Cinéma (Elokuvat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Kuinka usein käyt elokuvissa?

Kerran kuussa tai useammin
20
11%
Kerran kahdessa kuussa
24
13%
Kolmen tai neljä kuukauden välein suunnilleen
42
23%
Ehkä pari kertaa vuodessa
58
31%
Kerran vuodessa tai harvemmin
41
22%
 
Ääniä yhteensä: 185

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

riksa[ kirjoitti:
Make The Yuletide Gay (Yhdysvallat 2009)
No tässä olikin sitten se oikein söpö ja nätti tarina kahdesta nuoresta ja komeasta homosta, joista toinen ei ole kaapista ulkona perheelleen, ja sitä sitten vatvotaan koko elokuvan ajan. Tykkäsin kyllä ihan hirveesti, vaikkei toinen homoista oikein vakuuttanut näyttelijänä. Aivan loistavaa rivoa kielihuumoria, joka sai ihan ääneenkin nauramaan. Viisi tähteä, koska nautin elokuvasta alusta loppuun.

P.S. Olafin äiti. <3

Children of God (Bahama 2010)
Olipa hyvä. Hahmot ihan loistavia, ja näyttelijät ehkä vielä parempia. Tyylikästä. Loppu tuli ihan puun takaa. Viisi tähteä tällekin. Aancon on kirjoittanut tästä hyvin muutama sivu takaperin. Eipä oikeastaan mitään lisättävää.
P.S. Romeon äiti. :yrjo:
Noi on ihan sairaan hyviä leffoja! :tapu: Itse tykkään homoaiheisista leffoista todella paljon :joojoo: Varsinkin sellaisista söpöistä rakkaustarinoista :ihana:

Nyt olen saanut uuden lempileffan joka taitaa ohittaa Lost in Translationin ykköspallilta - Melacholia. Aivan sairaan vaikuttava ja mahtava leffa :surrur: Halusin heti katsoa sen uudestaan. Harvoin elokuvat tekevät muhun noin suurta vaikutusta! Olen aivan kyseisen elokuvan lumoissa. En jaksa sen enempää kirjottaa - katsokaan ihmeessä kaikki itse! :draamaa: Joitain tuo leffa voi ehkä ahdistaa, mutta minusta se on opettavainen kuvaus masennuksesta ja sen voimakkuudesta.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Ai niin, halusimme pyhäinpäivän ja armottoman v*tutuksen vuoksi kaverini kanssa katsoa jotain kevyttä höttöä, ja päädyimme vuokraamaan viimeisimmän (?) Pirates of the Caribbeanin. :mrgreen: Saimme mitä ansaitsimme tuolla leffavalinnalla. Mutta joo, silmitön ja perusteeton joukkoväkivalta on aina jees, vaikka aivoja ei onnistunutkaan kytkemään niin hyvin pois päältä, että tietyt pienet epäloogisuudet olisivat jääneet huomaamatta.
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Johnny English - Uudestisyntynyt

Tunsin enemmän myötähäpeää Englishin käytökseen tässä elokuvassa kuin siinä ekassa. Sinänsä ihan viihdyttävä leffa, mutta jää edeltäjänsä varjoon. Alussa vaikutti aika huonolta, mutta loppua kohti parani huomattavasti. :joojoo:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Tintti oli kyllä upeasti toteutettu leffa. Päädyin itse menemään katsomaan dubattua versiota, mutta hahmot näyttivätkin melkein aidoilta ihmisiltä, joten ehkä alkuperäinen versio olisikin ollut toimivampi. Animaatiot haluan aina katsoa dubattuina. Suomalaiset ääninäyttelijät olivat kyllä erinomaiset. :joojoo:

Toivottavasti saadaan nauttia monista Tintti-leffoista lähitulevaisuudessa! :peukku:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Missä kuljimme kerran - Där vi en gång gått

