Haba Haba (Kuntopiiri)

La dolce vita - vapaata keskustelua arjesta ja harrastuksista

Mikä olet?

Himohiihtäjä
33
18%
Launtailenkkeilijä
63
35%
"Eikö lenkki kerran kuussa riitä" -henkilö
39
21%
Sohvaseppo tai -seija
32
18%
Hyvä jos ylös sängystä jaksan nousta...
15
8%
 
Ääniä yhteensä: 182

Avatar
jee euroviisut
Press
Press
Viestit: 19792
Liittynyt: 09 Helmi 2009, 16:20
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja jee euroviisut »

Kävinpä koeviikon loppumisen kunniaksi parin koulukaverin kanssa kunnolla puntilla. Yllätyin itseeni, kuinka paljon penkistä nousi (67,5 kg :uujee: ) ja sain soututestissäkin hyvän tuloksen (1000 m aikaan 3.35). Kuntopyörätulokseen en tosin ol tyytyväinen. On hienoa, että meillä on täällä koulullakin punttisali, joka on oppilaiden vapaassa käytössä. :joojoo:

Avatar
UFOPOLI
Yllätysvauva
Viestit: 16647
Liittynyt: 01 Touko 2004, 12:54
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja UFOPOLI »

Pete kirjoitti:Positiivista on kuitenkin se, ettei salilla käyminen tunnu tällä hetkellä pakkopullalta. :peukku:
Minulla on nyt menossa ensimmäinen ohjelma, jonka kanssa ei ole vielä yhtenäkään päivänä tuntunut siltä, että taasko sinne on pakko mennä. Kaikista olen kyllä pitänyt, mutta tässä viimeisimmässä on sellaista dynaamisuutta, jonka ansiosta viimeisen toiston jälkeen ei enää tule "huh, nyt se on tehty"- vaan "nytkö se jo loppui"-olo :uujee:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ilmoitin itseni "Jutan Superdieetille", joka alkaa 7.5. :uujee: Kestää kuusi viikkoa, maksoi 49€. Loppuu sopivasti ennen juhannusta ja muuttopuuhia sekä kesälomaa. Työkaveri sai tuohon mukaan houkuteltua, oli itse Go Fat Go ( :heh: ):ssa ja sen jälkeen Lite:ssä jatkanut ja tammikuun lopusta alkaen on painoa pudonnut noin 8kg. Hyvin siihen nähden, ettei hän aiemminkaan ollut kovin lihava, hieman ylimääräistä oli. Nyt on saanut siis sitä ylimääräistä pois ja lihasta tullut kivasti myös näkyviin.

Hurjia tuloksia en odota, mutta mielenkiinnolla katson mitä käy.

Toukokuussa olen menossa myös Extreme Runiin, jota odotan innolla. Onko muut kuulleet tästä Extreme Runista kommentteja tai ovatko ajatelleet osallistuvansa/osallistuneet?
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Mä olen nyt alkuvuodesta innostunut kuntoilusta. :uujee: Sain joululahjaksi kuukauden ilmaiseen käyttöön oikeuttavan lahjakortin läheiselle salille ja kun menin sitä lunastamaan, niin tietenkin sorruin hankkimaan vuoden jäsenyyden, kun tarpeeksi maaniteltiin. Muutama vuosi sittenhän olin myös erään salin jäsen, mutta tuolloin petyin kyllä koko salisysteemiin ja kyllästyin siihen, että tuo nimenomainen salini oli puolen tunnin bussimatkan päässä kodistani. Muutin siis sen enempää suunnittelematta kuukauden sisään saliin liittymisestä ihan eri puolelle kaupunkia enkä vain yksinkertaisesti jaksanut lähteä sinne salille, kun tuo koko ruljanssi matkoineen vaati ihan tuhottomasti aikaa - laiska kun olen.

