Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Euroviisut 2012 Bakussa

Pernilla Karlsson - När jag blundar

*****
70
35%
****
54
27%
***
42
21%
**
22
11%
*
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 202

Femmina
Vessajonossa
Vessajonossa
Viestit: 62
Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:31

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Femmina »

http://satumaa.yle.fi/euroviisut/2012-0 ... i-niskanen

Tuolla kuvaus asusta! Kuulostaa täydelliseltä :rakkaus:

Avatar
toivo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4897
Liittynyt: 05 Helmi 2009, 23:18
Paikkakunta: jyväskylä

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja toivo »

Kuullostaa kyllä upealta asulta. Ja rivien välistä voi lukea, että tuulikone tulee olemaan esityksessä.

Avatar
Mattan
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3318
Liittynyt: 20 Huhti 2012, 20:09

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Mattan »

Tuulikone onkin tähän kappaleeseen juuri sopiva lisä. En siis tarkoita mitään Carola-tuulikoneetta, joka voisi horjumisen yllättämän ihmisen puhaltaa taaksepäin jättäen LED-näyttöihin ihmisen mentävän reiän, vaan sellaista kevyttä tuulenpuuskaa, jolta kappale kuulostaakin.
Tanssijan taisivat jo virallisesti jättää Suomeen (?), joten jos muistan oikein, niin tästä saattaa vielä tulla oikein hyvä esitys. Kappaleessahan ei ole mitään vikaa, mutta kevyenä tuulahduksena se vaatii pelkistetyn, mutta tehokkaan esityksen. Sellaisessa onnistuttiin jo viime vuonna, tosin tuulikoneetta ei silloin tainnut olla.
Lopuksi haluaisin vielä todeta, että tänä vuonna on Euroviisut.

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36597
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Mattan kirjoitti:En siis tarkoita mitään Carola-tuulikoneetta, joka voisi horjumisen yllättämän ihmisen puhaltaa taaksepäin jättäen LED-näyttöihin ihmisen mentävän reiän,
:rofl: :rofl:

Mutta tuollainen kohtuullinen tuulikone kuulostaa hienolta. :uujee:
Meow cat, please meow back.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Tuulikone on jo niin nähty! :draamaa:

No joka tapauksessa, Rakkaus on ihana asia! Onnea Pernilla! :joojoo:

http://www.iltalehti.fi/viihde/20120509 ... 1_vi.shtml

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

Metrosta saattoi tänään lukea, että Pernillan äiti on kiihkeä euroviisufani, joka komentaa vuosittain koko perheen katsomaan euroviisuja, pois ei voi jäädä ja pisteitä annetaan. Tämä vuosi muodostaa nyt sitten poikkeuksen, mutta asiaa korjataan sillä, että perhe lähtee mukaan Bakuun :heh: .

