O jardim - kuis kukkii?

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

O jardim - kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Käväisinpä tuossa pari tuntia sitten kukkakaupassa ja totesin taas, että onpas paljon kaikkea tarjolla. Synttärikukkaa olin ostamassa ja lopulta sellaisen löysinkin. Kukilla on kiva muistaa ystäviä ja tuttuja, sääli vain kun eivät kovinkaan kauaa kestä.

Mites muut ovat kukkakaupassa asioimisen ottaneet onkeensa? Kiinnostaako laisinkaan vai ei? Kokemuksia asiakaspalvelusta jne?

Itse voisin kyllä kertoa kokemani perusteella paikallisesta kukkakaupasta, että kun pyytää jotain nättiä ja hienoa pientä kimppua niin sieltä tulee mukaan sellainen saunavihtaa muistuttava räpellys. Sitten kun on siinä kimpun teossa "mukana" ja sanelee, et toi vois sopia tonne ja toi tonne, niin katsotaan päälle kuin halpaa kalaa. Meil on sen mummun kans omat väännöt joka kerta :D

Mutta on niitä sitten taas aivan ääripäästäkin näitä floristeja. Ihania ja tosi taitavia työssään.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Helsingin asemahallissa oli ainakin aikoinaan niin rumia kukkakimppuja, että piti niitä ihan erikseen käydä ihmettelemässä työmatkalla :shock: .
:termari:

Matt Oulusta
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 02:15
Paikkakunta: Poistettu käyttäjätunnus

Kukkii kuin kukkii

Viesti Kirjoittaja Matt Oulusta »

Kuulin tänään että yksi oppilaista on perustamassa kukkakauppaa! tulee olemaan taatusti laatukamaa ja palvelua Oulun seudulle! :P nature-smiley-015:


Muutenkin suosin "oikeita" kukkakauppoja! Niissä hoidon ja sidonnan hoitaa ammattilainen, kun taas ruokaputiikkien halvat kimput leviää yleensä käsiin päivässä taikka parissa! :cussing:

Onhan näissäkin putiikeissa tietysti eroja ja kun kerran hyvän putiikin löytää niin sieltä ostaa useamminkin :smilie_colors1:



Noh, rouvan kommentti kerran kukkia ostaessa oli, että ostappa mitä ostat: itellesän ne kumminkin ostat!!! :oops:

Että se siitä kun rouvaa usein haluaisi kukkasilla ilahduttaa!!!! prototyp:

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Heh...mahdoitko poiketa samassa putiikissa :wink: Mulla on se paha tapa, että vaikkei kukka-asetelma olekaan onnistunut niin silti "hyväksyn" sen. Pari kertaa on kyllä ihan oikeasti tehnyt mieli sanoa, että "otetaanpas uusiksi" tai "sido ihan rauhassa niin mä käyn kaupassa sillä aikaa".

Mutta on niitä ihaniakin luomuksia ollut kehissä, parhaimmat säilyvät parikin viikkoa, kunhan hoitaa niitä oikein. Nytkin ovat neilikat olleet aalto-maljakossa jo toissa viikon keskiviikosta ja viel ovat todella hyviä.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Soppis »

En pidä erityisemmin leikkokukista tai mistään saintpaulioista kotona :lol: Tykkään erityisesti näistä:

Anopinkieli
Kuva

Rahapuu
Kuva

+ kaikki pienet kaktukset

Jos menen kukkakauppaan ostamaan esmes onnittelupukettia, valintani on gerbera tai auringonkukka.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Kukkii kuin kukkii

Viesti Kirjoittaja Violette »

Matt Oulusta kirjoitti:
Että se siitä kun rouvaa usein haluaisi kukkasilla ilahduttaa!!!! prototyp:
Höh... mä saan ihan liian harvoin kukkia :( Muutaman kerran olen saanut, kun ollaan riidelty ja kultsi on tuonut sitten anteeksipyyntöruusut tai -puskat sovinnon synnyttyä.

TAHTOO ENEMMÄN KUKKIA, NE ON KIVOJA!!! Kuva

Soppiksen viestiin taas viitaten: rahapuu on ihana kasvi, saimme juuri sellaisen tuparilahjaksi! love-smiley-016: Mä en muuten tykkää yhtään gerberoista n_o: , mutta taidan olla poikkeus koska kaikki tuntuvat niistä aina diggaavan...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Niin, miksi niitä ihania kukkia kiikutetaan vasta sitten, jos on jotain mieltä painavaa... Eikös niitä muulloin voisi tuoda myös! Kukkien kauneus peittäköön ikävän totuuden?

Violette, sovit tähän ketjuun kuin tulppaani multaan :lol:

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ai kato, niinpäs muuten sovinkin! Jei!

