The Voice of Finland

Just nu! - keskustelua tv-ohjelmista ja ajankohtaisista asioista
Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

Fabrizio kirjoitti:Paula Koivuniemen ryhmän Tanja Vähäsarja "tangolaulajatar" Oulusta on aivan ihastuttava. :ihana:
Hyvä Fabrizio! :tapu: Tanja laulaa älyttömän hyvin, ja tykkään lisäksi älyttömästi hänen iloisesta persoonastaan. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Joo myös minäö tykkäsin oululaisesta tangolaulajaasta. Hyvä että valitsivat sen.
Hazel kirjoitti:Minusta kaikki muut valinnat menivät oikein paitsi se Miken harmaaparta. Lauloihan se oikeasti hyvin, mutta niinhän muutkin tässä laulavat. Mua jotenkin niin häiritsee se sen Topi Sorsakoski-habitus.
Eeei-kä ole yhtään Topi, onhan se Kimmo ihan eri jäntevyystasoa, ihan klassiseslta rokkarilta näyttää, jos näin voi sanoa, myyvä ilmestys lajissaan. Ja parasta että se jäntevyys kuului äänessäkin, erittäin napakkaa ilmaisua. Sen autokauppiaan habituksella ei irtopisteitä olisi kerätty, vaikka lauloikin hyvin ja kirkui aika mageesti.

Huvitti muuten kun Recklesin Olli ja Mike istuivat melkein rinnan siellä. Olli näytti Miken rinnalla ihan pyöreäposkiselta seurapiiriouvan puudelilta, rokista tietoakaan sen kohdalla, sillä hetkellä siis kun referenssi vieressä.

Mutta toisaalla jo sanoin: tylsää urheilua nämä kaksintaistelut.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16822
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Happy »

Noista 5/6 valintaa oli aivan vääriä! Ainoa ja oikea valinta oli kun Elastinen päästi Laurin jatkoon ja pudotti Henrikan, vaikka suosikkina hän olikin, laulaminen meni vain kaksintaistelussa huonosti.
Bettinankin putoaminen oli vääryys, paljon paremmin veti kuin siskonsa, vaikka kyllä hänen siskonsakin hyvin lauloi, Bettina vaan paljon paremmin.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Hazel »

ta1ja kirjoitti:
Eeei-kä ole yhtään Topi, onhan se Kimmo ihan eri jäntevyystasoa,
Jaa, minulle tuli hyvin elävästi mieleen Topi. Ja siis ulkoista olemusta tarkoitin, äänihän nyt on miljoonasti paremi kuin Topilla :heh:
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hazel kirjoitti:Jaa, minulle tuli hyvin elävästi mieleen Topi. Ja siis ulkoista olemusta tarkoitin, äänihän nyt on miljoonasti paremi kuin Topilla :heh:
:heh: :raaps: Mutta Kimmohan näyttää ihan tanssijalta, samaa ei voinut sanoa Topista. Ulkonäkönsä muutoinkin hyvin estettisesti harkittu, toki oli Topillakin jotain linjavetoja, mutta enemmän sellaisia perinteisen suomirockin anti-ratkaisuja :heh:

No joo, mutta pihalla olen, luin tuolta jostain, että tämä parinsa ostaisitko-tältä -mieheltä-käytetyn-auton mies on naisten suosikki? Ihan ulkona selvästi tästä nyt :heh:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Colby »

Vähän surettaa, että Paulalla oli tiiminsä parhaat jätkät vastakkain. Molemmilla omat vahvuutensa, mutta äänen perusteella Jesse kyllä oli tässä parempi. Sitä en ihan tajunnut, että se "Suomen Pink" putosi ja se mitäänsanomaton ukkeli pääsi jatkoon :stupido:

Salaa myös toivoin, että Saara Aalto olisi karsiutunut. Se on jo niin nähty (ja kuultu). Muuten oli päätökset muistaakseni oikeita. Nelli ja Sanna - jee!
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Naali »