Muzamaza, on kiva kun jaat informaatiota Pernillasta ja ylläpidät osaltasi tätä vähän uneliasta ketjua, mutta kantasi tämän ehdokkaan suhteen on tullut selväksi, jo sivulla kahdeksan viimeistään, eikä tarvitse enää keksiä uusia paskuuden tai ainakin epäilyttävyyden piirteitä. Tuulikonekin voi olla ihan toimiva. 22 viestiä joista 14 lyttäävää , 8:ssa ei suoranaisesti dissata ehdokasta, mutta niihin sisältyy kieliongelman ruotimista yms. Olen pahoillani, mutta sävysi tässä ketjussa on hieman rasittava.
MuzaMaza kirjoitti:Tällä hetkellä mulle UMK-tusinan heikoin lenkki. Että osaa olla pitkäveteinen biisi. .
MuzaMaza kirjoitti:Masentavaa hautajaismusiikkia. Ei jatkoon.
MuzaMaza kirjoitti:Kannattaa satsata jatkossakin siihen käsipallouraan. Ei mitään asiaa Bakuun ja 100 miljoonan tv-katsojan eteen.
MuzaMaza kirjoitti:Minulla on vain yksi toive tämän suhteen. Ei jäähallin lavalle asti tätä hautajaissaattovirttä, kiitos.
MuzaMaza kirjoitti:Toimii varmaan närpiöläisen lukion kevätjuhlassa. Mutta Bakuunhan tässä edustajaa valitaan. Jos livekeikka 100 hengen (?) edessä jännittää, niin miten selviää sadan miljoonan tv-katsojan silmien alla. Tämähän tämän kisan kuitenkin voittaa jos jäähalliin asti pääsee. Ruotsinkieliset äänestää ja masinoi tämän voiton samalla tavalla kuin puolustusministeri varuskunnan omilleen.
MuzaMaza kirjoitti:Jo sitä karismaa ei ole, niin eipä sitä voi oikein treenatakaan. :eiei: Valitettavasti. Soikoon tämä Radio Vegassa vaikka 24/7 maailman tappiin asti, mutta ainakaan minä en haluta tätä UMK-voittajaksi.
MuzaMaza kirjoitti:Pelottava, suorastaan masentava ajatus jos tämä seuloutuu kaikkien 540 ehdokkaan joukosta koko roskan ykköseksi.
MuzaMaza kirjoitti:Johan oli klubikeikka. Taustat tuli nauhalta. :rofl:
MuzaMaza kirjoitti:Pointti muun muassa se, että onkohan koskaan edes esiintynyt livebändin kera. Noinkin epävarma artisti matkalla Bakuun. "Olen katsellut muiden laulajien esityksiä ja ottanut niistä oppia." Jep Jep.
MuzaMaza kirjoitti:VAIKKA, tämä soi mulla korvamatona päässä, se ei tarkoita sitä, että pitäisin siitä. Päinvastoin, haluaisin sen pois päästäni. Minusta tämä on yksinkertaisesti kolmeminuuttinen, jossa ei tapahdu yhtään mitään. Masentava, pitkästyttävä ja koukuton. Ja koska tekstistä en ymmärrä yhtään mitään, ei tunkeudu pienen sieluni sisälle oikein millään tavalla. :lohduton:
MuzaMaza kirjoitti:Katsoin jonkin lauantai-iltaisista vedoista juutuubista. Solisti ei katso kertaakaan esityksen aikana tv-kameraan. Siinä missä esimerkiksi Paradise Oskar oli valloittava läsnäolollaan, Pernilla tuntuu välttelevän kamerakontaktia ja ruudun takana olevia katsojia viimeiseen nuottiin. Ei noin. Missä ne paljon puhutut koutsaajat olivat? Opettakaa tyttö esiintymään myös kameroille! :draamaa:
MuzaMaza kirjoitti:Ei ole Suomen euroviisu noussut viralliselle sinkkulistalle. :shock:
MuzaMaza kirjoitti:Tuon Amsterdamin esityksen perusteella vielä paljon tekemistä laulamisen suhteen. Epävireää laulua ja hengitystekniikassa puutteita. Toivottavasti sinne Bakuun lähtee joku ammattilainen koutsaamaan.
MuzaMaza kirjoitti:Tuulikone on jo niin nähty! :draamaa:
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Robby
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3074
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Robby »

Hyvä Maza :peukku:

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9502
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja kwak »

Hyvä ta1ja :peukku:
Keep your head high above the water

Jokuvain
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 496
Liittynyt: 22 Huhti 2012, 21:21

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Jokuvain »