Kuva
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

No ennen kuin tässä kukaan lähtee tekemään mitään johtopäätöksiä niin tämän jo muutamaan kertaan edellä mainitun rouvan on todettava, että tuolla puoliskollani on tapana ostaa kukkia ihan milloin vain - kyseessä eivät siis ole mitkää lepyttely-yrtit.

Itse asiassa sitä ei saa päästää irralleen Stockmannin viherkasviosastolla. Ainakaan jos sillä on lompakko mukana.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Stello »

Suomessa asuessani ostin aina kukat postitalon nurkalla olevasta kioskista, jonka myyjä osasi tehdä todella hienoja ja persoonallisia kimppuja. Kerroin mihin tarkoitukseen kukat olivat tulossa ja mahd. väritoiveet, ja hän sitten taikoi upeita luomuksia :D En tiedä, onko kiskaa nykyisin tai onko sama myyjä..

En ole tainnut ostaa Irlannissa ikinä kukkia - ei ole ollut syytä moiseen. Sain kyllä kerran itse todella upean kimpun, kun olin toipilaana.

Netitse on tullut ostettua kukkia - esim. vanhemmille synttäriksi floristi.netin kautta ja Flora2000.comin kautta hautajaiskukat Latviaan. Molempien saittien kautta on tullut fantsua palvelua ja onnistuneet kukat.

Avatar
Nadi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2822
Liittynyt: 26 Marras 2003, 13:30
Paikkakunta: Järvenpää

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Nadi »

Järvenpäässä on kolme asiansa tuntevaa suurta kukkakauppaa, joista kaikista saa taatusti haluamansalaisen koristeen mukaan. JAHUU!!

Rahapuusta vielä. Poika sai sellaisen synttärilahjaksi ja tuossa se on keittiössä ollut lokakuusta lähtien. Nyt näyttää rahaonni olevan alaspäin menossa, joten pikaisia hoito-ohjeita kaivataan. APUA!

Sain ensimmäistä kertaa amarylliksen tänä jouluna. Se teki viisi aivan upeaa punaista kukkaa. Niiden mentyä se on pukannut nyt neljä uutta ja kaksi on vielä nupullaan. En tiedä kukasta muuta kuin sen, että hieno on ja kallis, mutta onko mulla jotenkin erikoisen kukkiva yksilö, kun on nyt jo 11 kukintoa saanut aikaiseksi? Pitäisikö siis olla erityisen ylpeä ja varsinkin erikoisen kiitollinen sen lahjoittajalle? Se on HIANO party-smiley-027: !

Muuten olen kyllä äärimmäisen huono viherpeukalo. Tuon rahapuun ja amarylliksen lisäksi meillä on vain iso liuska-aralia, jonka jotenkin ihmeen kaupalla olen pystynyt pitämään hengissä jo yli kymmenen vuotta. Se voi hyvin vieläkin :wink: . Muuten aina kammoksuttaa, jos joku tuo viherkasveja lahjaksi. Leikkokukat on jotenkin helpompi ottaa vastaan, kun tietää, että ne ei kestä kamalan kauaa kuitenkaan eikä tarvitse niiden takia sellaisia tunnontuskia potea :oops: .

Leikkokukista vielä pikku vinkki; sain paljon ruusuja tässä synttäreideni ja teatterin alkuhuuman aikoina ja hoksasin, että kun ruusu tai esim. gerbera nurpahtaa, niin se pysyy erittäin kauniina vielä pitkään, kun sen leikkaa ihan kukan tyvestä ja laittaa laakeaan maljaan, jossa on vettä (ruusuille kuumaa). Aiku munkin boolimalja kukki pitkään kauniiden ruusujen ansiosta :lol: !

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Minä nappaan muutaman kerran viikossa kukkia kotiin, tosin harvemmin kaupasta kuin läheisen puiston reunustalla olevilta "kukkamummoilta". Melkoisen iäkkäät rouvat myyvät itse tekemiään kimppuja muutamien kroonien hintaan, mutta heille se on iso raha.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Mikkelsson on palannut, KAMALAN KIVA! :D
Anteeksi offtopic, takaisin kukkasiin...

