: Mitä on mies ilman sexiccäitä ojentajia, kysyn vaan!
En halua jättää, kun se on niin halpa ja lähellä. :heh:
Paljon maksaa?

Mun pitää etsiä uusi sali, kun en enää pääse Unisportin palveluita hyödyntämään sikahalpaan hintaan :aivanmaassa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Juoksin juuri elämäni pitkäkestoisimman lenkin. :peukku: 1h 16min. :peukku: Kilometrimäärästä ei ole pilkuntarkkaa tietoa, mutta 12 päälle se meni. :peukku:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

skidi: :heh:
Violette kirjoitti:Paljon maksaa?

Mun pitää etsiä uusi sali, kun en enää pääse Unisportin palveluita hyödyntämään sikahalpaan hintaan :aivanmaassa:
En tiedä, paljonko se muille maksaa, mutta siskoni sai omavalmentajatutultaan kuukausikortin alennettuun hintaan, ja sitten siskoni antoi sen minulle. Maksan 49 euroa kuussa ilman viikonpäivä- tai aikarajoituksia. Käytössäni on punttisalin lisäksi kaikki ohjatut tunnit (joita tosin en harrasta).
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti:Haluatko kertoa noista hermotuksista enemmänkin? :D
Vapaiden painojen suurin etu laitteisiin verrattuna on, että ulokkeet joutuvat tekemään työtä monipuolisemmin, mikä on kehittävämpää kokonaisuuden kannalta.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Pete kirjoitti:Maksan 49 euroa kuussa ilman viikonpäivä- tai aikarajoituksia. Käytössäni on punttisalin lisäksi kaikki ohjatut tunnit (joita tosin en harrasta).
Melko kallista. :miettii: Kaipa tuohon täytyy sitten pikku hiljaa asennoitua :aivanmaassa: Nyt maksan 85 euroa vuodessa. :draamaa: Tai sitten yritän päästä Helsingin yliopistolle töihin, jolloin käyttöoikeuteni säilyisi kivasti. :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kiitos UFOPOLIlle vastauksesta. :peukku:
Violette kirjoitti:Melko kallista. :miettii: Kaipa tuohon täytyy sitten pikku hiljaa asennoitua :aivanmaassa: Nyt maksan 85 euroa vuodessa. :draamaa: Tai sitten yritän päästä Helsingin yliopistolle töihin, jolloin käyttöoikeuteni säilyisi kivasti. :heh:
Onhan se paljon, mutta paljon vähemmän kuin useimmissa paikoissa. Itsekin voisin käydä Diakin ilmaisella punttisalilla, mutta silloin joutuisin luopumaan tuosta alennetusta kortista ja joutuisin maksamaan itseni kipeäksi kolmen vuoden kuluttua.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mun sali on noin 45 € kuussa. Siihen kuuluu myös ohjatut tunnit. Aikoinaan maksoin toiselle salille opiskelijajäsenyydestä muistaakseni 60 € kuussa, täysi hinta olisi ollut 80 €.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^^Kannattaa kyllä ehdottomasti ottaa jos halvalla saa, ja onhan sekin ihan kivaa että sali on lyhyen matkan päässä. :peukku: Ja jos et kerran käy ryhmäliikuntatunneilla, niin on varmaan loppujen lopuksi melko sama missä treenaa (eli kun ei tarvitse valita salia esim. tuntivalikoiman perusteella).
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Weewa kirjoitti:Mun sali on noin 45 € kuussa.
Tuo on kyllä todella edullinen hinta! :shock: Minä maksoin Kouvolassakin (!) 50 euroa kuussa.

Joo, salini sijainti on suorastaan täydellinen. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ihanko oikeesti 45 euroa on edullinen? Mä olen luullut sitä ihan normaalihinnaksi! :draamaa: Kauheen kallista! Kyllä itkettää sitten kun en enää Yliopistoliikunnan piirissä ole! Kattaako nuo hinnat muuten yleensä kaikkien toimipisteiden käytön? Arvostan laajaa tuntivalikoimaa ja sitä parempi se yleensä on, mitä useampi toimipaikka on käytettävissä.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Violette kirjoitti:Kattaako nuo hinnat muuten yleensä kaikkien toimipisteiden käytön?
En tiedä voiko kortin saada halvemmalla, jos se ei kata kuin yhden toimipisteen. Minä voin kyllä käydä missä vain. Tuo minun korttini maksaisi muuten ymmärtääkseni noin 80 - 90 euroa kuussa, jos se ei olisi omavalmentajan kautta saatu.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Nyt kun en ole enää opiskelija, maksan SATSin sellaisesta kortista joka käy kaikkiin pk-seudun SATSeihin 89€ kuussa, ja se on kyllä melkoisen paljon. Opiskelijana se oli 60jotain. Voisin itse asiassa etsiä itselleni uuden salin Helsinkiin muuttaessani.

