Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
r0b
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1670
Liittynyt: 06 Touko 2005, 14:53
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja r0b »

No mä en saa itteäni edes ulos! :rofl:

t. sisällä kaks päivää. :rofl: :mrgreen:

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Pyöräily on kyllä ihan MUN LAJINI! Kesät ja talvet ajelen fillarillani, ja työmatkoihinkin menee päivässä about 12 kilsaa. Tosi tehokasta treeniä mm. pakaroille ja reisille! Aiku tää seiska-vaihteell paahtaa menemään. :rofl:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Tänään pitää yrittää päästä lenkille. Edes lyhyelle, rauhalliseen tahtiin. Vasen polvi ja oikea akillesjänne ovat kipuilleet, muuten kävisin kyllä lenkillä päivittäin, intoa riittäisi....
:paarit:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

MuzaMaza kirjoitti:Minä sain tänään töissä käteeni KARJALAN KÄVELYVIIKOT aiheisen suorituskortin. (Kirjoitettu 30.8.2004)
Pitänee vissiin kääriä hihat ja housunpuntit ja lähteä iltapäivällä lenkille... Josko saisi siihen korttiin merkintöjä??
Oikeesti, voisi aloittaa taas sen "uuden elämän" ja muuttaa elintapojaan.
Pitäs olla sellainen päämäärä ja palkinto joka kannustaisi sinnittelemään...
No oisko se vaikka Tampereen viisukarsinta 19.2.2005? Aiku tää tulee sinne timmissä kuosissa.... JEP! :wink:
:rofl: Aiku tää on "aloittanut".... :rofl:

Ja nyt taas ihan samat mietteet päässä!!

"Ihan varmasti heti syyskuun alusta aloitan kuntoilun. Ensi kesänä olen sitten timmissä kunnossa".... :rofl: :rofl:

Haaveita, niitä on oltava. Toki! :peukku:

Avatar
Hazel
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 20988
Liittynyt: 04 Huhti 2004, 01:20
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Hazel »

Mäkin inhoan kaikkea urheilua itse harjoitettuna paitsi ratsastusta, uintia ja pesä- ja lentopalloa, ne on ainoita lajeja, joita suostuisin taas harrastamaan. Koirien kanssa tietty tulee lenkkeiltyä, mutta se on enemmänkin sellaista hyötyliikuntaa. Ratsastus tekisi mieli taas aloittaa, mutta on vähän liian kallista mulle nyt. Ja kun olen aikanani ratsastanut aika paljon ja kisannutkin, niin ei mulle kumminkaan pitemmän päälle riittäisi se kerran viikossa köpöttely :mrgreen: . Eikä muuhun ole millään varaa, joten paras unohtaa. Pesäpallon peluuseen on matkaa parikymmentä kiloa, ne kun saisi pois, niin jaksaisi taas juosta. Palloon osun hyvin edelleenkin :mrgreen: . Lentopalloa voisi jossain pelatakin, kun löytäisi hyvän porukan, ihan siis rapatasolla. Ja uiminen sitten, ihana laji, mutta täytyisi näillä kiloilla päästä yksityisaltaaseen :rofl: .
YOU NEVER KNOW HOW STRONG YOU ARE UNTIL BEING STRONG IS THE ONLY CHOICE YOU HAVE.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä viihdyn talvikaudella salilla käydessä cross-trainerissä varmaan 4-5 tuntia viikossa. Ihan kivaa harjoittelua se on. Jos on sellainen jossa käsillä pääsee myös tekemään niin aktivoi vielä enemmän lihasmassoja polttamaan energiaa. Siinä periaatteessa kävellään, tai poljetaan edes takaisin paikallaan. Eli vastaa vähän niinkuin murtomaahiihtoa, kevyttä lenkkeilyä tai reipasta kävely, riippuu vähän mitä tekee ja millä tempolla. Kannattaa aloittaa tosi rauhallisesti ja pienellä vastuksella jottei maku mene ja lihakset kipeydy. Oman tahdin löytää kyllä. Hiki nousee herkästi pintaan joten kannattaa pukeutua sen mukaan. Cross-trainereita on yleensä kuntosaleilla, myös varmaan joissain uimahallien saleilla. Itse olen huomannut hyväksi ideaksi ottaa mp3-soittimen mukaan ladattuna täyteen viisuja. Tunti hurahtaa ihan itsekseen, eihän siinä ehdi edes 20 viisua kuunnella... Paino tippuu, mieli virkenee ja lihasvoimaakin vähitellen kehittyy.
:mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
MuzaMaza
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 25778
Liittynyt: 26 Marras 2003, 15:21
Paikkakunta: Lieksa

