Super-extra-wonder-shop (shoppailua)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Shoppailu on...

Ihanaa! Innostun aina shoppaamisesta!
91
43%
Mukavaa, mutta ei se nyt niin kummoista ole.
52
25%
Tarpeellista. Voiko shoppaamisesta muka saada nautintoa?
22
10%
Vaivaannuttavaa. En tiedä mitä ostaa, eikä oikein jaksaisi, mutta pitäisi...
33
16%
Siis mikä shoppailu? Minä pidän vielä vuoden 1982 turkoosia tuulipukuani.
14
7%
 
Ääniä yhteensä: 212

Avatar
JukkaV
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 15682
Liittynyt: 23 Marras 2003, 15:59
Paikkakunta: Turku - Suomen viisukeskus
Viesti:

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Viini on juoma, jota voin kulauttaa juuri ja juuri lasillisen, mutta en enempää.
Rohkeutta on käytettävä voimavarana, jotta voi pyrkiä inhimillisen elämän järjestämiseen tulevaisuudessakin. :)

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Tääkin päätti mennä shoppailemaan. Tähtäimessä oli Sokoksen levy- ja kemssuosasto. Ensin vaan auton nokka kohti Mustia ja Mirriä, piti vaan nopsaan ostaa kuukauden kuivamuonat kissoille ja koirille. Sitten se tapahtu taas: telineessä oli niiin hieno uusi panta, just sopiva Jopelle. Ja tietty piti Sininkin saada jotain ihan tasapuolisuuden vuoksi, koiranhuivi mummulle :mrgreen: . Ja sitt muistinkin, että kissat tarvii uuden kamman. Ja voi, tarjouksessa oli hieno uusi kissanvessa. Ja ihania karvahiiriä.
Poislähtiessä totesin, että just loppurahat riittää surffailuun Lidlin ruokavarastossa :niinpa: .

Kuka tulis mun kanssa soppaileen, raahais mut suoraan sinne levykauppaan ohi Mustin ja Mirrin :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja itikka »

leena kirjoitti: Tipan nauttiminen ja makujen arvostelu ei onnistu multa. Viini on aina hyvää,huonoo erää en oo koskaan saanut. Kun alan ns. maisteleen ja jos on täys pullo niin kyllä se mun jäljiltä tyhjä on. Ja aina voin sanoo ett hyvää oli.
Juuh... en minäkään helpolla niin huonoihin viineihin törmää, etten sitä kurkusta alas saisi... ;)

Jokaiselle viinille on vain kiva löytää sopivaa käyttöä, kuten halpa perusviini arkikäyttöön, tai pastaviini, salaattiviini, grillausviini, juopotteluviini, fiilistelyviini, tapasviini, pihviviini.... jne, jne... niin myös ruoka ja/tai hetki tuntuu mukavammalta, kun ei tarvitse miettiä, että maistuupa viini ihan kivalta, mutta ei sovi yhtään taljalla nautittavaksi takan edessä pelkältään... (ai mikä talja ja takka... no ne on kanssa hankintalistalla... :roll: )

Mutta tänään ei sitten tullut mentyä Alkoon... mutta Anttilan levyosastolla tuli taas intouduttua shoppaileen... (sitä se ruuan kanssa nautittu viinilasi teettää... lol )
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Iltapäivästä saakka jäi nyt sitten viinifiilis päälle ja vihdoin sai nuorimies nostaa jalat kohti kattoa ja lasillisen hyvää, kylmää ja kuivaa Rieslingiä. Nyt on hyvä päivä.
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Hauska paikka tuo http://www.enjoyclub.fi
Varsinkin heidän bonustuote systeemi.
Eli kun ensiksi tilaa jonkin jäsenetuhintaisen tuotteen, saa loput sitten bonushinnalla.