Eipä ollut mun leffa tämä. Suomenruotsi tässä leffassa erityisesti oli aivan hirveää. Kyllä sen silti loppuun katsoi, vaikka olen kyllä paljon parempiakin leffoja katsonut. :roll:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Katsoin eilen vanhanaikaisesti ihan TEEVEESTÄ Rööperin. Olipa tylsä leffa, todellinen pettymys :eiei: Taisin olla hieman väärä kohdeyleisö. Jätin viimiset 45min katsomatta, sillä Yle Teemalta tuli paljon mielenkiintoisempi ohjelma - joku Israel/Pakistandokumentti :surrur:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Vompeli
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 12745
Liittynyt: 26 Elo 2005, 15:50

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Vompeli »

Twilight - Aamunkoi

Enpä muista nähneeni leffaa, jossa noin nopealla temmolla olisi tapahtunut noin monta dramaattista hetkeä ja vielä päättyikin cliffhangeriin. En ihan kestä että pitää odottaa seuraavaa osaa tovin. Oli ehkä paras osa näistä Twilighteista, vaikka aluksi epäilin lässähtämistä (Eclipse oli turha nimittäin).
Raipatirai

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Katsoin (tai yritin katsoa) pitkän empimisen jälkeen Your Highness -elokuvan, mutta lopetin kesken tunnin kohdalla :eiei: Surkeahan tuo oli, vaikka muutama ihan hauska kohtaus siihen mahtuikin.
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Vompeli kirjoitti:Twilight - Aamunkoi

Enpä muista nähneeni leffaa, jossa noin nopealla temmolla olisi tapahtunut noin monta dramaattista hetkeä ja vielä päättyikin cliffhangeriin. En ihan kestä että pitää odottaa seuraavaa osaa tovin. Oli ehkä paras osa näistä Twilighteista, vaikka aluksi epäilin lässähtämistä (Eclipse oli turha nimittäin).
Mä kävin myös katsomassa tämän viime viikonloppuna. Sain leffalta sitä, mitä odotin: korneja juonenkäänteitä, tahatonta komiikkaa, kökköjä näyttelijänsuorituksia ja paljasta pintaa. :heh: Oikeasti tämä oli ihan viihdyttävä pakkaus, eihän näitä leffoja (toivottavasti!) olla vakavissaan tehty. Jos joku ei ole nähnyt leffaa, en juoneen puutu sen enempää. Sen sijaan muutamat yksityiskohdat häiritsivät, eniten se, että kaikissa kohtauksissa vampyyreille ei oltu vaivauduttu laittamaan niitä kullanvärisiä piilareita. Eetvartin silmätkin olivat ihan tummanruskeat yhdessä vaiheessa, vaikka kirjoissa aina lässytetään, miten ihanan meripihkan väriset ne ovat. :mrgreen: En jaksa myöskään olla ihmettelemättä sitä, miten vähän kemiaa Robert Pattinsonin ja Kristen Stewartin välillä on, vaikka heidän pitäisi leffoissa ja oikeassakin elämässä olla ihan in lööv toisiinsa. :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

^Mä katsoin viimeviikolla vihdoin kaikki Twilightit, ja kyllähän niitä katsoi, ihan viihdyttäviä elokuvia :joojoo:. Tosin mua rupes suunnattomasti ärsyttämään Edwardin roolihahmo loppua kohden. En kestänyt sen ilmeitä ja hiljasta hissuttelua :mrgreen: Be a man! :draamaa: Jotenkin kaikki kohtaukset, joissa Edward ja Belle on kahdestaan on niin samanlaisia. Ne on sellasia hiirulaisia ja niin kovin tuskasia olevinaan. Maku meni jossain vaiheessa.

Mua rupes myös naurattamaan se, että Jakobin piti olla ihan koko ajan ilman paitaa ja esitellä sitä kroppaansa :rofl: Eihän siinä ollu mitään muuta pointtia ku kosiskella tyttö/homoyleisöä :rofl: Mun mielestä sen kroppa on jo ihan liian timmi, näyttää jo epäluonnolliselta.