SATS on kyllä todella hyvä. Tai siis Ruoholahden ja Iso-Omenan salit - Elielinaukion sali on aika kämänen.

Juoksin äsken about 13km ihanassa syyssäässä lehtien pöllytessä jalkojeni alla :ihana:

Lisäys: Niin ja siis SATSissa ainakin hinta on halvempi jos haluaa käyttää vain yhtä toimipistettä :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Aancon kirjoitti:SATS on kyllä todella hyvä. Tai siis Ruoholahden ja Iso-Omenan salit
Olen miettinyt, että koska vanhentuvat liikuntasetelit pitää kaataa johonkin, miksipä ei vaikka kuntokeskukseen sitten. Pitäisi vaan päättää STASin ja Eximian välillä. Toisaalta voisin myös ottaa järjen käteen ja todeta, etten oikeasti tarvitse yhtään enempää liikuntaa ja kiikuttaa setelini johonkin oikeaan tanssikouluun, jossa aivoni eivät sula tylsyydestä heti kahden päivän jälkeen :miettii:

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä pääsen jäsenyydelläni vain yhteen toimipisteeseen. Mun kuntosalillahan on joku ihmeen palkintoporrassysteemi, että vuoden jäsenyyden jälkeen pääsee usemammalle salille ja oliko vielä kolmen vuoden jälkeen tyyliin kaikkiin firman saleihin. :kups: Mutta mulle riittää tuo yksi sali vallan mainiosti. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Mun päivän treeni:

50 Miesten tai naisenpunnerusta.
10 Miesten ojentajaa
30 Koko selkää
20 ala selkää
45 Yläselkää
50-150 Vatsarutistusta

Trampoliini voimistelua vähintään 15min.

+Paljon venytyksiä.

+Kolmet kahen tunnin Cheerleading treenit viikossa :ihana:
<3

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Aion mennä tänään BodyPumpiin pitkästä aikaa, eli tiedossa on särkevä kroppa seuraavalle parille päivälle :joojoo: Olen päättänyt ruveta urheilemaan monipuolisemmin - aikaisemmin olen liikaa keskittynyt vain juoksemiseen. Toki jatkan sitäkin, mutta ehkä olisi aika hankkia jonkin verran lihaksiakin. Eilen olin Body Balancessa, joka on yhdistelmä joogaa, pilatesta ja tai chita. Se oli tosi kivaa :rakkaus: Vaikkakaan syke ei siinä nouse, joten sitä ennen tai sen jälkeen on esim. juostava :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Käyn sellaisella sekasikiötanssitunnilla, jossa tanssitaan eri tyylejä, ja tänään vedettiin hiphopia :uujee: Se oli oikeasti tosi hauskaa! En ole koskaan sitä tanssinut, mutta ihan tekisi jo mieli mennä jonnekin kurssille. Kivan erilaista, etenkin, kun ko. tyyliin liittyvä alakulttuuri on niin vierasta!

Kävin myös aiemmin saman formaatin tunnilla, mutta ohjaaja oli eri kuin jolla yleensä käyn. En tykännyt. Ensinnäkin tanssisarjat olivat liian yksinkertaisia (vaikeustaso: sellainen tosi helppo zumba) ja musiikki oli paskaa, jotain kitaranrämpytystä ja muuta turhaa. Menen mieluummin vaikka sellaiselle sikahelpolle zumbatunnille, koska sieltä sentään saa musiikista jotain iloa revittyä.