Aiku tää tilas jäsenhinnalla SEITSEMÄN VUOTTA TIIBETISSÄ-DVD:N HINTAAN 0,99 Euroa!! Ja sitten kätevästi muuta sillä bonushinnalla... :mrgreen:

Vaatii hiukan sumplimista, mutta säästää kymmeniä euroja! :D

EDIT: No lievää petosta!!! Kyllä ne sen nyt hokasi, eikä toi Tiibetti kelvannut jäsenhintaiseksi tuotteeksi... Onneksi tilauksen sai peruutettua, mutta pitänee pihin etsiä seuraavaksi halvin, jäsenhintainen tuote ja tehdä tilaus uudestaan.... :roll:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Voivoivoivoi.. alennusmyynnit alkoivat sitten.

Pakattiin puolikas taas duunireissulle ja saattomatkalla ajattelin ihan vaan jonkun leffan illaksi käydä hakemassa. Lopputulos on kuusi leffaa, cd-levyjä, useammat kengät ja pari paitaa. Kun se oli niin edullista.. :roll:
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
male
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5449
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 12:13
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja male »

Kai tääkin pistäytyy ALEssa tänään. Tosin alennusmyynneissä tulee joskus ostettua jotain sellaista mikä ei oikeasti ole alennuksessa. Joissain kaupoissaon niin törkeän vähän alennuksia, mutta niillä houkutellaan sisään ja sitten siellä onkin jotain todella ihanaa mitä pitää ostaa muttei se ole tarjouksessa ja se tulee ostettua. Nimim. kokemusta on.
"Well, if you must know, I have written fourteen books and as I am the only one who has read them I can tell you that they have all been very well received."

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

:'( Ei ole rahaa aleiluun. Nekin vähät menee Lahteen matkustamiseen (jos edes riittävät) tässä joku päivä. Toisaalta, veli sai eilen melkein 600 euroa, että sen seuraan voisi lyöttäytyä. (600/12=50 volumea mangaa!)
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Katinka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1859
Liittynyt: 05 Joulu 2004, 18:03
Paikkakunta: Kuopio

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Katinka »

Eilen poikani kävi "hieman shoppailemassa" paikallisessa musiikkiliikkeessä. Mukaan tarttui sähkökitara Ruokangas V.S.O.P, joka myytiin esittelykappaleena tarjoushintaan 1650 euroa. Voi pyhä jysäys! :shock:

Jos jotakuta kiinnostaa:
http://www.ruokangas.com
Belgrad 2008!!

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä shoppasin eilen Creativen TravelSound i300:n Teknisiltä, hintaan 39 egeä (huipputarjous!). Kiva laittaa kiinni MP3-soitin ja kuunnella viisuja... ;)
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
Marjukka
Juomanlaskija
Juomanlaskija
Viestit: 11641
Liittynyt: 25 Marras 2003, 23:25
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Marjukka »

Uuh! kerro jos kerkiät, miten kuuluu...pitäisiköhän hakea itsellekin? :cool: MP3-soittimena Creativen "muutamagigainen". Kaiuttimina 80-luvulla ostetut korvalappustereoiden kaiuttimet, mutta ei ole tullut uusiakaan hankittua, kun hyvin pelittävät ja harvoin tarvitsee kaiuttimia mp3-soittimelle. Vaan nyt rupesin tuota Travelsoundia himoitsemaan minäkin... :p
Haluaisin mieluummin olla täällä euroviisuissa kuin kotona! -Kwak

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Suosittelen ehdottomasti hakemaan. Tarjous on nyt voimassa. Toimii kuin unelma, äänentoisto virheetön ja saa myös ns. "laajatoiston" eli kuulostaa siltä kuin kaiuttimet olisivat kauempana. Tehoa on 2W x 2 mutta riittää ihan hyvin. Sisään menee 4kpl AAA-paristoja ja soittaa niillä kerralla ad 16 tunnin ajan!!! Tekniikka perustuu siihen että itse äänentehostin on digitaalinen joten kuluttaa äärettömän vähän sähköä. Mutta älä erehdy ostamaan vanhempaa "riisuttua" mallia i200 jota myydään Experteillä yms. hintaan 49 egeä. Tää uusi on siis tarjouksessa vielä halvempi (aiemmin näin Keski-Euroopassa hintaan 99 egeä eli nyt on tosi paljon halvemmalla!) ja huomattavasti tasokkaampi. Mukana tulee myös verkkovirtalaite sekä valkoinen kaapeli (tyyliin sopien) mp3-soittimeen sekä kantokassi. Arvaa kuka ottaa Kreikkaan mukaan ja kuuntelee rannalla, autossa, hotellihuoneen parvekkeella... :p
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
ZetZet
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7878
Liittynyt: 02 Huhti 2004, 14:06

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja ZetZet »

Minä shoppasin juuri Ebay:sta mahdottoman suloisen kesäkassin.

