Sugar (karkit ja muut namut)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Jellyillähän oli ihan oma mainoskampanjansakin telkussa:

"Jelly, Jelly on jees! Jelly, jelly on jees! Jelly, Jelly!
Tropicana, Amazona, Minifani!
Jelly, Jelly on - jees!" :wink:

Sävelen hyräilen tavattessa eri pyynnöstä, ilman eri veloitusta.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Joo, siitä vaan hyräilemään! Mä en nimittäin saa tuota mieleeni. Olin tuohon aikaan niin pieni, että vain hämäriä muistikuvia tulee...
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

...ja arvatkaahan kenen päähän jämähti nyt tuo Jelly-mainosbiisi soimaan! On muuten pahuksen tarttuva rallatus. Ja ärsyttävä. :evil:

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jaahas, Violette ja Marjukka provoavat. Heitän pallon Natalle. Itse katselen nykyään esim. jugurttipurkit ja valitsen vaihtoehdon ilman liivatetta. Itselläni on se ongelma, etten itse aina osta tuotteita, joten joudun syömään sitä, mitä minulle tuodaan.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Tiedä siitä provoamisesta sitten... tämä on ihan mielipidekysymys. Kyllä se vaan minun mielestäni on turhaa hurskastelua, jos on "eettisistä syistä" kasvissyöjä, mutta liivatekarkit maistuvat. Joko ollaan eettisistä syistä kasvissyöjiä tai ei olla, mutta joillakin nämä periaatteet joustavat ihan sen mukaan, mitä sattuu mieli tekemään. Kummasti nyt, Jukka, tartuit aiheeseen ja syytät "provoilusta", enhän minä ainakaan tiedä sinun periaatteidesi rajoja enkä ollut niitä peräänkuuluttamassakaan. Nimenomaan omassa lähipiirissäni on tällaisia lakto-ovo-pesco-liivate-vegetaristeja, ja ihan tykkäävässä yhteisymmärryksessä ollaan, vaikka avoimesti saakin arvostella :mrgreen:

Edit: kirotusvihre editoitu.
Viimeksi muokannut Marjukka, 02 Helmi 2005, 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Hmm, mielenkiintoista. Täällä syytetään "provoamisesta" vaikka itse luulin vain kysyneeni erästä asiaa ihan vain uteliaisuudesta. No, ihan miten vaan... :roll: Ei tietenkään tarvitse vastata.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Naali »

JukkaV kirjoitti:Jaahas, Violette ja Marjukka provoavat. Heitän pallon Natalle. Itse katselen nykyään esim. jugurttipurkit ja valitsen vaihtoehdon ilman liivatetta. Itselläni on se ongelma, etten itse aina osta tuotteita, joten joudun syömään sitä, mitä minulle tuodaan.
Selvästi pitäisi aloittaa jo uusi ketju, koska tämäkin alkaa OT:na. Mutta mielenkiinnosta kysyn, että onkos se liivate yleensä niissä vähärasvaisimmissa jogurteissa? Olen saanut sellaisen käsityksen, että ne ovat niin litkua, etteivät paljon muulla keinoin pysy kasassa.

Karkista menee kaikki. Jotkut on vähän pahempia, mutta erityisesti kaikki salmiakki, laku ja toffee menee. Lisäksi tietenkin suklaa, mutta siihen minulla ei ole niin suurta intohimoa kuin monella muulla. Ja hedelmäkarkit kans. Irtokarkkeja ostan aika sekalaisen pussin.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Naali, yleensä kaikissa vähärasvaisissa jugurteissa ja myös esim. tuorejuustoissa on liivatetta. Nykyisin sitä tungetaan oikeastaan melkein mihin vaan :( , joten jos ei halua eläinparkoja syödä, on oltava tarkkana. (Eri juttu varmaan silloin, jos on kasvissyöjä muista kuin eettisistä syistä). Joo, avataan vaan se uusi ketju :D
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja male »

Jónsì kirjoitti:Suklaa ei ole karkkia. Suklaa on pala taivasta.
Just näin on. Itse en pysty valitsemaan parhaita karkkeja kun niitä on niin paljon. Huonoimmat on "Fazerin parhaat". Nimi lupaa vähäsen liikaa...
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Katinka »

