Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

Onpas häiritsevää saada tietää, että minusta ollaan (ehkä) nähty unta ja sitten ei nähtykään. :)
Meow cat, please meow back.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

TomppaJr kirjoitti:Onpas häiritsevää saada tietää, että minusta ollaan (ehkä) nähty unta ja sitten ei nähtykään. :)
Pahoittelut turhien toiveiden nostattamisesta. :hali:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
skidi kirjoitti:Voldemort :mitvit:
:repeilee: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja inomu »

Olipa pitkästä aikaa weirdo uni, jonka vielä muistan :mrgreen: Osallistuin Tanssii tähtien kanssa -ohjelmaan (olin unessa ilmeisesti poliitikko, koska Ben Zyskowicz oli innoittanut minut osallistumaan kisaan). Luentosalissa opiskelutoverini sai selville osallistumiseni, mutta käskin hänen pitää sen salassa muilta. Sitten olikin jo lähetyksen aika. Itse esitin opettajani kanssa seksikkään samban, jonka lopuksi olimme täysin alasti ja tanssiminen muistutti jotain ihan muuta kuin sambaa. Esityksen loputtua huomasin että olimme siirtyneet studiosta kerrostalon pihalle, josta kaikki asukkaat olivat kokoontuneet ikkunaan katsomaan esitystämme. He olivat luonnollisesti hämmentyneitä rohkeasta show'stamme. Esityksestämme nousi luonnollisesti kohu ja meitä uhkasi maasta karkoitus. Sitten valitettavasti heräsin.

Että tällästä :heh:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
blackburn
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3998
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:01

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja blackburn »

Kaikista inhottavampia ovat unet, joissa olen töissä. Olen töissä ihan tarpeeksi, ettei tarvitsisi nähdä unia töistä. :roll:

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Näin tässä pari päivää sitten unta maailmanlopusta, kaikki Nasat yms vahvistavat sen tulevan 100% varmasti lähituntien aikana, kaikki muut ihmiset myös jotenkin sekosivat siinä välissä ja jäin yksin odottamaan kauhuissani tulevaa loppua :heh: koko uneni aikanani myös taivas kirkui ja äänelehti :shock:
Oli kyllä todella stressaava ja ahdistava uni, aamulla kun heräsin tuntui kuin suuri kivi olisi vierähtänyt sydämeltäni :rofl:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viimeöinen uneni oli tietokoneanimaatioelokuva Jääkarhujen muutto halki Keski-Suomen. :heh: Siellä ne karvaturret talsivat laumassa kohti Pohjanmaata, laiskimmat pennut menivät suksilla. :rofl: Eikä actioniakaan puuttunut, sillä "emokarhu kulkee lauman perässä suojaten sitä susien hyökkäyksiltä", ja eikös jostain sitten tullutkin muutama hukka tappelemaan. Kertojana oli muuten sama mies, joka on ollut Avarassa luonnossakin äänessä. :heh:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Liian järkeviä unia: Ajattelin, että jos Suomen lipussa olisivat valkoiset kohda sellaista väriä, jota on valkoihoisiksi sanottujen iho, se lippu heitettäisiin pyykkiin, tai, jos pesu ei auta, se pitäisi hävittää.

Toisessa unessa olin sitten huomisessa työhaastattelussa, siellä olikin vain yksi haastattelija ja se olikin suomeksi, ja kaikki oli ihan helppoa. (Vähänkö olin pettynyt tuosta herättyäni kun se ei ollutkaan totta ja koettelemus vielä edessä.)

Kolmannessa esittelin jollekin porukalle Excelillä tekemääni talouskirjanpitopohjaani ja opastin, että päivän menot täytyy kirjata heti, ei jostain viikon takaisesta kuittiläjästä enää kaikkea muista.