Kuva

Lotossa saa toiset ja toiset taas ei, heissan heissan heissulivei!


AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja AntSa »

IHANA LAUKKU!!!! lol *Huomaan viehättyväni*... lol
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
Huilumies
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5350
Liittynyt: 09 Helmi 2004, 15:20
Paikkakunta: Vantaa

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Huilumies »

Olisi kiva jos voisi kokonaan säästyä shoppailemisesta, mutta tokihan minä aina kirja- tai levykaupoissa saataan viihtyä jonkin aikaa ;)

Vaateostoksilla oloa inhoan, ja sen vuoksi olenkin tyytyväinen jos saan jotain löydettyä edullisesti ja nopeasti, vaikkapa ekasta kaupasta, niin kuin viimeksi uuden kesätakkini! (Vanha olikin jo aika rikkinäinen.)
On siinä hiiltyvä ilta, auringon rusko
Parempien päivien sammumaton usko
On syksyn kuolevaa ruskaa, on elämä tuskaa
Sen huiluni soi...

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Helsingin täytyy olla Espoon lisäksi perussurkea mesta vaateostoksille. Mä nimittäin en vaan jostain syystä löydä sieltä vaatteita, vaan jostain vielä oudommasta syystä mä teen vaateostokset eräässä Itä-Suomen pikkukylässä kiertäen sekä varsinaiset vaateliikkeet, tavaratalot ja vielä kirpparitkin...

Rahaa on mennyt n. 400 egeä tällä reissulla ja suurinpiirtein koko vuoden arsenaali on täynnä.

Muori ja perhetuttavat naureskelevat, että pakkohan sun on tuoda veromarkkoja kyseisen kylän kassaan ja tulla maksamaan edes jotenkin saman käpykylän köyhien paperimiesten palkat, kun ne keskimäärin ressukat saivat vain n. 17 egeä päivää kohden seitsemän viikon lakon aikana.

HAH!!! :cool:

Seuraava ale, johon aion sortua, on tammikuiset kirja-alet.

Edit: Kun tähän vielä lisää sen, etteivät vaatteet kulutuksen jälkeen jouda kirppikselle vaan ensin huonokuntoisimmat menevät äidilleni "pihavaatteiksi", joilla puutarhassa voi tehdä kaikenlaista. Eivätkä ne senkään jälkeen vielä jouda kirppikselle tai roskiin, vaan siirtyvät jatkokäyttöön toisen tätini veneveistämölle laminointiräteiksi, niin ei pitäisi olla ekovinkujillakaan valittamista kierrätyksestä.

Toooooooooooooosi taloudellista vaatteiden käyttöä. ;)

Edit 2: Itse asiassa, ostinhan mäkin vaatteiden lisäksi parit kengät ja kätevän kesäkassin, joka maksoi kokonaiset kolme egeä. lol
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kitty »

Mie oon pyörinyt tuolla alennusmyynneissä vaikka kuinka, mutta en mie oo mitään saanut ostettua :/ Ainii paitsi ostinhan mie hääkengät itselleni :D
Hur svårt kan de va?

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Katten-Gustaf kirjoitti:Muori ja perhetuttavat naureskelevat, että pakkohan sun on tuoda veromarkkoja kyseisen kylän kassaan ja tulla maksamaan edes jotenkin saman käpykylän köyhien paperimiesten palkat, kun ne keskimäärin ressukat saivat vain n. 17 egeä päivää kohden seitsemän viikon lakon aikana.
Se lakkoavustus oli 16 euroo.. :roll: lol
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Naali
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8498
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 18:00
Paikkakunta: Espoo

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Naali »

Olen melko innokas shoppaaja. Laukut ovat heikko kohta, joten yritän vältellä kauppojen laukkuosastoja. Kaapit ovat jo muutenkin täynnä kaikenlaisia virityksiä.

