Mutta se oli sellainen Carte D'orin light-versio, rasvaa vaivaiset 5%, joten eikös se ole vähän kuin olisi jogurttia syönyt?

Viisukuppila . Euroviisut-aiheinen uutis- ja keskustelusivusto
Vau...mulla on ihan sama lemppari...ai että se on hyvää...! Vaikka mä olen jäätelöiden suuri ystävä ja asiantuntija (kröhöm...) ja maistellut ainakin kerran suunnilleen kaikkia tarjolla olevia sortteja, ei ole Apetit Lakritsin voittanutta...NAM...! cheeky-smiley-033:totalhki kirjoitti:Pakastimessa on litra mun lempparijätskiä. Apetit Lakritsaa. Siinä on rasvaa 13%, mutta onneksi kasvisrasvaa.
/me menee keittöön.
LäähTuo on jädejen jäde. Todella järkyttävän hyvää, jos on lakujäätelön ystävä. Mikäs luksus-Alepa teillä on, ei meidän Alepassa vaan Pappagalloa ole ollut. Ollaan vissiin liiaksi "laitakaupungilla". Tunnelin S-Marketissa olen Pappagalloa nähnyt paketissa, mutta toisaalta, se on jotain niin luksusta, että toistaiseksi olen tyytynyt ostamaan sitä vain Stockan Pappagallo-pisteestä.barbarossa kirjoitti: Lakujätskien aatelia on kuitenkin italialainen Pappagallon lakujäde. Tiedättehän, sellainen ruskea. Se on yksi ekstaattisimpia makuelämyksiä maailmassa.
Miik kirjoitti:Jäätelöistä vielä.. Ja Lidlistä puhuttaessa...
Sen firman saksanpähkinäjäätelö on aivan ihanaa.
Varmaankin on! Mukaan on sotkettu vaahterasiirappiakin. Ja tosiaan kun ei hinta päätä huimaa. Köyhän miehen Mövenpickiä... 8)eepu4 kirjoitti:Miik kirjoitti:Jäätelöistä vielä.. Ja Lidlistä puhuttaessa...
Sen firman saksanpähkinäjäätelö on aivan ihanaa.
Onko ... se sitä mitä luulin pecan-pähkinä jäätelöksi,se on sairaan ihanaa! :P
Juu...en ole...enkä edes mainosalalla, usko pois...! :lol: laughing-smiley-014: :lol:eepu4 kirjoitti:Ja hän ei "muka" ole Lid´lissä töissä :---w: :lol:
Ihanan täsmällistä.
P.S. tuohon 100metrin päähän rakennetaan Lid´l kevään ja kesän kuluessa,kiloja alkaa kasaantua jäätelöstä ja suklaasta.
Pitäisiköhän hommata itelle porttikielto :?
(taitaa olla Oulun ensimmäinen Lid´l,naapuri kempele on lähin)
Sun täytyy kyllä valitettavasti odottaa vielä miltei yhdeksän tuntia, Jónsì...!Jónsì kirjoitti:Lidlin Schogetten-suklaapalat, kaikki muut paitsi Cappuchino... Niitä on aina pakko ahmia kaksi levyä kerrallaan. Mansikka-jugurtti... love-smiley-016: Ja kun se on niin halpaakin. Ja ne pähkinäsuklaat, joissa on se kurre siinä vihreässä paketissa. Melkein tummaa suklaata ja hasselpähkinöitä...
Aivan...mansikkajogurttitäytesuklaa on tosi hyvää...!![]()
Ja lidlin suklaamuffinssit. Ne on niin täyttäviä ja ihanan pehmeitä (mutteivät raikasta, eivätkä uutta nicotinell-purukumia, joka maistuu nikotiinipurukumilta) Ja pienet suklaahiput siellä... Oih... Mihin seksiä tarvitaan?
Seksiä tarv...eh...jos mä jättäisin kommentoimatta tähän...! :lol: :lol: :lol:
Lidlin jäätelöistä on pakko mainita sellaiset sorbettijäätelöt, päällä keltaista "mehujäätä" ja sisällä oikeaa KERMAjäätelöä. Niitä ahmitaan koko pakkaus kerralla, vaikka ovatkin vähän kylmiä. (logiikan riemuvoitto)
Nyt tuli kiire lidliin.