Onneksi on eri ohjaajia ja opettajia, kun meille kaikille sopii niin eri jutut :) Tuon lemppariohjaajani tunnilta joskus lähtee porukkaa ovet paukkuen menemään, kun sarjat ovat heille liian vaikeita, mitä en kyllä ihmettele, jos ei tanssia ole aiemmin harrastanut. Ei se silloin ole välttämättä helppoa. Itse tykkään, kun täytyy vähän muistella seuraavaa liikettä. Se on muuten myös erittäin tehokas nollaustapa, jos on huolia tai stressiä - ei vaan voi ajatella muuta kuin niitä askelia ja liikkeitä. :peukku:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Olen ollut nyt kahtena viikkona pelaamassa sählyä tiistaisin ja se on yllättäen ollut todella kivaa! :shock: Ja se on todella kovaa treeniä kun pelaa kunnolla :joojoo: Pallo tietenkin lentää minne sattuu kun osun siihen, mutta kovasti juoksen ympäri kenttää :mrgreen:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä en oo oikein ehtinyt kuntoilemaan kesän jälkeen, kun on ollu kaikki nää muuttohässäkät, opiskelukiireet ja kieliongelmat... Pitäis vaan olla vähemmän aikaa koneella, niin kyllä sitä ehtis liikkuakin... Olen riutunut... :eiei:

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Tää on maailman vihoviimeisin juttu:

Muutin lokakuun lopussa Hämeenlinnaan, ja olen katsellut eri kuntokeskuksia, mistä voisi ostaa kortin, ja viime viikolla kävin tutustumiskäynnillä jumpassa eräällä klubilla ja sen jälkeen jäsenneuvojan luona juttelemassa jäseneksi liittymisestä. Tänään soitin toiseen kuntokeskukseen, ja kysyin että voinko tulla tutustumiskäynnille ja osallistua jumppaan koska harkitsen salikortin ostamista. Sieltä sitten vastattiin, että siinä tapauksessa minun täytyy ostaa kertalippu jumppaan (7€). Minä sitten tarkensin, että eikö onnistu että osallistun ilmaisesksi jumppaan, jotta samalla näkisin paikat ennen ostopäätöstä, ja henkilö vastasi, että ei käy.

On kyllä omituista, että ei voi edes tutustumiskäynnillä käydä ilmaiseksi. Yleensähän kuntokeskukset tyrkyttävät ilmaisia tutustumiskäyntejä, ja sillä yrittävät saada uusia asiakkaita. Voitte varmaan arvata, etten todellakaan osta salikorttia heiltä ihan jo mielenosoituksena.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä tein tänään juoksumatkaennätykseni, juoksin 22,1km (matolla siis) :uujee: Se meni vähän niinku vahingossa, ei ollut tarkoitus juosta niin paljoa, mutta kun tuntui sujuvan kevyesti niin päätin jatkaa ennätykseen asti :joojoo: Tämän seurauksena myöhästyin tapaamisesta kaverin kanssa 45min :mrgreen: Nyt minulla on vasen korva kipeä kun kuuntelin koko ajan kuulokkeilla musiikkia ja väliin pääsi tietenkin suuri määrä hikeä :niinpa:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oi voi, kahden viikon liikkumistauko! :draamaa: Huomenna pakko päästä jonnekin hikoilemaan. Ärsyttää, kun Unisportin jouluaikataulut ovat niin tyhmät, ihan liian vähän tunteja minulle sopiviin aikoihin! :ylppis: Onneksi on muitakin vaihtoehtoja, ja löytyyhän sieltä aina jotain sopivaa sentään.

Vuoden alussa täytyykin sitten aina muistaa varata ryhmäliikunnat hyvissä ajoin, voi nimittäin olla aika (täyttä).
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Saapa nähdä, miten selviydyn kahdesta viikosta Japanissa kun ei pääse salille :apuva: No, onneksi melkein joka illalle on tiedossa ainakin yksi klubi, niin ei pääse homehtumaan :uujee:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä aion juosta ennen joulua vielä ainakin 13km, niin saan 500km täyteen siitä lähtien kun aloin käyttää heiaheiaa kesällä. :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Harkitsen tässä pitäisikö mennä ensi keväänä Naisten kympille! :uujee: Se voisi olla (ehkä) hyvä motivaattori kevään treeneihin. Ainut vaan, että se järjestetään viisufinaalin jälkeisenä päivänä 27.5. :miettii: Bakuun en ole lähdössä, eli asia ei ole siinä mielessä ongelmallinen. Viisufinaalin after-partyt voi vaan venyä aika myöhään, ainakin jos Suomi voittaa. :heh:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Mun on jo kuuden vuoden ajan pitänyt mennä Naisten kympille, kun työpaikka kerran sponssaisi, mutta kun se on tainnut käytännössä joka kerta osua viisufinaalin jälkeiselle päivälle. Olen yleensä nimittäin ollut pääkallopaikalla, poissa Suomesta. Tai sitten mulla on ollut jotain muuta hommaa ko. sunnuntaina. :heh: Vaikeeta. :)
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Vastaa Viestiin