The Voice of Finland

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä puolestani yllätyin, kun en vihannutkaan Lauri Tähkää :shock: Vihaankin siis vain hänen musiikkiaan - ulosantinsa oli varsin miellyttävä, vaikka en kaikessa ollutkaan samaa mieltä hänen kanssaan. Ihmeellistä suomenkielen ylistystä esimerkiksi? Muutenkin "tähtivalmentajat" olivat mukavan toisistaan poikkeavia kaikki... Formaattikin olikin aika mukavan erilainen verrattuna esim. Idolsiin ja X-factoriin, jotka ovat hyvin samantapaisia! Uusi Idols-kausi tuntui tämän rinnalla jotenkin NIIN aikansa eläneeltä... Juontaja Axlkin veti tosimukavasti vaikka aiemmin olen vierastanut häntäkin... vähän ehkä liikaa huitomista ja slangia, mutta oikein rennosti ja kivasti hoiteli juonnot, kannusti aidosti kilpailijoita eikä yrittänyt varastaa show'ta typerillä sketseillä, kuten eräs toinen entinen nuorisoidoli eräässä toisessa kykykilpailussa...

EDIT: Katsoin ohjelman loppuun ja loppua kohden Tähkä muuttui koko ajan ärsyttävämmäksi ja ärsyttävämmäksi ja otan aikaisemmin kirjoittamani sanat osittain takaisin :heh: Odotin silti vielä jotain pahempaa häneltä :D
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ARToS
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 18 Marras 2011, 07:34
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ARToS »

NO minäpä kerron miksi minulla meni maku.

Minullehan kävi niin, että olin laulanut koelauluni nettiin, kuten moni muukin.
Sitten Radio Aallosta soitettiin että heidän toimituksensa on valinnut minut kuuden parhaan joukkoon kaikista koelaulunsa antaneista (joutuiko muuten kutsutut laulamaan nettiin, ei varmaan)
No tietty suostuin, siinä sai ilmaista radioaikaa ja näkyvyyttä.
No seuraavana päivänä minulle ilmoitettiin että olen jatkossa tästä nettilauluosiosta, mutta minun pitää kuitenkin mennä Nosturin koelauluihin kuten muidenkin.

Radio Aallon kilpailu oli siis täysin facebooksidonnainen, ja palkintona oli se että pääsee ohjelmaan mukaan laulaamaan tuomareille.
No Nosturissa sitten nämä tuomarit Lenni.Kalle +,muut kysyivät että olenko siinä Radio aallon-kilpailussa mukana.
Vastasin että olen.

Miksikö en päässyt itse koelaulusta jatkoon? Varmaankin siksi, että jos olisin päässyt ja sattunut voittamaan Aallon kilpailun, silloin minulla olisi ollut kaksi kertaa jatkopaikka itse ohjelmaan.
Enhän toki tiedä olisinko jatkossa ilman sitä Aallon skabaa, mutta tyhmäkin tajuaa että näin se meni.

Ja kyllä tätäkin ohjelmaa vakuutettiin että tuntemattomille mahdollisuus, ääni ratkaisee.
Tunsin lähes jokaisen tuosta ensimmäisestä lähetyksestä.

No kuitenkin huomattavasti tasokkaampi kuin Aidols, joka on paasosen ja heralan sitcom ilman nauruja.
Viimeisetkin nallekarkit kadonneet on pussista

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Roope »

Ruotsin vastaava alkaa tänään :uujee: Tuomaristossa vuoden 1983, 1991, 2006 & 2007 edustajat :joojoo:

http://www.tv4.se/1.2485754/2012/01/02/ ... ce_sverige

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9500
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja kwak »

^Aikamoinen tähtituomaristo haalittu Ruotsiin(kin)! :shock: Carola <3

Olipas mukava jakso tänään täällä miellä Suomessa! Pidin erityisesti siitä korkealta laulaneesta Toni Hiltusesta. Osasin odottaa hyvää, sillä olin kuullut hänen laulavan jo aiemmin eräässä karaokebaarissa Celine Dionin "A new day has comen" ja ihan silmät pyöreinä sitäkin sai kuunnella. Loistolaulaja! Tykkäsin myös siitä avioparin punatukasta, joka lauloi "Pettävällä jäällä". Herkkä tulkitsija, tuli mieleen Johanna Kurkela.