Nyt kun olen töissä ja siksi "rahoissani" (ehe, yksi puolen kuun palkka tullut tähän mennessä), shoppailuvimma vain kasvaa. Olen päässäni kuluttanut kaikki palkkarahat jo ennen kuin ne ovat kilahtaneet tilille. Tänään menin viattomasti Tapiolaan mansikka- ja ruokaostoksille, mutta palasin noin 70 euroa köyhempänä. Enkä todellakaan käyttänyt kaikkea rahaa mansikoihin tai ruokaan. Nytpä on taas joitakin kivoja vaatteita. <3

Laukkujen ja vaatteiden lisäksi myös cd:t ja kirjat houkuttavat ihan liikaa. Minussa on vähän keräilijän vikaa. Saatan ostaa jotain sellaista, mitä en ikinä haluaisikaan käyttää.

Tykkään siis ostamisesta ja omistamisesta. Kyllähän jokainen tarvitsee vaatteita. On kuitenkin paljon suurempi himo ostaa niitä ylimäärin, kun se ostaminenkin tuntuu niin kivalta. :roll:
21:15 <@XXX> kuten huomaat, mulla on vähän tautologiaa.

Avatar
Leena
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3601
Liittynyt: 18 Syys 2004, 22:38
Paikkakunta: Tampere

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Leena »

Naalin kanssa samalla linjalla laukkujen suhteen. Olen heikkona laukkuihin.
Ja vielä kun laukkujen ostaminen on niin helppoa. Ei tartte mennä hikoileen sovituskoppiin. Kun sen oikean näkee niin ei muuta kun menoks kassan kautta. Ja taas olen onnellinen uuden laukun omistaja!
Bra vibrationer!

poistettu_tunnus_06
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4768
Liittynyt: 09 Helmi 2005, 09:45

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja poistettu_tunnus_06 »

Onnea uudelle laukulle siis :riemu:

Avatar
Katten-Gustaf
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11843
Liittynyt: 13 Tammi 2004, 17:29
Paikkakunta: Siellä sun täällä...

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Katten-Gustaf »

Tommi kirjoitti:
Katten-Gustaf kirjoitti:Muori ja perhetuttavat naureskelevat, että pakkohan sun on tuoda veromarkkoja kyseisen kylän kassaan ja tulla maksamaan edes jotenkin saman käpykylän köyhien paperimiesten palkat, kun ne keskimäärin ressukat saivat vain n. 17 egeä päivää kohden seitsemän viikon lakon aikana.
Se lakkoavustus oli 16 euroo.. :roll: lol
Skitsamma. :cool: :roll: lol

Ne tienaavat sen verran hyvin kuitenkin jopa lakkopäivänä, että yksikin kyseisen paikkakunnan (jossa lakko näkyi aika merkittävästi kaupunkikuvassa) asukas totesi saavansa vähemmän eläkettä kuin ne lakkoavustusta päivässä.

Revi siitä... lol
...kan inte säga nej,
jag måste släppa tag,
du vinner över mig...

Albatrossi

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Katten-Gustaf kirjoitti:
Tommi kirjoitti: Se lakkoavustus oli 16 euroo.. :roll: lol
Skitsamma. :cool: :roll: lol

Ne tienaavat sen verran hyvin kuitenkin jopa lakkopäivänä, että yksikin kyseisen paikkakunnan (jossa lakko näkyi aika merkittävästi kaupunkikuvassa) asukas totesi saavansa vähemmän eläkettä kuin ne lakkoavustusta päivässä.
Minä olen ollut siinä käsityksessä, että kyseessä oli työnantajien
työsulku eikä työntekijöiden lakko.
??? ???