Colby kirjoitti:Salaa myös toivoin, että Saara Aalto olisi karsiutunut. Se on jo niin nähty (ja kuultu).
Sama. Taas kerran Saaran esityksessä häiritsi se älytön virne, joka ei tuntunut sopivan biisiin. Vaikuttaa niin epäaidolta, vaikka vähän enemmän hänen juttujaan kuunnelleena täytyy jo uskoa, että se on vain luonnekysymys. Oikeat värit olivat siis possunpunaista ja keltaista ja muuta iloisen heleää. :mitvit: Mikään tunteiden tulkitsija Saara ei kyllä ole. Ainakaan mun tunteiden. Loppubiisin Saara veti kyllä selvästi paremmin kuin Anna, jolta revittelyt eivät oikein onnistuneet, joten jatkopaikka ei ollut sentään mikään vuosisadan vääryys.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Ikävä huomata suomalaisissa piirre, että jos joku on todella taitava & lahjakas esim. laulamaan
tai vaikkapa ajamaan formulaa, niin hänelle toivotaan epäonnistumista ja karsiutumista. :roll:
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Sundance
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 523
Liittynyt: 23 Helmi 2008, 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Sundance »

^ Oletan että viittaat Saara Aaltoon. Saara Aalto on varmasti yksi lahjaikkaimmista suomalaisista laulajista tällä hetkellä, sitä ei käy kiistäminen. Hän täyttää kaikki tähden kriteerit. Silti toivoin, että hän olisi karsiutunut eilisessä jaksossa. Tämä siksi, että minun mielestäni ei ole reilua laittaa vastakkain tuntemattomia lahjakkuuksia ja viisukarsinnoissa huippumenestystä ja muutenkin julkisuutta saanutta laulajaa. Sama pätee Karoliina Kallioon. Mielummin antaisin tilaa näille uusille, raikkaille lahjakkuuksille. Voi tietysti olla, että olen käsittänyt aivan väärin tämän formaatin, mutta minun käsitykseni mukaan tässä kisassa tulisi antaa näkyvyyttä uusille kyvyille. Saara Aalto ja Karoliina Kallio ovat liian kokeneita täyttääkseen "uuden" kriteerit.
My beauty will save the world - Verka

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Naali »

Fabrizio kirjoitti:Ikävä huomata suomalaisissa piirre, että jos joku on todella taitava & lahjakas esim. laulamaan
tai vaikkapa ajamaan formulaa, niin hänelle toivotaan epäonnistumista ja karsiutumista. :roll:
Ehkä en ilmaissut itseäni ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Omaan makuuni Saaran laulanta on kyllä teknisesti hyvää, mutta itse kaipaisin enemmän koskettavuutta. En pidä hänen tavastaan esiintyä, koska se näyttää minusta epäaidolta yliyrittämiseltä, ei kappaleen tulkinnalta. Hän ei ilmeisesti ymmärrä kappaleen sanomia samalla tavalla kuin minä, joten esittää ne sitten niin, etteivät ne minuun vetoa. Siksi en hänestä niin kauheasti pidä enkä halunnut häntä jatkoon. Pidin Anna Inginmaan tulkinnasta enemmän, joten olisin suonut hänelle voiton kaksintaistelussa. Anna tavoitti kappaleesta jotain sellaista, mitä itsekin siinä tunnen.

Jos minun pitää valita hyvän mutta kliinisen tai erikoisemman, rosoisen mutta tunteikkaan väliltä, osuu mulla valinta jälkimmäiseen. Saara tuntuu edustavan aina tuota ekaa.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16170
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Sundance kirjoitti:Mielummin antaisin tilaa näille uusille, raikkaille lahjakkuuksille.
Tässä onkin se päällimmäinen syy jonka vuoksi boikotoin tätä formaattia. :joojoo: SaaAallot sun muut on jo niin nähty.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Colby »

Naali kirjoitti:
Fabrizio kirjoitti:Ikävä huomata suomalaisissa piirre, että jos joku on todella taitava & lahjakas esim. laulamaan
tai vaikkapa ajamaan formulaa, niin hänelle toivotaan epäonnistumista ja karsiutumista. :roll:
Ehkä en ilmaissut itseäni ihan parhaalla mahdollisella tavalla. Omaan makuuni Saaran laulanta on kyllä teknisesti hyvää, mutta itse kaipaisin enemmän koskettavuutta. En pidä hänen tavastaan esiintyä, koska se näyttää minusta epäaidolta yliyrittämiseltä, ei kappaleen tulkinnalta. Hän ei ilmeisesti ymmärrä kappaleen sanomia samalla tavalla kuin minä, joten esittää ne sitten niin, etteivät ne minuun vetoa. Siksi en hänestä niin kauheasti pidä enkä halunnut häntä jatkoon. Pidin Anna Inginmaan tulkinnasta enemmän, joten olisin suonut hänelle voiton kaksintaistelussa. Anna tavoitti kappaleesta jotain sellaista, mitä itsekin siinä tunnen.