Lauri Tähkä sen sijaanhan on ihan perceestä!!! :jupinaa: Raivostuttava, itseänsä läpikotaisen täynnä oleva tyyppi! :roll: Ihmeen nuivasti nämä tuomarit ottavat joukkeisiinsa jäseniä. Luin jostain, että näitä "ääni ratkaisee" -jaksoja tulee kuusi. Neljä jaksoa siis enää vain jäljellä ja niistä pitäisi sekä Tähkän että Paulan ottaa molempien 10 laulajaa ja Elastisen ja Michaelin molempien 8. Kiire tulee... :miettii:

Ennakkospotin mukaan ensi viikolla lauluvuorossa on DCX:n Bettina Hammarsten! :uujee:
Keep your head high above the water

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

The Voice Sverigeä on ladattu YouTubeen:



Hakemalla löytyy seuraavat pätkät ja kakkosjaksokin.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

kwak kirjoitti:^Neljä jaksoa siis enää vain jäljellä ja niistä pitäisi sekä Tähkän että Paulan ottaa molempien 10 laulajaa ja Elastisen ja Michaelin molempien 8. Kiire tulee... :miettii::
Kahdessa jaksossa on valittu 12/48 paikasta eli 6/jakso. Jäljellä olevassa 4:ssä pitää ottaa 36 tyyppiä eli 9/jakso. Ei montaa kyllä ehdi putoamaan jatkossa, kun nytkin minusta enemmän on otettu kuin pudonnut ... onko missään tietoa kuinka monta ylipäänsä laulaa jaksossa? Otetaankohan kaikki vain ääni ratkaisee karsinnan kautta vai tuleeko yllätyksiä, saavatko ne esim. täydentää joukkoettaan jälkeenpäin :miettii: ?

Kuvastaa kyllä euroviisuedustajien arvostuksen eroa Ruotsin ja Suomen välillä ilmaisevasti se, että Ruotsissa ne on valittu tuomareiksi, Suomessa kisaamassa.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

ta1ja kirjoitti:Kuvastaa kyllä euroviisuedustajien arvostuksen eroa Ruotsin ja Suomen välillä ilmaisevasti se, että Ruotsissa ne on valittu tuomareiksi, Suomessa kisaamassa.
Vertaatko siis Carolaa Karoliinaan. Pikkasen eri tason euroviisuedustajat kyseessä kuin Karoliina :heh:
Ja Paula osallistui aikanaan monta kertaa Suomen viisukarsintaan, eli hänkin on euroviisukisaaja :surrur:

Mun mielestä Suomen tuomaristo ei häviä vertailussa Ruotsin vastaavalle ollenkaan. Meilläkin on kova tuomaristo, kwak.

Onneksi se kapakkaruusu, Suomen Idolsiin vuonna 2005 osallistunut Sari Hurme ei päässyt jatkoon. Se oli Idolsissa jo ihan väärässä paikassa. Saa varmaan isot aplodit Turun karaokebaareissa, mutta ei asiaa isommille areenoille. Ihmettelin sen ensimmäisen blondin, Henkriikka jotain, pääsyä jatkoon ja sitä, että jokaikinen tuoli kääntyi sille :shock:

Muuten on ihan kivoja valittu jatkoon. :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
entropia
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2783
Liittynyt: 12 Maalis 2010, 00:48

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja entropia »

Carolahan olis ollu mukana Melodifestivalenissa ellei tämän ohjelma kuvaukset ois menny päällekkäin. :niinpa:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:
ta1ja kirjoitti:Kuvastaa kyllä euroviisuedustajien arvostuksen eroa Ruotsin ja Suomen välillä ilmaisevasti se, että Ruotsissa ne on valittu tuomareiksi, Suomessa kisaamassa.
Vertaatko siis Carolaa Karoliinaan. Pikkasen eri tason euroviisuedustajat kyseessä kuin Karoliina :heh:
Nimenomaan tuota yritin sanoa. Ruotsissa viisut ovat tavoiteltuja ja ponnahduslauta, etenkin jos pääsee edustamaan, Suomessa tilanne on toinen, eikä viisuedustus johda oikeastaan mihinkään. Veikkailen siis, että jos Karoliina olisi Ruotsissa tullut valituksi viisuedustajaksi, niin ei tarvitsisi enää yksinään etsiä yhteistyökumppaneita ...