Nyt tänne uuteen on matkaa vain ihanan vaivattomat 300 metriä, joten kynnys lähteä ei ole järin suuri. :heh: Ja on siellä tullut käytyäkin! Olen nyt oikeastaan ihan innostunut liikunnasta, jota en olisi itsestäni uskonut vielä muutama vuosi sitten millään. Olen sijoittanut tällä kertaa ihan teknisiin urheiluvaatteisiin, tavallisissa puuvillapaidoissa hikoileminen kun on yhtä tuskaa, sekä sykemittariinkin, joka motivoi ja informoi kivasti suorituksen aikana. Tykkään eniten juoksemisesta ja vaikka "rannekkeella pääseekin kaikkiin laitteisiin", niin useimmiten päädyn vain laukkaamaan juoksumatolla. Juoksemisessa on se kiva puoli, että oman kehittymisen huomaa järisyttävän nopeasti. :shock: Joka kerta sitä vaan jaksaa paremmin ja paremmin ja kauemmin ja kauemmin. Tänäänkin olin menossa spinningiin, mutta koska se olikin yhtäkkiä pidetty jo tuntia aiemmin, päätin lähteä vuoden ensimmäistä kertaa Keskuspuiston lenkkipoluille. Kehityksestä kertoo hyvin se, että siinä missä viime kesänä rehvastelin, kun jaksoin juosta n. 10 km lenkistä kolmasosan ja loput kävelin, niin tänään jaksoinkin juosta tuon saman matkan kokonaan. Ai että tuntui hyvältä! :tuuletus: Nyt vihdoin rapakunnosta rantakuntoon. :heh:

Pian voikin muuten aloittaa jo suunnistuskauden! :ihana: Suunnistaminen on kyllä sitten ihanaa! Muuten ei ehkä tulisi kovin helposti lähdettyä juoksemaan ristiin rastiin ryteikköisille kinttupoluille luonnon keskelle, mutta suunnistuksesta saa siihen hyvän tekosyyn. Metikköjen syvimmät kolkat ovat varmaan vielä ihan lumen peitossa enkä viitsisi mennä kahlamaan hankeen enää näin huhtikuussa, mutta eiköhän nekin sula viimeistään parin viikon kuluessa ja pääsee taas kankaalle kirmaamaan kartan kanssa. :)
Keep your head high above the water

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

^ Onko jossain olemassa ihan jotain suunnistuspaikkoja, joista saa kartan ja lähtee juoksemaan niitä rasteja vai lähdetkö ihan vaan jonkun oman kartan kanssa mettään etsimään jotain itse valitsemiasi paikkoja vai kuinka? Minäkin pidän suunnistuksesta, mutten ole intin jälkeen päässyt, koska en halua mihinkään seuraan kuitenkaan liittyä. Koulu ja intti tosiaan järjesti näitä ja minusta suunnistus oli aina kivaa. :joojoo: Etenkin armeijassa, kun siellä juostiin tosissaan, kun lukiossa aina joku ryhmästä halusi vaan löntystellä eikä tosissaan edes etsitty niitä rasteja.

Minä olen taas innostunut juoksemaan kevään myötä. :ihana: Tänään kävin kevyen hölkän vetämässä, mutta huomenna voisi heti aamusta lähteä kunnon hikilenkille hyvän musiikin tahtiin.

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Ajattelin nyt taas kerran kokeilla, josko innostuisin lenkkeilystä. Viimeisimmässä Sportissa oli juoksuohjelma aloittelijalle, ja ajattelin nyt kokeilla sitä. Tarvitsen tarkat raamit, koska ilman niitä lähden aluksi juoksemaan ihan liian kovaa tai pitkiä matkoja, jolloin väsähdän tai saan ikävän migreenityyppisen päänsäryn - ja sitä myötä sitten motivaatio onkin tipotiessään. :)