Jos minun pitää valita hyvän mutta kliinisen tai erikoisemman, rosoisen mutta tunteikkaan väliltä, osuu mulla valinta jälkimmäiseen. Saara tuntuu edustavan aina tuota ekaa.
Amen! :kiitos:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

Jopa viisi viisuisaa artistia vielä mukana: Karoliina Kallio, Saara Aalto, Krista Siegfrieds, Anfisa Proskuryakova ja Selja Felin. :peukku:

Hauskaa muuten, että Flipper-coverbändin molemmat laulajat jatkossa. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Musta tuntuu jotenki oudosti että tästä kilpailusta tulee Saara Aallon ja Karoliina Kallion taisto :uujee:
<3

Avatar
Fabrizio
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 10140
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 09:22
Paikkakunta: Vaasa

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Fabrizio »

Tänään livelähetyksessä kuullaan seuraavat kappaleet:

1. Kimmo Härmä - Beautiful Day
2. Sanna Säntti - Musta Aurinko Nousee
3. JP Salo - Wishing Well
4. Antti Matikainen - Olkinainen
5. Krista Siegfrids - Piece of My Heart
6. Selja Felin - All My Loving
7. Toni Hiltunen - Boys of Summer
8. Kim Koskinen - 18 And Life
9. Mikko Herranen - Time is Running Out
10. Valerie Nyholm - Love The Way You Lie (Part II)
11. Saara Aalto - What Hurts the Most
12. Amanda Löfman - Show Must Go On
"Because I... I´m just a dreamer,
with no intention to change, UNTIL I FIND YOU.
Don´t ask me why, I´m just a singer,
singing my worries away, UNTIL I FIND YOU."

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Hassu Suomi. Toki jätetään äänestämättä sitä esiintymistaitoisinta ja energisintä.. (lue: Kristaa).

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mun mielestä toi Krista oli lähinnä mauton, keskitason wannabee jenkkirokkari. Kaikki muut miellyttivät minua enemmän ja ihan oikeat menivät jatkoon.
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33086
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Pete »

^ Joo, oikeat menivät jatkoon. :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Alexander
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1120
Liittynyt: 19 Maalis 2006, 12:05

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Alexander »

Oli virkistivää nähdä joku, joka oikeasti uskalsi laittaa itsensä likoon ja ESIINTYÄ, sen sijaan että olisi pysytellyt niiden perusluterilaisten himmailuketjujen kahlitsemana jotka yleensä tämän maan artisteja estelee. :ihana:

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Hazel kirjoitti:Mun mielestä toi Krista oli lähinnä mauton, keskitason wannabee jenkkirokkari. Kaikki muut miellyttivät minua enemmän ja ihan oikeat menivät jatkoon.
Ei ollut, vaan kertakaikkisen loistava. Todella suomalaisittain poikkeava, sikäli, että oli ihan "ruotsalainen" siis taitava, itsevarma, seksikäs, teatraalinen - ja ehdottoman hyväterävällä tyylitajulla ja hyvällä maulla.

Paitsi yhden asian suhteen, ja luulen että siihen torppasi Monroellakin ja se oli biisivalinta. Nimittäin Mike on varmaan niin rock henkeen ja vereen, että Janis Joplinia ei kertakaikkiaan vedetä kuin kaiken takana herkyydestä väräjävällä, haavoittuneella sielulla ja se ei nyt muutoin loistavasta Kristan esityksestä tullut esiin.

Enemmän Krista silti sielustaan antoi kun Adam Lambert AIssä ikinä, vaikka Adam niin paljon taidokkaampi onkin.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Kolmen kärki listassani olivat minusta ylivoimaisia, erittäin hyvä live lauluäänet heillä oli. :tapu:


9,0-Amanda Löfman
8,9-J-P Salo
8,0-Kim Koskinen

7,7-Krista Siegfrids
7,4-Saara Aalto
7,0-Antti Matikainen
6.9-Sanna Säntti
6,8-Kimmo Härmälä
6,3-Mikko Herranen
6,0-Valerie Nyholm
5,9-Selja Felin
5,7-Toni Hiltunen

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »


Avatar
Tekoripset
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1495
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 19:05
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Tekoripset »

Kristan esitys oli kyllä huikee(iha euroviisu tasoako?) ja Saara A:an,Toni Hiltusella on erittäin hyvä lava karisma mutta se laulu ääni kaipasi vielä parantamista..
<3

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Täytyy eilisen jälkeen kuitenkin todeta, että onneksi alkoivat nämä live-jaksot. Hyydyin aivan totaalisesti niihin kaksintaiteluihin, jotka olivat todella tylsää seurattavaa. Paitsi ajatuksena - ei tuollaisesta voi seurata kuin urheilusuorituksia, joilla ei ole paljon tekemistä sen kanssa minkä takia musiikkia kuuntelen. Onhan isommatkin artistit kaiken maailman battlehenkisiä duettoja ja kitarajuttuja jopa levyttäneet, mutta valtaosa on vailla muuta kuin triviaalia mielenkiintoa. Kuolleena syntynyt idea siis, minun mielestäni. Eikä siinä kaikki, nyrkkeilykehälavastus kaukana köysien takana vain korosti etäännyttävää vaikutusta, puhumattakaan siitä että kuvaus oli huonoa.

Niin että monta jaksoa jäi välistä ja meinasin jo heittää hansakt kokonaan sinne kehään. Pakotin itseni eilen katsomaan ja nyt oltiin sitten taas ruodussa :peukku:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Laurin joukkueesta ihan oikeat jatkossa. Valerie oli umpisurkea ja Selja oli yhden kikan juttu. Ukulele ei jaksa enää kiinnostaa ja esitys oli onneton ja ponneton :surrur:

Miken joukkueesta olisin valinnut Kristan Saaran tilalle. Kun en tykkää Saarasta niin silloin kanssa en tykkää. Ei mitään karismaa, kaikki on ulkoaopeteltua ja feikkiä. Kärsimysilmeet naamalla opeteltu katsomalla isoja artisteja "näin mun pitää esiintyä"..... Jää feikki vaikutelma. En osta enkä usko tätä sokerista lopputulosta. En, en, en. En vaikka veisais kuin taivaan enkeli. :draamaa:

Ja se nyt piti arvata, että Suomessa ei vaan saa esiintyä kuin Krista. Kun vähän yrittää ja uskaltaa, niin tuomitaan mauttomaksi ja ylimieliseksi. Kristan esityksessä oli ison maailman meininkiä 1000 kertaa enemmän kuin Saaran. NIH!!! :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Naali »

Aivan loistavaa viihdettä ja oikeat jatkoonpääsijät! En voi tajuta, miten Mikko Herranen onnistui vetämään Musen Time is Running Outin niin, että mulla meni kylmät väreet ihastuksesta. :ihana: Yleensä, kun kuulen omia suosikkejani covereina, tulee vain paha mieli. Koko ohjelma oli täynnä toinen toistaan loistavampia esityksiä. Jatkoonpääsijöitten puolesta sai jännittää ihan oikeasti. Mahtavaa, lisää tätä! :tapu:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja rosetta »

^ Tuo Musen Time is Running Out kiinnitti minunkin huomioni, meillä kun lähinnä vain kohta 10-v. tyttäreni katsoo tätä ;), minua ei ole kiinnostanut enää alkujaksojen jälkeen; mutta kun tänään katsoi tuota videolta siis, niin oli pakko mennä katsomaan kuka noin upeasti laulaa tuon upean biisin :ihana:

Avatar
jukkanen
Tanssimassa
Tanssimassa
Viestit: 553
Liittynyt: 01 Helmi 2010, 09:11

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja jukkanen »

Mikko Herranen kuuluu tässä maassa niihin harvoihin, jotka pystyvät vetämään biisit paremmin kuin niiden alkuperäiset esittäjät. Miellyttävä ääni ja puhdasta ja heittäytyvää esitystä tyylillä ja potkulla.