^ SAMAA MIELTÄ :D

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Huikeaa Ta1ja että olet nähnyt NOIN PALJON VAIVAA etsiessäsi juuri minun kirjoittamiani viestejä. Aivan kuin olisit odottanut, että pääset napauttamaan minulle jostakin asiasta. Nyt sait tilaisuutesi. Otan sen suorastaan kohteliaisuutena.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ ihan rauhassa voit tulkita noin jos ei mene tajuntaan nytkään, että jos kerta toisensa jälkeen kettuilee vaikka asiasta on ollut puhetta jo siellä sivulla kahdeksan, niin tuollainen jatkuva negatiivisten puolien hakemalla hakeminen voi tuntua rasittavalta sellaisesta, jonka mielestä oman ehdokkaan kannustaminen on kivaa. Joka kerran kun jäljiltäsi olen tämän ketjun avannut näytölle on lävähtänyt happamuuksia. Kyse on niistä, ei muusta.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Wadde
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6848
Liittynyt: 20 Touko 2006, 00:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Wadde »

Minä tykkään tästä edelleen, vaikkakin ykkössemi on niin kova, että jatkoonpääsy on vähän siinä ja siinä.

Vähän kyllä pelottaa se "mitäs minä sanoin" -vouhotusten määrä tässä ketjussa, jos Pernilla ei pääse finaaliin. :roll: Olisko mitenkään mahdotonta kannustaa positiivisesti omaa ehdokasta ja toivoa parasta? Ei tämä nyt kuitenkaan sellainen ehdokas ole, jota tarvitsisi hävetä, jos menestystä ei tulekaan. Vai voisiko joku nimetä UMK-katraasta jonkun toisen kappaleen, jolla olisi ollut tätä parempia mahdollisuuksia? :)

Avatar
rosetta
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6598
Liittynyt: 05 Helmi 2007, 22:10

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja rosetta »

Komppaan täysillä kahta edellistä kirjoittajaa (ta1ja ja Wadde) :uujee:

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Robby kirjoitti:Hyvä Maza :peukku:
kwak kirjoitti:Hyvä ta1ja :peukku:
:rofl: :rofl: :rofl:

Nää on makukysymyksiä.
Kyllä sinäkin, ta1ja, varmasti annoit negatiivista palautetta UMK:n aikana joillekin biiseille. Olisitko sitten alkanut väkisin pitää Suomen edustajasta vain suomalaisuuden takia, jos kappale josta et ollenkaan pitänyt olisi voittanut? :surrur:

Minuta tämä kappale on edelleen äärimmäisen huono, yhden tähden arvoinen. Se on sitten voi voi, jos joku ei mielipidettäni voi hyväksyä. Mutta en voi pakottaa itseäni pitämään tästä, vain sen takia että tämä voitti ja on nyt meidän edustaja. Ensimmäistä kertaa vuosiin mua ei edes jännitä Suomen kappaleen puolesta. Mulle on ihan sama pääseekö tämä jatkoon vai ei. Itse asiassa toivon, että tämä ei vie jonkun paremman paikkaa mikäli finaalin tiensä selvittää. :draamaa:

ELÄMÄ ON. Itse en ole jaksanut käydä tässä ketjussa kommentoimassa tätä, kun en välitä kappaleesta sen vertaa, että olisin vaivautunut käymään täällä säännöllisesti. Mutta en ymmärrä, että pitäisikö kaikkien olla mielin kielin ja kannustaa suomalaisuuden takia. Eikö negatiivisia kommentteja saa sanoa omasta kappaleesta? Pitäisikö kaikkien eriävien kommenttien olla rakentavia? :mitvit:

"Nyt pitää kannustaa, eikä olla negatiivinen. Hyvä Suomi!" En ymmärrä tota asennetta, jos kappale ei nappaa...................
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9502
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja kwak »

Minun mielestäni ei omasta edustajasta tarvitsekaan tykätä eikä sitä tarvitse juuri sen kummemmin väkisin kannustakaan, mutta tuollainen jatkuva mollaaminen on suoraan sanottuna aika typerää. Kiva juttu, että tästä keskustellaan, mutta jankkaaminen ei johda yhtään mihinkään. Eiköhän Mazan mielipide tästä ole tosiaan tullut jo selväksi moneen otteeseen. :joojoo:
Keep your head high above the water