Muuten ohjelmaan kuuluukin sitten spinningiä, bodypumpia ja jotain satunnaisia ryhmäliikuntatunteja. Kävelen myös aika paljon, esim. aina keskiviikkoisin töistä keskustaan bodypump-tunnille. Tanssiminen on kivaa, mutta tällä hetkellä ei oikein ole mitään tosi kivaa aikatauluihini sopivaa tanssituntia. Pitäisi myös muistaa venytellä. :sekava: Ehkä jossain vaiheessa saisin itseni innostumaan salilla käymisestäkin, sillä kun saisi parhaiten lihaskuntoa parannettua.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

kwak kirjoitti:Tänäänkin olin menossa spinningiin, mutta koska se olikin yhtäkkiä pidetty jo tuntia aiemmin, päätin lähteä vuoden ensimmäistä kertaa Keskuspuiston lenkkipoluille.
Missämissämissä on Keskuspuiston lenkkipolut? :uujee: Jos ne ovat sinua lähellä, eivät ne voi olla minuakaan kaukana.
kwak kirjoitti:Pian voikin muuten aloittaa jo suunnistuskauden! :ihana: Suunnistaminen on kyllä sitten ihanaa!
Todellakin on ihanaa. :rakkaus: Hiihdon jälkeen aina tokalempparini koululiikunnassakin. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Mä oon kuullu kans kehuja noista keskuspuiston lenkkipoluista. Ulko-hesalaisena ei mulla silti oo mitään hajua missä ne on :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

Keskuspuisto on kiva :ihana: Sattuneesta syystä on tullut vedettyä aika moneen kertaan läpi varmaan kaikki mahdolliset tiet siellä Pasilan tienoilla. Nykyisenkin asuinpaikan lähellä on metsää ja pururatoja, siellä on kivaa kävellä/lenkkeillä. :uujee: Talvisin voisi myös hiihtää, mutta en harrasta sitä, joten on jäänyt väliin.
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Ei kukaan kuppilalainen oo tulossa Extreme Runiin?

http://www.extremerun.fi/
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
kwak
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9510
Liittynyt: 06 Joulu 2004, 19:09
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja kwak »

Hurrican kirjoitti:^ Onko jossain olemassa ihan jotain suunnistuspaikkoja, joista saa kartan ja lähtee juoksemaan niitä rasteja vai lähdetkö ihan vaan jonkun oman kartan kanssa mettään etsimään jotain itse valitsemiasi paikkoja vai kuinka?
Joo, kyllä on. Helsingin suunnistajat järjestää joka maanantai klo 17 lähtien Iltarastit, jonne voi ihan kuka tahansa seuraan kuulumatonkin mennä suunnistamaan. Suunnistus maksaa 6 euroa ja Emit-laitteen (se punainen muovinen lätkä, jolla rasteilla käynnit rekisteröidään) vuokra on näköjään 3 euroa. Mun mielestä ihan mukiinmenevä hinta - etenkin liikuntalippuja hyödyntämällä - kun sillä saa kartan, valmiit rastit metsään ja paikalla on lisäksi paljon ystävällisiä järjestäjiä, joilta voi ongelmatilanteissa aina kysyä neuvoa. Olen nyt parina kesänä käynyt noissa silloin tällöin, viime kesänä useammin. Näitä iltarasteja kun järjestetään Helsingin lisäksi sekä Espoossa ja Vantaalla, niin autottomana jonnekin Nuuksion metsiin ei tule kovin helposti lähdettyä. Kerran tosin innostuin matkustamaan tunnin bussilla parillakin eri bussilla Bodomjärven rannalle Nuuksioon rasteille ja olihan se kyllä aika ihanan rauhallinen ja kaunis paikka! :ihana: Muuten en olisi ehkä koskaan siellä käynytkään. Porukkaa on yleensä paljon samaan aikaan metsässä, varsinkin Helsingin rasteilla, mutta siinäkin on oikeastaan oma tunnelmansa. Mulla ainakin kilpailuvietti herää heti ja laitan hanaa juoksukenkiin, jos nään samoja ihmisiä parillakin rastilla menossa taas samaan suuntaan kuin minä. Prkl et mene ohi! :heh: Kannattaa ehdottomasti kokeilla! :uujee:
riksa[ kirjoitti:Missämissämissä on Keskuspuiston lenkkipolut? :uujee: Jos ne ovat sinua lähellä, eivät ne voi olla minuakaan kaukana.
No Keskuspuistossa! :heihaloo: :heh: Periaatteessahan se kait alkaa jo Töölönlahdelta, mutta kivat kunnon polut alkaa heti Länsi-Pasilan takaa Laaksosta ja jatkuu pohjoiseen päin aina Vantaalle ja Vantaanjoelle asti. Tykkään Keskuspuistosta valtavasti, kun siellä menee niin paljon eri reittejä melko vieretysten. Melkeinpä joka kerta voi lenkkeillä eri teitä ja silti päätyä jota kuinkin samaan paikkaan. Tienviittoja on paljon, jotenkin sekin helpottaa kulkemista oikeaan suuntaan. Ja koko paikka on lähes tulkoon kokonaan metsän keskellä. Ei uskoisi yhtään, että sitä lenkkeilee keskellä Helsinkiä! Suosittelen!

