Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
62
34%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
33
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Sain 500km täyteen! :peukku:

Menkää ihmeessä tytöt sinne kympille! Juoksutapahtumat on tosi hauskoja! :peukku:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Täytyy nyt miettiä. Kiinnostaisi tosi paljon, varmasti muuten ilmoittautuisinkin, mutta tuo edellinen päivä mietityttää. :miettii:

Onnitelut 500 kilosta! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Oon ihan koukussa Bodypumpiin! Niin ihana treeni, voih! :ihana: Olen myös kehittynyt siinä ihan kivasti, painoja olen lisännyt jo melko monta kertaa. Ärsyttää vaan, kun jotkut lihakset eivät tunnu kehittyvän sitten millään, ja toiset vaan ottaa etumatkaa. Esim. rinta- ja hauisbiiseissä nylkytän ihan noloilla pikkukiekoilla, mutta selkäbiisissä olen lisännyt niitä melkein koko ajan ja lisääkin tuntuis menevän.

Erään kuppilalaisen kanssa keskustelimme askelkyykkyjen kauheudesta Bodypumpissa. Se kohta tunnista onkin kyllä aika kauhea, mutta ainakin mun kintut ja pakarat ovat vahvistuneet tämän treenin myötä niin nopeasti, että nykyisin kyykyt ovat ihan jees tehdä, ja eron kiinteydessä ja voimassa huomaa ihan selvästi! Olen myös havainnut saaneeni enemmän potkua spinningiin, kun pakarat ja reidet ovat vahvistuneet Bodypumpin aloittamisen myötä. Nykyisin oikein odotan tätä aslkelkyykkyosiota, jota ennen vihasin. Sen sijaan peruskyykkäyksestä en tykkää yhtään. :niinpa: Onneksi se on heti toisena lämmittelyn jälkeen, niin siitä pääsee pikaisesti eroon, ja lopputunnin voikin vain nauttia. :mrgreen:

Harrastaakohan täällä kukaan muu Bodypumpia tällä hetkellä? :mitvit: Lähden mieluusti jonkun kaveriksi joskus (vihamiesvaraus!). On oikeasti tosi kiva treeni, erittäin tehokas ja palkitseva. :peukku: Suosittelen!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Mä oon tänään käyny uimassa ja salilla, eilen kävin salilla ja tein lumitöitä. Mulla on ollu kunnon kinkunsulatuspäivät. Kyykky tehoaa kyl hyvin jalkoihin. :joojoo:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Ostin tänään luistelusukset, siteet ja monot hintaan 240 euroa. :tapu: Olin ajatellut ostaa perinteiset, mutta sitten setäni ylipuhui minut luistelusuksien käyttäjäksi. Halusin ehdottomasti ostaa paketin paikallisesta urheiluliikkeestä, vaikka sen olisi saanut huomattavasti halvemmalla esimerkiksi Kajaanin suurmarketeista. Raha on vain rahaa, mutta palveluntarjoavat ovat yhteisöjä elossa pitävä happi. :draamaa:

En olisi oikeasti saanut tuolta luistelusuksipakettia alle 299 eurolla, mutta sitten myyjä muisti, että varastossa on yksi pari vanhaa mallistoa, ja että hän voi myydä sen edullisesti, koska suksissa on pieniä naarmuja.

Nyt pitää vaan käydä tutkimassa porukoiden varasto, josko sieltä löytyy mulle luistelutyylin hiihtämiseen sopivat sauvat. :joojoo: Mahtavaa päästä pitkästä aikaa sauvomaan! :tuuletus: :kups: Pitää vielä mainita, että monot ovat erityisen hienot! :mrgreen:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mistä sä löydät tarpeeks lunta? Olis kyl kiva päästä taas suksimaan..
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Täällä Sotkamossa on reilusti lunta. :joojoo: Palaan kämpälleni vasta tammikuun toisella viikolla, jotan jätän sukset varmaan tänne, kun täällä on tuo hiihtoputki, jossa voi hiihtää myös kesällä. :D
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tänään kävin pitkästä aikaa uimassa! :kala:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Lomaltapaluu sujui tänään vauhdikkaasti: päivällä omat tanssitreenit ja salitreeni, illalla kolme tuntia bollywood-tanssia ja vielä voguingia päälle :uujee:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Violette: Minä tykkään BodyPumpista! :uujee: Mennään joskus yhdessä. Suosikkiliikkeeni ovat selät, rinnat, hauikset ja vatsat, inhokkini kaikki kyykyt. Pitäisi ottaa itseäni niskasta kiinni ja käydä BodyPumpissa pari kertaa viikossa säännöllisesti, eiköhän tuloksia alkaisi syntyä!