Avatar
Kitty
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 884
Liittynyt: 24 Touko 2005, 17:51
Paikkakunta: Lappeenranta

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Kitty »

leena kirjoitti:Naalin kanssa samalla linjalla laukkujen suhteen. Olen heikkona laukkuihin.
Ja vielä kun laukkujen ostaminen on niin helppoa. Ei tartte mennä hikoileen sovituskoppiin. Kun sen oikean näkee niin ei muuta kun menoks kassan kautta. Ja taas olen onnellinen uuden laukun omistaja!
Mie oon teijän kanssa samoilla linjoilla. Laukkuosastojen lisäksi miun pitää usein kiertää hyvin hyvin kaukaa myös kenkäkaupat :mrgreen:
Hur svårt kan de va?

Avatar
Nysa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1559
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 13:23
Paikkakunta: Pielavesi

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Nysa »

Pidän kovasti shoppailemisesta, mutta nyt olen kiertänyt alennusmyynnit ja kaupat kaukaa, koska ajattelen sortuvani kuitenkin . Aikomuksenani on säästää mahdollisimman paljon matkarahaa :cool: . Mutta mikäänhän ei estä lukemasta postimyyntiluetteloita ja haaveilemasta...
Hyvän olon salaisuus on löytää oma Tikrujen herkkunsa. Silloin pysyy terveenä ja vahvana. Ja kun jaksat pomppia, voit näyttää isommalta!

Avatar
Liisukka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2503
Liittynyt: 03 Touko 2004, 11:00
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Liisukka »

Nysa kirjoitti:Mutta mikäänhän ei estä lukemasta postimyyntiluetteloita ja haaveilemasta...
Totta, ja postimyynnin kautta harvoin kuitenkaan tulee tilattua mitään, sillä ainakin itseni kohdalla hyvin usein käy niin, että puolet tilatuista tavaroista joko jää kokonaan tulematta tai ne on pakko palauttaa syystä tai toisesta sopimattomana takaisin. Muutenkin ostan esim. vaatteet mieluummin niin, että voin sovittaa niitä ennen ostopäätöstä.

Rättikaupoissa en kyllä muutenkaan tykkää kiertää tai shoppailla, vaan yleensä vaate- tai kenkäostoksille mennessäni tiedän mitä haen ja yritän suoriutua kaupoista ulos lyhyessä ajassa. Minun paheeni shoppailun suhteen sitten ovatkin nuo levy- ja kirjakaupat, joissa aikaa vierähtää kummasti, ja monesti lompakkokin kevenee, vaikkei mitään olisikaan pitänyt ostaa. :(
"Onko se lintu? Onko se lentokone? Ei, se on Rezarta-halpa! " TomppaJr Live -ketjussa Albanian 2. semin aikana

Avatar
Lola
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 905
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 20:17
Paikkakunta: Nürnberg

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Lola »

Joskus on kiva pistää vähän rahaa menemään. Uusia vaatteita ostan mielelläni. Kosmetiikka, hajuvettä, sisustuslehtiä.... :puna: Sellaista tavallista piristystä siis.

On myös kiva laittaa rahaa laadukkaisiin ruoka-aineisiin ja hyvään viiniin, ja hemmotella sillä tavalla itseään. :D

Tommi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2962
Liittynyt: 12 Marras 2003, 21:21
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Tommi »

Mullon kenkäfetissi!

Ei kai.. mutta kenkiä ostan mieluiten lol Sitten farkut (ihanan kallista usein) on kans.
I'm not a slut from Holland and I'm not fucking old bitch from Sweden.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33165
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tommi kirjoitti:Mullon kenkäfetissi.
:supati: :Saksa on kenkäfetististen luvattu maa. Kannattaa suunnata sinne, jos haluaa edullisia, mutta tyylikkäitä kenkiä.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jaalo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2068
Liittynyt: 18 Joulu 2004, 15:29

Shoppailua

Viesti Kirjoittaja Jaalo »

Pete kirjoitti:
Tommi kirjoitti:Mullon kenkäfetissi.
:supati: :Saksa on kenkäfetististen luvattu maa. Kannattaa suunnata sinne, jos haluaa edullisia, mutta tyylikkäitä kenkiä.
Juu, näin on. Vaikka en tällä kertaa sieltä yhtään kenkiä mukaan saanutkaan, viime vuonna sain kaksi paria. Kaikkea muuta kyllä tuli ostettua, mm. paljon vaatteita New yorkerista <3

Vastaa Viestiin