En saisi paljon syödä karkkia, diabeetikko kun olen, mutta välillä minulle tulee hirveä lakritsinhimo. Silloin syön täytelakuja, jotka sitten hetken päästä maistuvat ällön makeilta. Suklaista ehdottomasti paras on Fazerin sininen ja myös tumma suklaa maistuu. Toffeesta jäi karvas muisto, kun sitä syödessä hammas lohkesi ja paikka tippui. Jouduin päivystyksenä hammaslääkäriin ja jouduin käymään monta kertaa, sen hampaan korjaaminen oli yllättävän vaikeaa.
Belgrad 2008!!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä taas rakastan Fazerin parhaita, vaikka onhan siinäkin pussissa muutama kakkakarkki :? (aika yleinen ongelma sekoituspussien kanssa) Ne sini-vihreäruudulliset on parhaita!
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

JukkaV kirjoitti:Itselläni on se ongelma, etten itse aina osta tuotteita, joten joudun syömään sitä, mitä minulle tuodaan.
Siispä kannattaakin suosia ruokaympyrän jokaista osaa, ei tulee niitä ongelmia. Heh..liivatekarkkikasvissyöjiä on tälläkin suunnalla muutamia havaittavissa.

Juuri tulin seminaarista, mikä käsitteli lasten ja lähinnä yläasteikäisten nuorten syömistottumuksia. Ikävä tosiasia on se, että aamupala ja lounas jätetään syömättä yhä useammin nuorten tyttöjen keskuudessa. Tästä oli tehty laaja kysely tuohon ikäryhmään. Kohderyhmää oli haastateltu ja tehty "kokeenomaisia" testejä, missä kysyttiin tavallisimpia ravintoarvoihin liittyviä kysymyksiä. Vastaustaso oli ollut todella laaja. Toiset olivat tienneet lähes kaiken ja toiset taas eipäilivät esim. voin lisäävän hampaiden kuntoa.

Niin ja siis aiheeseen palatakseni...tosiaan karkit ovat nykynuorison suurin vitsaus, hassuinta tässä tosiaan on se että samaan aikaan ollaan kaiken maailman dieteillä ja ryhdytään kasvissyöjiksi, mutta silti sitä karkkia pystytään syömään aivan rauhassa. Kokonaisia aterioita korvataan suklaapatukoilla ja irtokarkeilla. Kaikki kohdallaan...?

Sit oma mieltymys: nyt on nuo SISUt aika pop. Näppäriä aina tunneilla ja kestävät kauan.

Avatar
Jvvv
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9695
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:43
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jvvv »

Sen verran täytyy karkkisyömärin mainettani korjata, etten sentään ole mikään pohjaton kaivo. Tuossa olisi jouluostoksilta jäänyt vieläkin pari puolen kilon Fazerin konvehtilaatikkoa, mutta ei ole vielä natsannut avata ja syödä... Ja keittiön kaapissakin on melkein puoli tusinaa suklaalevyjä (leivontakäyttöön), mutta eipä niistäkään ole pelkoa, että suihin katoaisivat ennen aikojaan.
"Olen kivi joka kukkii lailla hauraan joutsenen."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

TOMItu kirjoitti:Siispä kannattaakin suosia ruokaympyrän jokaista osaa, ei tulee niitä ongelmia.
Eli:
  • [-] Maitosuklaata
    [-] Tummaa suklaata
    [-] Valkosuklaata
    [-] Kaakaota
    [-] Suklaaleivoksia
    [/list:u]
    Siinähän ne kaikki tärkeät, kyllä toimii tämäkin lause yhteydestään irroitettuna. (Suklaa on se syy miksi minusta ei ikinä tule vegaania, tai edes kasvissyöjää; punaisen lihan voisin kyllä jättää)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Naali »

