Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Hiukan tasapaksu,mutta ainakin hyvät sanat ja laulaja 3n tähden paketti
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
But why weren't these top Azerbaijani musicians composing Azerbaijan's song? Why does Azerbaijan always choose Swedes as composers??? This is a thing I really do not understand. One year, this can happen, but every year except the first song in 2008?! What is happening with the Azeri musicians???Myself kirjoitti:The song has strong team behind: it was written and composed by Stefan Örn, Anders Bagge, Johan Kronlund and Sandra Bjurman. The studio work gathered together top Azerbaijani musicians: Ogtay Sharifov, Sarkhan Vahabov, Shirzad Fataliyev, Yashar Bakhish and mugham legend Alim Gasimov.
Ja suomeksikin saa vastata, jos joku tajuaa miksi aina...
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kuulin vain loppuosan Radio Suomen esikuuntelusta. Kiinnitin huomiota Axel Ehrnströmin arviointeihin - hänelle itä noin laajasti tuntui olevan vieras ja vaikeasti arvioitavissa, maun painotukset olivat selkeästi lännessä. Monella on näin ja etenkin (henkisillä) länsisuomalaisilla, joihin suomenruotsalaiset useimmiten kuuluvat (Suomihan jakautuu kulttuurisesti joskus varsin jyrkästikin länsi- ja itä-suomeen). Kärjistyneenä tämä erilainen suhtautuminen tuli esiin kun melko peräkkäin arvioitiin Espanjan ja Azerbaidzanin viisuja. Azerit saivat varsin tyrmäävän kohtelun juuri vieraiden säveltäjien käytön takia ja itse biisi tuomittiin tylsäksi, kuolleeksi ja hengettömäksi, rivien väliin oli kirjoitettu halveksuntaa. Espanja sensijaan sai toisenlaisen kohtelun, ruotsalaisten ja espanjalaisten yhteistyön todettiin postiivisesti naureskellen olevan "perinteistä", tokikai vähän kritisoitiin, mutta viisun todettiin olevan tyylikkäästi toteutettu joskin ehkä hieman persoonaton.
Vaikutelmaksi jäi, että Azerit käyttävät ulkomaalisia säveltäjiä, koska eivät omaa itseluottamusta, koska rahaa on, koska(korruptoitunut) hallinto ostaa (todennäköisesti likaisilla) rahoillaan säveltäjiä. Espanjalaiset puolestaan käyttävät ulkomaalaisia sävletäjiä koska ymmärtävät populaarikultuurrin pelikenttää ja oikaisevat vähän kun eivät käytä omiaan. Suhtautumisessa on suunnaton ero, jossa toinen samoin toimiva lastataan kaikin mahdollsin negatiivisin määrein, toinen katsotaan itsenäiseksi toimijaksi joka seisoo omilla jaloillaan, mutta vain valitsee näin, hieman valitettavasti, mutta pelin hengessä. Tämä suhtautumistavoista syntyvä vaikutelma voi perustua tosiasioihinkin, mutta yhtä paljon siinä on kyllä ennakkoluuloisuutta, etukäteismielikuvia, stereotypioita - jopa suoranaista rasismia.
Azereiden kappale on miltei kopio kuten niin monet ruotsalaiset ovat leikkaa-liimaa biisejä. Se on kuitenkin parhaita ruotsalaisia kisassa .
Vaikutelmaksi jäi, että Azerit käyttävät ulkomaalisia säveltäjiä, koska eivät omaa itseluottamusta, koska rahaa on, koska(korruptoitunut) hallinto ostaa (todennäköisesti likaisilla) rahoillaan säveltäjiä. Espanjalaiset puolestaan käyttävät ulkomaalaisia sävletäjiä koska ymmärtävät populaarikultuurrin pelikenttää ja oikaisevat vähän kun eivät käytä omiaan. Suhtautumisessa on suunnaton ero, jossa toinen samoin toimiva lastataan kaikin mahdollsin negatiivisin määrein, toinen katsotaan itsenäiseksi toimijaksi joka seisoo omilla jaloillaan, mutta vain valitsee näin, hieman valitettavasti, mutta pelin hengessä. Tämä suhtautumistavoista syntyvä vaikutelma voi perustua tosiasioihinkin, mutta yhtä paljon siinä on kyllä ennakkoluuloisuutta, etukäteismielikuvia, stereotypioita - jopa suoranaista rasismia.
