Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
Leonardo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2983
Liittynyt: 03 Maalis 2008, 09:00
Paikkakunta: Turku

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Leonardo »

^Rambo-Pete vauhdissa. :rofl:

Avatar
akuankka13
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8928
Liittynyt: 10 Touko 2008, 13:08
Paikkakunta: Vanajan taka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja akuankka13 »

Aintsu kirjoitti:Viime yönä näin erittäin häiriintynyttä unta. Nimittäin osallistuin Pride-paraatiin, joka järjestettiin akuankka13:n kotona. :heh: Paraati kulki vain ympäri akuankan olohuonetta. :rofl: Mukana oli muun muassa Paula Koivuniemi ja pari drag queenia, joista yksi taisi olla Ruotsin oma Babsan.
Apua, miten en ole ennen huomannut tätä! :repeilee: Mutta ihan normaaliahan tuo, nuudelit vain puuttuvat. :joojoo:
Qaj.

Karistoteles
Lotraaja
Lotraaja
Viestit: 426
Liittynyt: 25 Heinä 2012, 16:28
Paikkakunta: Lahti

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Karistoteles »

Yhtenä yönä uniini tunkeutui pääministeri Jyrki Katainen, joka alkoi valittaa kuinka hän on joka viikonloppu niin yksinäinen ja itkee kaikkia tekemiään päätöksiä.

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Näin unta, että osasin räpätä. :shock: Räppäsin bussissa jossakin ihmeellisessä tapahtumassa, jossa olimme matkalla kohti Saksaa isoskoulutusporukkani kanssa. Ja ennen kaikkea tekeleeni kuulosti oikeasti hyvältä, paha vaan en enää muista sitä. :rofl:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^ Apua. Voin vaan kuvitella tuon, koska sinä varmaan voit kuvitella, mitä kuuntelen juuri tällä hetkellä. :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Tapasin viime yönä Peten. En muista, missä ja miksi, mutta muistan, että meillä molemmilla oli ulkoiluvaatteet päällä ja että Pete oli erittäin komea. :heh: Muuta en muista. :eiei:

Näin myös toista unta, jossa Loreen oli esiintymässä MF2011-ulkoasussaan Euroviisuklubin pikkujouluissa. Paikka oli sama kuin viime vuonna. :heh: Loreen oli erittäin mukava ja nauravainen ja jutteli kaikille mielellään. Hän myös kysyi minulta, mitä esitin Show Contestissa, mutten muistanut, mitä esitin. :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33172
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

riksa[ kirjoitti:Tapasin viime yönä Peten. En muista, missä ja miksi, mutta muistan, että meillä molemmilla oli ulkoiluvaatteet päällä ja että Pete oli erittäin komea. :heh: Muuta en muista. :eiei:
Televisio lihottaa ja riksan alitajunta laihduttaa kymmenen kiloa. :uujee:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Näin unta, että Käännösgaala ratkaistiin siirtoäänivaalein :ihana: Itseltäni oli finaalissa mukana kaksi tekstiä, joista paremmin pärjäsi aivan ensimmäisten joukossa (taisi olla kauden toisessa kisassa kirjoittamani) koskettava teos "(Rakkauden) Uusi rupsahdus", joka sijoittui lopulta toiseksi johdettuaan pitkään pisteenlaskua. Kaikki muut henkilöt olivat todellisuudesta poikkeavia. Voiton vei nimimerkki Esa, mutta voittotekstin nimeä en muista.

Edeltävänä yönä näin unta, että olin Japanissa ja matkustin monorailissa nimimerkin TomppaJr kanassa. Menimme tajuttoman kalliiseen huvipuistoon, jossa minulla ei ollut oikeastaan varaa käydä yhdessäkään laitteessa. Tompan vanhemmat olivat yltiömäisen rikkaita, joten hän tarjoutui ostamaan minulle kalleimman mahdollisen SupaKawaii-rannekkeen, mutta päättäväisesti kieltäydyin sanoen, ettei "kunniani salli minun ottaa vastaan rahaa noin nuorelta".