Mistä saa tilattua mielenkiintoisempia ja mielellään myös eroottisempia unia?
Viimeksi muokannut Rousku, 24 Touko 2013, 11:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33080
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Näin unta kuppilalaisista. :uujee: Seisoimme isossa porukassa Sotkamon Danske Bankin edessä isona porukkana jostakin syystä. Olisikohan ollut mielenosoitus? :mitvit: Tapasin siinä nelisen ennen tapaamatontani kuppilalaista, mutten muista heistä enää kuin Sagapon. :( Sitten oltiinkin yhtäkkiä jonkun kuppilavanhuksen hautajaisissa ja mietin, että tohdinko tulla sinne, kun en kunnolla tuntenut ihmistä. Joku sai kuitenkin houkuteltua minut mukaan. Hautajaiset pidettiin jossakin vanhassa puutalossa, ja sinne piti jonottaa pitkään.
Riskinä seniorilaumat

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Viime yönä kolme miestä murtautui ryöstöaikeissa jumalan aarrekammioon. He veivät sieltä jotkut aivan tietyt korut, joita olivat tulleet hakemaankin. Kun he astuivat ulos sieltä, oli tilanne se, että maailmassa ei ollut koskaan ollutkaan mitään metalleja. Ihmiskunnan kehitys oli kivikautisella asteella. Koska mitään, mitä ihmiskunnan historiassa on tapahtunut, ei enää ollut olemassakaan, myös kielet olivat kehittyneet aivan eri suuntaan (eri kontaktit, eri määrä vaikutteita, ei uudissanoja ym.), he eivät ymmärtäneet lainkaan omaa paikalliskieltään. Näin. Tarinalla lienee opetus. Älä syö ennen nukkumaanmenoa :mitvit:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

^Wau, sun pitäisi kirjoittaa scifi-kirja! :shock: :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Margot
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 17668
Liittynyt: 28 Elo 2005, 09:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Margot »

Ihana uni skidillä. :hihi:
What color is your life?

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Näin hauskaa unta. Olin Keniassa miesystäväni luona, ja majoituin samassa perheessä kuin hän. Talossa oli sauna, johon meidän piti mennä, muttei koskaan päästy sinne asti. Perheessä oli n. 10-vuotias poika, jonka kanssa tein ruokaa eli laitoimme pakastepizzoja muovikääreineen uuniin. Sen jälkeen muu perhe oli saunassa ja me humalluimme. Perheessä oli myös lemmikkimopsi, joka kulki verhoutuneena hyttysverkkoon. Katsoimme kaikki yhdessä RuPaul's Drag Racen jotain omituisempaa versiota, jossa myös RuPaul oli kisaajana ja tuomarina oli Petra Mede.
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Ihan sekoa unta näin, pakenin mielipuolta sarjamurhaajaa koko uneni aikana :shock:
Kokoajan pakenin ja kokoajan mut saatiin kiinni.. pakenin koko unessa aina hyppäämällä ikkunasta alas sarjamurhaajan asunnosta 4.kerrokselta .. onnistuin aina pääsemään karkuun mutta aina kun pyysin ohikulkijalta apua niin se kuskas mut aina takas sen sarjamurhaajan talolle :shock:
Uneni sarjamurhaaja ei kyllä ehtinyt tehdä mulle mitään. mutta loukkasin itseni pahoin jatkuvilla pakoyrityksillä :shock: :heh:
Oli kyllä ihan sairas ja kamala uni, onneksi herätyskello herätti pois siitä tuskasta :peukku:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Viime yönä sitten jännitin Tylypahkassa alkavia opintojani niin, että heräsin enkä saanut enää unta. Nyt väsyttää :kahvia:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Viime yönä matkustin autolla muutamien nuorien kuppilalaisten kanssa, kuskina oli nimimerkki TomppaJr ja takapenkillä ainakin Serduchka sekä joitakin muita nuoria miehiä kuppilasta. Auto oli sellainen kunnon tila-auto, johon mahtui valtava määrä pikkukuppilalaisia (ja jostain syystä tosiaan minä ja koirani).

Ajoimme kuskin kotitalon ohi, ja talonsa seinään TomppaJr oli kirjoittanut valtavan suurilla kirjaimilla erilaisia viestejä, mm. EN HALUA SKUMPPALASEJA NURMIKOLLENI sekä JOKAISELLE MAKUNSA MUKAAN. Talon sisältä kuului Antti Tuiskun musiikkia, ja jälkimmäinen mainittu viesti liittyi kuulemma juuri musiikkimakuun. Talon ullakon ikkunasta kurkki nimimerkki Samiasd, joka liittyi seuraamme kiivettyään ensin ikkunasta ränniä pitkin maan kamaralle.