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja MuzaMaza »

Uusi elämä on taas kerran aloitettu. Kävelin tänään kahden tunnin lenkin ja olen ihan tohjona! :niinpa:
Huomenna olisi tarkoitus suunnistaa (ilman kompassia) uimahallille.
Katsotaanpa kuinka pitkään jaksan kuntoilla tällä kertaa.. :cool:

Avatar
Anna_M
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4716
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 22:22
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Anna_M »

Muista, Musis, että rauhallinen aloitus kannattaa aina, Lauran lailla hiippaillen Little by little, niin ei tule rasitusvammoja ja kunto kohoaa pikkuhiljaa...
Et langeb pilk,
kuu kaob ja kaugel kaigub kell.
Sind keegi öösse kannab valgel hobusel.

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

Voj, kun kerrankin oikein odotan sitä, että pääsen
oikeasti kuntoilemaan ja muutenkin eroon tästä massasta!

Ei ole vallan miellyttävää olla yli satakiloinen(joskaan en nyt muutenkaan
ole vallan keijukaisen mitoissa ollunna..)

hej mutta tänäänpäs kävelinkin kauppaan ja takaisin, joka
tekee jo yli puoli kilometriä..JEEEEEEEEEEEEEEEE!(aaltoja mulle-HETI)
:termari:

Albatrossi

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Albatrossi »

Kuva
Tällaisiako?

Avatar
TerMari.
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2201
Liittynyt: 08 Helmi 2004, 09:58
Paikkakunta: Jiipää

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja TerMari. »

AliBaba kirjoitti:Kuva
Tällaisiako?
Juuuuh kelepoohan nuokiiii lol !
:termari:

Mikkelsson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4724
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 15:15
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Mikkelsson »

Me sitten viimein liityttiin oikein oikeeseen kuntoklubiin. Loistava paikka, salit, aerobicit, spinningit, trainerit ja kaikki käytössä. Sixpack 2006 -projekti etenee.. ;)
Men jag vara stark, jag kan få allt.
Jag kan sprida färg, jag kan regera.
Men det blir nog en till kaffe och en cigarett.

Avatar
Maarushka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 3115
Liittynyt: 23 Tammi 2005, 22:53
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Maarushka »

Mä aloitin tänään oman kuntoilusyksyni oikein rytäkällä. Rankan jumppatunnin lamauttamilla lihaksilla polkaisin pilkkopimeässä ja vesisateessa vastatuuleen kotia kohti. Ei ole muutaman sadan metrin matka tuntunut ikinä niin pitkältä! Nyt on todella raukea olo, mutta kyllä se tästä...
I don't want more choice, I just want nicer things!

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Kylläpä sä Maarushka päivän valitsit! lol

Mutta joo, Uimastadion sulki ovensa sunnuntaina, joten täytyy tässä taas opetella uusia kuntoilulajeja.
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
HkiMiikku
Vielä yhdet
Vielä yhdet
Viestit: 649
Liittynyt: 04 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja HkiMiikku »

[quote=""barbarossa"
Mutta joo, Uimastadion sulki ovensa sunnuntaina, joten täytyy tässä taas opetella uusia kuntoilulajeja.[/quote"]

:shock: Uitko sä sunnuntaihin asti uimastadionilla?