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ :rofl:

Olisit nyt silti voinut ottaa mukaan minut ja akuankka13:n. :draamaa: :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Jee rikas Tomppa mainittu! :tapu:
UFOPOLI kirjoitti:ja matkustin monorailissa nimimerkin TomppaJr kanassa.
Kuva :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

UFOPOLI kirjoitti:Tompan vanhemmat olivat yltiömäisen rikkaita, joten hän tarjoutui ostamaan minulle kalleimman mahdollisen SupaKawaii-rannekkeen
Saatoin revetä ääneen... :puna:

( :rofl: )
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

wulfila kirjoitti:
UFOPOLI kirjoitti:Tompan vanhemmat olivat yltiömäisen rikkaita, joten hän tarjoutui ostamaan minulle kalleimman mahdollisen SupaKawaii-rannekkeen
Saatoin revetä ääneen... :puna:

( :rofl: )
Minusta tämä kohta kuulosti kaikin puolin ihan uskottavalta. :heh: Sekä toiminnallisesti että rannekkeen nimellisestikin. :joojoo: :hihi:
Meow cat, please meow back.

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16660
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

ESC93 kirjoitti:Olisit nyt silti voinut ottaa mukaan minut ja akuankka13:n. :draamaa: :heh:
Totta; varsinkin jälkimmäisen kielitaidosta olisi ollut apua.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Söin viime yönä jättiläismäistä jäätelöpikaria Lahden hyppyrimäen huipulla. :mums: :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33172
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minä olin vaatekaupassa Robinin kanssa. :heh:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8766
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Olin ostanut PS2-pelin Tampereen suosituimmasta tai toiseksi suosituimmasta pelikaupasta tai kenties jostain kyseisen puljun myyntikojusta jonkin tapahtuman yhteydessä. Huomioni kiinnittyi pelin takakanteen, jossa oli jotain outoa ja tajusinkin piteleväni kädessä piraattiversiota. No, marssin sitten sinne pelikauppaan, joka sijaitsi tai ei sijainnut Itsenäisyydenkadun kulmassa ihan kohtuullisen matkan päästä rautatieasemalta. Olin aika närkästynyt, että mulle oli myyty väärennös. Kaupassa oli kaksi myyjää paikalla, joista toinen taisi olla omistaja. Hän ei edes yrittänyt selitellä tekosyitä, vaan sanoi suoraan, että ajat on niin huonot, että täytyy tyytyä piraatteihin. En voinut uskoa kuulemaani, vaan sanoin tekeväni ilmoituksen poliisille ja Teostolle, ilmoittaa asiasta joka puolella sosiaalista mediaa, vaikka vähän sääli kävi, kun kyseessä kuitenkin kaupungin parhaana pidetty pelikauppa.

Lähdin sitten pois liikkeestä ja kävelin kohti ydinkeskustaa, kun viereen tuli joku kevarikuski, joka eteni pitkän aikaa minun vauhtiani ja tajusin, että pelikaupan äijät olivat pyytäneet kyseistä kuskia vaientamaan mut tai ainakin viemään todisteenani ollut peli mukanani. No, siinä sitten kävelin ja yhtäkkiä olinkin Porin linja-autoaseman kupeessa ja menin suojatietä pitkin aseman puolelle kävelemään jalkakäytävälle, kun tää kuski kurvasi kanssa jalkakäytävälle ja kohti minua. Yritin sitten hypätä jalkakäytävää reunustaneen teräsputkikaiteen yli, mutta tää mies sai musta kiinni vyötäröstä ja piti otteessaan. Siinä samassa sen aidan toisella puolella olleelle pyörätielle pysähtyi pyörällään Lasse Sievinen, joka oli olevinaan isäni, vaikka kutsuinkin häntä etunimellä. :rofl: Ja hyvin Lassemaiseen tapaan Lasse sitten kysyi "Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?" ja taisin saada sanottua, että "Lasse, tää tyyppi yrittää tappaa mut" tai jotain. Sitten heräsin!
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Maalaispoju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1378
Liittynyt: 06 Syys 2012, 21:15

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Maalaispoju »

Hyppäsin kuusta ja must tuli korkeimman vapaahypyn uus maailmanmestasi

Avatar
Nehaka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3689
Liittynyt: 03 Loka 2006, 20:41

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Nehaka »

Olin unessani polyamorisessa suhteessa Salkkareiden Sebastianin kanssa. Suhteeseen kuului myös Salkkareiden Peppi. Pepillä ja Sebastianilla oli vauva ja olin ihan hirveän mustasukkainen, koska sain vähemmän huomiota kuin ennen. Unessa esiintyi myös Sergei, joka keskusteli pikkuveljeni kanssa siitä, että on täysin vääristeltyä ja epäreilua, että media kuvaa Syyriaa pelkästään sodan kautta.