TOMItu kirjoitti: Niin ja siis aiheeseen palatakseni...tosiaan karkit ovat nykynuorison suurin vitsaus, hassuinta tässä tosiaan on se että samaan aikaan ollaan kaiken maailman dieteillä ja ryhdytään kasvissyöjiksi, mutta silti sitä karkkia pystytään syömään aivan rauhassa. Kokonaisia aterioita korvataan suklaapatukoilla ja irtokarkeilla. Kaikki kohdallaan...?
Tunnistan tuon pikkusiskostani. Hän on lakto-ovo-vegetaristi. Äitini ei tee hänelle erikseen kasvisruokia, mutta en usko sen olevan syy siihen, miksi hän ei syö kunnollisia aterioita. Kyselin kouluruoasta, jota hän sanoo kuitenkin syövänsä. En usko, että hän syö aamupalaa useinkaan. Sen sijaan limsa ja karkit kyllä uppoavat. On vaikea ymmärtää ihmisiä, jotka eivät syö tavallista ruokaa.

Itse en yläasteella taas syönyt kouluruokaa kovinkaan usein (näkkäriä ei taideta laskea:oops: ), mutta en myöskään korvannut ateriaa millään karkilla. Kärvistelin sen pari viimeistä tuntia ja lähdin kotiin syömään ensin muhkean välipalan (leipää ja sellaista) ja sitten vielä päivällisen samaan syssyyn. Kyllähän minäkin karkkia söin ja syön edelleen, mutta en koskaan korvaa sillä aterioita. Niinpä äitini ei ole koskaan tarvinnut kieltää minua syömästä mitään esimerkiksi puolta tuntia ennen ruokailua, sillä syön kuitenkin aina mielelläni myös oikeita aterioita.
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Hyvä Jonsi, noin sitä pitää!!!! :D :D :D
Belgrad 2008!!

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Violette »

Jvvv kirjoitti:Sen verran täytyy karkkisyömärin mainettani korjata, etten sentään ole mikään pohjaton kaivo. Tuossa olisi jouluostoksilta jäänyt vieläkin pari puolen kilon Fazerin konvehtilaatikkoa, mutta ei ole vielä natsannut avata ja syödä... Ja keittiön kaapissakin on melkein puoli tusinaa suklaalevyjä (leivontakäyttöön), mutta eipä niistäkään ole pelkoa, että suihin katoaisivat ennen aikojaan.
Voi kuule, ei olisi meillä säilynyt :oops: Paitsi ne konvehtirasioiden kakkakarkit :lol:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
TOMItu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3100
Liittynyt: 11 Marras 2003, 17:08

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja TOMItu »

Jónsì kirjoitti:Siinähän ne kaikki tärkeät, kyllä toimii tämäkin lause yhteydestään irroitettuna.
Tosiaan kaikki proteiinit, rasvat ja hiilihydraatit sopivassa paketissa :D Eikö olisi niin helpompaa vetästä Fazerin sinistä lounaaksi, hernekeiton sijasta :wink:

Matt Oulusta
Naukkailija
Naukkailija
Viestit: 51
Liittynyt: 28 Joulu 2004, 02:15
Paikkakunta: Poistettu käyttäjätunnus

suklaa on POP!!!

Viesti Kirjoittaja Matt Oulusta »

... ja sitä paitsi terveelliseen ruokavalioonhan kuuluu 100 g tummaa suklaata ja lasi punaviiniä päivässä :P Tutkittu juttu food-smiley-020:

on vain kavereiden kanssa mietitty että voikos sen 100 g tummaa korvata 200 g maitosuklaata (fazun sinisellä) :oops: :oops: :oops:

Oikein makoista suklaatia on Fazun uusi Maya chiliripauksella NAM, tutun sinisen lisäksi vanhat kunnon Pandan Panama-suklaapatukat on namia! :P

muista nameista jo rouvankin mainitsemat hedelmänököset ja aivan erityisesti niissä RoopeAnkan kolikot! Meinasi tulla tippalinssiin kun niitä ensimmäisen kerran pitkään aikaan kaupassa näkyi! ovat vaan perskutaleet menneet muuttamaan hieman makuakin :?