Tänään tosiaan vastatuuli oli melkoinen joten kävelyteho oli kaksinkertainen. Aina pitää löytää jotain positiivista.. :peukku:

Avatar
barbarossa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 7772
Liittynyt: 18 Marras 2003, 11:30
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja barbarossa »

Miikku kirjoitti: :shock: Uitko sä sunnuntaihin asti uimastadionilla?
Jooo.... Niin, jos viimaa ja kylmyyttä mietit, niin vesihän on lämmitetty! :peukku: Ja uintihan on hikinen urheilulaji. ;)
"Laka laulaja kielsi tulemasta alas parvekkeelta ennen kuin rakkaus kestää... " -Pokušaj

Avatar
lharju
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6199
Liittynyt: 27 Marras 2003, 22:46
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja lharju »

Minä onnistuin :rok:
Meillä oli tutun kanssa kevään alussa tavoite, että tänä vuonna pyöräillään 2 000 kilometriä. Tänään sitten aamulla piti tuolla räntäsateessa polkea viimeiset kymmenen kilometriä pyörällä, josta oli vaihteet rikki ja takapyörä jo melko tyhjä, mutta ei se mitään. Tavoite saavoitettu. Valitettavasti myös tuttuni onnistui tavoitteesssan, että nyt en voita mitään...
Jos joskus elämänsä voisi vaihtaa unelmaan.
E troco a minha vida por um dia de ilusão.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Putkeen? :shock:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Wilson
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6663
Liittynyt: 17 Syys 2005, 16:12
Paikkakunta: Pietarsaari

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Wilson »

Itse olen liikkunut paljon elämässäni.

Urheilin paljon nuoruudessani, myös kilpaillut eri lajeissa.

Nykyään käyn kävelylenkeillä melkein joka päivä, tunti - kahteen tuntiin. Huomaan että tulen hermostuneeksi jos en lähde kävelylenkille joka päivä. Minulla oli ennen Saksanpaimenkoira...niin silloin oli mentävä joka päivä lenkille...niin siitä on tullut kuin sairaus tämä ulkoilu.

Pöyräilen usein myös, ja sitten talvella maastohiihtoa.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja itikka »

APUA! :shock:

Eräs personal trainer kutsui tän ensi viikolla tutustumaan salille, jäsenyyskin olisi kuulemma ilmainen vuoden loppuun. Eihän tää tohtinut kauniista pyynnöstä kieltäytyä ja ensi viikolla siis yllätän itseni kuntoilemalla...

...ja paikathan tulee varmasti kipeäksi seuraavana päivänä, joten jos varoittaisi jo pomoa etten silloin pääse töihin... ;)
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Ja se valittaa? :shock: lol
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

mimimiiissäs kuntosalilla itikka meinaa ruveta käymään? Atleticolla?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mä kävin äsken vetäisemässä 45min cross trainerissa ja podissa soivat viisut alusta loppuun! Lopussa tuli hiki, varmaan viisuähkystä? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
HanneleLauri
Siemailija
Siemailija
Viestit: 111
Liittynyt: 20 Helmi 2005, 16:50
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja HanneleLauri »

Vitsi, mun täytyy kans hankki toi I-pod tai vastaava! Viisujen kans käy askel kuin teinipojalla.

Mä käyn liikkumassa noin 4 kertaa viikossa. Poden kauheita tunnontuskia, jos en mene. Ja jos on jääny vaikka 3 päivää väliin, kroppa on ihan kuin tulessa rasittamattomuudesta... Liikunta on ihanaa! :peukku:

Avatar
Treno
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 2165
Liittynyt: 26 Huhti 2004, 17:20

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Treno »

Kertokaapa kuppilan kuntosalillakävijät mitä olisi parasta syödä heti treenien jälkeen? Banaaneista ilmeisesti saa tarvittavia hiilihydraatteja, mutta semmoiset yleensä unohtaa ottaa mukaan. En nyt jaksaisi alkaa kahlata läpi kaikenmaailman harjoitteluoppaita tai nettiportaaleja, joten nopeat ja kuumat vinkit kelpaisivat :)

Itikalle: käytä ihmeessä hyväksi jos on henkilökohtainen valmentaja tarjolla ilmaiseksi. Kuinka paljon tääkin on kärsinyt kipeistä paikoista, kun on tullut nosteltua ja punnerrettua ilman mitään käsitystä siitä, miten oikeasti pitäisi tehdä.