Kuva
riksa[ kirjoitti:
kwak kirjoitti:Pian voikin muuten aloittaa jo suunnistuskauden! :ihana: Suunnistaminen on kyllä sitten ihanaa!
Todellakin on ihanaa. :rakkaus: Hiihdon jälkeen aina tokalempparini koululiikunnassakin. :joojoo:
Lähde mukaan joskus! :uujee:
Keep your head high above the water

Avatar
Violette
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 24300
Liittynyt: 18 Tammi 2004, 18:34
Paikkakunta: Espoo

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Violette »

MInäkin tykkäsin joskus aikoinaan kovastikin suunnistamisesta, mutta nyt ei ole kyllä tullut vuosiin harrastettua. Olisi joskus kiva kokeilla taas. :joojoo:
Take a minute, take a breath to reload
Spell it out and let 'em know
That we're never gonna lose our colours
We're just gonna let 'em show

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Avasin tänään rullaluistelukauteni! :tapu:
Riskinä seniorilaumat

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Liityin tänään kuntosalille. :uujee: Tai niin, nyt mulla on kahden salin jäsenyys yhtäaikaa. Järkevää. :) Mutta se jolla ennen kävin oli ihan rupuinen pelkkä "punttis" ja halusin vaihtelua laitteisiin ja ennenkaikkea haluan nyt ryhmäliikuntatunneille, pääasiassa spinningiin. :rakkaus: Polin jo tänään siellä spinningsalissa pyörää jonkun 15 minuuttia ja valuin hikeä enkä malta oottaa, että pääsen sunnuntaina ekalle kunnon spinningtunnille kuolemaan sinne satulaan. :heh: Tänään olin niin innosta soikeana, että olin yli kaksi tuntia siellä salilla testailemassa kaikkia hienoja laitteita, joita ei mun ex-salilla ollut.

Kiva olla liikunnasta näin innoissaan! :surrur:

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Maanantaista alkaa Jutan superdieetti :eeek: Aikamoiset nuo ruokaohjeet kyllä on sellaiseen tottumattomalle, mutta niillä mennään. Lisäks on liikuntaohjeet 4 x aerobista ja 4 x kuntosalia viikossa. HII! :uujee:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Superdieetin eka päivä takana. Ei ollut yhtään niin kauhea mitä ajattelin. Saliohjelma tuntuu tosi tehokkaalta ja sain vielä aikaseks mentyä kävelylle klo 5 aamulla ennen töihinmenoa (kuten ohjeen mukaan pitäis tehdäkin).
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Mistäs tuommoiset ohjeet saa :shock: Kiinnostaisi tätäkin punkeroa...
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
Pete
Press
Press
Viestit: 33147
Liittynyt: 14 Marras 2003, 11:59
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Pete »

Valio on nyt lanseerannut laktoosittomat Profeel-proteiinituotteet. Rahka ei ollut kovin hyvää, mutta tänään join punttisalin jälkeen kaakaonmakuisen proteiinijuoman, joka oli yllättävän hyvää! :uujee: Ostan varmasti tuollaisen useamminkin. :peukku: Yhdessä 2,5 desilitran juomassa on yhteensä 20 g proteiinia.

