Menkää ihmeessä tytöt sinne kympille! Juoksutapahtumat on tosi hauskoja!

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Erinomainen kysymys! Olen miettinyt aivan samaa. Ja vielä niin kovalla, että korvat hajoavatHurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia.
Siksi koska se on äijääHurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia.![]()
Hurrican kirjoitti:Mikä ihme siinä on, että salilla pitää aina kuunnella Radio Rockia.Tänään menin heti aamupäivästä salille ja siellä oli tasan yksi (1) miesihminen ja hänkin siellä bodauspuolella. Itse menin lämmittelysaliin ja pistin radion päälle (se oli tietysti edellisen käyttäjän jäljiltä Rockilla) ja säädin sen NRJ:lle ja aloin soutamaan. Kohta se miesihminen tuli sinne lämmittelysalin puolelle polkemaan jotain pyörää, ja minä taasen lähdin bodaussalin puolelle. Heti kun astuin siitä salista pois, kuulin kuinka radiokanava vaihtui Rockiin. Olin vaan silleen et just, se miesihminen tietysti kokoajan mietti että "häipyispä toi jo tosta, niin saisin vaihtaa kanavaa". Muutenkin salilla tulee aina fiilis, että jotenkin häiritsee muita, jos ehtii ekana sinne ja laittaa vaikka NRJ:n, ja sitten myöhemmin tulleet jotenkin "kuumottaa" niskassa sen kanavan vaihtamisen suhteen. Päätinkin, että kuunnelkoot tästä lähin oksettavaa radiorokkiaan, minä otan omat kuulokkeet tästä lähin mukaan ja kuuntelen mitä haluan ilman että häiritsen sillä ketään.
Jokatapauksessa kävin tänään siis piiiitkästä aikaa salilla! Siis intissä kyllä kävin, mut ihan niinku siviilinä pitkästä aikaa.Ylihuomenna meen aloittamaan hiihtokauden ja testaamaan ladut! Hiihto.
Nyt pystyn yhtymään tähän. Tänään 10 kilsan lenkki eli talven tähän mennessä pisin suksittu matka ja varsinkin lopussa, jolloin olin jo ihan loppu, tuntui huikeelta kun pistin tasatyönnöllä kaiken peliin ja pääsin "maaliviivan" yli.riksa[ kirjoitti:Kävin äsken hiihtämässä, ja se oli yhtä ihanaa kuin aina!Tein talven pisimmän lenkin ja nyt on mahtava fiilis!
Aancon kirjoitti:Minä aion vaihtaa kuntosalia Satsista Motivukseen![]()