Juoksin pari kertaa 10km loman aikana, mistä olen tyytyväinen, ei päässyt kunto ihan rapistumaan. Juoksin myös matolla cooperin testin, ja huomasin että ainakaan niillä matoilla ei voinut juosta yli 16km/h. Juoksin siis sillä ja matto hajosi kun lopetin :violette:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

Maksoin tänään yliopiston liikuntapalvelujen lukukausimaksun ja kävin heti kaverin kanssa kuntopiirissä. Olihan se vähän kummallista alkaa taas tehdä ohjattua liikuntaa parin vuoden tauon jälkeen, mutta enköhän ala nyt käymään jossakin ainakin pari kertaa viikossa, kun tuli kerran maksettua (tai siis äiti maksoi :heh: ). Huomenna varmasti tuntuu lihaksissa. Helmikuussa pitäisi kuntosalinkin aueta remotin jälkeen niin pääsee sitäkin käyttämään. Vaikea kyllä kuvitella itseään käymässä kuntosalilla, mutta kai siitä nyt tulee sitten totta. :peukku:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Hyvä, Piggybank! Kannattaa ehdottomasti hyödyntää yliopiston halvat liikuntapalvelut. :joojoo: Itsehän käytän Unisportin palveluita useana päivänä viikossa.

Mulla taisi viime viikolla mennä kuntoilu vähän överiksi. :shock: Kävin liian monena peräkkäisenä päivänä spinningissä ja jumpissa, jotka eivät olleet siitä kevyimmästä päästä. Ei tykännyt kehoni siitä, ei. :draamaa: Tällä viikolla onkin sitten ollut palautteluviikko, ja sallin itselleni vain kevyttä liikuntaa + yhden Bodypumpin. Tänään menin esimerkiksi venyttelytunnille, joka oli ihanan rentouttavaa. Pitäisi enemmän muistaa liikkua myös kevyesti, ja kehonhuoltokin on tärkeää. Mä kun oon niin koukussa endorfiineihin, että menen aina mieluummin jollekin läähpuuhjahikiroiskuu-tunneille. Ne on vaan liian suurina annoksia turhan rankka rääkki keholleni. :eiei:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Kävin ensimmäistä kertaa tänä talvena luistelemassa. Sirklaus! <3
Riskinä seniorilaumat

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia. :jupinaa: Tänään menin heti aamupäivästä salille ja siellä oli tasan yksi (1) miesihminen ja hänkin siellä bodauspuolella. Itse menin lämmittelysaliin ja pistin radion päälle (se oli tietysti edellisen käyttäjän jäljiltä Rockilla) ja säädin sen NRJ:lle ja aloin soutamaan. Kohta se miesihminen tuli sinne lämmittelysalin puolelle polkemaan jotain pyörää, ja minä taasen lähdin bodaussalin puolelle. Heti kun astuin siitä salista pois, kuulin kuinka radiokanava vaihtui Rockiin. Olin vaan silleen et just, se miesihminen tietysti kokoajan mietti että "häipyispä toi jo tosta, niin saisin vaihtaa kanavaa". Muutenkin salilla tulee aina fiilis, että jotenkin häiritsee muita, jos ehtii ekana sinne ja laittaa vaikka NRJ:n, ja sitten myöhemmin tulleet jotenkin "kuumottaa" niskassa sen kanavan vaihtamisen suhteen. Päätinkin, että kuunnelkoot tästä lähin oksettavaa radiorokkiaan, minä otan omat kuulokkeet tästä lähin mukaan ja kuuntelen mitä haluan ilman että häiritsen sillä ketään. :)

Jokatapauksessa kävin tänään siis piiiitkästä aikaa salilla! Siis intissä kyllä kävin, mut ihan niinku siviilinä pitkästä aikaa. :heh: Ylihuomenna meen aloittamaan hiihtokauden ja testaamaan ladut! Hiihto. <3

Avatar
UFOPOLI
Viestit: 16610
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Hurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia. :jupinaa:
Erinomainen kysymys! Olen miettinyt aivan samaa. Ja vielä niin kovalla, että korvat hajoavat :korvana: Itse, aina kun pääsen valitsemaan, katson Liviltä ohjelmia "Kauneimmat kauneusleikkaukset", "Hämärimmät hääkoltut" ja "Siisteimmät sisustusideat" :kaunis:

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Mulla on ainakin salilla poikkeuksetta kuulokkeet korvissa ja iPod soittaa hyvää musiikkia :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
--evg
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1832
Liittynyt: 24 Marras 2008, 18:53
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja --evg »

Muhun on iskeny salikärpänen :uujee: tänäänkin reilu tunnin, lähinnä lihaskuntoa eli massaa keräämässä :mrgreen: nyt loppuilta rentoutumista, venyttelyä ja palautumista isolla Lattella ja pienellä proteiinipatukalla.
IB- International Bullshit

