Parturit ja kampaamot

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Minä menen taas torstaina turkkilaismiehen käsittelyyn :surrur:
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
Darhen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4400
Liittynyt: 02 Maalis 2005, 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Darhen »

Minä menen perjantaina hevarimiehen käsittelyyn. :uujee: :surrur:
I am not that desperate and you are not that lucky.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Uuh-la-laa! :mrgreen: Mä olin ihan tylsästi keski-ikäisen naisen käsittelyssä.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minua ei käsittele kukaan :lohduton:

Mutta oikeesti, haluaisin pikapikaan leikata fledani :joojoo: Nykyään ahdistaa heti kun on vähänkin lyhyttä pidempi :draamaa:

Edit: Siis tukka :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minunkin pitäisi tukan vuoksi käydä parturissa, mutta en voi, koska piposäät alkavat pian. Jos piponi alta ei näy tukkaa, niin näytän täydelliseltä idiootilta. :)
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Suositelkaa hyvää kampaajaa Helsingistä! Oma luottokampaajani on Tampereella, mikä on vähän turhan kaukana. Haluan kampaajan, joka kuuntelee asiakasta eikä tuputa väkisin mitään muodikasta lokinp*skavärjäystä. En myöskään halua lukea Seiskaa enkä keskustella kampaajan kanssa julkkisjuoruista tms.

Mitään omaisuuksia en ole valmis maksamaan, kipuraja menee noin 50-60 eurossa (pelkkä leikkaus).
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

i wanna be a toy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4000
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 15:06
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja i wanna be a toy »

Oma luottoparturini on tuolla linkkaamallani sivulla ja voin suositella häntä sinullekin :vonkaus: Olen nähnyt hänen tekevän leikkauksia ja kampauksia myös naisille ja hienoja ovat olleet :joojoo:
http://itis.fi/?id=448&lang=fi&name=liike
Ihan voitais olla ilman niitäkään siel näin.

Avatar
OhJami
Siemailija
Siemailija
Viestit: 136
Liittynyt: 05 Touko 2011, 13:41
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja OhJami »

En enää IKINÄ ala ite tylsyyksissäni leikellä hiuksiani. Kokeilin vähän lyhentää otsista ja lyhentää mallia muutenkin, mutta lopputulos oli kyllä ehkä maailman epäsymmetrisin. Onneks vaan yks ihminen on huomannut tän, mut se on mullekkin jo liikaa. Hiukset on kasvanu jo jonkin verran ja eroo ei sillain enää huomaa.
Seuraavaks haluaisin kokeilla laittaa hiukset mustaks ja sekaan ihan vaaleita raitoja.
I'm a trisexual - I try anything once

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Parturi leikkasi mulle tänään erittäin mallikkaan tukan! :tapu: Viimeksi taisin käydä parturissa maaliskuussa, joten ero on huomattava. :shock:
Riskinä seniorilaumat

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11526
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja romualdo »

i wanna be a toy kirjoitti:Minä menen taas torstaina turkkilaismiehen käsittelyyn :surrur:

... uuuh, mun pitäis kohtapuoliin mennä siistimään tätä ennätyspitkää hevarikuontaloa... meniskö Ruotsaloon, n. 55 v:aan oikein mukavan Hakunnin blonti-pojan käsittelyyn, vaiko pitkä-ikäisimmän Pöllän Sirkan hiusateljeehen... vai pistänkö pään pölkylle ja otan latvoja vähän tuolla vesurilla ... (ois halvin vaan ei ehkä turvallisin vaihtoehto...
Sirkka ei ottanut kuin vitosen tai korkeintaan 8 euroa... viime käynniltä... vitosen kait, kun hän vaan vähän siisti.. tuli ennätysvähän krollereita lattialle .... (se tanskalainen o sinne väliin niiin ...)

Avatar
Samiasd
Pelinhoitaja
Pelinhoitaja
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

Kävin ensimmäistä kertaa sellaisessa nonstop-parturissa, johon siis mennään ilman ajanvarausta. Ei tarvinnut odottaa yhtään. :uujee: Paikka oli kyllä älyttömän pieni ja siellä oli matalat penkit. Ja pesupaikka oli älyttömän huono niskalle. Leikkasivat kuitenkin hyvin.