:hiips:
Practically perfect people never permit sentiment to muddle their thinking.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

^ Ihanan tavallinen ja arkinen uni. :repeilee:
What color is your life?

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viime yönä kävelin Sanomatalon nurkilla, jossa lauma vihreiden feissareita jakoi pahvisia arpalippuja, joissa olevat koodit piti lähettää jonnekin tekstiviestillä. Selvisi, että olin voittanut kahden hengen ilmaisen metromatkan. :heh: No, sitten Serduchka tuli paikalle ja päätimme käyttää liput ajamalla Rautatientorilta Hakaniemeen. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16993
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Tänä yöllä näin kaksi ihan omituista unta, ja muistan ne vielä melko tarkasti :shock:

Ensimmäisessä unessa jokin juttu räjähti mun suussa. Mun kaikki hampaat irtosivat suusta ja mun huulet olivat repeytyneet kokonaan irti, suorastaan järkyttävä uni oli :shock:

Toisessa unessa olin taas mummolassa, ja siellä oli mummon kaksitoista vuotta sitten kuollut koira iloisesti temmeltämässä. No sitten alkoi ahdistaa ja halusin pois, mutta portin edessä vartioi päätön hanhi :shock:
Myöhemmin hanhenpoikasit olivat karanneet pellolle ja menin sitten korin kanssa keräämään niitä takaisin.
Myöhemmin huomasin korin sisään luikerrelleen käärmeen, joka tappoi korissa olleet hanhenpoikaset :lohduton:
Lopulta koko maa oli täynnä valkoisia ja harmaita hyöheniä :eeek:

Ihan outoja ja jopa pelottavia unia tuli tänä yönnä nähtyä :eiei:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
Aintsu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17127
Liittynyt: 15 Marras 2003, 11:37
Paikkakunta: Kotka

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Aintsu »

Viimeöisessä unessani Kroatian viisuedustaja Nina Badric oli ottanut silikonit. :eeek: NimiErkki Toni kauhisteli tätä kovaan ääneen Facebookissa. Lieneeköhän enne? :heh:
You're not ugly, you are smart, talented
And have abilities to make the world better

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

^ :shock:

Minä taas suututin toissayönä Laura Pausinin :aivanmaassa: Olin sen konserttiin menossa tuohon Helsingin keskustaan Musiikkitaloon, mutta eksyin takaovesta backstagelle, missä Laura oli miehensä kanssa katsomassa telkkaria. Laura tosiaan suuttui mulle kun en ois saanut olla siellä, se sanoi mulle (italiaksi toki) että pilasin sen suhteen :shock: Vastasin siihen että "Mi dispiace!" ja poistuin.

No, positiivista on se että osaan italiaa unissanikin - en muista että olisin montaa kertaa aiemmin sitä unissa puhunut tai kuullut.
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Oli kesä ja pyöräilin jossain maaseudulla. Pysähdyin jossakin talossa, jossa asui lumiukko, sillä minulla oli tarve lainata tuhat euroa. No, lumiukko antoi rahat, mutta pyysi minua samalla ottamaan mukaani myös 10 000 legopalikkaa, koska ne veivät liikaa tilaa. :heh: Sitten selvisi että ne maksaisivat sen tuhat euroa, mutta päätin kuitenkin ottaa mieluummin ne kuin rahat. :rofl: Lopun aikaa yritinkin vain änkeä niitä kaikkia reppuun ja kasseihin.
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
TomppaJr
Koordinaattori
Koordinaattori
Viestit: 36868
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Tunnustin rakkauteni eräälle ja halasimme pitkään Helsinki-Vantaan lentoasemalla. :ihana: Kaunis uni. Tuli hyvä mieli heräämisen jälkeen.
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16197
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