Kuva
Riskinä seniorilaumat

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

tonywerner kirjoitti:Mistäs tuommoiset ohjeet saa :shock: Kiinnostaisi tätäkin punkeroa...
Tää on Jutan superdieetti. Alkoi eilen ja kesto on 6 viikkoa. Maksoin tästä 49€ (sisältää viikoittain vaihtuvat ruokaohjeet, liikkumisohjeet ja foorumille pääsy).

Aikalailla kurinalaisuutta tää kyl vaatii ja ihmettelen, että oon näin hyvin tätä pystynyt jo kaksi päivää noudattamaan. Ruuathan tässä punnitaan grammalleen oikein. Syötävää onkin oikein urakalla.
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
tonywerner
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 28218
Liittynyt: 29 Loka 2004, 07:36
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja tonywerner »

Ah, okei :)
If you love someone, follow your heart
Cause love comes once, if you're lucky enough

Avatar
JeSSSe
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 11428
Liittynyt: 07 Helmi 2004, 00:33
Paikkakunta: Tampere

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja JeSSSe »

Tänään alko hiukan pää hajoileen kahteenkin otteseen kun toisella kertaa piti nälkäsenä katella kun toinen syö noutopöydän antimia ja toisella kertaa istua autossa ja oottaa, että toinen syö jäätelön :heh:
Anything that's worth having is sure enough worth fighting for

Avatar
riksa[
Press
Press
Viestit: 4595
Liittynyt: 16 Touko 2010, 12:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja riksa[ »

Kävin nyt sitten tutustumassa Keskuspuistoon, ja tykästyin toden teolla! Oli ihana sateen raikastama kelikin. :rakkaus: Tosin olisin halunnut, että olisi vielä satanut. :mrgreen: Mukavan tasaista menoa, mutta mahtui mukaan niitä ylä- ja alamäkiäkin, joita kyllä lenkeilleni sopivassa määrin kaipaan. :joojoo: Kunto on kyllä vähän päässyt rapistumaan sen jälkeen, kun lumet suli enkä halunnut tehdä muuta kuin hiihtää. :puna: Spinning on onneksi pelastanut vähäsen. :surrur:

Olen innostunut taas liikunnasta ja etenkin lenkkeilystä, kun se tuntuu nyt vähän samalta kuin ennen. :ihana:
Jalkavaivat ovat mitä suurimmalta osin takanapäin. :ihana: Ihanaa. :ihana:
Kaikista ihaninta liikunnassa on se, että sitä voi harrastaa. :ihana: Onnekas olen siinä suhteessa. :joojoo:
I'm not as think as you drunk I am

Avatar
Weewa
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9448
Liittynyt: 17 Marras 2003, 15:23
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Weewa »

Mä kävin eilen testaamassa salimme bodypumpin. Olen joskus ammoisina Jyväskylän aikoina käynyt kerran bodypumpissa, ja silloin mulla taisi olla ihan liian suuret painot, koska siitä ei jäänyt mitenkään hyvä fiilis. :eiei: Eilen taisin ottaa vastaavasti sitten liian varovasti, koska painot olivat ehkä jopa liian kevyitä. Annan lajille kuitenkin mahdollisuuden ja käyn kokeilemassa sitä vielä muutaman kerran uudelleen. Jospa se tästä. :peukku:
...Åh jag börjar nästan (s)Weewa I mina gyllene skor.