Azereiden kappale on miltei kopio kuten niin monet ruotsalaiset ovat leikkaa-liimaa biisejä. Se on kuitenkin parhaita ruotsalaisia kisassa .
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kiinnostava teoria! Se on totta, että Suomi jakautuu voimakkaasti läntiseen ja itäiseen kulttuuriin. Mun (lapsuuden)perheeseen kuuluu yhteensä kolme viisufania, me ollaan hyvin voimakkaasti länsisuomalaisia, mutta silti tykätään hyvin usein idän biiseistä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, olisiko tässä kuitenkin laajemmin jotain yhteyttä. Toisaalta voisiko olla, että nimenomaan Axelin suomenruotsalaisuus on tässä se juttu? Kauhea stereotypia, mutta onhan heidän kulttuurinsa nyt hilpeämpää kuin melankolisten suomensuomalaisten.ta1ja kirjoitti:Kuulin vain loppuosan Radio Suomen esikuuntelusta. Kiinnitin huomiota Axel Ehrnströmin arviointeihin - hänelle itä noin laajasti tuntui olevan vieras ja vaikeasti arvioitavissa, maun painotukset olivat selkeästi lännessä. Monella on näin ja etenkin (henkisillä) länsisuomalaisilla, joihin suomenruotsalaiset useimmiten kuuluvat (Suomihan jakautuu kulttuurisesti joskus varsin jyrkästikin länsi- ja itä-suomeen). Kärjistyneenä tämä erilainen suhtautuminen tuli esiin kun melko peräkkäin arvioitiin Espanjan ja Azerbaidzanin viisuja.
What color is your life?
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Tästä tulee mieleen vähän itsekkyys, yö ja
On tässä silti jotain, kyllä tämä saa 3½ tähteä.
On tässä silti jotain, kyllä tämä saa 3½ tähteä.
Got a fire and a country heart
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Mutta azerit käyttävät ulkomaisia säveltäjiä jo 4:ttä kertaa peräkkäin kotimaistekoisen debyyttinsä 2008 jälkeen. Tosin Arash (2009) kyllä mainitaan Diggiloossa kappaleensa säveltäjänä kahden ruotsalaisen lisäksi. Espanjalaiset käyttävät ulkomaisia säveltäjiä 2007:sta lähtien "vain" noin joka toisena vuonna... Tämä olisi otettava huomioon tuossa vertailuteoriassa, vaikka on totta että juuri tänä vuonna nämä kaksi maata menettelevät ihan samoin.ta1ja kirjoitti:Vaikutelmaksi jäi, että Azerit käyttävät ulkomaalisia säveltäjiä, koska eivät omaa itseluottamusta, koska rahaa on, koska(korruptoitunut) hallinto ostaa (todennäköisesti likaisilla) rahoillaan säveltäjiä. Espanjalaiset puolestaan käyttävät ulkomaalaisia sävletäjiä koska ymmärtävät populaarikultuurrin pelikenttää ja oikaisevat vähän kun eivät käytä omiaan. Suhtautumisessa on suunnaton ero, jossa toinen samoin toimiva lastataan kaikin mahdollsin negatiivisin määrein, toinen katsotaan itsenäiseksi toimijaksi joka seisoo omilla jaloillaan, mutta vain valitsee näin, hieman valitettavasti, mutta pelin hengessä. Tämä suhtautumistavoista syntyvä vaikutelma voi perustua tosiasioihinkin, mutta yhtä paljon siinä on kyllä ennakkoluuloisuutta, etukäteismielikuvia, stereotypioita - jopa suoranaista rasismia.