Itse käyn Virossa ihan vaan turistipohjalta, mutta itsellenikin on muodostunut sellainen tapa, että lähtöä tehdessä pitää viimeisillä krooneilla ostaa katukojusta kukkia. Kun eivät maksa juuri mitään Suomen hintoihin verrattuna, ei jää turhaan muutamaa kroonia taskunpohjalle, ja kukkienmyyjämummolle raha tosiaan menee tarpeeseen.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Sitäpaitsi monet niistä mummojen kukkakimpuista ovat aivan liikuttavan ihania, kun niissä on käytetty paljon luonnonkukkiakin.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja salla »

Tulppaanit on ehkä maailman kauneimpia kukkia. Ehkä.
Hauska juttu, kun kävin tilaamassa hääkimppua ja sanoin sille mummolle, että pelkkiä sinisiä kukkia. Se sanoi, että jos nyt kuitenkin sitä harsoa sekaan. sAnoin että ei kiitos, pelkkää sinistä. Se vaan jankkas ja jankkas sitä harsokukkaa...meinas palaa hihat. Sanoin että ei harsoa.
Sitten se huuti vielä ovelta, että saa sen kimpun peruakin jos häät peruuntuu. Ja että ei ne häät eikä mitkään jos maistraatissa vaan...syntiä se on. Kyllä kiehahti, mutta se oli ainoo kukkiskauppa meidän lähellä. No, kun kävin hakemassa kimpun...yllätys yllätys HARSOKUKKAA!!! Voi hele...kaaso repi harsot eikä maksanut kimpusta paljoakaan. Kyllä joillekin saa vääntää...

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Lola »

^Voi hyvänen aika. :evil:

Meillä on melkein viikoittain tuoreita kukkia. Ostan yleensä ihan ruokakaupasta tulppaaneja tai pieniä ruusuja, tai liljoja. Kyllä ne muutaman päivän nättinä kestää. :)

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

:shock: Hurja toi Sallan juttu! :shock: Olisit syöttänyt ne harsot sille mummolle. :x
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Stello »

salla kirjoitti:Tulppaanit on ehkä maailman kauneimpia kukkia. Ehkä.
Hauska juttu, kun kävin tilaamassa hääkimppua ja sanoin sille mummolle, että pelkkiä sinisiä kukkia. Se sanoi, että jos nyt kuitenkin sitä harsoa sekaan. sAnoin että ei kiitos, pelkkää sinistä. Se vaan jankkas ja jankkas sitä harsokukkaa...meinas palaa hihat. Sanoin että ei harsoa.
Sitten se huuti vielä ovelta, että saa sen kimpun peruakin jos häät peruuntuu. Ja että ei ne häät eikä mitkään jos maistraatissa vaan...syntiä se on. Kyllä kiehahti, mutta se oli ainoo kukkiskauppa meidän lähellä. No, kun kävin hakemassa kimpun...yllätys yllätys HARSOKUKKAA!!! Voi hele...kaaso repi harsot eikä maksanut kimpusta paljoakaan. Kyllä joillekin saa vääntää...
No HUH!! :shock:

Mä olisin ollut tuosta sen verran vihainen, että olisin taatusti kirjoittanut johonkin paikallislehden yleisöosastoon rikinkatkuisen kirjeen.. :evil: Kukkakauppiaskin on palveluammatissa, joten asiakasta pitäisi ehdottomasti kuunnella - ja tuo maistraattihäiden kritisoiminen oli jo henk.koht. LOUKKAUS! Siis asia ei todellakaan kuulu jollekin kukkakauppiaalle! :evil:

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Kyl olikin olematon mummu kyseessä. Ei sitä uutta hääkimppua niin vain tehdäkään ja riisuttu on aina riisuttu. No mut muistaa sitten ainakin loppu elämän et millanen se hääkimppu oli.

Toivotaan nyt kuitenkin mummelin sairastaneen dementiaa ja sinivalkosokeutta, ettei hälle tuu paha mieli :wink:

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kerrassaan karmea tuo Sallan tarina - asiakaspalvelua pahimmillaan. Itselläni kauhukokemukset ovat rajoittuneet eräässä pizzeriassa lounasaikaan tuovuorossa olleeseen ynesään emäntään, joka laukaisi minulle "mä tässä jouda mitään pitsoja paistelemaan", kun yritin tehdä tiskillä tilausta.

Arvatkaa vain suuntasinko saman tien naapuriravintolaan?

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja salla »

Tää nyt ei liity kukkakeskusteluun, mutta viimeisilläni ollessani raskaana kävin kiinalaisessa ravintolassa syömässä. Maha jotenkin piilottui hyvin pöydän alle eli tarjoilija ei sitä sieltä nähnyt. Sitten kun tilattiin lasku ja oli tosi ähky olo, oikaisin itseni ja maha tuli esiin oikein kunnolla. Tarjoilija hihkui siinä vieressä että " oi joi, iso maha, oi joi...too much food, oi joi.." Se meni ihan paniikkiin kunnes yritin selittää että "baby". En tiedä ymmärsikö kun puisteli vaan päätään keittiöön mennessä. Hassua.