Jatkaessamme matkaa halusin pian siirtyä koirineni etupenkiltä taakse, mutta en halunnut mennä etupenkkien välistä, joten koetin sitten mennä auton ovesta vaikka auto liikkuikin :apuva: Lopulta TomppaJr pysähtyi metsän reunaan jolloin pääsin koirineni lopulta (turvallisesti) takapenkille. Kuski oli jostakin syystä äärimmäisen iloinen että siirryin :heh:

Minulle ei koskaan selvinnyt, minne olimme menossa ja miksi ylipäänsä olin näiden kymmenen vuotta nuorempien kuppilalaispoikien kanssa reissussa :heh:
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
TomppaJr
Viestintäassistentti
Viestintäassistentti
Viestit: 36595
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 11:42
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja TomppaJr »

No aha! :rofl: :rofl: Liian kaunis uni. :heh:
Meow cat, please meow back.

Avatar
Serduchka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 57778
Liittynyt: 22 Huhti 2007, 17:16
Paikkakunta: Pori

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Serduchka »

^^ TENK! :rofl:
"Huonon maun taakse ei tässä syrjivässä räkälässä voi piiloutua." (nimierkki Requel)

Avatar
Samiasd
Press
Press
Viestit: 14530
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 01:47

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Samiasd »

:hei:
I will take the fight, I will stay up all night
I'm not running away
Mun jearán áddjás
Chain me to the wall, they cannot break us all
I'm not running away

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

^^^ En kestä. :rofl:
Skumppalasikirjoitus tiputti lopullisesti. Se mielikuva: :rofl2:

Avatar
Mattokauppias
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2834
Liittynyt: 11 Huhti 2010, 10:14
Paikkakunta: Kajaani

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Mattokauppias »

Viime yönä kävin työhaastattelussa biologisessa laboratoriossa. Haastattelijana toimi ilmeisesti opinto-ohjaajani kaksoissisar, joka kyseli valmiuksistani työskennellä tunteja paikallani tutkien laboratorionäytteitä. Lisäksi hän halusi tietää, miten mielestäni osaan toimia ryhmässä. Selitin kaiken kai niin antaumuksella ja asiallisesti, että haastattelijani purskahti spontaaniin nauruun. Vastausteni aikana hän myös tuijotti minua häiritsevästi herkeämättä suoraan silmiin. Lopuksi hän muuttui totiseksi ja sanoi: "Kuule, täällä on käynyt monia haastateltavia tänään, mutta sinulle minun täytyy kyllä sanoa, etten usko tuosta hevonkukkuakaan. Kiitos ja hyvästi." Nöyränä hänen painostavan katseensa alla kävelin huoneesta ulos itkemään isäni olkapäätä vasten. :rofl: En kestä.

Tässä ketjussa olen myös unohtanut kertoa erään toisen unimaailmaan liittyvän kokemuksen. Nimittäin jokin yö kuluneella viikolla vietimme nimimerkki Timoteuksen kanssa aikaa puistonpenkillä ja räkätimme ajatukselle siitä, miltä kuulostaisivat What if ja Igranka yhdessä. :shock:

Avatar
ESC93
Siivooja
Siivooja
Viestit: 16168
Liittynyt: 26 Maalis 2010, 15:35
Paikkakunta: Järvenpää / ex-Nastola
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja ESC93 »

Viime yönä näin (ehkä) käsittämättömimmän uneni ikinä: kävin nimierkki entropian kanssa S-marketissa ostamassa ruisleipää, pasteijoita, maitoa ja pari mäyräkoiraa. :rofl:
Kur protestojmë e nga dremitja kolektive zgjohemi
Ne përsërisim, përsërisim, përsërisim

Valkealalainen
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5195
Liittynyt: 09 Syys 2008, 16:19
Paikkakunta: ... (Kouvola)

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Valkealalainen »

Ai niin, taidanpa kertoa viime yön unestani tännekin.

Olin ilmeisesti vakooja, miespuolinen sellainen (jee, taas näitä unia!). Olin vakoojana jossakin kaupungissa, missä tehtäväni oli vakoilla vihollisia. Mukana taisi hengailla myös kolme muuta vakoojaa, joista yksi oli mies ja kaksi naisia. Olin rakastunut toiseen näistä naisvakoojista (no niinpä tietysti). Yhdessä vaiheessa olin mieskollegani kanssa jossakin rakennuksessa, jossa oli pitkä käytävä. Seisoimme käytävällä, kun äkkiä sisälle asteli joukko vihollisia. Otimme äkkiä sotilaallisen ja kunnioittavan asennon, jotta nämä vihollisherrat luulisivat meidän olevan heikäläisiä. Taisi mennä läpi, sillä säilyimme hengissä.