Rakastuin siihen metsään, missä ne aina pyörii :ihana: Haluan sinne :ihana:

Mutta joo, ihan hyviä leffoja siis, parempia kuin odotin. Voisin ihan mennä kattomaan tuon uusimman :joojoo:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Zera
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3728
Liittynyt: 19 Heinä 2006, 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Zera »

Minäkin kävin katsomassa Aamunkoin maanantaina. Mukavaa viihdettä se oli, mutta en ole koskaan ottanut tätä sarjaa niin vakavasti. Pääsin jopa ihan hyvin kärryille, vaikka en olekaan kolmatta osaa katsonut/lukenut. Sen verran hyvä leffa kuitenkin oli, että toinen osa on mentävä katsomaan ja tuli taas leffan myötä innostus myös lukea kolmas ja neljäs kirja.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Aancon kirjoitti:Jotenkin kaikki kohtaukset, joissa Edward ja Belle on kahdestaan on niin samanlaisia. Ne on sellasia hiirulaisia ja niin kovin tuskasia olevinaan.
Ai niin kuin tähän tapaan :mitvit:
Pattinsonin ja Stewartin väliltä ei ole löytynyt minkäänlaista kemiaa vielä yhdessäkään Twilight-elokuvassa, eikä suuri löytöretki tuota tulosta nytkään. Herkimmätkin tunteilukohtaukset näyttävät siltä kuin molemmat näyttelijät olisivat juoneet pullon ummetuslääkettä ja kilpailisivat kumman sulkijalihas on vahvempi. ”Etkö näe kuinka onnellinen olen?”, Bella kysyy rakkaaltaan. Nii-in, tyttöpaha, siinäpä se! En minä näe. Tuskin näkee Edwardkaan, ei ainakaan noiden piilolinssien takaa.
Täältä löytyy arvostelu kokonaisuudessaan. :heh:
http://dome.fi/elokuvat/arvostelut/arvo ... uttomuutta
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Japanilainen "Kätkijät" oli vallan mainio elokuva. :peukku: Musiikkikin miellytti. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
BronZe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1367
Liittynyt: 27 Marras 2003, 23:12
Paikkakunta: Turku

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja BronZe »

Vuoden 2011 (tähän mennessä) parhaat elokuvat:

1. Drive
2. X-Men: First Class
3. Rise of the Planet of the Apes
4. Scream 4
5. Horrible Bosses
6. Bridesmaids
7. Contagion
8. Thor
9. Hanna
10. The Help

Lista tulee luonnollisesti muuttumaan melkoisesti, sillä loppuvuodesta julkaistaan perinteisesti iso osa vuoden parhaista elokuvista. Tähän mennessä tänä vuonna julkaistuista leffoista olen nähnyt vain 50, kun normaalisti se on päälle sadan. Loppuvuosi tosin vaikuttaa tavallista heikommalta, mutta luotan siihen, että ainakin puolet tämän listan elokuvista tulee jäämään lopullisen listan ulkopuolelle.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vuoden päästä ensi-iltaan tulevan Bilbon ensimmäinen traileri on ilmestynyt! :kups: Olen lukenut kirjan ruotsiksi, mutta en kyllä aina ihan kaikkea ymmärtänyt, joten leffa on siinäkin mielessä hyvä katsoa. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Oon viimeks käyny kattoon Twilight - Aamunkoin ja se oli odotusta parempi :uujee:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Olen menossa tänään katsomaan elokuvaa "In time," koska meidän pitää lukion uskonnon kolmoskurssilla katsoa se ja tehdä siitä eettinen analyysi. Toisaalta sen veran mielenkiintoiselta vaikutti esittelyn perusteella, että en koe meneväni elokuviin pakotettuna.

Lisäksi olen miettinyt, että tammikuussa teattereihin tuleva vuoden 2008 Georgian sodasta kertova "Viiden päivän sota" voisi olla mielenkiintoinen.

Avatar
Viisuboy
Baaritiskillä
Baaritiskillä
Viestit: 950
Liittynyt: 10 Heinä 2011, 14:14

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Viisuboy »

Katoin eilen Roskisprinssin ja se oli pettymys :draamaa:
"When the hopes keep on fading
All the pieces I'm saving
Remind me that I am strong enough to
Make my puzzle of dreams"

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

^^Oli kyllä mielenkiintoinen elokuva ja oli aika hauska idea. Ideana oli siis, että raha on korvattu ajalla, jokaisen ihmisen ranteessa näkyy aika, joka hänellä on elinaikaa. Tuotteet ja palvelut maksettiin antamalla pois elinaikaa ja töistä sai aikaa palkaksi. Suurin osa ihmisistä eli köyhyydessä, eli ajan puutteessa, mutta rikas eliitti eli ikuisesti. Enpä spoilaa juonesta enempää, jos joku muu aikoo käydä katsomassa.