Sekin tulee mieleen, että Azerbaidžan on hiukan totalitaristinen maa, kansallisen menestymisen edistämisen hyväksi tehdään mitä tahansa, kunhan maa sijoituu Armenian edelle. Valtiolla on siis hyvinkin mahdollisuuksia palkata ulkomaisia säveltäjiä, jotta maalle tulisi menestystä hinnalla millä hyvänsä. Kun taas Espanjassa ei menetellä noin, karsinnassa kilpailemassa on varmasti monia täysin kotimaisia tiimejä (en tiedä onko AZ:ssa?) mutta tässä nyt satuttiin valitsemaan juuri nuo ilman mitään "menestystä hinnalla millä hyvänsä" -suunnitelmaa. Sellainen kuva minulla sen sijaan on AZ:n meiningistä.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Teoria tuntuu juhlavalta, mutuilusta kyse, mutta sitähän tarkoitikin varmaan - mutta joo olet oikeassa suomenruotsalisuus minun kokemukseni mukaan on avainasemassa, ainakin kaikki surut, melkein, poikkeuksin, jotka tunnen karsastavat slaavi-itää - nyt saa väittää vastaan, mutta tällaisia kokemuksia itsellä on. Toisaalta voi kyllä nauttia itäisestä musiikista vaikka muutoin karastaisi, niin idässä kuin lännessä, joko ymmärtäen ja samastuen tai varsinaisesti samastumatta, ihan kuten mistä hyvänsä vähän eksoottisesta.Margot kirjoitti:Kiinnostava teoria! Se on totta, että Suomi jakautuu voimakkaasti läntiseen ja itäiseen kulttuuriin. Mun (lapsuuden)perheeseen kuuluu yhteensä kolme viisufania, me ollaan hyvin voimakkaasti länsisuomalaisia, mutta silti tykätään hyvin usein idän biiseistä. Olisi kyllä kiinnostavaa tietää, olisiko tässä kuitenkin laajemmin jotain yhteyttä. Toisaalta voisiko olla, että nimenomaan Axelin suomenruotsalaisuus on tässä se juttu? Kauhea stereotypia, mutta onhan heidän kulttuurinsa nyt hilpeämpää kuin melankolisten suomensuomalaisten.
Toki totalitarismi on osatekijä tässä, mutta toisaalta onko se nyt niin varmaa, ettei Espanjassa ole korruptiota tai toisaalta ettei siellä ole halua menestyä keinolla millä hyvänsä. Entä Italia - vaihtoivat kappaleenkin, mutta lievästä närkästyksestä huolimatta alkoiko kukaan vihjailemaan mafia-rahoihin. Jos saman olisi tehnyt joku ex-neukkumaa niin porun sävyt olisivat olleet voimakkaammat, uskoisin. Entä mahdollinen agenttien ja levy-yhtiöiden rooli, eivätkö ne ole valmiita tekemään ihan mitä hyvänsä kaupallisen menestyksen eteen. Ai niin, mutta sellainenhan kuuluu populaarimusiikkipelin henkeen ja siinähän vaan etsitään menestyksen kanssa parasta mahdollista kappaletta, hittiä.Huilumies kirjoitti:Sekin tulee mieleen, että Azerbaidžan on hiukan totalitaristinen maa, kansallisen menestymisen edistämisen hyväksi tehdään mitä tahansa, kunhan maa sijoituu Armenian edelle. Valtiolla on siis hyvinkin mahdollisuuksia palkata ulkomaisia säveltäjiä, jotta maalle tulisi menestystä hinnalla millä hyvänsä. Kun taas Espanjassa ei menetellä noin, karsinnassa kilpailemassa on varmasti monia täysin kotimaisia tiimejä (en tiedä onko AZ:ssa?) mutta tässä nyt satuttiin valitsemaan juuri nuo ilman mitään "menestystä hinnalla millä hyvänsä" -suunnitelmaa. Sellainen kuva minulla sen sijaan on AZ:n meiningistä.
Azerien poliittinen tilanne on kaiken kuullun perusteella hirveä, mutta ollaanko kuitenkin sokeita oman järjetelmämme mustille pisteille?
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
- + Viisut +
- Kanta-asiakas
- Viestit: 5052
- Liittynyt: 15 Maalis 2008, 09:46
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Tässä on kappaleesta akustinen versio...
...sekä azerinkielinen versio Gəl.
...sekä azerinkielinen versio Gəl.
Who's the one that has the right?