En taas kerran tajua, mistä näitä outoja unia oikein tulee! En todellakaan ole kiinnostunut mistään vakoilujutuista, enkä tiedä niistä yhtään mitään. Enkä ole mies. Enkä tunne vetoa naissukupuoleen. Kaikki heitti siis tässä unessa aivan häränpyllyä. :rofl:

Toivottavasti näen ensi yönäkin yhtä tärähtäneitä unia. :uujee:
Bussi tytön aina ohi onnen vie
Kun toiset löytää sen


- Marion Rung: "Pikku rahastaja" (Suomen viisukarsinnat -62)

Avatar
wulfila
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1673
Liittynyt: 25 Maalis 2012, 23:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja wulfila »

Olin viime yönä hyvin pienellä saarella viettämässä lomaa, ja samalla tosi-TV-ohjelmassa tai sitten pelissä. Saarelle ei kulkenut mitään julkisia kulkuvälineitä, joten saavuin sinne mustalaisten hevoskärryillä. Kauaa en ehtinyt saarella aikaa viettää, kun taivaalle lensi Serbian armeijan pommikoneita, jotka alkoivat pudotella pommeja veteen, nostattaen valtavia tsunameja joita ei pienellä saarella oikein päässyt pakoon. Tämän jälkeen saaren alkuperäiset asukkaat alkoivat jahdata lomalaisia, ja veivät kiinni jääneet kahleissa johonkin huoneeseen. Itse onnistuin välttämään kiinni jäämisen aluksi, mutta sitten näin kun nuori, kaunis tyttö pakeni tuosta huoneesta. Seurasin häntä ja yritin kysyä, mitä hän suunnittelee, mutta tyttö vain pakeni toiseen taloon ja huomasin samalla että häntä seurattiin. Harhautin seuraajat - joista yksi oli mustaksi maalattu Munamies - ovelasti lähtemään minun perääni jotta tyttö pelastui, mutta jäin itse kiinni. Tämän jälkeen tytön suunnitelma (ja loman peli/tosiTV-osuus) selvisi minulle, sillä kaappaajat selittivät että saarelta pääsee pois jos onnistuu pakoilemaan heitä ja menemään eräässä talossa olevalle tietokoneelle ja lähettämään siitä viestin että lähtee pois, ja sen jälkeen vielä pääsee ulko-ovelle jäämättä kiinni. Joku oli ilmeisesti päässyt viestin lähettämään, sillä ruumisauton näköinen auto kaarsi ulko-oven eteen valmiina ottamaan pakenijan kyytiin. Tämä poispääsytie tosin paljastui pian huijaukseksi, sillä kun viestin lähettänyt porukka ehti ulko-ovelle, yksi kaappaajista kaivoi esiin vanhanaikaisen pistoolin (tämän kaltaisen) ja ampui yksitellen niin pakenijat kuin autokuskinkin :shock: En kylläkään unessa suuremmin järkyttynyt tästä, kuolailin vain ampujaa, joka oli kaunis noin 40v nainen ja pukeutunut leninkiin jollaisen voisi nähdä merirosvoelokuvassa.

Ajattelin myydä tämän ohjelmaformaatin jollekin TV-kanavalle. Ja jos pitää paikkansa että "unissa näkyy unennäkijän piilotajuisten pelkojen ja toiveiden maailma", voin hyvinkin uskoa että nimenomaan toivoisin tulevani kauniiden keski-ikäisten merirosvonaisten kaappaamaksi ja kahlitsemaksi :rofl: ( :vonkaus: )
Na svakom prstu jedan niko me nije vrijedan
Dosta sam ljubila, gubila, sebe ubila

Avatar
inomu
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2673
Liittynyt: 31 Joulu 2010, 01:01
Paikkakunta: Helsinki

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja inomu »

Näin viime yönä unta, että voitin Samsungin ja Nokian yhteisvalmistaman tabletin ja konserttimatkan Lontooseen Naughty Boyn konserttiin! :uujee: En edes pidä pidä kyseistä artistista, mutta ihan sama ilmainen Lontoon-matka :uujee: Ja se tabletti :uujee: Itse Naughty Boy soitti mulle puhelun, että olin voittanut, kiljuin onnesta :uujee: Ja sitten heräsin ja tajusin, ettei se uni ollut totta :parku:
Dancing to electropop like a robot from 1984

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41806
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Näin joitakin öitä sitten unta, että minulla oli tyttis ja nimiPampuška Aanconilla (jota en ole koskaan tavannut livenä) oli pienikokoinen japanilainen poikkis, ja neljästään kävelimme kaupungilla, ja tämä em. poikkis ihasteli, kuinka Tampereella on niin hyviä näyttelyitä. Unen innoittamana roudauduin eilen tutustumaan niihin näyttelyihin! Raporttia Museot-ketjussa. Voi kun joku toistaiseksi tuntematon tyttis innoittuisi myös toteutumaan :draamaa:. (Ja miksei se poikkiskin, jos Aanconille passaa.)
Rise, angel, shine, love!