Avatar
totalhki
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 1610
Liittynyt: 21 Helmi 2004, 20:26
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja totalhki »

Treno kirjoitti:Kertokaapa kuppilan kuntosalillakävijät mitä olisi parasta syödä heti treenien jälkeen? Banaaneista ilmeisesti saa tarvittavia hiilihydraatteja, mutta semmoiset yleensä unohtaa ottaa mukaan. En nyt jaksaisi alkaa kahlata läpi kaikenmaailman harjoitteluoppaita tai nettiportaaleja, joten nopeat ja kuumat vinkit kelpaisivat :)
Mä juon palautumisjuomaa, jossa on proteiinia ja hiilihydraattia. Kotona jauheet juomapulloon, salilla lisätään vesi ja ravistetaan. Noita jauheita on vaikka kuinka montaa eri merkkiä, kannattaa jutella myyjän kanssa mikä on harjoitteluun sopivin. Juomasta lihakset saa nopeasti energiaa palautumiseen harjoittelun jälkeen. Banaanit on hyviä myös.

Muuten syön ihan tavallisesti, ei ole eri ruokavaliota treenien jälkeen kuin muulloin.
Musiikki on makuasia.

Avatar
GiveMeWings
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 8830
Liittynyt: 15 Loka 2004, 21:50

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja GiveMeWings »

Mulla on yleensä salilla light-urheilujuomaa ja treenien jälkeen kotona otan esim. muutaman leivän kinkkuineen ja joskus jogurtinkin. Joku hedelmä olis tietty myös hyvä mutta mä (raavaana miehenä) tarvisen sitä kunnon :eeek: sapuskaa... Lihaa!
Terveisiä kotiin. Joka kotiin.

Avatar
itikka
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 5636
Liittynyt: 21 Kesä 2004, 08:29
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja itikka »

Treno kirjoitti: Itikalle: käytä ihmeessä hyväksi jos on henkilökohtainen valmentaja tarjolla ilmaiseksi. Kuinka paljon tääkin on kärsinyt kipeistä paikoista, kun on tullut nosteltua ja punnerrettua ilman mitään käsitystä siitä, miten oikeasti pitäisi tehdä.
Jep... teki hyvän aloitusohjelman. Ainoastaan pientä kolotusta lapaluiden ja kainalon välissä (emmäätiännykkään että sieläkin tällä jotain lihaksia olisi) tuntuu hiukan, kun leikin hieman liian isolla vastuksella pari sarjaa... :puna:

Muuten koko inisijä aivan kivuttomassa tilassa, vaikka eilisenkin jälkeen paljon pahempaa pelkäsin. :) Tästä se lähtee... jos sitä Ateenaan mennessä saisi itsensä jonkinlaiseen kuosiin... :cool:
Życie jest drogą, życie jest snem
A co będzie potem? - nie wiem, i wiem
O nic nie pytaj, dowiesz się gdy
Skończy się droga, życie... i sny

Avatar
Kosti-71
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 6834
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 01:48
Paikkakunta: Helsinki

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja Kosti-71 »

Aiku tääkin on ajatellaloittaa ainakin laihiksen ensi vuoden alusta. Jos pääsis sinne kouluun, niin sais samalla säännöllisen elämänrytmin, ja tulis säännölliset ruokailuajat.
Onnistumiset nostavat itseluottamusta. T: ikuinen sinkku

AntSa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 13262
Liittynyt: 14 Marras 2003, 13:02
Paikkakunta: Kouvola

Kuntopiiri

Viesti Kirjoittaja AntSa »

Tällä tulee niiku pyöräiltyy hyötyliikuntana päivittäin about tusina kilsaa ja siihen vatsalihasliikkeitä jokunen sata joka päivä; LIIKUNTA ON IHANAA, ja kiloja lähtenyt kesästä kolme veke!!! :riemu:
"Kunnon uni on tae mukavalle huomiselle." -Leena-

Vastaa Viestiin