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

gentedimare kirjoitti:Nää on makukysymyksiä.
Kyllä sinäkin, ta1ja, varmasti annoit negatiivista palautetta UMK:n aikana joillekin biiseille. Olisitko sitten alkanut väkisin pitää Suomen edustajasta vain suomalaisuuden takia, jos kappale josta et ollenkaan pitänyt olisi voittanut? :surrur:
kwak sanoikin jo mikä ärsyttää. Mutta tosiaan, en ole puuttumassa kenenkään mielipiteeseen, vaan siihen mitä sen mielipiteen kanssa tekee. Tässä ketjussa moni muukin on ilmaissut tykkäämättömyyttään, mutta nimimerkki Muzamaza on ainoa, joka on toistanut sitä viestistä toiseen, minkä lisäksi, kun tämä on lähtökohtaisesti tiedossa, on läpinäkyvää ja siksi ärsyttävää, että niitä negatiivisia puolia kaivetaan jokaikisestä kulmasta mistä ikinä keksitään.

Tottakai minulla on niitä joista en tykkää, ja kyllä sanonkin sen, mutta en näe mitään järkeä mielipiteeni ilmaistuani roikkua nyt vaikka tämän vuoden Islannin ketjussa perkaamassa täikammalla jokaikistä mielestäni pinnallista ja naistenlehtimaista piirrettä ja muuta virhettä, mitä siitä on löydettävissä. Sellainen käännytystyö ei ole mielekästä, mielestäni.

Ja mitä UMK-biiseihin tulee ja Suomen edustajaan niin tietenkin siellä oli sellaisia, joista en pitänyt ja joista en edustajana olisi alkanut varsinaisesti pitää. Mutta ottaen huomioon euroviisujen ongelmallisen ja kompleksisen aseman suomalaisessa musiikkielämässä en omalta osaltani koe tarpeelliseksi julistaa omaan makuuni tukeutuen ja sitä pönkittäen yhtäkään ehdokastamme paskaksi. Äänestystulos osoittaa että ehdokkaasta on tykätty, minulle sellainen kelpaa, enkä ole kertaakaan hävennyt yhtäkään euroviisuedustajaamme. Toki olen kritisoinut joitain osa-alueita, kuten lavaestetiikkaa yms, mutta totaalinen lyttääminen, yleinen naurunalaistaminen ja ylipäänsä minkään sortin häpeily omalta osaltaan vain lisää euroviisuihin kohdistuvia fobioita.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

kwak kirjoitti:Minun mielestäni ei omasta edustajasta tarvitsekaan tykätä eikä sitä tarvitse juuri sen kummemmin väkisin kannustakaan, mutta tuollainen jatkuva mollaaminen on suoraan sanottuna aika typerää. Kiva juttu, että tästä keskustellaan, mutta jankkaaminen ei johda yhtään mihinkään. Eiköhän Mazan mielipide tästä ole tosiaan tullut jo selväksi moneen otteeseen. :joojoo:
Jos on kommentoitavaa, eli asut, tuulikoneet, yleinen esitys............ Niin kai mielipiteensä saa sanoa :joojoo:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä oon nyt kyllä ta1jan ja kwakin kanssa samaa mieltä. Ei tää Pernilla munkaan suurin suosikki ole ja minullekin on oikeastaan ihan sama miten Suomi tänä vuonna menestyy. Toivon tietysti mahdollisimman hyvin, jotta meillä olisi ensi vuonna kotikisat. :peukku: Mutta vaikka ei jostain kappaleesta pidäkään, niin ei sitä mun mielestä tarvitse kokoa ajan tuoda esille. Itse en ainakaan jaksa edes sellaisia maaketjuja lukea, joiden kappaleista en pidä. Mielipiteensä saa totta kai sanoa, mutta jos ei ole mitään uutta asiaa, niin olisiko hyvä aika lopettaa sitten jauhanta? :)
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Antero
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1016
Liittynyt: 08 Maalis 2004, 19:47