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad
Treat us wrong and tell us what is right?
Bringing crowd against the squad
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36853
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Niin. Mitä vikaa tässä olisi ollut?+ Viisut + kirjoitti:...sekä azerinkielinen versio Gəl.
// Ei, en oikeasti pysty vastustamaan tätä enää! Ihan huikea, menee kylmät väreet! Nostan neljään, herajumala!
Meow cat, please meow back.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Enkä minä. Neljään män!TomppaJr kirjoitti:Ei, en oikeasti pysty vastustamaan tätä enää!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Aika raakasti leikkasin ja liimasin ylläolevaa ta1jan viestiä, mutta pointtina kuitenkin: Huonoja ovat molemmat niin Azerbaijan kuin Espanjakin. Omaperäisyys puutuu molemmilta joten joutavatkin ihan häntäpäähän..ta1ja kirjoitti: Kärjistyneenä tämä erilainen suhtautuminen tuli esiin kun melko peräkkäin arvioitiin Espanjan ja Azerbaidzanin viisuja. Azerit saivat varsin tyrmäävän kohtelun juuri vieraiden säveltäjien käytön takia ja itse biisi tuomittiin tylsäksi, kuolleeksi ja hengettömäksi, rivien väliin oli kirjoitettu halveksuntaa. Espanja sensijaan sai toisenlaisen kohtelun, ruotsalaisten ja espanjalaisten yhteistyön todettiin postiivisesti naureskellen olevan "perinteistä", tokikai vähän kritisoitiin, mutta viisun todettiin olevan tyylikkäästi toteutettu joskin ehkä hieman persoonaton.
Tämä suhtautumistavoista syntyvä vaikutelma voi perustua tosiasioihinkin, mutta yhtä paljon siinä on kyllä ennakkoluuloisuutta, etukäteismielikuvia, stereotypioita - jopa suoranaista rasismia.
Azereiden kappale on miltei kopio kuten niin monet ruotsalaiset ovat leikkaa-liimaa biisejä. Se on kuitenkin parhaita ruotsalaisia kisassa .
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Hyi hitto, tää on ihan hirveä.
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36853
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
^ Mä en kestä näitä eriäviä mielipiteitä.
Meow cat, please meow back.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Miksi kappaletta pitää aluksi vihata, jos siitä parin viikon jälkeen tykkää ihan sikamegapaljon? Onko kyseessä joku ihmeen asennevamma vai miksei vain voi tykätä kappaleesta, jos se on hyvä?!
I'm not as think as you drunk I am
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
^ Mä vihasin tätä siitä syystä, koska tämä oli minun mielestäni tylsä. Löysin tästä mielenkiintoisia puolia vasta äskettäin.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Loistavaa Serdu Vihoinkin kuulet oikein
LOBODA
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kenelle muulle tulee mieleen Zlata Ognevich (Ukrainan karsinnat 2010 ja 2011), kun katsoo Sabinan When The Music Dies-musiikkivideota?
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36853
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
En tiedä. En aluksi löytänyt tästä mitään hyvää, turhaa kiruntaa. Mutta parin kuuntelun jälkeen kirunta muuttui riipaisevaksi kauneudeksi ( ) ja pidin. Tätä ilmiötä kutsutaan hitaaksi syttymiseksi.riksa[ kirjoitti:Miksi kappaletta pitää aluksi vihata, jos siitä parin viikon jälkeen tykkää ihan sikamegapaljon? Onko kyseessä joku ihmeen asennevamma vai miksei vain voi tykätä kappaleesta, jos se on hyvä?!
// Monellahan oli sama Albanian kanssa. Se lopullinen versio ei edes muuttunut mihinkään alkuperäisestä, mutta kah kehvana kun niitä viitosia alkaa sadella.
Meow cat, please meow back.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
No toi on kyllä täysin eri asia. Varmasti suuri osa jätti arvostelematta koko kappaleen ennen kuin saivat kuvan siitä, millainen euroviisuversio on. Itse en kuunnellutkaan kappaletta joulukuun jälkeen, kunnes tuli viisuversio. Mutta täähän on käyty läpi jo aikaisemminkin.TomppaJr kirjoitti:// Monellahan oli sama Albanian kanssa. Se lopullinen versio ei edes muuttunut mihinkään alkuperäisestä, mutta kah kehvana kun niitä viitosia alkaa sadella.