Stello
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 484
Liittynyt: 07 Maalis 2004, 20:14
Paikkakunta: Bray, Co.Wicklow, Ireland
Viesti:

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Stello »

Ooh.. Taisin unohtaa mainita Fazerinan, joka on siis PAREMPAA vielä kuin Fazerin sininen! :oops: *nami*... Myös Dumle on ihanaa, ja Dajm, josta lohkoin ja popsin aina ensin sen suklaan ja vasta sitten sisuksen.. (Hitsi.. äiti tekstasi laittaneensa just paketin, eli en mä nyt heti perään kehtaa "tilata" jotain muuta..)

Saadaan aina joskus postitse myös Fazerin parhaita, joista mun suosikit on Lakta (? siis se sinivihreäruudullinen) ja Tosca..

Avatar
eepu4
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5018
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 16:26
Paikkakunta: Oulu

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja eepu4 »

Original TV-mix siinä on taivaallisia ne mustat sydämet!!!
Fazerin parhaissa se sini-vihreässä paperissa oleva karkki(sanovat kai laktaksi)ite en ole nimeä ikinä kerennyt lukea siinä paperissa menis kai suuhun mitä vaan! 8) Tosin en ole syönyt ihan äsken niitä.
Alku suklaan makuinen toffee on taivaallista. :P
Sitruuna täytelaku !oih!!
Yks mikä on hyvä on noi "sininenkuu"nimiset irttarit.!

Viini kumi karamellit ovat per***stä, ruotsin laivoilla yhteen väliin ne kaikki maistui puolukalle väristä huolimatta. :evil:
jos todella rakastat rakkautta sanot
rakastavasi rakkaudella
niin silloin rakkaus rakastaa
niin silloin rakkaus rakastaa rakastaa sinuakin

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: suklaa on POP!!!

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Matt Oulusta kirjoitti:... ja sitä paitsi terveelliseen ruokavalioonhan kuuluu 100 g tummaa suklaata ja lasi punaviiniä päivässä :P Tutkittu juttu food-smiley-020:

on vain kavereiden kanssa mietitty että voikos sen 100 g tummaa korvata 200 g maitosuklaata (fazun sinisellä) :oops: :oops: :oops:
En pistäisi hanttiin. Mutta ei taida tarvita niinkään paljoa, jos oikein laskeskelen. Tumma suklaa sisältää samoja flavoideja kuin punaviinikin. Tosin paremmanmakuisessa muodossa. :wink:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JuhaUK
Portsari
Portsari
Viestit: 14187
Liittynyt: 21 Marras 2003, 20:45
Paikkakunta: Lontoo

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja JuhaUK »

Stello kirjoitti:Ooh.. Taisin unohtaa mainita Fazerinan, joka on siis PAREMPAA vielä kuin Fazerin sininen! :oops: *nami*... Myös Dumle on ihanaa, ja Dajm, josta lohkoin ja popsin aina ensin sen suklaan ja vasta sitten sisuksen.. (Hitsi.. äiti tekstasi laittaneensa just paketin, eli en mä nyt heti perään kehtaa "tilata" jotain muuta..)

Saadaan aina joskus postitse myös Fazerin parhaita, joista mun suosikit on Lakta (? siis se sinivihreäruudullinen) ja Tosca..
Stello, mahdatko tietää tällaisesta postimyyntifirmasta?

http://www.finnishfood.net/

Ja sitten tällainen, jossa myydään brittisalmiakkia!!! :shock:
http://www.liquoriceheaven.com/default. ... startrow.1

En ole kokeillut, mutta yksi kaveri oli tilannut noita Double Salted Triangles, joissa on 7,9% salmiakkia, eli kai vahvempaa kuin Suomessa edes saa myydä :shock:
Hello Hi!