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Ihan ammatillisesta kiinnostuksesta: Miten tuo elokuvan katsominen oli järjestetty? Maksoiko koulu leffaliput vai maksoitteko itse? Oliko mahdollista korvata tuo tehtävä jollain muulla, jos ei olisi varaa tai halua mennä elokuviin?
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19791
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Itse piti maksaa, mutta ei se ollut kuin seitsemän euroa. Korvaavaa tehtävää ei ollut mahdollista saada, mutta tuohan on pikkuraha verrattuna siihen, että koulukirjatkin pitää maksaa itse, vaikka niiden yhteishinnaksi lukioajalta tulee satoja euroja. Todellakin siis sen suurimman lukion kulun maksoin tänään. Ja joaisen piti itse käydä katsomassa juuri siinä näytöksessä, jonka parhaaksi näki. Aikaa on muistaakseni tammikuun puoliväliin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Kävin tänään katsomassa kotimaisen elokuvan nimeltä Risto. Oli vallan mainio elokuva, tykkäsin kovasti. Kyseessä on komedia, jonka hillitty, paikoitellen musta huumori upposi ainakin minuun kyllä tosi hyvin. :joojoo:

Aku Hirviniemi oli oikein mainio (ja sopivalla tavalla hauska) psykopaatin roolissaan. Lisäksi Jaakko Saariluoma :ihana: :surrur: :kuolaus: Ai niin, ja olihan siinä Krista Kosonenkin, joka on paitsi hyvä näyttelijä, myös kovin, kovin kaunis. <3

Täytyy useammin käydä katsastamassa kotimaisia leffoja.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

Pitäis itsekin käydä jossain vaiheessa kattoos toi Risto, mut en oo saanu vielä aikaseks mennä. Saas nähdä, ehdinkö katsoa sen leffassa ennen ku se poistuu sieltä. :heh:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Ticoshay
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4911
Liittynyt: 11 Huhti 2008, 16:32

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Ticoshay »

^^ Joo käydään kattoo toi Risto yhessä tuu stadiin. No ei läppä, pyöriiköhän se Johnny Depplish vielä leffoissa. Hitsit jos mä en nyt kerennyt kattoo sit sitä.
LOBODA

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Minä kävin katsomassa Riston tyttöystäväni kanssa :) Se oli minustakin ihan mainio ja pidin erityisesti Aku Hirviniemen roolisuorituksesta, vaikka kaikki näyttelijät suoriutuivat minusta rooleistaan oikein hyvin. Minusta Aku ja Akun hahmo olivat kuitenkin ihan jopa elokuvan parasta antia. Aku tuntuu esiintyvän jokaisessa kotimaisessa elokuvassa, joten nyt olisi syitäkin mennä katsomaan kotimaisia elokuvia. Eniten tulevista uutuuksista kiinnostaa "Varasto", vaikka siinä onkin Minttu Mustakallio :joojoo:
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Violette »

^Olet oikeassa, nyt kannattaa mennä katsomaan paljon leffoja, jos on Aku-fani. Akuhan on Risto-elokuvassa myös ilman paitaa :joojoo: Ja minäkään en kauheasti välitä Minttu Mustakalliosta, en tiedä miksi.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Mä taas en jostain syystä oikein välitä Aku Hirviniemestä... :puna: En muutenkaan erityisemmin arvosta kotimaisia leffoja. Mut saa kivittää! :draamaa:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Risto on kyllä huippu! :riemu: Suosittelen! Tosi erikoinen juoni ja mustaa huumoria täynnä. :heh:
Aintsu kirjoitti:Mut saa kivittää! :draamaa:
No todella, olethan sentään alan naisia! :draamaa:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Risto ja Varasto on pakko nähdä! :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Cinéma (Elokuvat)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

jee euroviisut kirjoitti:Korvaavaa tehtävää ei ollut mahdollista saada
Ah, opiskelet siis ns. pellekoulussa. :peukku:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Vastaa Viestiin