Sitä Henriikkaa tms ja tuolien kääntymisiä minäkin ihmettelin äimänä. Ehkä tilan akustisest ominaisuudet sitten soittivat ääntä tuomareiden korviin paremmin kuin suoraan mikistä nauhalle taltioitu ja tv:stä ulos tullut versio :mrgreen:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9500
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja kwak »

gentedimare kirjoitti:Mun mielestä Suomen tuomaristo ei häviä vertailussa Ruotsin vastaavalle ollenkaan. Meilläkin on kova tuomaristo, kwak.
Olen samaa mieltä. :joojoo: Siksi lisäsin tuon -kinin.
kwak kirjoitti:^Aikamoinen tähtituomaristo haalittu Ruotsiin(kin)! :shock:
Mukavaa, että tähän uuteen formaattiin on panostettu molemmissa maissa. :peukku: Täytynee varmaan hankkia nyt alkavalla viikolla taas ohjelmakortti ja Ruotsin kanavat, jotta näkee tuota naapurimaankin Voicea. Ensi kuussahan tuo on hankittava joka tapauksessa, kun MF taas alkaa. :surrur:
Keep your head high above the water

Avatar
Sagapo
Tarjoilija
Tarjoilija
Viestit: 4807
Liittynyt: 11 Marras 2003, 18:31
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Sagapo »

Mutta FST5 näyttää nykyään SVT:n ohjelmia, jolen ehkä Mellut näkyy ihan sitäkin kautta.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

kwak kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Mun mielestä Suomen tuomaristo ei häviä vertailussa Ruotsin vastaavalle ollenkaan. Meilläkin on kova tuomaristo, kwak.
Olen samaa mieltä. :joojoo: Siksi lisäsin tuon -kinin.
No niinhän sie lisäsit(kin) :heh:

Ei voi aina kaikkee huomata. Haittaaks se?
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Naali »

Tämä on tosi kiva ohjelma! Hyviä laulajia kuuntelee niin mielellään. Mutta onko kukaan valinnut Tähkää, jos on ollut muitakin vaihtoehtoja? :heh:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9500
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja kwak »

Naali kirjoitti:Mutta onko kukaan valinnut Tähkää, jos on ollut muitakin vaihtoehtoja? :heh:
Naureskelin samaa. :heh:

Tänään tykkäsin eniten siitä joensuulaisesta Tarusta, hieno ääni! Lisäksi Edge of glory kuulosti aika hienolta balladiversiona. <3
Keep your head high above the water

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Naali kirjoitti:Mutta onko kukaan valinnut Tähkää, jos on ollut muitakin vaihtoehtoja? :heh:
On. Siinä ekassa jaksossa ainakin se ukuletyttö ja kyllä joku muukin valitsi Tähkän, vaikka oli joku muukin tarjolla. En nyt muista, että kuka.... :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Sille ukulele tytölle käänsivät kaikki tuolinsa, mutta tyttö otti Tähkän :uujee: . Vähän ihmettelin, mutta kai itse tiesi parhaiten sitten. Se tyttö oli muuten ihan loistava luonnonlahjakkuus.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Sämpy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1575
Liittynyt: 25 Touko 2004, 21:56
Paikkakunta: Sippola

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Sämpy »

Olikohan se nyt siten juuri se ukuleletyttö, joka ilmoitti jo etukäteen että teuvalaisia juuria omaavana haluaa Tähkän ohjattavaksi? Jossei, niin joku ainakin noin etukäteen sanoi.
Vielä eilen moni piti tätä päivää tulevaisuutena, mutta huomenna se on jo historiaa

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Eikö se ukulele-tyttö ole juuri tuo Selja Sini joka kilpailee UMK'ssakin? :draamaa: :draamaa:

(en katso ohjelmaa)
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ :joojoo:

Minäkään en katso kuitenkaan ohjelmaa. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Hanhis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6516
Liittynyt: 30 Tammi 2010, 22:04

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Hanhis »

Tällä hetkellä tuomariston eteen menee Saara Aalto. :surrur:

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

I'Deesin Hanna pääsi jatkoon. I'Deesistä kesken lähtenyt Hannan sisko oli kyllä siskoaan kannustaessaan pelottavan laiha. :lohduton:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
-kaitsu87-
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7150
Liittynyt: 04 Huhti 2009, 06:09
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja -kaitsu87- »

Saara oli aivan uskomattoman hyvä!! Hänen esityksensä oli tämän viimeisen ääni ratkaisee jakson parhaimpia! <3 :ihana: Uskon & toivon, että Saara tulee pärjämään tässäkin kisassa. Saaran ääni on jotain aivan upeata :rakkaus:. Antti Matikainen & Heidi Akselin olivat myös hyviä.

Tosiaan olen tätä seurannut aika aktiivisesti, vaikka en olekaan tänne mitään kommentoinut. Pitää sanoa, että VOF hakkaa Idolsin ihan mennen tullen! Tykkään tästä formaatista. Idolsista kun on mennyt jo hohto aikoja sitten & sitä en edes seuraa enää. Elastinen & Michael Monroe ovat tuomareista suosikkini :). Paula Koivuniemi ei vaan ole mun mieleeni & Lauri Tähkää en voi sietää.