^ Miksi minun uneni ovat aina outoja eikä tuollaisia ihanuuksia? :draamaa: :ihana:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ Mäkin haluaisin nähdä tommosia unia... vielä tuo Helsinki-Vantaan lentoasema, (ehkä) yksi kauneimpia rakennuksia sisältä Suomessa. :surrur:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Mä näin unta, että eräs ystäväni selitti mulle anoreksian ja bulimian eron. Mä aloin itkeä ja se otti mua kädestä kiinni. Mulla ei ole anoreksiaa tai bulimiaa, joten tuossa liikuttavassa unessa ei ollut juuri järkeä. :heh:
What color is your life?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin viime yönä kovin monta kuppilalaissävytteistä unta. Kaksi niistä liittyi pikkujouluihin ja yksi työnhakuun. :heh:

Ensin olin Aanconin ja Desiren kanssa etsimässä Käärmeenpesää, mutta eksyimmekin paikkaan, jonka sisäänkäynti oli identtinen Düsseldorfin Euroclubin viereisen (kamalan) klubin kanssa ja jossa oli yhteiset vessat miehille ja naisille. Löysimme käytäviltä paljon tauluja kunnallisvaaliehdokkaista, ja menimme vessaan siistimään kulmakarvojamme. Sitten heräsin ja nukahdin pian uudelleen.

Toinen uni käsitteli jotain pre-show contest -palaveria, johon tulin taustanauhani kera, mutta ensin jvvv sanoi, että hänellä on jo minulle taustanauha, ja sitä ei voi enää muuttaa. Kyseessä oli aivan väärä kappale, ja kun osoitin närkästymiseni siitä, että nauha on väärä, alkoi Violette huutaa, että "no voi vÄttu riksa, ketään ei muutenkaan kiinnosta, mitä sä esität, joten voisitko olla hiljaa, mikä sun ongelma edes on". :) Aloin itkeä.

Kolmannessa unessa Piggybank ja evg-- olivat luonani, ja Piggybank vastasi puheluun, jossa minua pyydettiin työhaastatteluun. Piggybank aloitti puhelun tivaamalla puhelimen toisessa päässä olleelta naiselta, että kuka hän on ja mistä hän tuntee minut. Sen jälkeen Piggybank sanoi puhelimeen, että *Piggybankin oikea nimi* ei ole nyt paikalla, ja koska tämä ei ole nyt paikalla, ei hän voi antaa riksalle puhelinta eikä välittää viestiä kutsusta haastatteluun. Ensin Piggybankin pitää ilmestyä paikalle, koska hän on se, joka viestejä siinä huushollissa välittää, ja sitten vasta riksa saa tietää, mistä puhelussa on kyse. :sekava:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Piggybank
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2213
Liittynyt: 14 Loka 2009, 18:30
Paikkakunta: Tampere

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Piggybank »

riksa[ kirjoitti:Kolmannessa unessa Piggybank ja evg-- olivat luonani, ja Piggybank vastasi puheluun, jossa minua pyydettiin työhaastatteluun. Piggybank aloitti puhelun tivaamalla puhelimen toisessa päässä olleelta naiselta, että kuka hän on ja mistä hän tuntee minut. Sen jälkeen Piggybank sanoi puhelimeen, että *Piggybankin oikea nimi* ei ole nyt paikalla, ja koska tämä ei ole nyt paikalla, ei hän voi antaa riksalle puhelinta eikä välittää viestiä kutsusta haastatteluun. Ensin Piggybankin pitää ilmestyä paikalle, koska hän on se, joka viestejä siinä huushollissa välittää, ja sitten vasta riksa saa tietää, mistä puhelussa on kyse. :sekava:
:repeilee: Meitsi hoitaa. :heh:
riksa[ kirjoitti:Düsseldorfin Euroclubin viereisen (kamalan) klubin
:nohyi:
"Että siellä sitten ne, ne ei oo viisubileet, mutta ne on viisubileet"
- N20

Vastaa Viestiin