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Antero »

gentedimare kirjoitti:Itse asiassa toivon, että tämä ei vie jonkun paremman paikkaa mikäli finaalin tiensä selvittää. :draamaa:
Suomen kilpakumppaneissa samassa semissä ei järin kaksisia biisejä ole, joten parempien paikkaa ei Pernilla hevillä vie. Suomen laulu voi olla vähän tasapaksu, mutta on siinä mahdottoman kaunis melodia. Nyt kun sitä on syvennetty lisää kauniisti soivilla jousilla. Suomenruotsi kuulostaa kyllä aika kovalta "laulukieleltä". Suomalaisena on aina kannustettava Suomea :joojoo: ;)

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Weewa kirjoitti:Mutta vaikka ei jostain kappaleesta pidäkään, niin ei sitä mun mielestä tarvitse kokoa ajan tuoda esille. Itse en ainakaan jaksa edes sellaisia maaketjuja lukea, joiden kappaleista en pidä. Mielipiteensä saa totta kai sanoa, mutta jos ei ole mitään uutta asiaa, niin olisiko hyvä aika lopettaa sitten jauhanta? :)
En mä ole sanonutkaan, että pitää ja saa koko ajan tuoda esille sen. Enkä ole tätä ketjua niin tunnollisesti seurannut, mutta onko Muzamaza täällä muka 'ihan muuten vaan' tullut haukkumaan tätä paskaksi, vai onko hän tullut sanomaan mielipiteensä silloin kun on ns. jotain tapahtunut. Eli ottanut osaa keskusteluun lavaesiintymisestä, tuulikoneista, sovituksesta, vaatteista.

Vai onko hän ihan yks kaks vaan päättänyt, että käynpä vähän haukkumassa, kun en ole sitä vähään aikaan tehnyt. Mielestäni ei ole :draamaa:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Antero kirjoitti:
gentedimare kirjoitti:Itse asiassa toivon, että tämä ei vie jonkun paremman paikkaa mikäli finaalin tiensä selvittää. :draamaa:
Suomen kilpakumppaneissa samassa semissä ei järin kaksisia biisejä ole, joten parempien paikkaa ei Pernilla hevillä vie. Suomen laulu voi olla vähän tasapaksu, mutta on siinä mahdottoman kaunis melodia. Nyt kun sitä on syvennetty lisää kauniisti soivilla jousilla. Suomenruotsi kuulostaa kyllä aika kovalta "laulukieleltä". Suomalaisena on aina kannustettava Suomea :joojoo: ;)
Hyviäkin löytyy. Jos Pernilla pääsee finaaliin ja omat suosikkini pääsee finaaliin, niin ihana sama sitten.
Mutta jos Pernilla pääsee finaaliin ja joku mielestäni parempi ei pääse, niin luonnollisesti sitten ajattelen noin. Of course

Mielestäni kun 1. semissä on kuitenkin yli 10 parempaa kappaletta kuin Suomi, niin väistämättä tulen varmasti noin ajattelemaan. :heh:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Avatar
Roope
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 18474
Liittynyt: 02 Joulu 2003, 19:08
Paikkakunta: Tampere

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Roope »

Pernilla toissapäivänä pallotuolissa ja tänään Min morgonissa :telkku:

http://arenan-beta.yle.fi/ng/arenan/tv/1546457

http://arenan-beta.yle.fi/ng/arenan/tv/1514362 (31 min)