Mutta on sitä kyllä kaikenlaisia asiakaspalvelijoita liikkeellä. Tuosta kukkakauppa-episodista opin ainakin sen, että mielummin käytän sellaisen yrityksen palveluita (tärkeissä tapahtumissa), joita joku tuttu on suositellut.

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

No niin rehuja taas ostettu ja olipas taas hintavia yksilöitä! 2:50 yks gerbera! Musta son jo riistoa :D :D Siis todella nättejä yksilöitä ovat siis ja leikkoina otin tällä kertaa, kun halusin aaltomaljakkooni jotain täytettä. Mut hei oikeesti 2:50...ei..kyl on tyyris sanon mä.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Naali »

Kotona käydessäni vihjaisin äidilleni, että kaktus olisi ehkä sellainen kasvi, mitä en hevin tappaisi. Ja kauppaan :D . Siellä vielä sanoin erityisvaatimukseksi "siinä täytyy olla piikkejä". Otin sitten sellaisen ihan pienen kaktuksen, jossa oli pisimmät piikit. Ihana yksilö, eikä maksanutkaan kuin 2 euroa! Olen iloinen :)
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Kaktuksenkin hoidossa on omat niksinsä. Itse olen ainakin onnistunut tappamaan sellaisia liikakastelulla.

Ja niin muuten, onkos joku täällä onnistunut pitämään rahapuun tai kodinonnen paria kuukautta pidempään hengissä? itse ainakin tyrin aina, oli sitten kumpi tahansa kyseessä.

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Suosittelen muuten kaikille ihan kukkivista kasveista pitäville orkideaa! Helppohoitoinen kasvi, kunhan saa tarpeeksi valoa (ei toki liikaa). Kastelu kerran viikossa upottamalla purkki veteen. Kukkii ainakin kaksi kuukautta, itse olen saanut joskus 3,5 kk kukkimaan. Hinta kirpasee kyllä kivasti. 25-35 euron väliltä löytyy, mutta kyllä ne sitten tosiaan kestää pitkään.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Meillä on orkidea olohuoneen ikkunalla. Ja on pysynyt tosi kauan nättinä. :D

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Minulle kaikki mahdolliset viherkasvit ovat oikea painajainen.. luulen että ne nyt kuolevat jo vain tullessaan kanssani samaan tilaan. Kodinonnen tappamisen maailmanennätys nopeudessa mitattuna kuulunee minulle..

Meillä kotona Virossa viherkasveja löytyykin ainoastaan kylppäristä, jossa niiden kastelusta ei tarvitse ottaa niin suurta stressiä silloinkaan kun perheen viherpeukalo on poissa kuvioista.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
barbarossa
Tiskijukka
Tiskijukka
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Mä kuulun myös niihin, jotka tappavat kaiken (?!) elävän ympäriltään. Orkideakin varmaan kukkisi noin päivän meitsin hallussa, mutta olen tuossa keväämmällä päättänyt kuitenkin yrittää. Läheisessä kukkakaupassa näkyivät maksavan 16 euroa, joka tuntui edulliselta, kun muistan nähneeni niitä välillä lähemmäs 30 euron hintaan. Myyjä mainitsi erikseen, että ruukun tulisi olla lasinen, jotta ne ilmajuuret (tai mitä nyt olivatkaan nimeltään) saavat valoa. Kuulosti hieman liian kasvitieteelliseltä taas, mutta enköhän rohkaistu yrittämään.

Onnistun muuten tappamaan jopa leikkokukat hetkessä! :shock: Puolisen vuotta sitten ostin nupullaan olevan liljan, jonka oli tarkoitus siis alkaa kukkaa pykkäämään, mutta eihän se meikäläisen hoidossa siinä onnistunut. Alkoi vaan tiputtaa niitä aukeamattomia nuppuja pois. :(
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
TOMItu
Keittiömestari
Keittiömestari
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Heh, eihän ne aina onnaa! Nupuillan olevat kukat ovat yleensä aika herkkiä näin talvella ihan paleltumaankin kun niitä kuskaa kukkakaupasta kotio. Leikkokukkiin täytyy muistaa vaihtaa vettä päivittäin ja leikata uusi imupinta vähintään joka toinen päivä.

Avatar
gentedimare
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 23672
Liittynyt: 13 Marras 2003, 00:32
Paikkakunta: Pori

Kuis kukkii?

Viesti Kirjoittaja gentedimare »

Kuva

Paljon kohuttu kukkapuska ei nyt pahemmin näy.... :lol:
Diggi-loo diggi-ley alla tittar på mig
Där jag går i mina gyllne skor
Jag dansade omkring på gatan
Och hela världen den log
Diggi-loo diggi-ley

Vastaa Viestiin