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ilmoittauduin nyt kevääksi jopa kahdelle (2) tanssikurssille: treenaan show'ta, joka on ennestään tuttua, sekä vogueta, jonne ilmoittauduin ihan siksi kun se oli uutuuslaji ja vaikutti kiinnostavalta. Ja sitähän se olikin, ainakin nyt ensimmäisen kerran perusteella. Ihanan homo laji! :ihana: Täysin minulle tehty :heh:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Tulin juuri äsken uuden ohjaajan zumba-tunnilta ja se oli aivan sairaan hauskaa. :uujee: :eeek: :tapu: Olen käynyt aikaisemmin salillani toisella ohjaajalla, johon olenkin jo vähän kyllästynyt, koska hänellä on aina samoja liikkeitä ja samoja biisejä. Olipa virkistävää käydä uudella ohjaajalla, joka selvästi on suosittu myös muiden keskuudessa, kun sali oli ääriään myöten täynnä. Liikkeet olivat sopivan helppojakin, eli koreografian opetteluun ei mennyt tuhottomasti aikaa. Tuli ihan vanhat hyvät Jyväskylän zumbailu-ajat mieleen! :surrur: Jee! :tapu:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Mansikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4876
Liittynyt: 23 Helmi 2007, 10:06
Paikkakunta: Turku

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Mansikka »

Hurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia. :jupinaa:
Siksi koska se on äijää :joojoo: .
Ihminen rakastaa kaikkia lapsiaan. Paitsi niitä, joita ei. - Ville Myllyrinne

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä aion vaihtaa kuntosalia Satsista Motivukseen :joojoo:

Piti irtisanoutua jo tänään, mutta oli juoksun jälkeen niin hirveä jälkihiki että lähdin kiireellä ulkoilmaan. Ens kerralla sitten.

Tänään pystyin juoksemaan 35min keskivaudilla 13km/h, en ole aikaisemmin pystynyt :uujee:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja entropia »

Hurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia. :jupinaa: Tänään menin heti aamupäivästä salille ja siellä oli tasan yksi (1) miesihminen ja hänkin siellä bodauspuolella. Itse menin lämmittelysaliin ja pistin radion päälle (se oli tietysti edellisen käyttäjän jäljiltä Rockilla) ja säädin sen NRJ:lle ja aloin soutamaan. Kohta se miesihminen tuli sinne lämmittelysalin puolelle polkemaan jotain pyörää, ja minä taasen lähdin bodaussalin puolelle. Heti kun astuin siitä salista pois, kuulin kuinka radiokanava vaihtui Rockiin. Olin vaan silleen et just, se miesihminen tietysti kokoajan mietti että "häipyispä toi jo tosta, niin saisin vaihtaa kanavaa". Muutenkin salilla tulee aina fiilis, että jotenkin häiritsee muita, jos ehtii ekana sinne ja laittaa vaikka NRJ:n, ja sitten myöhemmin tulleet jotenkin "kuumottaa" niskassa sen kanavan vaihtamisen suhteen. Päätinkin, että kuunnelkoot tästä lähin oksettavaa radiorokkiaan, minä otan omat kuulokkeet tästä lähin mukaan ja kuuntelen mitä haluan ilman että häiritsen sillä ketään. :)

Jokatapauksessa kävin tänään siis piiiitkästä aikaa salilla! Siis intissä kyllä kävin, mut ihan niinku siviilinä pitkästä aikaa. :heh: Ylihuomenna meen aloittamaan hiihtokauden ja testaamaan ladut! Hiihto. <3

Hiihto on pyllystä, mutta täällä ei oo kyl edes lunta. Ok, mä en vaan osaa hiihtää, mummotkin menee ohi. :D Mä en tykkää yleisistä saleista, kun oon tällanen erakko, mutta jos meen sinne, niin mulla on omat musiikit mukana. :ylppis: Niin itsehän siis ostin nyt salikortin, jos jaksais vähän liikkuakin...

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kävin äsken hiihtämässä, ja se oli yhtä ihanaa kuin aina! :ihana: Tein talven pisimmän lenkin ja nyt on mahtava fiilis!

