Voi AHDISTUS
Meitin toinen kissa, Aino, on päässyt karkuteille. Tää on jotenkin todellinen mysteeri...
Viimeisin havainto Ainosta on toissa-aamulta, ennen töihin lähtöä. Iltapäivällä, kun tulin töistä kotiin, en enää ole varma näinkö Ainoa. Siitä tunnin päästä tuli puoliso kotiin ja hetken kuluttua lähdin itse kaverilla käymään. Tunnin kuluttua puoliso soitti ja kysyi olenko Ainoa nähnyt, ei tullut ruokakipolle ruokaa laitettaessa eikä löytynyt mistään. Ilmeisesti Aino on siis livahtanut toisen meistä tullessa sisälle. Outoa tässä vaan on se, kun me tullaan sisälle aina varovasti, ettei kissa pääsis karkuun. Sekin on tarkistettu ettei päivän aikana sisällä ole ulkopuolisia käynyt.
Tämän jälkeen on kämppä käännetty ympäri monen monta kertaa, epätodennäköisimmätkin paikat koluttu. Lähinaapureita käyty jututtamassa ja muille naapureille laitettu luukusta Kadonnut-ilmoitusta. Ilmoitus on laitettu myös lähikerrostalojen rappukäytäviin. Samoin olen ilmoittanut asiasta Boondocksille ja karkurit.fi-sivustolle.
Me asutaan seitsemännessä kerroksessa, joten ulos pääseminenkin toisaalta tuntuu hieman oudolta. Ulkonakin on tullut käytyä huhuilemassa ja parvekkeelta käsin sisäpihaa on päivystetty.
Rappukäytävä on tarkistettu moneen kertaan eikä siellä edes oikein ole mitään koloja mihin pääsee livahtamaan. Autotalliin pääseminen vaatisi livahtamista kolmen jämerän oven läpi.
Yksi mahdollisuus on vielä ylimmässä kerroksessa sijaitseva konehuone, jota kautta kulku on myös talon katolle. Sisäänpääsy konehuoneeseen on naapurin mukaan ollut katoamispäivänä avoin. Eilen huoltomiehelle asiasta soitinkin ja hän kävi tarkistamassa huoneen ja totesi ettei kissa sitä kautta ainakaan katolle pääsisi. Yritetään vielä, jos päästäisiin itse asia tarkistamaan. Alkaa olla vaihtoehdot vähissä..
On niin toivoton ja voimaton olo jo