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

gentedimare kirjoitti:
kwak kirjoitti:Minun mielestäni ei omasta edustajasta tarvitsekaan tykätä eikä sitä tarvitse juuri sen kummemmin väkisin kannustakaan, mutta tuollainen jatkuva mollaaminen on suoraan sanottuna aika typerää. Kiva juttu, että tästä keskustellaan, mutta jankkaaminen ei johda yhtään mihinkään. Eiköhän Mazan mielipide tästä ole tosiaan tullut jo selväksi moneen otteeseen. :joojoo:
Jos on kommentoitavaa, eli asut, tuulikoneet, yleinen esitys............ Niin kai mielipiteensä saa sanoa :joojoo:
Näin olen käsittänyt, että täällä saa sanoa mielipiteensä. Mutta ilmeisesti minun kohdallani se ei ole sitten sallittua. Amsterdamin esiintymisestä halusin sanoa mielipiteeni. Ja niin teinkin. Nyt joku ehdotti tuulikonetta. Minusta se on jo niin nähty euroviisuissa IHAN KENEN TAHANSA ESITYKSESSÄ. Sekin on oma mielipiteeni ja toin senkin esille. Keksitään mieluummin jotain uutta ja ennennäkemätöntä. Nimimerkki Ta1ja väänsi ja käänsi tuulikone-kommenttini Pernilla-vastaiseksi, vaikka omasta mielestäni se ei sellainen ollut. Samassa viestissä linkitin tuoretta IL:n Pernilla-uutista ja onnittelin uudesta parisuhteesta. Aikaisemmin tässä ketjussa olen puffanut viisuedustajamme tv-ja radiohaastatteluja ym. infottavaa jos kukaan muu ei ole ennättänyt niin tehdä. Mutta eihän tämä Ta1ja niitä huomioinut. Sen sijaan hän kaivamalla kaivoi kuukausia vanhat kommenttini esiin, niputtaen ne yhteen aivan kuin olisin koko ajan ollut täällä polkemassa alaspäin edustuskappalettamme tai sen esittäjää. Näinköhän sentään.

Loppukaneettina tuumaan, että toivotan edustajallemme mitä mahtavinta viisureissua Bakuun. Edessä on huikea kokemus. Onnea matkaan.

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

^ Olihan tuo kieltämättä hieman frekkiyden rajamailla noin keinona laittaa viestisi peräkanaa, mutta oikeasti Muzamaza, olet kyllä itse ne kirjoittanut. Et näköjään itse huomaa, mutta synnytät niillä tosi negatiivisen vaikutelman, joka jää mieliin. Ei ole kyse kyttäämisestäsi, eikä niitä joudu mistään kaivamaan niitä viestejä, ihan nousevat esiin ja se sanoman sävy niistä viesteistä myös. Kyse ei ole siitä, etteikö mielipiteitä saisi olla, vaan siitä että jossain vaiheessa kyllääntymisen mitta tulee täyteen. Minä ärsyynnyn yleensä ja ärsyynnyin myös nyt jatkuvasta negatiivisuudesta, joka on kirjoittamanasi tässä ketjussa ollut tosi voimakasta.

Niitä on kolme niitä neutraalia parin rivin linkitysviestiä noiden välissä ennen kahta viimeistä viestiä.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7135
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

Mua ei pätkääkään haittaa ,jos joku ei tykkää pitämistäni lauluista ,mutta toki ihmetyttää ,jos suurinosa ei ..mutta silti en vaadi ihmisiä olemaan samaamieltä ..en edes sen takia .että pysyis joku yhtenäinen positiivinen fiilis .
Vaikka laulu edustaisikin kotimaatani ei se siitä tee parempaa eikä huonompaa ja edelleen viisut on mulle laulu kilpailu täynnä hyviä/huonoja lauluja/esityksiä ja mistä maasta tulevakkin ei muuta tosiasiaa ovatko ne hyviä tahi huonoja .
Pernillan laulu mielyttää minua jotenkin ,mutta en vielä usko esityksen ja teeveestänähdyn olevan niin lumova ,että uppoo kypällä eurolandiaan valitettavasti.
Syyt miksi näin pelkään ovat = kielivalinta ,mahdollinen epävarmuus ,mahdollinen esityksen tylsyys ja sopiiko tunnelmaan loihdittu lookki (onko ajanhengessä ja sopiiko biisiinkään )
Vaikka 1 semi on heikonpi löydän helposti 10 Pernillaa jotenkin kaupallisempaa /mielenkiintoisempaa/ tänhetken pakettia viihdyttämään sekä minua ,että eurolandiaa .
toki toivon ,että yllättyisin ja pernilla menisi rytisten finaaliin :)