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Kuntoilua! :ihana:

En tiedä oonko keskiverto vai hiukan ahkerampi toheltaja... Semmoiset 3-5 kertaa viikossa yleensä treenaan. Salilla pari kertaa viikossa plus sit zumbat ja bodyattackit ja muut päälle. Sekä hyötyliikunta, lapsista on semmoinen ilo, että niiden kanssa kun touhuaa, kuntokin nousee ihmeesti. :tapu:

Tämä viikko on ollut vähän hiljaisempi treenipuolella, yövuorot niin en saa jotenkin aikaan. Maanantaina pari tuntia kävin heittämässä frisbeegolfia ja keskiviikkona oli meidän treeniporukan punttisalitreeni. Eli meitä on kymmenen naista, ja facebookissa meillä ryhmä + salilla oma "ryhmä-personal trainer" (tulee edullisemmaksi kuin yksin), nyt kevätprojektin aikana meillä on kolme kertaa viikossa treenit porukalla ja ohjaajan kanssa, kesällä sit kerran viikossa on meidän ryhmän treenari mukana, ja muuten treenataan keskenämme. Hyvä porukka, ja kun muut mainitsevat, että treenipäivä, tänään nähdään, ei kehtaa jäädä itsekään pois... :roll:

Mun lemppariliikuntaa on punttis + jumpista erityisesti zumba, sh'bam ja bodyattack. Kesäisin frisbeegolf! <3 Meillä on mukavasti paikkakunnalla kaksi frisbeegolf-rataa, helpompi lähellä keskustaa ja vaikeampi (siis siinä mielessä vaikeampi, että pidemmät heittomatkat) vähän etempänä keskustasta, alle 10 km meiltä kotoa kuitenkin kumpikin. Kuitenkin asukkaita täällä alle 30 000, jännä, että ratoja on kaksi. Hyvä hyvä!

Aamulla ois meillä treeniporukan bootcamp, eli rehkitään otsamme hiessä ja ohjaaja hihkuu, että jaksaa kyllä vielä ja mehän jaksetaan. :twisted: En varmaan ehdi, harmi kyllä, kun meen tästä yövuorosta suoraan keskimmäisen lapsen koululle miehen ja tän koululaisen kanssa, ope vaihtuu ja on palaveri vanhan ja uuden open kanssa. Tuskin selvitään siitä puolessa tunnissa, joten pitää katsoa mitä sit sais aikaan kun herää...
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Avatar
Ti-ti-uu
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 771
Liittynyt: 30 Touko 2010, 10:38

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Ti-ti-uu »

Pete kirjoitti:Valio on nyt lanseerannut laktoosittomat Profeel-proteiinituotteet. Rahka ei ollut kovin hyvää, mutta tänään join punttisalin jälkeen kaakaonmakuisen proteiinijuoman, joka oli yllättävän hyvää! :uujee: Ostan varmasti tuollaisen useamminkin. :peukku: Yhdessä 2,5 desilitran juomassa on yhteensä 20 g proteiinia.

Kuva
Jos mä nyt oikein tihrustin, tuossa on samat määrät hiilaria ja proteiinia (20g ja 20g suurinpiirtein) kuin Fastin semmoisessa tetrassa olevassa proteiinijuomassa... Pitääkin katsoa mitä tuo Profeel-juoma kustantaa, jos on vähän edullisempi kuin Fastin... Pitää kattoa jostain isommasta kaupasta kylläkin, lähimarketissa oli vaan rahkoja ja jogurtteja.
~ Come on everybody let's sing along and feel the power of a song ~

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Lauantaiaamu lähti hienosti liikkeelle 10 kilsan pyörälenkillä (salille ja takaisin) ja raa'alla bodypumpilla ennätyspainoilla. Nyt on hyvä olo! :tuuletus: Huomenna lisää salitreenii.

