You got style - muoti

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista
Jufo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4612
Liittynyt: 11 Touko 2011, 19:14

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Jufo »

Ihanan hirveä muoti :rofl:

kuva

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Paitatakki! Ostin tuollaisen joskus 80-luvun lopussa, ja rakastin sitä :surrur:, puhki asti, ja siitä pitäen olen etsinyt uutta, tuloksetta. Eilen henkkamaukan verkkokaupan miesten puolella niitä näkyi, ja nytkö ne siis tosiaan ovat tulossa muotiin, eli kohta niitä on kaupat pullolaan ja voin ostaa paitatakkeja loppuelämän tarpeiksi!
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Harmi kun en osaa poimia Instagram-kuvasarjasta tähän yksittäistä kuvaa. Mutta siis, Me naiset -lehden verkkosivuilla on juttu kevätmuodista, ja siinä toisena kuva henkkamaukalla duunaavan Milla Kuoksan lookista. Näyttää jotenkin hämärästi tutulta? Missähän mahdoin nähdä jo viime keväänä samaa? :raaps: (Ehkä näkyy tässä myös, mutta en tiedä kuinka kauan.)

Mutta vihreä, jee! Sitä onkin kaapissani jo valmiina itselleni sopivana sävynä. Täytyy vielä katsoa, tarvitsenko täydennyksiä. Nyt näyttää siltä, että olen jo valmiiksi muodikas ottamaan vastaan alkavan lämpimämmän kauden, ja sen ^paitatakin kun vielä käyn hommaamassa.

Ja kun jutussa baskerikin mainitaan, niin todettakoon, että sellaisessa olen kulkenut koko talven (kovimmilla pakkasilla korvaläpällinen mali). Olen siis edelläkävijä. :joojoo:
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Vaikka vihreä on lempivärini, minulla ei taida olla yhtään senväristä vaatetta. Pitää korjata tilanne. :joojoo:
Riskinä seniorilaumat

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2127
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Harmittaa muuten vähän kun itsellä oli joitakin vuosia sitten limenvihreä paita jossa Willys Jeep autokuva, löysin sattumalta ebaysta kun etsin cooleja paitoja. Yhtenä kesänä porukoiden taloa maalatessa laitoin sen päälle kun se ei ollut mikään ykköspaita, ja eiköhän se tuhriintunut. Ajattelin tilata uuden samanlaisen, mutta en löytänyt enää sellaista myynnistä…

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33145
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Pete »

Minun pitäisi ostaa kauluksellisia t-paitoja, jotta olisin kesäisin töissä hieman siistimmän näköinen. Koronan jälkeen huomaan olevani toimistolla usein vähän alipukeutunut, vaikkei meillä mitään pukukoodia olekaan. Pitänee hyödyntää ajankohtaiset alennusmyynnit.
Riskinä seniorilaumat

romualdo
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11528
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 18:38
Paikkakunta: Kälviä, Keski-pohjanmaa
Viesti:

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja romualdo »

kunhan kukaan ei enää olisi niin tollo ja sokea että pitäisi puvun takin alla tee-paitaa tai jotain muuta, sinne täysin sopimatonta vaatimattoman eli halvan näköistä paitulia, yök. Mutta tuo irwikuva on silti yllättäwän yleistä, jopa television puolella! Kaulupaidatkin on keksitty! Suomalainen mies ei edelleenkään osaa pukeutua, ... surullista!
Ja kuin tähän, tietysti omaa häntääni nostattaen, sairaalamme Portin tiloissa viimeisessä kaksisuuntaisille järjestetyssä vertaistukiryhmässä eräs uskonnollinen nainen kehui minua "Arto on niin kauniissa vaatteissa/hyvin pukeutunut" (sanatarkasti en enää muista,... mutta valkoisen kauluspaidan päälle vetämäni mustasinikuvioinen liivi mm. teki häneen ilmeisen vaikutuksen...) :puna: ja laitan tuon hymiön koska kyseessä on uitenkin tämän valtakunnan ujoin ja vaatimattomin ja musikaalisin heimo, keskipojojammaalaiset...

Ja lippalakit ovat yleensä ärsyttäviä ... koska niitä näkee jokapuolella, ja mikä huvittavinta, niitä pidetään päänsuojana kesäkuumalla jopa autossa... Tuli mieleen sanonta "suomalainen mies ja poika ovat tainneet syntyä jo lippis päässä..."
Farkut ovat edelleen minunkin inhokkilistallani juuri yleisyytensä ja hälläväliä käytön takia. Ei juhlallisuuksiin mennä perkule mitkään farmarit jaloissa, (vähiten ESC- kisoihin, Latvia 2007!)
Ja Jari Sillanpään eräänä vuonna pisteiden antajana ollessaan kehtasi käyttää mitä arkisinta puuvillapaitaa, joka oli vieläpä ruudullinen, HUH! Kautta aikojen moka, mutta mitä nyt voikaan odottaa artistilta joka ei edes ymmärtänyt edes ESC-tangoaan suomeksi.

Värikkäät lenkkarit ym. tekevät mielen myös aina iloiseksi. Varsinkin omat mieliväreihin sonnustautuneet, keltainen, vihreä, punainen, limenvihreä, jne. Sen sijaan valkoiset jalkineet lähinnä ärsyttäwät koska ne ovat yhä reippaasti yliedustettuina. Valkoinen, ajatelkaa nyt, väri joka kärsii likaantumisesta ensimmäisenä.

Ja tuo mustiin vaatteisiin pukeutuminen on jotain niin sairaalloista, mielikuvituksettominta mitä ikinä voi ajatella... "Musta hoikentaa" justjoo, mistähän tuollainenkin ajatusvirhe on lähtenyt ... kun pitäisivät edes hohtavia koruja, ketjuja noitten mustien vaatteiden "piristäjinä". Mutta ei. Kätkeydytään tuohon "anna minun olla rauhassa" -väriin.

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

Kuulemma tämäkin on vaate:

kuva

Minusta se näyttää joltakin fysioterapialaitteelta: Ei voi päästää hartioita kyyryyn, sillä jos päästää, näkyy nännit, mikä kuulemma on kamalaa.
Rise, angel, shine, love!

Avatar
Unihiekkamyrsky
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2127
Liittynyt: 27 Tammi 2021, 19:26
Paikkakunta: Oulu

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Unihiekkamyrsky »

Kysymys hiuksista: jos haluaa ottaa kiharat, onko niistä haittaa parturissa käydessä?

Meinaan siis jos nyt kotona tehtäisiin mulle kiharat, ja sit ensviikolla menisin parturiin leikkauttaan hiuksia lyhemmäksi sivuilta, niin haittaisiko kiharat parturin työtä?

Avatar
Rousku
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 41958
Liittynyt: 17 Helmi 2007, 22:57

Re: You got style - muoti

Viesti Kirjoittaja Rousku »

^ Eivät ne kai sen enempää haittaa kuin luonnostaan kiharatukkaisen hiuksia lyhennettäessä?

Minulla on usein tyvikohotus eli käytännössä kiharat, mutta haluan pitää tukan takaa ja sivuilta lyhyenä. Onnistuu kyllä. Ja joskus leikataan tukkaa päältäkin lyhyemmäksi.
Rise, angel, shine, love!

Vastaa Viestiin