EDIT: Luin vasta oman viestini lähettämisen jälkeen entropian viestin. :rofl: Ristiriitaisemppoo suhtautumista.. :heh:
I'm not as think as you drunk I am

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

riksa[ kirjoitti:Kävin äsken hiihtämässä, ja se oli yhtä ihanaa kuin aina! :ihana: Tein talven pisimmän lenkin ja nyt on mahtava fiilis!
Nyt pystyn yhtymään tähän. Tänään 10 kilsan lenkki eli talven tähän mennessä pisin suksittu matka ja varsinkin lopussa, jolloin olin jo ihan loppu, tuntui huikeelta kun pistin tasatyönnöllä kaiken peliin ja pääsin "maaliviivan" yli. <3 Hiihto on i-ha-naa! Ja sen jälkeinen fiilis kun räkä vaan valuu ja huohottaa rankan suorituksen jälkeen on jotain niin hienoa! Mua vähän ärsyttää, etten osaa hiihtää ollenkaan vapaata tyyliä. Okei, ei mulla oo suksiakaan, mutta viime talvena lainasin kerran yhdeltä kaverilta eikä siitä tullut mitään, ja lenkki jäi vaan kahden kilsan mittaiseksi silloin... :puna: En vaan osaa sitä tekniikkaa siinä ollenkaan! Olen siis vanhanaikainen tässä suhteessa ja vedän pertsaa. Se on kyllä tosi kivaa, mutta olisi kiva joskus vaihtaa vapaalle.

Toinen asia mistä oon superinnoissani, on se, että oon löytänyt salitreenin ihanuuden uudestaan parin vuoden tauon jälkeen! Sen mahtava tunne, kun nostaa rautaa salilla, hiki roiskuu eikä enään millään jaksais, mut ruoskii vaan itsensä jaksamaan nostaa vielä kerran ja ähisee ja puhisee samalla verisuonten pullistellessa päässä. <3 Lisäksi siitäkin tulee jälkikäteen niin hieno fiilis, kun oikeasti tuntee tehneensä jotain fyysista, niinkun nyt, kun tissilihakset on ihan jumissa eilisestä rinta-käsi-treenistä. Nyt oon suunnitellut tarkemmin miten treenaan, ja yritän käydä salilla kolmesti viikossa, mutta ei se haittaa vaikka jäisi kahteenkin kertaan. En ota mitään stressiä siitä, niin se pysyy mielekkäänä jatkossakin. Huomen aamusta heti pakko päästä tekemään hartia-olkapää-selkä-treeniä. :joojoo:

Aion myös huomenna avata luistelukauden, koska meidän kodin lähellä (n. 100 metrin päässä kotiovelta) on pikkuveljen mukaan loistavassa kunnossa oleva luistelukenttä joten ehdottomasti on päästävä nauttimaan siitäkin talviurheilumuodosta! Oon kyllä aina tiennyt sen kentän olevan tossa, mutta luullut sen olevan huonokuntoinen alakoululaisten räpellystä varten tehty jääkenttä. :puna:

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Aancon kirjoitti:Minä aion vaihtaa kuntosalia Satsista Motivukseen :joojoo:
:uujee:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Paitsi että SATSissa onkin kuukauden irtisanomisaika :roll:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sinä voit tulla kertalipuilla kokeilemaan. Lisätietoja privaatisti :vonkaus:
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19771
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Kävin ensimmäistä kertaa uudistuksen jälkeen täysin uudistetussa Vuosaaren uimahallissa. :tuuletus: Uusi osasto oli kyllä hieno, mutta siihen verrattuna jäljelle jätetty vanha osio tuntui todella tunkkaiselta ja ankealta. Liukumäessä sai todella hienot vauhdit. :peukku:

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kävin puolentoista viikon jälkeen taas Bodypumpissa ja nyt melkeinpä joka lihasryhmää särkee :ihana:

Mulle on nyt muuten kahtena edellisenä kertana osunut vierustoveriksi tuolla tunnilla henkilö, jolla ei ole ilmeisesti lainkaan rytmitajua. Kyykkivät ihan omassa tahdissaan siellä ja ihan miten sattuu. :shock: Minusta se on aina niin hämmentävää, kun itse kuuntelen aina musiikkia ja käsittääkseni liikkeet on tarkoituksella rytmitetty sen tahtiin, jotta ovat juuri oikealla tavalla tehokkaita. Ei ole siis tarkoitus ilkkua tai mitään, mutta onpa yllättävää miten paljon tuollainen pistääkään silmään. No, ehkä kaikilla ei vaan ole rytmitajua, eikä tietty tarviikaan olla. Olenpahan vain pistänyt merkille.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Salini uudisti pukukaappien lukitusjärjestelmän siten, että nyt minun täytyy aina itse tuoda oma lukko mukanani. :jupinaa: Lisäksi ottaa päähän, kun niin monet kuntoilijat jättävät alaselkälihaslaitteen alas käytön jälkeen. :niinpa: Lisäksi voisin vielä valitella hauiksieni olematonta kehittymistä. :(

Positiivista on kuitenkin se, ettei salilla käyminen tunnu tällä hetkellä pakkopullalta. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Vastaa Viestiin