Ihanaa, kun on löytänyt urheilun ilon. :rakkaus: Ja unohtanut alkoholin ilot, joista ei oo seurauksena kuin kauheita morkkiksia. :heh:

Hurrican
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 4986
Liittynyt: 13 Tammi 2007, 14:01

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Hurrican »

Onko kukaan koskaan treenannut niin kovaa, että on oksentanut? Siis muutenkin kuin vaan siksi, että maha oli liian täysi syömisestä? :heh: Olen joskus jostain lukenut että niin voi käydä, mutten ole uskonut että itse voisin niin rajusti treenata koskaan. Tein tänään to-del-la rankan jalkatreenin ja meinasin puklata parissakin laitteessa, jalkaprässissä nostin sarjaa 120 kilon painoilla ja etureisilihaslaitteessa tuntui, että silmät pullistuu päästä. Ja molemmissa liikkeissä meinasin oksentaa, tosin sain sen estetyksi viime hetkillä. :puna: Olin kyllä lämmitellyt todella hyvin (15 minuuttia juoksumatolla ja puolen tunnin spinning) joten ei se siitä ole kiinni, enkä ollut syönyt kuin kolme tuntia aiemmin kevyen välipalan. Eikä mua muuten heikottanut eikä enää heikota, vain noissa laitteissa kun oli niin rankkaa. :heh: No, kai se sitten on pakko uskoa, että se on mahdollista.

Avatar
Aancon
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 9787
Liittynyt: 22 Tammi 2006, 20:41
Paikkakunta: Riika, Latvia

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Aancon »

Hurrican kirjoitti:Onko kukaan koskaan treenannut niin kovaa, että on oksentanut? Siis muutenkin kuin vaan siksi, että maha oli liian täysi syömisestä? :heh:
En ihan, mutta viime kesänä puolimaratoniin treenatessa yhden pitkän lenkin (22km) lopussa oli oksennus todella lähellä. Kai se on suhteellisen yleistä aikakin kestävyysurheilussa. Muistelen ainakin, että Valentin Konoset sun muut välillä oksentelivat reitin varrella ja jatkoivat matkaa :miettii:
Ir laiks, viss kādreiz beidzas. Viens vārds, ej, lai tev veicas. Durvis vējš tūlīt aizraus ciet,
arī man jāaiziet.

Avatar
Jónsì
Kanta-asiakas
Kanta-asiakas
Viestit: 22138
Liittynyt: 02 Tammi 2005, 01:59

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Jónsì »

Hurrican kirjoitti:Onko kukaan koskaan treenannut niin kovaa, että on oksentanut?
Kyllä, muutamankin kerran. :joojoo:
Mistä tän saa poistettua? Apua!

Avatar
Robert
Laulaa viisuja
Laulaa viisuja
Viestit: 74
Liittynyt: 20 Touko 2012, 17:35

Re: Haba Haba (Kuntopiiri)

Viesti Kirjoittaja Robert »

Onko kukaan koskaan treenannut niin kovaa, että on oksentanut?
No jaa, kerran juoksulenkillä tuli oksennettua maahan.

Äänestyksessä oli monta hyvää vaihtoehtoa mm. himohiihtäjä, sohvaseppo tai -seija ja hyvä, jos ylös sängystä jaksan nousta - vaihtoehdot. Pidän hiihtämisestä, mutta en sitä himona kuitenkaan harrasta. Ja tuo "hyvä, jos ylös sängystä jaksan nousta", kuvasi että olen liian laiska. Päädyin sitten lopputulokseen sohvaseppo tai -seija.

Yleisin syy miksi en liiku on se, että koen liikunnan vastenmieliseksi. Lisäksi kahden vuoden skolioosin jäljeltä, on selkä tehnyt liikuntaelämästäni helvettiä. Onneksi selälläni ei ole tänä päivänä mitään hätää ~ <3

Tulevana kesänä minun on kuitenkin uitava, pyöräiltävä ja juostava.
Wie viele Seelen hast du?
Warum bist du so schön wenn du weinst?

Vastaa Viestiin