I'm not as think as you drunk I am
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36853
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Niin on. Joillakin vaan muuttuu mielipiteet joistakin biiseistä todella nopeasti.
Meow cat, please meow back.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Tää aiheutti tosi suuret kylmät väreet esikatseluissa. Tää saattaa mennä jopa viiteen tähteen ensitorstain puntaripäivityksessä.
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
- TomppaJr
- Koordinaattori
- Viestit: 36853
- Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4OHPlPQP ... AAAAAAAQAA[/youtube]
Tämän liveveto oli ehdottomasti vakuuttavimpia. Nousi ihan uusiin sfääreihin, mä niin näen tän siellä Idols-semifinaalissa mitä joku jo ehdotteli tän julkistuksen jälkeen. Ehdoton live-kappale, jonka voi nostaa ihan huikeaksi.
Tämän liveveto oli ehdottomasti vakuuttavimpia. Nousi ihan uusiin sfääreihin, mä niin näen tän siellä Idols-semifinaalissa mitä joku jo ehdotteli tän julkistuksen jälkeen. Ehdoton live-kappale, jonka voi nostaa ihan huikeaksi.
Meow cat, please meow back.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
On kyllä kiva kuunnella Sabinaa. Olen ihan varma, että jos tämä esitettäisiin amerikassa ja esittäjällä olisi rockahtavat vaatteet ja etenkin jos esittäjä olisi afroamerikkalainen, niin esikatseluhenkilöt eivät ei olisi nyrpistelleet.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral
- Salvador Sobral
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Minä niin tykkään tästä kappaleesta!
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Väitän, että vaikka tämä biisi onkin turhan aliarvostettu, tulee keräämään paljon pisteitä ja pääsemään top-5. Jos ei top-5 niin ainakin top-10.
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Piti nostaa viiteen tähteen ja top 10:iin puntarilla. Tää on upee!
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kun tuossa oli tuo azerin kielinen versio, tuli vaan mieleen , että jostain luin ettei Azerbaijan osallistu kisaan azerin kielisellä kappaleella sillä Armeniassa osat puhuvat azeria ja heillä olisi pelko, että Armeniakin laulaisi azeria niin siksi tyytyvät turvalliseen englantiin
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kun tuossa oli tuo azerin kielinen versio, tuli vaan mieleen , että jostain luin ettei Azerbaijan osallistu kisaan azerin kielisellä kappaleella sillä Armeniassa osat puhuvat azeria ja heillä olisi pelko, että Armeniakin laulaisi azeria niin siksi tyytyvät turvalliseen englantiin
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kovan pohtimisen jälkeen 2 tähteä, juuri ja juuri. Jotenkin tämä ei lähde missään vaiheessa minkäänlaiseen lentoon. Haukotuttaa vaan.
El Robocop!
Re: Azerbaidžan 2012: Sabina Babayeva – When the music dies
Kuuntelen isäntämaan kappaletta vasta nyt kunnolla. Muuten jää unohduksiin, mutta kappale aiheutti tuskastuttavia ahdistuksen tunteita kun aloin miettimään, mitä kappale muistuttaa. Usean hyräilyn ja epämääräisen google haun jälkeen löysin itseni kuuntelemasta Sam Brownin Stop -kappaletta, jonka joku olikin tänne jo kerennyt linkittää. En siis voi olla täysin hakoteillä kun yhdistän nuo kappaleet toisiinsa.
Edelleen minua häiritsee kappaleen alku, joka on mielestäni ihan samanlainen jossain vanhemmassa kappaleessa. Pää menee näissä jo sekaisin ja kuvittelen jo varmaan tuon alun samankaltaisuuden.
0-1 piste, ei säväytä.
Edelleen minua häiritsee kappaleen alku, joka on mielestäni ihan samanlainen jossain vanhemmassa kappaleessa. Pää menee näissä jo sekaisin ja kuvittelen jo varmaan tuon alun samankaltaisuuden.
0-1 piste, ei säväytä.