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

MuzaMaza kirjoitti:väänsi ja käänsi
MuzaMaza kirjoitti:kaivamalla kaivoi
:heh:

Minulle tulee Pernillasta jotenkin sellaiset Anneli Saaristo deja vu/flashback fibat. Kukaan ei oikein korviaan lotkauttanut ennen kisaa ja jos lotkautti, niin se oli jotenkin negatiivista, että "kannattaako tuon nyt sinne mennä"-tyylistä... Perustuvat siis muistikuviini vuodelta 1989 ja olin juuri euroviisujen aikaan suorittamassa varusmiespalvelustani, joten ihan silmä kovana en lehtiä seuraillut. Josko nytkin tuo Pernilla yllättäisi tuolta hiljaisuudesta positiivisesti! Hyvä taktiikka ainakin noin muuten pitää matalaa profiilia ettei ole lähdössä soitellen sotaan :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
ta1ja
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13750
Liittynyt: 17 Tammi 2008, 23:14

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja ta1ja »

:heh: isot kriittiset miehet, kritiikin yläpuolella.
Ihmiset kuuntelevat tänä päivänä radioista kappaleita, jotka vain heitetään heille. Ja heille sanotaan, että teidän täytyy pitää tästä kappaleesta, koska me soitamme sitä 60 kertaa päivässä. He pakottavat pitämään kappaleista.
- Salvador Sobral

Avatar
Subculture
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3677
Liittynyt: 30 Huhti 2004, 12:47
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja Subculture »

tonywerner kirjoitti:Minulle tulee Pernillasta jotenkin sellaiset Anneli Saaristo deja vu/flashback fibat.
Mun on pitänyt koko kevään ajan tulla kertomaan, että mulla on ollut näin vähäiset odotukset Suomen edustajaa kohtaan viimeksi La Dolce Vitan suhteen. Annelille kävi hyvin, ehkä sitten Pernillallekin :peukku:

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11508
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja romualdo »

¨^...ihanko totta!? no voihan ... täsä taas nähään miten erilailla näemme asioita... en tiejä minkä verran Subiin vaikutti silloin se Dolcen valintaan liitetty ikävä Koikkalais/Ogae News-kohu. Ihtekään en ehkä olis sen enempää toiveik...kaampi kuin keväällä 2000, jollemme olisi tässä välissä kokeneet niin suuria menestyksiä ja finaaliin heittoja... ehkäpä nyt on meneillään tälläisten viattomien tähtisilmäisten pohjoiseurooppalaisten vuoro...

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Suomi 2012: Pernilla - När jag blundar

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Subculture kirjoitti:
tonywerner kirjoitti:Minulle tulee Pernillasta jotenkin sellaiset Anneli Saaristo deja vu/flashback fibat.
Mun on pitänyt koko kevään ajan tulla kertomaan, että mulla on ollut näin vähäiset odotukset Suomen edustajaa kohtaan viimeksi La Dolce Vitan suhteen. Annelille kävi hyvin, ehkä sitten Pernillallekin :peukku:
Samaa minäkin tietenkin toivon :peukku:
Loppujen lopuksi on sama mitä Suomen käy. Jos huonosti, pääsen lällättämään ähäkuttia UMK-porukkaa kohtaan, jos hyvin, pääsen lällättämään ähäkuttia UMK-vastustusporukkaa kohtaan :heh:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Lukittu