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Ai miten se sallittua vahvempi aine sitten Suomessa luokitellaan, huumeeksiko :shock: Vai onko vain jotain kemianluokka-kamaa, tyyliin kemiallinen yhdiste :D Muistan että meilläkin kemmantunnilla sekoitettiin ammoniumkloridia ja sitä ihan vähän maisteltiin...huh!
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Soppis »

Minun suosikkarkkejani ovat kirpeät hedelmäkarkit. Sellaiset että vesi herahtaa kielelle kun ajattelee maistavansa sitä. Esim. videovuokraamon karkkilaarista löytyy ainoat oikeat kirpeät namit! Pääkallot, kolikot ja saappaat parhaimpia kirpeitä. Salmiakki on pahaa, ja laku vielä pahempaa. Tulee huono olo, jos koitan syödä mustia karkkeja. En tiedä miksi.

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
salla
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 943
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 21:11

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja salla »

Minä kaipailen tällaisia kasarituotteita kuten: Pinkki-jäätelö (raksui suussa), Fazerin kymppisuklaa (nami nami), Space-suklaa, Fami, Tofferina (Fazerinan oheistuote)...yms. Vai olisiko kenties että aika kultaa muistot? Mene ja tiedä mutta Fazerin kymppisuklaa oli maailman parasta.

Avatar
Soppis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8811
Liittynyt: 18 Touko 2004, 23:03
Paikkakunta: Tampere

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Soppis »

ZetZet kirjoitti:Minulla taas on ikävä Chap-nimitäs suklaapatukkaa. Voi kun se oli herkkua. Nyt jo menetettyä sellaista. :cry:
Chap-patukasta on mieleen iskostunut naurettava mainos: "Siis aina kun mä saan Chäppiä, mun on ihan pakko päästä joraan"!

You and me, can't you see, we're playing with fire?
Tell me now, do you feel this burning desire?

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

...joo, ja eikös tuossa teinibimbon tähdittämässä mainoksessa vielä laulettu "tsekkaa Chap ja ime svengiin kii", tai jotain sellaista.

Chapilla oli minusta hurjan hauska mainoskampanja: kaksi harmaapäistä herraa katseli erilaisia ehdotuksia suklaapatukan mainokseksi ja hylkäsi ne kaikki, milloim istäkin syystä. Tämä jorauspätkä ei kelvannut liian kornina. Toinen ehdotus mikä jäi mieleen, oli sekava action-pätkä jossa todettiin lopuksi "kammohurjameininki ja jännät paikat".

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Marjukka kirjoitti: Muistan että meilläkin kemmantunnilla sekoitettiin ammoniumkloridia ja sitä ihan vähän maisteltiin...huh!
Ja mä muistan, että yksi kaverini lakkasi syömästä lakua ja salmiakkia sen jälkeen, kun sille kemmantunnilla selvisi, mitä kaikkea niissä on! :shock: Minen halunnut tietää ja hyvin on mustat tuotteet maittaneet tähän päivään saakka. 8)
Kyllähän nuo liikaa syötynä aiheuttavat muistaakseni munuaisiin häikkää, joten siihen kai nuo pitoisuudet liittyvät.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Karkit ja muut namut

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Sallan mainitsemista Space, sellainen pyöreä suklaajutska...NAM!

Kiitti vaan Soppikselle ja Zetalle, kun saitte minunkin päähäni tuon kauan sitten unohtuneen Chap-mainoksen :x Heh. Mutta jos oikein muistan, niin eikö Chap pysynyt jotakuinkin sellaisenaan, ja nimi vaihtui, olisiko ollut ihan vähän aikaa sitten kaupoissa vielä, nimellä Trix? (ei, en sekoita siihen että muuttivat Raiderin Twixiksi)

Täällä on ilmoittautunut monia ei-salmiakista-tykkääviä, mutta minä tykkään. Salmaria lähtee erillinen pussukka karkkikaupasta mukaan, jos sinne eksyn. Ja kunnon väkevää salmiakkia sen on oltava, ei mitään sokeripäällysteistä lakua.
Laku itsessään on toki hyvää, mutta salmiakki salmiakkina.

Uuden paluun tehneistä vanhoista karkkimerkeistä olenkin ilahtunut siitä, että yhtäkkiä ne pienet, väkevät Pantteri-salmiakkipastillit ilmaantuivat kauppoihin taas! NAM! Siis eri asia kuin pussissa myytävät, miedommat Pantterit.
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Vastaa Viestiin