Avatar
Colby
Barista
Barista
Viestit: 4126
Liittynyt: 18 Marras 2003, 00:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Colby »

gentedimare kirjoitti:Laurin joukkueesta ihan oikeat jatkossa. Valerie oli umpisurkea ja Selja oli yhden kikan juttu. Ukulele ei jaksa enää kiinnostaa ja esitys oli onneton ja ponneton :surrur:

Miken joukkueesta olisin valinnut Kristan Saaran tilalle. Kun en tykkää Saarasta niin silloin kanssa en tykkää. Ei mitään karismaa, kaikki on ulkoaopeteltua ja feikkiä. Kärsimysilmeet naamalla opeteltu katsomalla isoja artisteja "näin mun pitää esiintyä"..... Jää feikki vaikutelma. En osta enkä usko tätä sokerista lopputulosta. En, en, en. En vaikka veisais kuin taivaan enkeli. :draamaa:

Ja se nyt piti arvata, että Suomessa ei vaan saa esiintyä kuin Krista. Kun vähän yrittää ja uskaltaa, niin tuomitaan mauttomaksi ja ylimieliseksi. Kristan esityksessä oli ison maailman meininkiä 1000 kertaa enemmän kuin Saaran. NIH!!! :draamaa:
Yllätyksekseni allekirjoitan joka sanan! Toivoin niin, että Saara ois pudonnut...

Naali kirjoitti:Aivan loistavaa viihdettä ja oikeat jatkoonpääsijät! En voi tajuta, miten Mikko Herranen onnistui vetämään Musen Time is Running Outin niin, että mulla meni kylmät väreet ihastuksesta. :ihana: Yleensä, kun kuulen omia suosikkejani covereina, tulee vain paha mieli. Koko ohjelma oli täynnä toinen toistaan loistavampia esityksiä. Jatkoonpääsijöitten puolesta sai jännittää ihan oikeasti. Mahtavaa, lisää tätä! :tapu:
Allekirjoitan tämänkin!

Mutta sanottakoon nyt vielä sen verran, että olin aika yllättynyt, että Kim pääsi yleisöäänillä jatkoon. Olihan Antti ja Sanna nyt miljoonasti parempia! Amanda ylitti kaikki odotukset. Ja Mikon versiointi yhdestä kaikkien aikojen lempparibiiseistäni oli loistava kans. Toisaalta toivoin kyllä myös salaa, että Kimmo Härmä olisi pudonnut. En vaan saa siitä mitään irti.

Suurella innolla ja mielenkiinnolla odotan ensi viikon jaksoa! Elastisella on kovin tiimi kasassa, joten hauska nähdä kuka onnistuu ja kuinka hyvin. Paulan laulajista odotan eniten Jesseltä ja Sophielta :joojoo:

Mahtava The Voice of Finland! Laulukilpailujen pelastus! Tätä on oikeesti niin ilo katsoa! Hyvä meininki välittyi Logomosta kotikatsomoon. Hyvä laulajat, mahtavat tähtivalmentajat, hieno bändi ja upeat puitteet! Tykkään! :peukku: :tapu: :tuuletus:
"Ihan **tun ruma ihminen!
Kaikin puolin.
Varsinkin ulkonäöltä!"

-Saana Uimonen

Vilsku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1536
Liittynyt: 25 Kesä 2010, 21:01

Re: The Voice of Finland

Viesti Kirjoittaja Vilsku »

En ymmärrä miten voitte edes harkita Saara Aallon pudottamista jatkosta?

Ehdottomasti paras esiintyjä ja laulaja koko kilpailussa.

Ja kyllä, olette ymmärtäneet formaatin väärin - mikäli oletatte, että tämä on kilpailu uusille tulokkaille - ei todellakaan, jos olette yhtään ohjelmaa, sen mainoksia tai netti/facebooksivuja seuranneet on tehty varsin selväksi, että tässä kilpailevat tasokkaat jo entuudestaan tutut (ainakin joissain piireissä laulajat).
Sitä paitsi - tuolla ei minusta ole yhtään ns. "uutta tulokasta"..

Saara lauloi ja esiintyi upeasti - mielestäni on typerää (vaikka niin suomalaista) väittää, että esitys on etukäteen suuniteltu, totta kai se on myös sitä - niin kaikki hyvät esitykset ovat. Saaran tulkinta oli upea, hän soittaa, laulaa ja eläytyy niin voimakkaasti ja on samalla niin luonteeltaan herttainen, ettei voi kuin hymyillä. Eilinen esitys toi kylmät väreet.. :ihana:

Tuomarit ovat oikeassa siinä, että Suomi on Saaralle turhan pieni maa - täynnä katkeruutta ja negatiivisuutta jos joku jotain osaa ja taitaa :vonkaus:

Vastaa Viestiin