Nyt hiukset ovat ihan lyhyet. <3 Ja sain kivan päähieronnan. :heh:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Minä kävin parturissa Thaimaassa Patong Cityssä. Maksoi 2,5€ ja ihan hyvää jälkeä tuli! :peukku: Pyrin aina leikkaamaan hiukseni ulkomailla, sillä boigotoin suuresti Suomen täysin älyttömiä parturihintoja.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Varasin ensi tiistaiksi kampaaja-ajan. Taas on "vähän" ehtinyt tukka venähtää ja juurikasvua tullut, joten tämä reuhka kaipaakin päivitystä :D Todennäköisesti vain leikkautan huonoja latvoja pois ja haluan uutta väriä päähän.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16941
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Happy »

Kampaamo/Parturipelko on vieläkin melko suuri, viimeksi tuli käytyä syksyllä, sen jälkeen olen aina hieman itse leikannut sieltä sun täältä aina puoli senttiä. Olen kuitenkin kyllästynyt hiuksiini, ja en enään yhtään tykkää (milloin olen koskaan edes tykännyt hiuksistani? = en koskaan) Niin nyt luulen että uskaltaisin viimeinkin pitkästä aikaa varata ajan niin hiustenleikkuulle kuin värjäyksellekkin.. Mutta jotain aijon nyt hiuksilleni tehdä, pelottaa vaan että kampaaja onnistuu vain pahentamaan tilannetta :rofl:
Mutta maalis-toukokuun aikana olisi tarkoitus käydä niin hiustenleikkuulla kuin värjäykseykselläkin.
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16642
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Viikko sitten jäi hiusteknologin aika väliin flunssan takia, ja seuraukset ovat ilmeiset. Eilen kun minusta otettiin kuvia, näytin jokseenkin siltä, että minulla on hyvin epäonnistunut peruukki :niinpa: Onneksi tänään pääsee viimein :surrur:

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Kyllä sitä aina tuntee olonsa jotenkin uudestaansyntyneeksi, kun pääsee käymään kampaajalla. :ihana: Eilen leikkautin tukkaani ja sain uutta väriä päähän, ja heti olo on hehkeämpi.
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Unna
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 677
Liittynyt: 10 Helmi 2004, 19:03
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Unna »

En ole käynyt kampaajalla melkein kahteen vuoteen, ja sen varmaan huomaa. :heh: No ei, kyllähän mun kutreja aina välillä on joku kaveri tai sukulainen leikannut. Värjätä en ole enää jaksanut, on ihan mukava olla omanvärisensä ekaa kertaa yli kymmeneen vuoteen.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41938
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Nehaka kirjoitti:Oma luottokampaajani on Tampereella, mikä on vähän turhan kaukana. Haluan kampaajan, joka kuuntelee asiakasta eikä tuputa väkisin mitään muodikasta lokinp*skavärjäystä. En myöskään halua lukea Seiskaa enkä keskustella kampaajan kanssa julkkisjuoruista tms.
Onko tuollaista Tampereella?

Tämmöinen kampaajaetikettikysymys, että jollei lue mitään tarjottua lehteä, olettaako kampaaja automaattisesti, että asiakas haluaa keskustelua? Minusta kun olisi ihan hauskaa vain seurata työskentelyä peilin kautta (peilitse?), ja haluan keskustella korkeintaan hiuksistani. Pystyn mainiosti viettämään puoli tuntia ilman mitään lehden tapaista viihdykettä ja vain olemaan. Onko jotenkin epäkohteliasta, jos vain tarkkailen sitä mitä päälleni tehdään, sanaakaan pukahtamatta tai lehteen syventymättä?
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33139
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä en koskaan lue parturissa lehteä. Yleensä parturi ei silti juttele kovin paljoa.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Metsis
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3253
Liittynyt: 07 Tammi 2006, 14:26
Paikkakunta: Turku

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Metsis »

Mulla oli viimeksi oma kirja mukana ja silti kampaaja alkoi hölistä kovasti. Aluksi vähän häiriinnyin, mutta toisaalta meillä oli tosi hyvät jutut. Mäkin tykkään vaan seurata toisen työskentelyä, mutta yritän välttää sitä, ettei tekijää alkaisi ahdistaa. Jos joku asiakas olisi mun niskan takana katsomassa, kun mä ompelen, niin kyllä vois vähän kylmä hiki nousta. :heh:
Katsos, onni on kuin päivänpaiste, mitä kirkkaampi paiste on, sen mustempi varjo vierelläsi. Pilvisellä säällä ei ole varjojakaan.
Hilja Valtonen - Neekerityttö peilaa

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Rousku kirjoitti:Onko tuollaista Tampereella?
On. :ihana:

Kampaajaetiketistä luulisin, että kampaajat päättelevät, että lehdestä kieltäytyvä asiakas haluaa keskustella, mutta tämä ongelma ratkeaa sillä, että kertoo kampaajalle, ettei halua jutella. Hiukan oudon maineen siinä saattaa saada, mutta mielestäni jokaisella on oikeus tällainen toive esittää. Tietysti se pitää tehdä ystävällisesti ja selittää, että haluaa seurata toisen tekemää mielenkiintoista työtä. :joojoo:

Viimeksi kun olin kampaajalla, kampaajani kysyi minulta, miten paavi valitaan. Muuten olimme hiljaa.
Viimeksi muokannut Nehaka, 06 Huhti 2012, 10:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

Minun kampaajani puhuu, oli minulla lehti tai ei. Jos minulle on kädessä lehti, juttelemme lehdestä. Yleensä kampaamossa olevissa lehdissä ei niin mielenkiintoisia artikkeleita olekaan, että oikeasti haluaisin lukea niitä. Kerran juttelimme kolmistaan kampaajan ja vieressä istuneen lähiseudulla asuvan jo hieman seniilihtävän vanhan luokanopettajan kanssa. Vaikka hamotan itseni aika epäsosiaaliseksi, minusta se on oikeastaan aika kivaa. Ei minusta toisaalta haittaa olla hiljaakaan. Virossa kävin kampaajalla, jonka kanssa meillä ei ollut lainkaan yhteistä kieltä. Hän kerran sanoi minulle jotain, minkä tulkitsin "poikatukaksi". Nyökkäsin. Mutta niin, en taida olla kampaajakäyntieni laadun suhteen kamalan nirso. Kunhan karvat tulevat siistityiksi.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Minä haluaisin oman vaki(homo)kampaajan jonka kanssa voisi kaakattaa miehistä ja euroviisuista. :miettii:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja skidi »

Violette kirjoitti:Minä haluaisin oman vaki(homo)kampaajan jonka kanssa voisi kaakattaa miehistä ja euroviisuista. :miettii:
Ai niin, kun olin viime vuonna tulossa viisupikkujouluista yöllä, samaan loosiin junassa osui joku parturi-kampaaja-nainen, joka rupesi juttelemaan siinä parin bilettämästä tulevan nuoren tytön kanssa. Tytöt kysyivät, tuleeko hän pikkujouluista, ja hän kertoi, ettei heillä luojan kiitos ole sellaisia. Kuulemma kaikki työkaverit ovat homoja. Tyttöjen mielestä se kuulosti kauhean kivalta, mutta nainen vahvisti, että ei se ole, ne ovat kaikki ihan hirveitä draamailevia narttuja, eikä hän ikinä tahtoisi samoille pikkujouluille niiden kanssa. Ottaen huomioon mistä olin tulossa minun oli ihan kauhean vaikea pidätellä siinä naurua :heh:
:loppu:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ainakaan viisufaniporukoissa ei ole yhtäkään draamailevaa narttua, ei miehissä eikä naisissa. :draamaa:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
ESC_Hullu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7141
Liittynyt: 06 Helmi 2004, 17:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja ESC_Hullu »

mä oon viisufani kampaaja/maskeeraja-meikkaaja ja homo :D
toimin helsingin hakaniemessä voin viisufaneille antaa pikku alennuksen :D

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3728
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Zera »

Kävin tänään kampaajalla ekaa kertaa varmaan vuoteen. Värjäytin mustaksi ja leikkautin vähän. Voisi kyllä alkaa käymään useamminkin, mutta jotenkin se aina vaan jää. Nyt näyttää hiuksetkin taas vaihteen vuoksi järkeviltä.

Avatar
Mikel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1317
Liittynyt: 12 Maalis 2011, 20:43
Paikkakunta: Turku

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Mikel »

Taisin tänään (lue: eilen) löytää uuden vakioparturin! :surrur: Kävelin päivällä hetken päähänpistosta ensimmäiseen liikkeeseen joka tuli vastaan ja kysyin mahdollisuutta päästä tukanleikkuuseen ilman ajanvarausta. Ja pääsihän sinne! Palvelu oli hyvää, hinta edullinen ja hiuksetkin näyttävät nyt ehkä paremmilta kuin koskaan. :ihana:
But may the slightest light start a fire

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41938
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Tukasta lähti puolet pois, ai kun olen onnellinen! Näytän nyt ainakin kolme päivää taas ihan viehättävältä. Annoin leikkuuhenkilön myös söhriä kulmakarvoihini jotain väriä, kun hän niin kovasti halusi, ja kieltämättä olin itsekin moista joskus harkinnut. Kiva että joku ehdottaa niin ettei itse tarvitse kuin sanoa "joo".
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Parturit ja kampaamot

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Ylihuomenna Parturiin :ihana: Värjään uudelleen tummanruskeiksi (vaikka kaikki sanovat niitä mustaksi) leikkautan sivuilta lyhyeksi ja päältä vain ohennetaan EN JAKSA ODOTTAA :tuuletus:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Vastaa Viestiin