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Jo toinen zombiuni tällä viikolla. :uujee:

Unessa zombiepidemia oli puhjennut ja uusia zombeja tuli koko ajan lisää. Zombitartunta ei iskenyt uhriinsa heti, vaan se tapahtui vasta ajan kanssa. Jokunen zombipureman saanutta nimittäin meni True Bloodista tutun vampyyrineuvoston (mukana Bill!) majapaikkaan ja pyysivät vampyyreita muuttamaan heidät vampyyreiksi, jotta he välttyisivät zombiksi muuttumiselta. Periaatteessa kuka tahansa vampyyri voi estää zombiksi muuttumisen, mutta menivät neuvostoon, koska tiesivät ainakin siellä vampyyreita olevan. Neuvoston jäsenet Bill etunenässä olivat hieman varautuneita sen suhteen, onko eettisesti oikein muuttaa zombitartunnan saaneita vampyyreiksi tai edes sotkeutua ihmisten ja zombien välisiin asioihin. Unen päättyessä olivat ilmeisesti säälistä taipumassa sille kannalle, että mieluummin vampyyri kuin zombi, vaikka eihän asia heille oikein kuulu.
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
Happy
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 16821
Liittynyt: 10 Marras 2011, 20:58

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja Happy »

Näin tässä viimeviikolla unta että jäin kerrostaloni hissiin yksin jumiin,
Hissi syttyi kaikenlisäksi siinä unessa palamaan ja paloin poroksi eikä kukaan tullut auttamaan :shock:

En oo nyt uskaltanu mennä yksin siihen hissiin.. oonpas mä outo ihminen :puna: :heh:
Outoa muuten että nykyään ainoat unet jotka muistan ovat vaan painajaisia :roll:
Never miss a good chance to shut up.

Avatar
The_Sipi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8765
Liittynyt: 24 Touko 2006, 22:28
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja The_Sipi »

Tää olis voinut sopia johonkin pönöketjuunkin, mutta pistetään tänne.

Näin viime yönä unta, että tutkin/päivitin kaverini kanssa kirjailijamaailmankarttaa eli karttaa, johon oli merkitty kaikkia merkittäviä kirjailijoita pääasiallisen asuinpaikkansa mukaan. En muista, kuinka paljon niitä oli, mutta meidän huomio keskittyi Englantiin sijoitettuun Ernest Hemingwayn nimeen, mutta ei siksi, että hänet oli sijoitettu Englantiin, sillä siinä ei ollut meistä mitään outoa, vaan siksi, että ainoana kirjailijana nimen alla oli lisätietoa hieman pienemmällä fontilla suluissa ja siinä luki "(joskin hänen tuttavansa tapaavat kutsua häntä Hemuksi)" ja mua nauratti se Hemingwaysta johdettu "Hemu" niin paljon, että heräsin siihen (joskus aamuyöstä) ja repeilin sille vieläkin. Sitten tänään unta ajatellessani olen repeillyt sille, että moinen juttu saattoi naurattaa yöllä niinkin paljon. :rofl:
Mahatma Gandhi walked barefoot most of the time, causing lots of calluses on his feet. He also ate very little, which made him frail and with his odd diet, he suffered from bad breath. This made him... A super calloused fragile mystic hexed by halitosis.

Avatar
skidi
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7546
Liittynyt: 18 Huhti 2008, 17:54

Re: Do I dream? (unet ja niiden tulkinnat)

Viesti Kirjoittaja skidi »

Viimeöisessä unessani nimiMöllykkä Mansikka sai vauvavauvavauvavauvan :vauva: Pienokaisella todettiin heti synnytyslaitoksella lukihäiriö, mutta tuore äiti vakuutti rakastavansa lasta kaikesta huolimatta :sekava:
Homer: The problem in the world today is communication. Too much communication.

Vastaa Viestiin