Ensi viikolla alkaapi kaksitaistelut :).
Nyt lähden tanssimaan
Niinku cha cha cha
Enkä pelkääkään tätä maailmaa
Niinku cha cha cha
Kun mä kaadan päälleni samppanjaa

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Happy »

Saara Aalto oli aivan mahtava! Tässä se taas nähtiin että äänestäjät euroviisuissa kelpuuttavat vaan pelkkää kuraa edustamaan Bakuun, kun valitsivat jonkun Oskarin ennemmin kuin Saara Aallon. Hyvä sentään että Saara ymmärtää omaavansa upean lauluäänen, kun jaksois osallistua jälleenkerran musiikkikilpailuu, eikä anna "huonon" viisumenestyksen vaikuttaa itseensä.
The Voice of Finlandin perusteella vaan askarruttaa ja pännii että miksi ihmeessä Saara ja hänen upea kappaleensa ei kelvannut viime vuonna edustamaan Suomea..

Tällä hetkellä suosikkejani ovat:
Elastiselta: Henrika , Bettina ja Taru
Paulalta: Ei ketään :<
Michaelilta: Krista ja Saara
Laurilta: Sanna , Ella ja Jelena,

Paljon kyllä näistä monesta jatkoonpäässeistä on Idolsista, Euroviisuista , XFactorista, Talentista yms.
Uuden Musiikin kilpailusta jo ainakin: Bettina, Anna Inginmaa ja Selja Felin
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Katsoin itsekin nyt vihdoin tämän boksilta. Loistava formaatti kaiken kaikkiaan. :tapu: :peukku: Ja näin vaan Lauri Tähkän joukkue on ekana kasassa. :shock: :peukku:

Monia tuttuja kasvoja menneisyydestä tosiaan on/oli tässä formaatissa mukana, mm. Jari "Hangon keksi" Uutela, joka oli Idolsin ekalla kaudella mukana.
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Naali »

Aargh, Tähkä ja Monroe valitsivat väärin! Elastisen joukkueessa on ihan mielettömän hyviä laulajia. :kups:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33084
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

Älyttömän hyviä laulajia mukana! :tapu: Nähdäänköhän Bettina vierailemassa Elastisen jossakin biisissä, kun mies töitä hänelle lupaili. :mrgreen: Se Tanja taitaa olla suurin suosikkini tässä vaiheessa. :peukku: Mike valitsi kyllä väärin. :niinpa:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Colby »

Naali kirjoitti:Aargh, Tähkä ja Monroe valitsivat väärin! Elastisen joukkueessa on ihan mielettömän hyviä laulajia. :kups:
Niin tekivät :eiei:
En täysin ymmärrä sen "harmaaparran" hehkutusta, kun se punahousuinen poika oli miljoonasti parempi kokonaisuutena. (Ilmoko se oli?). Nellin pudottamisen ymmärrän siinä mielessä, että hänen äänensä on niin erikoinen ja hento, että ei sillä varmaan pitkälle olisi päässyt kuitenkaan, mutta huikean kaunis hän oli :rakkaus: :ihana: Seljassa ei vaan ole mitään. Elastisen molemmat valinnat aivan loistavia. Sillä blondilla tytsyllä ei kyllä ollut mitään saumaa Lauria vastaan. Mielestäni Paulakin kyllä valitsi väärin. Sillä Tanjalla (tms) on niin vahva "tangokuningatarääni" ja tapa laulaa, että en ehkä voi päästä siitä ikinä yli.
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Elastinen valitsi väärän siskon. Mua häiritsi se Christina Aguileran matkiminen mikinkäyttöä myöden jatkoonpäässeellä siskolla. :surrur:

Myös Paula valitsi väärän. En tajua tota tangolaulajaa, en sitten yhtään.

Muuten meni valinnat oikein :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Minusta kaikki muut valinnat menivät oikein paitsi se Miken harmaaparta. Lauloihan se oikeasti hyvin, mutta niinhän muutkin tässä laulavat. Mua jotenkin niin häiritsee se sen Topi Sorsakoski-habitus.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Voi ei... joko Nelli Järvelä tippui... mutta katson sunnuntaina uusinnan. Onneksi näin Tanjan laulamisen.

Paula Koivuniemen ryhmän Tanja Vähäsarja "tangolaulajatar" Oulusta on aivan ihastuttava. :ihana:

Mulla on jäänyt soimaan päähän se alkukarsinnan "Jos menet pois"... tosin sanoja en osaa. :rakkaus:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Vastaa Viestiin